۷ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
غایب بزرگ استقلال مقابل فولاد کیست؟

بعد از پایان بازی هفته بیست‌وششم لیگ برتر و پیروزی استقلال آبی‌های تهران با یک غایب بزرگ به مصاف فولاد خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم استقلال هفته بیست‌وششم لیگ را با کامبک هیجان‌انگیز خود مقابل ذوب‌آهن به پایان رساند. اما کارت زرد روزبه چشمی مدافع میانی آبی ها کار شاگردان نکونام را برای بازی هفته بعد مقابل فولاد سخت خواهد کرد.

به نقل از "ورزش سه"، روزبه چشمی، ستاره خط دفاعی استقلال، با دریافت کارت زرد مقابل ذوب آهن بازی با فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر را از دست داد.

چشمی در بازی هفته اول مقابل ملوان، هفته پنجم مقابل پرسپولیس و هفته دوازدهم فولاد کارت زرد دریافت کرده بود و با کارت زردی که در بازی با ذوب آهن دریافت کرد بازی حساس هفته آینده را از دست داد.

مدافع باتجربه استقلال در حالی که خطا به نفع استقلال اعلام شده بود و قصد داشت سریع بازی را شروع کند، حرکت عجیبی انجام داد و از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد، محمدحسین اسلامی، بازیکن تیم ذوب آهن، پس از برداشتن توپ به سمت وسط زمین دوید و توپ را به آسمان پرتاب کرد و همین مسئله واکنش چشمی را به همراه داشت و او را با دست از پشت سر هول داد و کوپال ناظمی هر دو بازیکن را جریمه کرد.

با توجه به حساسیت مسابقات و تاثیرگذاری روزبه چشمی در ترکیب استقلال نبود او به یک چالش جدی برای جواد نکونام تبدیل خواهد شد و باید دید او برای جای خالی او چه تدبیری در نظر خواهد گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =