رضا ساکی در ایسنا نوشت:

هفته پیش که آقای احمدی‌نژاد از آقای روحانی، رییس‌جمهور، درخواست مناظره کرد، هنوز گُل‌کاری آقایان در سازمان تامین کارت هدیه (تامین اجتماعی سابق) به طور کامل رو نشده بود، اما حالا که گزارش تحقیق‌وتفحص مجلس منتشر شده، معلوم شده است آقای مرتضوی چند خط‌ قرمز مهم آقای احمدی‌نژاد را رد کرده است.

آقای مرتضوی در دوران مدیریت بر سازمان تامین اختصاصی (تامین اجتماعی سابق) خط قرمز آقای احمدی‌نژاد در زمینه سوءاستفاده نکردن از منابع دولتی را رد کرد و از منابع دولتی استفاده کرد.

آقای مرتضوی در دوران مدیریت بر سازمان تامین انتفاعی (تامین اجتماعی سابق) با استخدام افراد نزدیک و ارتباط‌های گسترده با برخی خواص، خط قرمز آقای احمدی‌نژاد را در زمینه باندبازی رد کرد.

البته مرتضوی قبلا نیز خط قرمز امنیتی آقای احمدی‌نژاد را رد کرده بود. احمدی‌نژاد هنوز اعتقاد دارد که آزادی در دوران ایشان نزدیک به مطلق بوده است. یادتان باشد ایشان در کل‌کل انتخاباتی‌شان در سال 84 گفتند: «مگر مشکل جوانان ما موی سر آن‌هاست!» اما آقای مرتضوی در ماجرای کهریزک نشان داد که مشکل جوانان ما موی سر آن‌هاست.

مهم‌تر از همه آقای مرتضوی با این کارها پاک‌ترین دولت تاریخ بشر را - از اشک آدم تا صوراسرافیل - به دردسر انداخته است و بیم آن می‌رود که دیگر نتوانیم دولت سابق را پاک‌ترین دولت بنامیم. پس با این اوصاف، به نظر می‌رسد آقای احمدی‌نژاد باید با آقای مرتضوی مناظره کند نه با آقای روحانی، چون آقای مرتضوی همه شرایط را برای این که رودرروی آقای احمدی‌نژاد قرار بگیرد، دارد.

اما به دو دلیل مناظره احمدی‌نژاد و مرتضوی برگزار نخواهد شد؛ اول این‌که مجلس همه‌ بگم‌بگم‌های سازمان تامین افتضاحی (تامین اجتماعی سابق) را رو کرده و دیگر چیزی برای رو کردن دیگران نمانده است و دوم این‌که تاریخ نشان داده است هر وقت آقای مرتضوی خلافی کرده، ‌آقای احمدی‌نژاد او را تنبیه کرده و به پست مهم‌تری گمارده است. این‌بار البته چون احمدی‌نژاد رییس‌جمهور نیست، مهم‌ترین پستی که ممکن است آقای مرتضوی بگیرد، ریاست حفظ‌ و نگه‌داری ساختمان دفتر رییس‌جمهور سابق است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    168 2
    حالا با این وضعیت این سیلاب جمعیت جوان این همه حرام خواری بنظر تون قرار چه اتفا قی بیفته .خدا وند به یاری بیاد .کمک کن .
    • بی نام EU ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      24 12
      مهم نیست بابا فقط زور گیری نکنن !!! این کارا که جرم نیست
  • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    141 3
    بسيار عالي بود.ولي اي كاش بتوانيم غير از بد و بيراه گفتن كساني را كه سرمايه هاي يك ملت را بر باد دادند به بخشي از سزاي اعمالشان برسانيم. البته اين امر در اين جهان ممكن نيست و جواب اصلي را بايد در روز حساب پس بدهند.
    • farshad IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      24 1
      بی نام جان !! تا این تفکر بر ما حاکم باشد"" سزای اعمال در این جهان ممکن نیست و ...""" متاسفانه همین دزدی ها از ثروتهای این مرز و بوم انجام می شود و میخورند و یه آب هم روش. پس بیاید تفکرمان را اصلاح کنیم و از مسئولان در همین برهه استیفای حقوق از دست رفته مردم را از دزدان بیت المال بخواهند و به قوه قضاییه تکلیف کنند. ما از چین کمونیست خدانشناس که کمتر نیستیم ...
    • مسعود IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      38 2
      نگران نباش دوست عزیز. قراره حق مردم رو از حلقومشون بکشن بیرون با اشد مجازات تا درس عبرت سایرین بشن. 200 هزار تومان جریمه بشن خوبه؟
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    25 4
    در تنها کشور دنیا که حکومت اسلامی واقعی دارد انتظار امت اسلامی اجرای حد شرعی و قطع دستان دزدان بیت المال است.
  • 555 IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    21 3
    اعدامشان کنید....
  • بی نام A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    39 1
    اميدوارم هر ريال حروم خون بشه از چشماي حروم خوراي اين مملكت بيرون بريزه و ما زنده باشيم و ببنيم
  • محمد از لرستان A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 1
    خداوند از اینها نمیگذرد البته این یک کار کوچکی از تامین احتماعی است .از دیگر کارهایشان استخدام هزاران نفر با مدرک دیپلم وحتی زیر دیپلم در تامین اجتماعی گام دیگرشان است . یکی که ریس دفتر حوزه ریاست بود بالغ بر 150 نفر از اقوامش را در تامین اجتماعی بکار گمارده آقای ب-م- دیگر اقوامی ندارد که بیکار باشد تنها برادر زاده اش که 17 سال دارد و امسال دیپلم گرفته قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم در تامین اجتماعی کوهدشت لرستان استخدام شد.خانم م که هنوز مهر دیپلمش خشک نشده کارمنده ولی ما با لیسانس باید بیکار باشیم این هم از گندکارهای دولت پاک است
  • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    32 0
    خدا همه اشان را کیفر دهد و در این دنیا هم به سزای اعمالشان برسند
  • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    36 0
    سازمان تامین افتضاحی!!! چه اسم شایسته ای واقعا!!
  • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    14 0
    جالب بود.
  • بی نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    21 0
    سازمان بخور بخور!!!
  • بی نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    12 0
    بابا ول کنید هی گیر میدید به این بنده خدا حالا یه اشتباهی کرده /ولی نباید پاکترین تاریخ دولت رو زیر سوال ببرید/اینا تاریخترین پاک دولت است/والا
  • بی نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    1 0
    واقعا کشور ما مملکت امام زمانه؟