تسنیم نوشت:

گروه موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" اعلام کرد که حملات هوایی ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در حلب و حومه آن ۴۰ کشته بر جای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه "مصری الیوم"، گروه موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" در بیانیه ای اعلام کرد که حمله هوایی امروز ارتش سوریه به مواضع گروه های مسلح سوری در اطراف شهر حلب دست کم 40 کشته بر جای گذاشت.
در ادامه این بیانیه آمده است که ارتش سوریه امروز حداقل شش حمله را به نواحی حلب و مناطق روستایی اطراف آن انجام داد که در آن ده ها تروریست نیز زخمی شدند.
"رامی عبدالرحمن"، رئیس مرکز حقوق بشر سوریه مدعی شد: برخی از خیابان های شلوغ حلب نیز در حملات هوایی روز شنبه ارتش سوریه به مواضع گروه های مسلح در منطقه "طریق الباب" مورد هدف قرار گرفتند که به دنبال آن چندین نفر از شهروندان سوری کشته و زخمی شدند.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    12 4
    ای به جهنم که کشته شدن.به درک.
  • فرهاد A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    6 2
    هر روز صدا و سيماي ايران اعلام مي‌كنه ارتش مردمي سوريه فلان منطقه رو آزاد كرده. اگه جايي رو آزاد مي‌كنه يعني قبلاً اشغال شده بوده ديگه! پس چرا وقتي اشغال مي‌شه كسي چيزي نمي‌گه؟!
    • farid IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
      2 2
      سلام اقا فرهاد بالای نظر شما نوشته شورشیان بزگترین چاه نفتی را تصرف کردند در ضمن بسیاری از خبر های بد بدلیل جلوگیری از تضعیف روحیه و شرایط خاص شاید لازم نباشد گفته شود مطمئنامنابع غربی با صدای بلند خواهند گفت