فارس نوشت:

همزمان با ۲۸ صفر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور از مرکز نگهداری معلولان در منطقه نارمک بازدید کردند.

 حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان به همراه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور از مرکز نگهداری معلولان ذهنی در منطقه نارمک بازدید کردند.

در حاشیه این مراسم، هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مجتمع خدماتی بهزیستی نارمک یک مجموعه کامل و استاندارد ویژه معلولان جسمی و ذهنی است، گفت: بالغ بر 180 معلول ذهنی و جسمی در مجتمع خدماتی بهزیستی نارمک نگهداری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه چندی پیش ساختمان جدید در مجتمع خدماتی بهزیستی نارمک با حمایت خیرین به بهره‌برداری رسید، گفت: این ساختمان 4 طبقه است که در هر طبقه تعداد قابل توجهی از معلولان ذهنی نگهداری می‌شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مجتمع خدماتی بهزیستی نارمک در سال 1345 توسط گروهی از افراد خیر و نیکوکار تاسیس و جهت نگهداری کودکان معلولان ذهنی وقف شده است و تاکنون با استعانت از خداوند متعال تعدادی بسیاری از عقب‌ماندگان ذهنی و جسمی از خدمات نگهداری و توان‌بخشی این مجتمع بهره‌مند شده‌اند.

همچنین کلینیک توانبخشی مجتمع خدمات بهزیستی نارمک با کمک افراد خیر و نیکوکار تجهیز شده است با هدف بهبود وضعیت جسمی و ذهنی کودکان معلول بستری، با کادر متخصص آماده ارائه خدمات فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتاردرمانی و شنوایی شناسی به تمامی معلولان و مددجویان ضایعات نخاعی تحت پوشش است.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پژمان IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    16 0
    روحانی مچکریم
  • علی عالی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    5 0
    اینجور بازدیدها فوق العاده بار احساسی شدیدی دارن و تقریبا جنبه اجراییش کمترین اهمیتو داره... از رییس دستگاه اجرا با نهایت احترام تقاضا دارم از فرصتی که به واسطه رای ما پیدا کردن صرف امور مهمتر ولو بدون بازتاب بکنن تا خدای ناکرده از شائبه افتادن در چاه پوپولیسم 8 سال قبل دور بشن. از مشاورین ایشون (مثلا حضرات سریع القلم و فریدوووون) خاضعانه درخواست دارم این دلبریا رو برای کل انشالله دوره 8 ساله برنامه ریزی کنن و حول نکنن 4 سال دیگه رفتنین. یا حق
  • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    2 0
    خيلي هم خوب!! سانتريفيووژ بچرخه، زندگي و اقتصادهم بچرخه!!!
  • مرهم IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    1 0
    سلام لطفا آدرس دقیق این مرکز بنوسید بنده با اینکه ساکن نارمکم از وجود همچین مرکزی بی اطلاع بودم.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    انشالا خدا بهت سلامتی بده وهر آرزویی داری بهش برسی