۰ نفر
۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰

تسنیم نوشت:

منابع اردنی از اخراج آوارگان سوری که از دیگر کشورها وارد این کشور شده اند خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الشرق الاوسط، منابع دولتی اردنی از تلاش این کشور برای بازگردانیدن سوری هایی که از مبادی هوایی، دریایی و زمینی وارد این کشور شده اند به کشورهای دیگر غیر از سوریه خبر دادند.
این منابع بیان کردند: سوری هایی که از فرودگاه های اردن، بندر عقبه و گذرگاه های مرزی با کشورهای همسایه به استثنای سوریه به اردن آمده اند به کشورهایی که از آنجا به اردن وارد شده اند بازگردانیده خواهند شد زیرا پناهنده محسوب نمی شوند.
منابع اردنی اعلام کردند: هزینه بازگردانیدن این سوری ها برعهده شرکت های هواپیمایی است که آنها را وارد اردن کرده اند و این کشورها مسئول شانه خالی کردن از سوری ها و اعزام آنها به اردن هستند.
این در حالی است که یک منبع عالی رتبه اردنی روز یکشنبه گذشته اعلام کرده بود: ده ها آواره سوری مقیم مصر،لبنان،لیبی و دیگر کشورهای عربی به اردن روی آورده اند.این منابع از افزایش ورود غیر قانونی سوری ها به اردن از مبادی غیرقانونی خبر داده بودند.بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی اردنی ها 600 آواره سوری در اردن به سر می برند که 112 هزار نفر از آنها در اردوگاه الزعتری در استان المفرق هم مرز با سوریه مستقر هستند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =