فارس نوشت:

در پی انتقادهای زیاد از کم فروشی‌های بازار و گزارش اخیر سازمان استاندارد مبنی بر کم‌فروشی در فروشگاه‌های محصولات لبنی، دبیر انجمن صنایع لبنی گفت:سازمان ملی استاندارد و غذا و دارو مسئول نظارت بر کم‌فروشی‌ها هستند.

رضا باکری  در پاسخ به اینکه چرا نظارتی به کم فروشیهای بازار لبنیات وجود ندارد؟ گفت: تا کنون گزارشی به انجمن صنایع لبنی مبنی بر کم فروشی داده نشده است.

دبیر انجمن صنایع لبنی افزود: نظارت بر موارد کم فروشی جزو وظایف سازمان استاندارد و غذا و دارو است و اگر موارد معینی به انجمن صنایع لبنی گزارش شود، بررسی می‌شود .

باکری در پاسخ به اینکه آیا تا کنون در زمان خرید از فروشگاههای لبنیات به موارد کم فروشی برخورد نکرده‌اید؟ گفت: تا کنون به موارد کم فروشی برخورد نکرده‌ام.

اخیرا سازمان استاندارد گزارشی از کم فروشی‌های مواد غذایی مختلف و نیز لبنیات ارائه کرد که بر اساس این گزارش 10 درصد شیر و 14 درصد ماست موجود در فروشگاههای لبنی وزن استاندارد را نداشتند.

اخیرا در ستاد تنظیم بازار نیز مصوب شده است برای کم فروشیهای مواد غذایی نظارت بیشتری شود. همچنین گزارش ها حاکی است مردم از کم فروشیهای بازار به شدت گله دارند.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    5 0
    بگو تو ماست و پنیر نمیخری؟؟؟؟هر کی پنیر بخره میفهمه کم فروشی داره یا نه!کاله-پاکبان که دیگه ترکوندن.شاید نزدیک به 25% ازش میزنن..
  • بی نام JP ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    3 1
    تا کنون گزارشی به انجمن صنایع لبنی مبنی بر کم فروشی داده نشده است؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! این جمله مثل این میمونه که من بگم: الان 3 بعد از ظهره روز 13 دی 1392 در تهران هوا بسیار پاکه! تاریک شده و اینقدر گرمه که ما کولر روشن کردیم!! آخه آقای محترم صدا وسیما که اینهمه بهش انتقاد میکنیم کلی گزارش در این مورد پخش کرده اونوقت میگی...؟؟؟؟؟
  • محمد A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    4 0
    کی باید گزارش بکنه حتما خوده کارخونه داران بابا خود تلویزیون تو گزارش خبری نشون داد
  • بی نام A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    3 0
    چشمهایتان را باز کنید کم فروشی را خواهید دید