ضمنا خیلی مشتاق شدم تا به آرشیو نظرات آقای شریعتمداری درباره پرونده های موسوم به "فروش سوالات کنکور" و "افشاگری های پالیزدار" دست یابم.

خب قبلا در اینجا نوشته بودم که ماجراهای سعید مرتضوی آنگاه آغاز شد که حتی آقای احمدی نژاد نبود اما خیلی مهم نیست چون اگر ایشان آنگاه  تشریف نداشتند در عوض جناب آقای شریعتمداری بودند.

ده سال پیش در بحبوحه مباحث مجلس درباره پرونده  "قتل" زهرا کاظمی و ارجاع آن به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ، جناب آقای شریعتمداری در دفاعی از سعید مرتضوی  که انصافا از شیوه های منحصر بفرد شخص ایشان است ، فرمودند :

احتمال اینکه وی(زهرا کاظمی) سر خود را به میله‌ آهنی کوبیده باشد، دور از انتظار نیست... اینجا

نکته قابل تامل امضای پنج وزیر وقت و دلایلست که دلالت بر تقصیر مرتضوی داشت و مشروح  آن گزارش در صحن علنی مجلس نیز خوانده شد.اینجا

الیته برای سعید مرتضوی جای بسی خوشحالیست که جناب شریعتمداری از وی اینچنین دفاع کند اما بی صبرانه منتظر دفاع جدید ایشان درباره پرونده تامین اجتماعی (بخوانید تامین اختصاصی) هستیم.

ضمنا خیلی مشتاق شدم تا به آرشیو نظرات آقای شریعتمداری درباره پرونده های موسوم به "فروش سوالات کنکور" و "افشاگری های پالیزدار" دست یابم. بهرحال اگرآقای  احمدی نژاد نیست ، ایشان باید جور دفاع از مرتضوی را بکشند.

مصطفی ترک همدانی

وکیل دادگستری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    71 4
    تامین اختصاصی !! آفرین
  • بی نام US ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    57 3
    مرتضوی دقیقا هر کاری دلش می خواد می کنه هیچکسم جلوشو نمیگیره!
  • بی نام SE ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    40 4
    ما مردم هم از دست امثال مرتضوی و حمایتهای بیدریغ امثال شریعتمداری ، باید سرمان را خودمان به میله هایی بزنیم . یا از اینهمه بی عدالتی ، سرمان را در چاهی بکنیم و داد بزنیم ویا.....
  • کاوه A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    15 0
    سلام بر شما کاش دم مرتضوی را میدیدم و الان در کنکور برنده بودم
  • یک ایرانی خسته IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    19 1
    ضرابی.....زنجانی....اختلاس سه میلیاردی......مرتضوی... ضرغامی ...شریعتمداری ها.......... خدایا یعنی ما ایرانی ها دوزخی هم داریم در اون دنیا به نظرت در این دنیا نمیکشیم!!! تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مرضیه IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    0 0
    آخه آدم چی بگه !!! بدبختی ما اینه که همین آدم معلوم الحال وکیل مدافع بلاعزل نظام هستش هر کی هم که باهاش مخالف باشه اسمشو میذاره فتنه گر و جاسوس و ضد انقلاب و بدبختی بزرگتر اینکه بعد از حوادث 88 به عنوان بهترین روزنامه ی فعال در انتخابات و حوادث بعد از اون جایزه میگیره!!! آدم از این همه تناقض زبونش بند میاد...