کوئنتین تارانتینو عنوان «هشت نفرت‌انگیز» را برای فیلم بعدی خود انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم جدید تارانتینو هم یک وسترن است، اما دنباله «جانگو آزاد شده» فیلم قبلی او نیست.

هنوز بازیگران «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) انتخاب نشده‌اند، اما نزدیکان به کارگردان آمریکایی می‌گویند در فیلمنامه نقشی برای کریستوف والتس در نظر گرفته شده که برای دو فیلم قبلی تارانتینو - «جانگو آزاد شده» و «لعنتی‌های بی‌آبرو» - برنده اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد.

کوئنتین تارانتینو حدود دو ماه پیش در برنامه تلویزیونی «تونایت شو» به جی لنو مجری برنامه گفت فیلم بعدی‌اش نیز یک وسترن است.

او گفت: «تا پیش از این علنی به این موضوع اشاره نکرده بودم، اما فیلم بعدی من باز هم یک وسترن است. با «جانگو آزاد شده» خیلی تفریح کردم. آن‌قدر عاشق فیلم‌های وسترن هستم که بعد از آن فیلم به خودم گفتم بیا یک فیلم دیگر در این حوزه بساز و این کاری است که انجام خواهم داد.»

عنوان «هشت نفرت‌انگیز» احتمالا نوعی ادای احترام به «هفت دلاور» جان استرجس است.

هنوز هیچ استودیویی برای این پروژه در نظر گرفته نشده است. شرکت واینستین و سونی در تولید «جانگو آزاد شده» همکاری کردند و واینستین و یونیورسال در تولید «لعنتی‌های بی‌آبرو» مشارکت داشتند.

تارانتینو سال 1994 با «داستان عامه‌پسند» به شهرت زیادی دست یافت. فیلم او در هفت بخش شامل بهترین فیلم و کارگردان نامزد اسکار شد و تارانتینو و همکار فیلمنامه‌نویس‌اش راجر ایواری به خاطر آن اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کردند. این فیلم همچنین برنده جایزه نخل طلای کن شد. تارانتینو با «جانگو آزاد شده» هم جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برد.

«سگدانی»، «بیل را بکش: جلد 1»، «بیل را بکش: جلد 2» و «گرایندهاوس» از دیگر ساخته‌های اوست.

ورایتی / 11 ژانویه / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 27
    خدا رحم کنه؛ فک کنم تو این فیلم با توجه به اسمش، تارانتینو «خشونت عریان» رُ به نهایت ممکنش برسونه!
    • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      25 0
      هنر تارانتینو تو همینه
  • انوش A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    23 1
    مسئولین محترم سایت ، من نمی دانم که اولین بار چه کسی فیلم unchained jango را در ایران - جانگوی آزاد شده یا جانگوی رها شده - ترجمه کرد ، ولی ترجمه بسیار نادرستی است. ترجمه واقعی این فیلم : جانگوی زنجیر بریده است که هر کسی هم اندک آشنایی با فضای فکری و ذهنی تارانتینو داشته باشد ، می فهمد که کلمه زنجیر بریده با توجه به بار معنایی تهاجمی آن ، تفاوت فاحشی با آزاد شده یا رها شده دارد.لطفا اطلاع رسانی فرمایید که منبعد این فیلم با نام واقعی آن یعنی جانگوی زنجیر بریده شناخته شود. ممنون
  • بی نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    1 20
    این تارانتینو یکم حالش خوب نیست !! یا شاید غیر طبیعیه !!! یا می شه محترمانه گفت متفاوت !!! به فیلمهاش توجه کنید ، یکمم به مصاحبه هاش !! ، واقعا اینطوری نیست ؟؟؟!!!!
    • ممد A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      2 2
      هست.ولی منفی
  • بی نام A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    2 0
    من اغلب فیلمهاشو دیدم اکثرا خوبن برخی عالی