۰ نفر
۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۲

بالاخره با اعلام دادستان کل کشور بابک زنجانی بازداشت شد تا پرونده یکی از خبرساز ترین چهره های چند ماه گذشته وارد فاز تازه تری شود.

محمد هیراد حاتمی:

یکشنبه 15 بهمن 1391 برای نخستین بار به طور جدی از نام بابک زنجانی در جلسه‌ استیضاح شیخ‌الاسلامی رونمایی شد. البته کمی پیش تر از آن نام زنجانی و فعالیت های اقتصادی ای که انجام می دهد در میان برخی اهالی رسانه ای مطرح شده بود  اما پس از جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم زندگی زنجانی وارد فاز تازه تری شد. دیری نپایید زنجانی به چهره « خبرساز » بسیاری از رسانه ها تبدیل شد. هر از گاهی تصاویری از او در حالت های مختلف منتشر شد. تصویر او یا با سلاحی مدرن خبرساز شد یا اینکه نیم رخ چهره اش در نمایی بسته از هواپیمایی فراز قشم سوژه دست رسانه ها داد تا او را در دل رسانه های خود جای دهند.

 هرچه زمان بیشتر گذشت، زنجانی بیشتر در رسانه ها حاضر شد. باشگاه سورینت راه آهن و فعالیت های دیگر اقتصادی اش را بیشتر رسانه ای کرد و در نهایت فعالیت هایش را نیز بسط داد به طوریکه حضور مجدد ناصر ملک مطیعی در سینما با سرمایه گذاری او صورت گرفت. او خیلی سریع در محافل هنری نیز جا باز کرد و وقتی از او در رابطه با حضورش در چنین محافلی پرسیدند او دوستی اش با امیر جعفری، بازیگر را کاتالیزور چنین اتفاقی عنوان کرد. امیر جعفری نیز به عنوان یار هنری زنجانی در کنار او قرار گرفت و بدین ترتیب فعالیت های زنجانی از افتصاد و ورزش وارد محیط جدید دیگری تحت عنوان « هنر» شد. این پایان خبر سازی بابک زنجانی نیست.

در نخستین روزهای دی سال جاری نام بابک زنجانی پس از برملا شدن فساد گسترده مالی در ترکیه بار دیگر سر زبان‌ها افتاد چرا که رسانه‌های ترکیه اعلام کردند رضا ضراب که به خاطر پولشویی بازداشت شده، در بازجویی از بابک زنجانی به عنوان «رئیس» خود نام برده است.

بابک زنجانی در این خصوص واکنش نشان داد و طی مطلبی که در سایت شرکت سورینت منتشر کرد، نوشت: «برخی از اخبار منتشرشده در رسانه‌های ترکیه در مورد من صحیح نمی‌باشد و لازم می‌دانم در این زمینه توضیحاتی را ارائه نمایم. » (اینجا )

زنجانی در بعد از ظهر چهارمین روز دی به ادامه خبرسازی های خود ادامه داد و در پی نامه سرگشاده 12 نماینده شاخص مجلس شورای اسلامی به سران سه قوه و ابراز تعجب از تحرکات بابک زنجانی و توصیف او به عنوان "جرثومه فساد" این چهره بحث‌انگیز در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک متنی را منتشر کرد. (اینجا )

 بی تردید اوج خبرسازی های زنجانی در چند روز گذشته به اظهارات دوشنبه بعد از ظهر دادستان کل کشور باز می گردد. آنجا که محسنی اژه ای خبر داد: « بابک زنجانی بازداشت شد » . بر این اساس پرونده یکی از چهره های خبرساز بخش اقتصاد در ماه های گذشته که در رابطه با سلامت  و نحوه فعالیت های اقتصادی او صحبت های فراوانی مطرح شده، وارد فاز تازه تری شد. 

در ادامه برخی خبرسازی های زنجانی ظرف چند روز گذشته جمع آوری شده است: 

اظهارات رئیس کمیسیون اصل نود درباره پرونده بابک زنجانی/ امثال او مانند هندوانه‌یی در بسته می ماند

کاریکاتور/ تهاتر بابک زنجانی و...!

گواهی پرداخت بدهی زنجانی جعلی از آب درآمد/ پرداخت رشوه یک میلیون دلاری به بانک مرکزی تاجیکستان

اتهام ۸۵۰۰ میلیارد تومانی بابک زنجانی

کارگروه مشترکی پرونده بابک زنجانی را پیگیری می‌کند

پورمحمدی: از جزئیات دستگیری بابک زنجانی خبر ندارم

همه آنچه درباره «بانک بابک» نمی‌دانید

ادعایی جدید درباره گذشته بابک زنجانی

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 96
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یزدان IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    82 4
    واقعا 4 نفر مثل ایشون باشن که ثروت رو ببلعن دیگه هیچی از ثروت ایران نمی مونه که!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    59 4
    خوب آقا بابک بفرمایند اگر تخلفی نکردند از ابتدا چگونه میلیاردر شدن تا ماهم یاد بگیریم وهمه استفاده بفرمایند یا شاید یک کتاب جدید در زمینه سرمایه گذاری وپول درآوردن شد وبه جهانیان خیر رسانیدند ما که بخیل نیستیم
    • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      4 33
      شما حالا دارید چیکار می کنید؟ حتما گوشه خونه نشستین و منتظر ابن هستید که یکی ی راهی نشونتون بده؟ خیالت راحت کسی دلش برای منو شما نمی سوزه. از قدیم گفتن راز موفقیت، پس راز موفقیت ی راز می مونه
  • مهدی IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    276 5
    بابک زاده ی آقایان است که تاریخ مصرفش تمام شده ، نه اولین است و نه آخرین
  • آبی دریا و آسمان IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    32 31
    حالا این عدد 6 رو برا ی چی نشون میده ؟ درآوردن حرص استقلالی ها یا خوشنودی پرسپولیسی ها ؟ به عنوان یک استقلالی تمام عیار فقط میتوانم از این حرکتش انتقاد کنم و بابت باقی قضایا قادر به قضاوت و اظهار نظر نیستم . در مجموع امیدوارم از او رفع اتهام شده و به دامن جامعه بازگردد .
    • بی نام A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      0 0
      ا وا چه حرفایی می زنن
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    199 3
    دویست هزار تومن جریمش کنید تا دیگه ازین کارا نکنه
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    29 2
    شاید او یک وسیله بوده و پولها را به کسان دیگری داده و در ممالک دیگر برده اند و انجا هم بلوکه شود و اخرش هیچی به هیچی! شاید
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    58 0
    ملت سرنوشت اموال فاضل خداداد چی شد؟ گفتند 123 میلیارد تومان اختلاس کرد و رفت بالای دار بالاخره تو اون زمان هرچی خوردهبود و نوشیده بود و سفر رفته بود و به باد هواداده بود آخرش خیلی تهش می ماند.این همه اموال کجا رفت؟ فرض کنیم مه آفرید خسروی هم به همین منوال پیش برود. مفسد فی الارض که جانش حلال است و به طبع مالش. فکر میکنید اموالش به کی میرسد؟ بابک زنجانی که به قول خودش سالی هفت هشت میلیارد دلار درامد دارد نیز اگر به همین سرنوشت دچار شود با توجه به 63 شرکت داخلی و خارجی و بانک و صرافی و غیره اموالش به کی میرسد؟ حتما به بیت المال بر میگردد دیگه . چرا شک میکنید؟ من احمقم که فکر میکنم اینها با انواع و اقسام رانتها یک طعمه برای شکار مالهای باد آورده هستند.
  • ن IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    26 20
    وی چت چی شدا
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    122 6
    من که حوصله این شخص را ندارم و از اینکه به جای برخورد با فساد با اشخاص خاص برخورد می کنید فقط اطمینان در دل مخالفان این افراد ایجاد می کند ولی شما را به خدا قسم فقط با فساد اقتصادی به شدت برخورد کنید همه بدبختی های جامعه ما از این فساد اقتصادی است.
  • بی نام US ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    مطمئن باشيد بابک زنجاني يک قرباني و طعمه جهت پوشاندن خيلي چيزهاست
    • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      توهم داری شما، میگن طرف بدهیشو به وزارت نفت نداده، رسید جعلی داده، اون وقت میگی واسه پوشوندن خیلی چیزاست؟ یه آدم باید چی کار کنه که بگیرنش؟ مثلا کل بودجه ی مملکت رو بالا بکشه خوبه؟ راضی میشی شما اونوقت؟
    • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      621 8
      به نظر من آقای زنجانی خودش رئیس داره و امکان نداره شخص 38 ساله صاحب این همه پول و ثروت باشه بدون اینکه منتصب به منبع قدرتی باشه. آقای زنجانی در واقع برای کسی کار میکرده و چون زیاد اسمش سر زبونها افتاده و تابلو شده به نوعی مهره سوخته بحساب میاد و باید حذف بشه.قبول ندارید رجوع کنید به 10 سال پیش که آقای شهرام جزایری جای این شخص بود.بزرگان ثروت تو ایران خودشون شخصاً وارد عرصه تجارت نمیشن و از دور کنترل میکنن.در واقع همه مردم هم خوب میشناسن کیا هستن اما اراده بازگویی ندارند.
    • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      160 2
      وقتی امثال جمشید بسم الله نرخ ارز را به دلخواه کم و زیاد کنند دولت محترم هم از امثال بابک زنجانی برای دور زدن تحریم استفاده میکنه و اینم نتیجش!!!
    • غفاری IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      8 52
      در16سال وزارت سیدمحمدغرضی دروزارت پست وتلگراف وتلفن(ازسال64تا76) در4سال پایان وزارت بین سال72تامرداد76فقط 9ماه ویک روزقیمت دلارثابت نبودیعنی طبق سایت بانک مرکزی ازاول دی 72تا31اردیبهشت75وازدوم خرداد75تامرداد76که غرضی هست قیمت دلارطبق سایت بانک مرکزی ثابت است وقیمت سکه طرح قدیم در5سال باکاهش مواجه است وقیمت سکه طرح جدیددرسال74و75و76کاهش وباامدن دولت جدیدتافزایش داشت
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    جالبه که در مورد کمک های میلیاردی زنجانی به رویانیان مطلبی کار نکردین تا حالا
    • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      دیگه این عکس انقدر واضحه که باید یه لایک تپل به خبرآنلاین داد بابتش...با زبون بی زبونی کری خونده...خخخخ
  • مهدی A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    در یک کلام...انسان کاملا بالیاقت و باهوش...همه میخورن ایشون هم خورده واستفادشو برده.من و شما هم باشیم میخوریم. ....
    • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      همه توی این مملکت مثل شما فکر میکنن که وضعمون اینه! از ماست که بر دوغ!
    • بی نام EU ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      اين نحوه نظر دادن واقعا درست نيست. يعني چي من و شما هم باشيم ميخوريم؟ ملت هم ميان مثبت ميدن يعني مردم ما اينقدر اخلاق و وجدان رو فراموش كردن؟ من يكي دستم نميرسه اما اگه به موقعيتي برسم حاضر نيستم يك ريال از مال كسي ديگه از گلوم پايين بره.
    • بی نام US ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      خواستم بگم من یکی مال حروم نمیخورم موقعیتش هم پیش اومده ولی اینکار رو هرگز نمی کنم لطفا گند نزنید به کلمه باهوش باهوشی با کلاه برداری و رانت خواری خیلی فرق می کنه منظورم اقای زنجانی نیست چون واقعا نمی دونم چطوری ثروتش رو جمع کرده کلی گفتم
    • میلاد A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      127 7
      خودتو با بقیه یکی نکن
    • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      106 8
      اتفاقا باید برای یکبار هم که شده جلوی این بخوربخورها و فساد مالی گرفته بشه تا اونهایی که میخوان از راه درست پول دربیارن بتونن رشد کنند. مثل بیل گیتس که هم خودش پولدارشد هم چند برابرش به کشورش خدمت کرد.
    • باب اتش A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      46 3
      ما مثل شما نیستیم و اینجوری فکر نمیکنیم داداش
    • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      61 10
      وقتی این نظر اینهمه مثبت میگیره به نظرم دیگه هیچ امیدی به هیچ چیزی نمیشه داشت. قانون جنگل هم اینجوری نیست که هر کی هر چی کرد خوب کرده!!!!
    • بی نام A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      36 2
      تو اسمت انسان هست حلال و حروم برات فرقی نداره این حرف رو میزنی کسی که نون حلال تو بچگی خورده باشه امکان نداره لب به حروم بزنه همه برن تو چاه شما هم میری!!؟؟
    • بي نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      64 7
      شما اجازه نداريد كل مردم يك جامعه رو حروم خور تلقي كنيد. مي تونيد بگيد من هم بودم ميخوردم!
    • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      42 4
      خوش به حالت كه اينقدر ساده فكر ميكنى...
    • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      71 4
      ننگ بر شما كه ايران زمين رو ويران كرديد
    • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      11 1
      داداش ما نمیخوریم نه بخاطر ترس از خدا نه بخاطر حوری و جوی عسل بخاطر انسانیت حروم نمیخوریم - با عصا کار میکنم اما حروم نمیخورم - با معلولیت سر ساختمون مردم میرم اما حروم نمیخورم اگر دین نداری ازاده باش....
    • مهدی A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      0 3
      متاسفم واسه خودمون که چشم دیدن پیشرفت کسی رو نداریم به خاطر اینکه خودمون ضعیفیم.دوست خوبم اگه واسه شما رانتی ایجاد بشه استفاده نمیکنی؟؟؟؟خواهشا درست جواب بده.
    • پرویز IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      2 1
      همه نمیخورن لطفا کلی صحبت نکنین
  • شهروند US ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    15 3
    هر دم از این باغ بری میرسد!!!
  • ایالات متحده ی ورامین IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    175 4
    باید با افرادی که پشت اسم (بابک زنجانی) پنهان شدن هم برخورد بشه.
    • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      96 3
      اوه اوه چه توقعاتی کسایی که ایشون رو راهبری میکنن خیلی بزرگتر از قوه قضاییه هستن
  • منصور A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    76 1
    در جامعه ای که اقتصاد بیمار باشه ونظارت نباشه ورانت خواری باشه امثال این افراد رشد می کنن وفاصله طبقاتی به وجود میاد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    130 2
    اینقدر خوب می شد که زنجانی و مرتضوی را یک هفته در کهریزک با همان استانداردی که جوانان را حبس کردند می بردند. بعد هم آزادشان می کردند و برای درمان مننژیت به بیمارستان منتقل می کردند.
  • عطا IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    84 4
    ببینید چطوری به ریش مردم میخنده آقا اگر پشتش گرم نبود غلط میکرد اینجوری بخنده فعلا که مردم مسخره شدند و حقوقشان هم پایمال
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    45 46
    امیر جعفری هم با بابک زنجانی دوست بود۰ چشممان روشن۰ شما چقدر کارت هدیه گرفته ای؟
    • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      24 9
      اینا هم کلاسی بودن نه امروز دوست شده باشن. شما هم اگه یه هم کلاسی داشتی که کاری کرد مسئول نیستی. همه چیزو که نباید با هم قاطی کرد.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      18 22
      آقای جعفری، من از طرف این دوستمون از شما عذر میخوام ...
    • بي نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      25 11
      هيچ هم منفي دادن به اين نظر نداره. آقاي جعفري جايي در دفاع از خودشون عنوان كردن كه گويا از بچگي از دوستان ايشون بودن. پس وظيفه شما كه ديدي اين آقا چطور پله هاي ترقي مالي رو يكي پس از ديگري طي كرد خيلي سنگين تر بوده. هنرمند در برابر مردمش موظفه. فقط نبايد فيلم بازي كرد تا مشهور بود و خوشحال بود از ديده شدن. هنرمند به خاطر همين شهرتي كه مردم براش ايجاد كردن در قبالشون مسئوليت داره.
    • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      8 2
      چطور وقتی که پشت سرش ژست می گرفت کسی حرفی نمی زد. متاسفانه به نظر من جایگاه هنرمندای ما خیلی بالاتر از اینه که خودشون رو وقف پول دارا هایی مث آقای زنجانی کنن. متاسفانه آقای جعفری به شکلی واضح این کارو کرد. آگاهانه هم چنینتصمیمی گرفت طوریکه آقای زنجانی گفت: « ایشون مشاوره من هستن. »
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    108 4
    بعلاوه بابک زنجانی کسانی رو هم که به ایشون اینقد اعتبار دادند رو هم باید گرفت و همه رو اعدام کرد
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    253 9
    دقت کردین هر کسی که تحت عنوان مفسد اقتصادی دستگیر و زندانی می شه ظاهر غیر مذهبی (6 تیغ ) و اسم غیر مذهبی داره؟ چرا هیچوقت فلان مداح یا فلان قاضی که ظاهر مذهبی داره دستگیر و زندانی نمی شه؟
    • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      68 25
      پس قاضی مرتضوی چی بود؟!؟!...
    • نیما IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      3 1
      بله قاضی مرتضوی محاکمه شدن و حکمشون هم 200 هزارررر تومن جریمه بود!!
    • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      1 0
      مرتضوي هم يه گوشت قربوني بود كه تاريخ مصرفش گذشته ياد زنداني شدن هويدا و ....مي افتم
  • رضا A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    163 4
    خبرآنلاین جان ایشون (بابک زنجانی) با ثروت نزدیک 14 میلیارد دلاری!!! دیگه میلیاردر نیستن تیلیاردر هستن! ضمنا ایشون در حال حاضر وارد 30 نفر برترین ثروتمندان جهان شدن! نمیدونم قضیه چی بوده یا آدم خوبی هست یا بد ولی اینو میدونم که یه همچین ثروتی برای یه همچین فردی که نه اختراعی داشته نه کمکی به بشر کرده و شرکت و کارخونه مهمی داره زیاده! شما ایشون رو با اون لیست 30 نفر برتر مقایسه کن! مثلا رییس مایکروسافت! خوب معلومه اون باید یه همچین ثروتی داشته باشه ولی این اقا چیکار کرده؟؟ چه طور شده تونسته بزرگترین خط حمل و نقل ترکیه رو بخره یا اینور اونور بانک بزنه یا 3ومین خط هوایی ترکیه رو بخره یا کلی ساخت و ساز و کارخونه داشته باشه!!! اخه راه این کارو اعلام کنه اگه ترس نداره و کارش درسته!!
    • عطا IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      92 8
      رضا جان ایشون هیچ زحمتی نکشیده معلوم میشه از را تجارت و دلالی به اینهمه ثروت رسیده پس تا دلالی و تجارت و کاسبی حرف اول را در اقتصاد بزند فاتحه اقتصاد مملت را باید خواند
    • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      4 19
      نباید به خاطر فساد یک عده از اونور بوم بیفتیم. بازرگانی و کاسبی هم بسیار برای اقتصاد مفیده. مهم اینه که در ایران چون بخش مهمی ثروت از طریق پول نفت بدست میاد، هر کسی در راه کاسبی و بازرگانی باشه خیلی بیشتر پول درمیاره تا تولید. ولی در کشورهای پیشرفته، بازرگانی و پخش در خدمت تولید هستند و اگرچه بازرگانی هم خیلی درآمد داره معمولا درآمد تولید بیشتره.
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    31 33
    قبلا گفتم بازم می گم ... این کارها کیهان بازیه!! خیلی ها در ایران رانت دارن ولی بابک نمیشن .... فردا برین سراغ انصاری و هدایتی و این آدم هایی که معروف ان به پول دار بودن رو هم بگیرین ... اصلا کشور نباید پولدار داشته باشه که باید همه کارمند دولت باشن و حقوق بگیر دولت .... شرم آوره!! اگه جرم کرده اعلام کنید محاکمه کنید ... اگه معلوم نیست چه کار کرده چرا بازداشت اش می کنید! بابا دولت قبلی پای این آقا رو باز کرده به میدان بهش گفتن تو پول داری بیا نفت بخر ببر بفروش پولشو بده به ما ، ما نمی تونیم بفروشیم .... بیا از تامین اجتماعی شرکت بخر ... بابا مرتضوی باهاش مذاکره می کرده ، اون موقع کلی برو بیا داشته برای خودش!! نکنید این کارها رو !!
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    86 2
    من بابک زنجانی رو فاکتور می گیرم..از نظر من بابک زنجانی مسئله اصلی نیست.بلکه مسئله اصلی اونایی هستن که به بابک زنجانی ها و مرتضوی ها همچین قدرت هایی رو دادن..و تا تونستن این وسط استفاده کردن..
  • hossein IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    20 1
    به نظر شما اقای زنجانی اخرین نفری خواهد بود که به اتهام فساد مالی بازداشت میشود؟ایا در اینده زنجانی ها وجزایری های دیگری بوجود نمی ایند؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    12 34
    اقای نماینده مجلس تو از کجا میدونی "جرثومه فساد" هست
  • مسعود IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    23 4
    حالا عدد شش قلابی را نشون دادی که چی، برو تو زندان اوین اینقدر به در و دیوار 6 بکش و 6 نشون بده تا بترکی، پول نفت ر ا از سفره ما ور داشتی و داری باهاش برج می سازی، حالا بکش بی بک خان
  • مجیدپرسپولیسی A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    10 47
    انشالله آزاد میشه و یک عدد شیش دیگه به این استقلالی ها نشون میده!!
  • شکم خالی A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    52 0
    راستی حواستون هست تو قضایای سطح بالای اینجوری بعضی نماینده ها هم دستی بر آتش دارن اما هیچ وقت کسی جرات نداره بهشون تو بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    11 0
    آشپز که 2 تا شد همین میشه
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    36 7
    محمد رویانیان سفت وسخت التماس میکنه این موجود رو بیاره تو هیئت مدیره پرسپولیس!!!!
  • میثم IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    12 0
    تا زمانی که این کشور نظام مالیاتی منظم و معتبری نداشته باشه وضعیت همینه هر روز یکی رو میشه . مشکل خیلی ریشه ای تر از این حرفاست ، باید ببینین که چه کسانی نمیزارن نظام مالیاتی کشور شکل بگیره و مثل کشورهای اروپایی همه شهروندان حق داشته باشن بدونن هر شخصی هر تومان ثروتش رو از کجا آورده ! دیگه اونوقت جایی برای رانت و رانت خاری و ثروت های باد آورده نمیمونه.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    32 0
    چه كساني بابك زنجاني را بابك زنجاني كرد ؟؟؟؟ انها هم بايد جوا ب پس بدهند؟؟؟ مگر مي شود بدون دخالت آقايان ايشان چنين كارهايي بكند؟؟؟ با او چه كار مي كنند؟؟؟ هيچ هيچ هيچ ،
  • بي نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    47 0
    من موندم چه بودجه اي داره اين مملكت كه هرچي مي خورن تموم نميشه... فكرش بكنيد... بعد بعضي از همين مردم نون ندارن كه بخورن...
    • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      2 1
      بعضی نه، خیلی از مردم نون ندارن.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    32 0
    عمر خوش خدمتي هاي بابك ذنجاني هم به پايان رسيد
  • بی نام EU ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    24 0
    خوب ببه این فرد نگاه کنید این آقا ساخته و پرورده جامعه ماست این آقا نشانگر جامعه بیمار ماست تجربه هایمان را از سازمانهای دولتی به خاطر بیاورید: اداره مالیات-گمرکات-شهرداری-بیمارستان ها-بیمه-بانک ها و هزار جای دیگر راستی اگر کارتان یه جایی گیر کرد چه می کنید؟ این اقایان که به نظر خودشان علامه دهرند چه راه حلی دارند؟ به نظر که خودشان هم از این وضع بدشان نمی اید.
    • بي نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      12 0
      شهرداري رو خوب اومدي... اون هستم... با ايشون فيلم مي ساختن... تيزر ميساختن... ايران زمين رو تركوندن... تازه اين بازياشون رو بوده... پشت پرده چه خبر بوده خدا داند و آقايون...
  • سعید A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    31 1
    گر حکم دهند که مست گیرند/ در شهر هر آنچه هست گیرند
  • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    38 1
    بیچاره تاریخ مصرفش گذشته!! وگر نه تا حالا نمیدانستند داره چیکار میکنه!! این دستگاه عریض و طویل اطلاعاتی؟
  • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    9 5
    بار کج به منزل نمیرسد
  • کاملیا US ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    8 0
    از پس پرده نگاه کن...
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    9 1
    آره ديگه!! گذاشتن چاق وچله شه بعد...
  • بی IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    8 14
    کسری بودجه باید از یه جایی تامین بشه دیگه............
  • احسان A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    10 1
    بابک زنجانی واقعا چطور بابک زنجانی شد؟؟؟
  • علی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    16 0
    کم نیستند از این ادما که به قیمت بدبختی ما به اوج خوشبختی رسیدند . حالا ایا آقا یا به یکی نه گفته یا این که ناسازگاری کرده که پروندشو باز کردن .مردم برای یه وام 2 میلیونی ده جا باید سند و مدرک بدن . اما اینا چطوری ....
  • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    8 4
    یه نفر خیری پیدا نمیشه بیاد بنیاد مسکن اهر 200 خانوداه خانه هاشون نیمه ساخته موندند .لیستشون هم تو بنیاد مسکن اهرهست . کمک مالی کنه تا برند خانه هاشون و تکمیل کنند . لااقل وام بدند هر خانواده 20 میلیون تومان.
  • علي A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    25 1
    وقتي همه مسولان در باره فتنه وقتشان گرفته ميشود مي شود اين كه افراد مثل اينها بزرگ ميشوند بابا فتنه تمام شد برسيد به امثال مرتضوي زنجاني و٠٠٠٠٠
  • بی نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    2 0
    يارغار دايى و رويانيان.
  • بیکار IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    22 0
    اخرسریال شهرام جزایری معلوم نشد اینهم نامعلوم میشه .
  • سینا A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    10 0
    چرا همه "در مورد بابک زنجانی "حرف می زنن ولی خودش تا حالا دفاعی یا موضعی در برابر این همه خبر نداشته ؟ یا بوده من تا الان ندیدم ؟ سکوت البته سیاست درستیه .
  • بی نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 2
    من کاری به این حرفا ندارم.آقا حالا که بخور بخوره بدید ما هم بخوریم دیگه ه ه ه .تک خوری نامردیه.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    1 1
    هزارن دلال خارجی از قبال تحریم نفت ایران خورده اند ،، همین یک نفر ایرانی بوده که گرفتنش .... مقصر کسانی هستند که باعث تحریم کشور شده اند
  • ارش IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    2 0
    به نظرتون چند تا عابر بانک داره؟؟؟!!! راستی یارانش چی میشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • نونا A1 ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    من نمیدونم این با این ثروت تیلیاردیش چرا جزو لیست ثروتمندان فوربس نیست ؟؟؟؟
  • x FI ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    1 0
    این اقای بابک زنجانی که 64شرکت داخلی وخارجی داره اگر که همه شرکت هاشو داخل ایران تاسیس بشه مشکل بیکاری جامعه ما هم حل میشه .
  • مردم سالاری IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    4 0
    یعنی رفیق شفیق ایشان آقای رویانیان سردار اسلام ناب محمدی که میلیاردها از بغل ایشان برده اند باید به ریش مردم بخندند
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    2 0
    به نظرم یکی از دلایل عقب افتاده بودن و زیاد بودن فساد در دوول و ملل مسلمان ناشی از کم ارزش نشان دادن این دنیا با عنوان مادی و گذرا بودن و فانی است که تدبیری اساسی و اصولی برای افزایش درامد سرانه و بهبود رفاه اجرا نمیشود و یا میشود ولی ناقص و غیر قانونی است. ولی در دول و ملل غیر مسلمان که توجه کم یا هیچ اعتقادی به اخرت ندارند عمدتا دنبال افزایش درامد سرانه و بهبود زندگی و سلامت افراد اند. این مورد را میشود در لیست شاخص توسعه انسانی دید که عمده کشورهای مسلمان در رتبه بندی پائین از شاخص درامد سرانه و بهداشت و رفاه و مسکن و ... 60 گزینه دیگر هستند. به نظرم نباید فقط به دلیل فانی بودن این دنیا بی توجهی نسبت به کنترل عوامل تخلف و فساد داشت.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    3 0
    خبر آنلاین یادمه 2030 هم اولش خیلی خوب بود نظرات مردم رو میگفت حرف دل مردم رو میزد.بعدش یهو چهره عوض کرد.حواست باشه همچین بلایی هم سر تو نیاد یه وقت منفور بشی.یه حرکت بنیادین در مورد نظرات بکن.چه میدونمن برو یه مجوز بگیر که هرکی هر نظری داد خودش مسوله یا ... ولی سانسور نکن.
  • امیر IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    1 0
    دریغ از نظارت و قانون در این مملکت!! چطور دست یک نفر را که از روی ناچاری دزدی میکند قطع میکنید ولی هر روز اختلاسهای میلیاردی در این مملکت سر بیرون می اورد.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 2
    این شخص رو اعدام کنید تا افراد دیگیری چنین نقشی را بازی نکنند و به بیتالمال بر سر جایش باشد
  • حسین ت A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    امید وارم تو یه دادگاه علنی محاکمه بشه .....
  • بی نام A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    1 0
    چرا نام این اقا در لیست اسامی میلیاردرهای ایران قبلا منتشر نشده است سوال این است هم اکنون چه تعداد میلیاردر مخفی داریم که بعدا رو خواهند شد
  • محمد DE ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    1 0
    اگه بیل گیتس و ....تو ایران هم بودن مطمنا بالاخره یه انگی بهشون زده میشد و بدبخت میشدن.من بجای اونایی که پول دارن یا فکرشون کار میکنه پیشنهاد میدم اینجا هیچ کاری نکنند چون بالخره سرمایشون رو از دستشون در میارن
  • مرتض جعفری پور A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    2 0
    مهره سوخته
  • بی نام EU ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    خبر انلاين بايد از خودت خجالت بكشي كه نظرات رو طبق ميل خودت مي ذاري تا حالا چن تا از نظراتمو نذاشتي؟ خودت بگو.. مي دونم اينو هم نمي ذاري ولي همين كه خودت مي خونيش كافيه برام.. چقد تنگ نظري!!!