جعفری می گوید هر برندی که حاضر است خسارت آلشپورت را بدهد جلو بیاید تا آنها قرارداد با فدراسیون فوتبال را لغو کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛یکبار دیگر انتقاد از اسپانسر پیراهن های تیم ملی.سفر کفاشیان به آلمان و بازدید از شرکت آلشپورت باعث شد تا دوباره خیلی ها آتش زیر خاکستر را شعله ور کنند و از اسپانسر درجه سوم و چهارم تیم ملی انتقاد کنند!سفری که قرار بوده تا کارلوس کروش هم همراه کفاشیان برود اما بنا به دلایلی نامشخص سرمربی تیم ایران به این سفر نرفت تا سوژه را دست منتقدین بدهد.

امروز با جعفری مدیر عامل آلشپورت در خاورمیانه تماس گرفتیم تا درباره سفر کفاشیان که خیلی ها می گویند برای او کسر شآن بوده سوال کنیم.
سفر کفاشیان به آلمان و بازدید از شرکت آلشپورت حاشیه های زیادی را به همراه داشته است.
پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی به به دلیل اینکه آلشپورت اسپانسر ایران بود شرکت اصلی ما به پاس قدردانی برنامه ای را ترتیب داد تا کفاشیان به آلمان سفر کند.آنها پس از صعود نامه ای را خطاب به کفاشیان نوشتند و از او رسما دعوت کردند تا به آلمان برود وبا زیر ساخت های این شرکت آشنایی پیدا کند.ما هم با کفاشیان حرف زدیم و گفتیم که هدف آنها قدردانی است و پاسخ مثبت به دعوت آنها می تواند زمینه ساز فعالیت های گسترده ای باشد.اگر نه ما از سال قبل تا سال 2015 با تیم ملی قرارداد داشتیم و نیازی نبود که در آلمان دوباره قرارداد ببندیم.ضمن اینکه کارهای طراحی و غیره را هم می شد در تهران و یا از طریق ایمیل انجام داد.کروش هم قرار بود در این سفر همراه کفاشیان باشد اما بنا به دلایلی سفر ایشان مقدور نشد.من در جایی خواندم که نوشته بودند این سفر برای کفاشیان کسرشآن بوده است.واقعا تعجب میک نم.همین حضور رییس فدراسیون در آلمان باعث شد تا با آنها به تفاهم برسیم که اسپانسر تیم های نوجوانان،جوانان و امیدها هم باشند.
اما هنوز هم انتقاد های زیادی وجود دارد.خیلی ها می گویند تیم ملی با برند درجه سوم و حتی درجه چهارم جهان قرارداد بسته است.
وقتی بلاتر به ایران آمد کسانی که به نفع شان نبود این اقدام را زیر سوال بردند.ما به این کوبیدن ها عادت کرده ایم.خود کفاشیان آمد و دید که این برند درجه سه نیست.دوستان بدانند که قدمت آلشپورت از آدیداس هم بیشتر است.زمانی حتی آنها "سل های" کفش هایشان را از آلشپورت تهیه می کردند.برند ما با ثبات است و شاید قدرت مالی پایین تری نسبت به سایر برندها داشته باشد اما من نمی دانم که معیار سنجش برای دوستان ما چه چیزی است.اگر مسائل مالی است که هیچ اما اگر کیفیت است مایلم تا پاسخ آنها را بدهم.
ماجرای فسخ قرارداد سه ملیون دلاری تیم ملی چیست؟
این رقم صحت ندارد.هیچ برندی این کار را نمی کند اما من به خاطر تیم ملی قرار داد را طور دیگری بستم.می دانستم که با صعود ایران به جام جهانی تیم ما خواستگار پیدا می کند و برندهای دیگر وارد عمل می شوند تا اسپانسر شوند.به همین دلیل بندی را در قرارداد با فدراسیون گنجاندیم که اگر برند دیگری خواست تا در جام جهانی اسپانسر تیم ملی شود خسارت ما را بدهد و لوگویش راروی پیراهن ایران حک کند.ما تمام کالاهایی که به تیم ملی می دهیم رایگان است.هیچ ادعایی هم نداریم و تا سال 2015 هم وظیفه داریم تا البسه ملی پوشان را تامین کنیم.فکر می کنم یکی از دلایلی که از ما انتقاد می کنند همین است.
برفرض مثال اگر برند دیگری اسپانسر تیم ملی شود آیا اجناسی با همان کیفیتی که به تیم های اروپایی می دهد را به ایران می دهد؟
بعید بدانم.آنها برای بازار خاور میانه کیفیت های پایین تری را استفاده می کنند اما برندی مثل آلشپورت نیاز به این دارد تا خودش را ثابت کند.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    21 2
    همش دلال بازی و رانت بازی ه خدایی. آقای کفاشیان خجالت خجالت
  • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    27 1
    همه دنیا اسپانسرها نه تنها پول نمیگیرند بابت البسه تولیدی خودشان بلکه پولی هم می دهند که تیم ها از البسه آنها استفاده کند و برایشان تبلیغ شود حالا در ایران چرا این مساله بر عکس شده من نمی دانم.
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    19 1
    يا از برند داغون ما استفاده كن يا سه ميليون دلار به ما خسارت بده؟ تو چيكاره اي كه براي تيم ملي تعيين تكليف ميكني؟ يعني تيم ملي بخواد آديداس يا پوما بپوشه بايد به تو ٩ ميليرد تومن باج بده؟
  • بی نام EU ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    94 25
    باید از برند معتبر و جهانی مجید استفاده کنیم تا امیر خان هم شاد بشن.
    • مهدی شکیبا راد A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
      19 1
      واسه مردمی که حاضر هستند بدترین خیانت ها به مملکتشون بشه روی حساب فقط گرایش رنگی بهتره صحبت هیچی نکنیم فقط یک توضیح بدهم این شرکت و این برنده درجه 2 نشانه خیلی چیزها است امیدوارم روزی برسه خارج از کری خونی ها حرف حق بزنیم
    • علی حیدری EU ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
      3 0
      یادمه تیم ملی موریتانی!(تیم چسبیده به ته رنکینگ فیفا)اومده برای بازی تدارکاتی با ایران آدیداس می پوشید-آقای جعفری که دم از با کیفیت بودن میزنی لااقل یه تنوعی و خلاقیت بده توی لباست لباس تیم ملی ایتالیا بهترین الگوست-چند وقته از پوشاک دایی هم خبری نیست تو لیگ
    • دامون A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      1 0
      دوست من حداقل برند مجید ایر انیه و افتخار مملکتمون!!!! شما اگه کالای ایرانی تو عرصه جهانی تبلیغ بشه ناراحتی؟؟؟ راستشو بگو والا قلعه نوعی بهانه است که یه سری ها برای رسیدن به اهدافشون از اسمش استفاده که نه سوءاستفاده میکنن مگه قلعه نوعی ذینفعه؟؟؟؟ ما میگیم حداقل از یه برند معتبر داخلی استفاده نمیکنین از بندی مثل آل اشپور هم که کیفیتش به مراتب از برندای داخلی کمتره هم استفاده نکینین والا تو کل دنیا البسه و توپ رو مجانی که میدن هیچ کلی هم باید پول بدن که تبلیغ برندشونو میکنیم این آقای جعفری فکر میکنه همه بلاتشبیه مثل خودشونن کلی منت میزارن که مجانی دادن البسه رو؟؟؟؟
  • آرین کبیر A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    19 53
    بی انصافی نکنین برند آل اشپورت البسه با کیفیتی تولید میکنه، بعدشم داره این البسه رو رایگان تحویل میده خداییش هیشکی این کارو نمیکرد
    • بی نام A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
      27 2
      داداش این وظیفه اونهاست که مجانی لباس بِدن.تازه باید پول هم بدن که آرمشون روی پیراهن حک میشه
    • بهروز IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
      26 1
      نمی دونم این چه کلاه بزرگیه که دارن سر مردم میذارن. رایگان در اختیار میذارن؟؟؟ شما فکر کردید وقتی مثلا برند آدیداس البسه تیم ملی فنلاند رو تهیه می کنه از فدراسیونشون پول می گیره؟ مگه بقالیه
  • علی AU ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    12 0
    طراحی شون خوب نیست.
  • بهروز IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    24 1
    در قراردادی که شما یک برند درجه سوم خارجی رو در عرصه جهانی تبلیغ کنی بهش میگن قرارداد ترکمانچای.
  • بهروز IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    6 0
    این هفته برنامه نود باید مفصل به این موضوع بپردازه. تیم 5 ماهه به جام جهانی رفته نه تونستن بازی تدارکاتی ترتیب بدن نه البسه خوب تهیه کنن . با این وضعیت منم می تونم رئیس فدراسیون باشم
  • saeid IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    17 0
    کل دنیا لباس مجانیه
  • بهروز IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    5 0
    هیچ کس به اندازه ی این جعفری روی اعصاب دوستداران تیم ملی نیست. شده کاسه داغ تر از آش. آقاجون ما آل اشپور نمی خواهیم. اول برو وضعیت اون توپ های بنجل رو که به لیگ ایران قالب کرد مشخص کن
  • بهروز IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 0
    همه ی طرفدارای فوتبال به دوستانشون خبر بدن تا بیان پای این مطلب کامنت بذارن. جای دیگه که حرف ما رو گوش نمیدن
  • امیر ک A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 11
    توی این شرایطی اقتصادی که ما داریم که حتی توی فراهم کردن دیدارهای تدارکاتی مناسب برای تیم راه یافته به جام جهانی مشکل داریم ، آلشپورت بهترین گزینه است که الحق والانصاف طراحی جذاب و کیفیت معقول و مناسبی هم داره.
  • حامد A1 ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    4 1
    هرکی تواین فوتبال با احساسات مردم بازی میکنه خدا ازش نگذره اقایونی که در فدراسیون هستید کم دورغ بگید بخاطر پول (همه بازگشت بسوی اوست پس کاری نکنین که شرمنده بشید در اخرت ازما گفتن بود)
  • سعید22 IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    1 0
    اقا این لباس تیم ملی خیلی زشته بخدا.قبلا که تو جام جهانی بدترین لباس ملی شناخته شد.حداقل این دفعه نشه
  • محسن کندری IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    1 0
    طراحیش افتضاحه ادمو یاد لباسای بیست سال پیش میندازه
  • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    2 0
    یه تیم به من نشون بدید که این مارک رو بپوشه . یک تیم درجه چها ر
  • saeid IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    2 0
    رابط اصلی آل اشپورت یکی ازمدیران فدراسیون فسادباله اینودیگه همه مدونن لباس بنجل میدن منت هم میذارن رایگانه
  • بی نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    1 0
    همه جای دنیا شرکت های تولید لباس ورزشی که اسپانسر تیم های ملی می شوند علاوه بر تأمین رایگان البسه تیم مبلغ قابل توجهی را نیز به تیم مورد نظر می پردازند . در همین آسیا هم تیم های درجه چندمی مثل قطر ، بحرین ، اندونزی ، چین و ... از برندهای معتبر نایک ، آدیداس و پوما استفاده می کنند آنوقت این آقا آمده و با یک قرارداد ترکمانچای توانسته برند درجه چندم خودش که در واقع تولید کننده دستکش دربازه بانی است ! را به تیمی که در جام جهانی صعود کرده قالب کند و بابت آن هم هیچ پولی به فدراسیون نمی دهد . این در حالی است که برندهای معتبر حاضرند پول خوبی برای اسپانسر شدن تیم ما که در جام جهانی حضور دارد بدهند . برای تیم ملی کشورم متأسفم که لباسش در جام جهانی شایسته نام این کشور نیست .
  • keyvan A1 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    1 0
    فیفا هر برندی در جام جهانی قبول نمیکنه حالا این اقایاون با چه دانشی با این شرکت قرارداد بستن اینو خدا میدونه