ایسنا نوشت:

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در 100 روز شروع کاری دولت جدید 13 پروژه از منابع داخلی خودمان و 7 پروژه از منابع بخش خصوصی آماده افتتاح شده گفت: ارزش این پروژه‌ها 1700میلیارد ریال است که بهره‌برداری آزمایشی از آن نیز آغاز شده است.

عطالله صدر اظهار کرد: علاوه بر پروژه‌های زیربنایی پروژه‌های تجهیزات مخابراتی و دریایی نیز به ارزش یک میلیون و 500 هزار یورو نیز وجود دارد.

وی همچنین با بیان اینکه برای ایجاد تاسیسات زیربنایی برای مسافرت‌های دریایی و توسعه گردشگری دریایی از محل وجوه اداره شده‌ سازمان، تسهیلات ارزان قیمت به بخش خصوصی داده می‌شود گفت: کسانی که علاقه‌مند هستند درجهت ایجاد تاسیسات زیربنایی و در حوزه گردشگری دریایی فعالیت کنند می توانند از سازمان این تسهیلات را دریافت کنند.

صدر با بیان اینکه بخش قابل توجهی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بنادر کشور در حوزه گردشگری دریایی هنوز شناسایی نشده گفت: باید از بخش خصوصی در این زمینه حمایت کرد و سازمان نیز در این زمینه اقداماتی انجام داده که البته تلاش‌های صورت گرفته هنوز کافی نیست.

معاون وزیر راه همچنین از آغاز بهره‌برداری سیلوی غلات بندر نوشهر توسط بخش خصوصی و با اعتبار بالغ بر 74 میلیارد ریال خبر داد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاهر IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
    0 1
    آفرین این همه کار یک شبه گول مردم نزنید هرکدام از فعالیت های فوق چندسال زمان نیاز دارد چاپ کنید