فارس نوشت:

رئیس کمیسیون اصل90 مجلس گفت که پرونده بدهی نفتی بابک زنجانی همچنان در کمیسیون متبوعش خبر داد.

محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده بدهی نفتی بابک زنجانی همچنان در مجلس باز است و کمیسیون مسائل مرتبط با این پرونده را پیگیری می‌کند.

وی اضافه کرد: پرونده بابک زنجانی در کمیسیون اصل90 مربوط به بدهی نفتی وی است و ما درباره مباحث دیگر نه ورود کرده و نه اطلاعاتی داریم.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس در همین زمینه گفت: در مورد بدهی نفتی بابک زنجانی اعتقاد دارم که می‌شد وی را زودتر نیز بازداشت کرد اما به دلیل شرایط خاصی که درباره نحوه انتقال پول حاکم است، شرایط ایجاب می‌کرد که این بحث مدیریت شود تا به نتیجه برسد.

پورمختار در مورد بدهی بابک زنجانی نیز اظهار داشت: ما استعلامی از بانک مرکزی دراین باره کرده‌ایم که هنوز پاسخ آن نیامده است، پس از اعلام بانک مرکزی در این مورد اظهارنظر می‌کنیم.

وی در مورد استرداد چک 17هزار میلیاردی سازمان تأمین اجتماعی هم خاطرنشان کرد که بعید می‌دانم بابک زنجانی این چک را بازگردانده باشد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    31 0
    یاد فساد 3000 میلیاردی به خیر ، اون زمان ارقام کوچیکتر بود ، مردم 6 ماه سروکله زدن تا درک کنن 3 هزارمیلیارد تومن چقدره ، بعد فساد بیمه اومد و .... حالا دیگه خیلی راحت میگن شخص بابک زنجانی 6هزار میلیارد تومن به وزارت نفت بدهکاره ، چک 17 هزار میلیارد تومنی تامین اجتماعی دستشه ، 25 هزار میلیارد تومن پول داره ، آخه اگه 3 هزار میلیارد زیاده پس این ارقام چی !؟!؟!؟!!؟1
  • بی نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    10 0
    امیدوارم اتهامات واهی نباشه
  • بی نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    60 1
    اقای مرتضوی را چطور نمیشود بازداشت کرد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    24 6
    بابا اگه ولش نکنن تکلیف این همه پول تو بانک های خارجی چی میشه ؟