استقرار خانواده دانش آموزان شین آبادی و ادامه آموزش توسط دبیر با سابقه

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش دانش آموزان شین‌آبادی در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا ادامه خواهد یافت و مشکلی برای امتحانات پایان ترمشان به وجود نخواهد آورد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش،مسعود ثقفی درباره روند آموزش دانش آموزان شین‌آبادی در تهران گفت: دانش آموزان شین‌آبادی در سه گروه برای درمان به تهران مراجعه می‌کنند و تحت گروه‌ها سه نفره به همراه مادرانشان در بیمارستان مستقر می‌شوند. پدران دانش آموزان شین‌آبادی نیز در باشگاه فرهنگیان اسکان خواهند یافت.
او با اشاره به اهتمام مسئولان آموزش و پرورش گفت: در ملاقات مسئولان آموزش و پرورش از دانش آموزان تحت درمان شین‌آبادی در بیمارستان علاقه ادامه به تحصیل در طی دوران درمان در این دانش آموزان مشاهده شد و اشتیاق معلمان نسبت به آموزش این دانش‌ آموزان سبب شد این خواسته پیگیری شود.
او گفت: هم اکنون دبیر پنجم ابتدایی با سابقه 20 سال تجربه آموزشی، به صورت اختصاصی تمام دروس این مقطع را به آن‌ها آموزش می‌دهد.
ثقفی در ادامه بیان داشت: هر اتاق مجهز به امکانات آموزشی و کمک آموزشی است و درحال حاضر یک معلم و در صورت نیاز سه معلم بحث آموزش و پرورش دانش آموزان را برعهده خواهند گرفت.
او درباره آماده شدن این دانش‌ آموزان برای امتحانات پایان ترم تحصیلی گفت: سطح بالای یادگیری دانش آموزان و علاقه‌ی بسیار آن‌ها به تحصیل،‌ مشکلات آن‌ها را در پایان ترم برطرف خواهد کرد. به ویژه اینکه این دانش آموزان شگفتی معلم خود را در سرعت آموزش برانگیختند.
301232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    34 0
    ببینید مدیریت را .اینقدر حالا خرج کنید. آن موقع اگر کل مدرسه ایران را بخاری استاندارد میگرفتند اینقدر پولش نمی شد حالا خرجش به دور دلم به این بچه های معصوم می سوزه
  • رضا RO ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    26 0
    مدتها بود این نوع خبر شاد و دلنوازتر نشنیده بودیم .هزاران سپاس.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    27 0
    این همه خرج رو مقایسه کنید با هزینه یه بخاری برقی یا شوفاژ اینجا جهان سومه
  • رضا US ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    22 1
    حاجی بابایی اون دنیا باید جواب بده
    • سیروان A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
      3 0
      البته اگر این دنیا جواب می داد بهتر و سنجیده تر و آبرومندانه تر بود.