تسنیم نوشت:

ارتش سوریه مقرهای تروریست ها را در حومه دمشق منهدم کرده و شماری از تروریست ها از جمله تروریست های غیر سوری را در حومه لاذقیه به هلاکت رساند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک منبع نظامی سوری به سانا گفت یگان هایی از ارتش سوریه، امنیت و ثبات را به روستاهای ملح و الجلمه و الشیخ حدید در حومه حماه شمالی پس از به هلاکت رساندن آخرین تروریست های النصره بازگرداندند.
همچنین نیروهای ارتش با تروریست های جبهه النصره که به مردم روستای الشیخ حدید حمله می کردند و به ایجاد رعب و وحشت وغارتگری و کشتار دست می زدند، مقابله کردند که طی آن شمار زیادی از این تروریست ها کشته و زخمی شدند و امنیت و ثبات به تمام مناطق این روستا بازگشت.
به گفته منبع سوری، چند خودرو تروریست ها که برخی مجهز به تیربار بود، منهدم و چندین بمبی که در ورودی دو روستای تل ملح و الجلمه کار گذاشته بودند، خنثی شد.
موفقیت ارتش در پیگرد تروریست ها
یگان هایی از ارتش سوریه شماری از تروریست ها را که برخی وابسته به جبهه النصره بودند در عملیاتی علیه مخفیگاه های آنها در غوطه شرقی و حومه جنوبی و شمالی دمشق به هلاکت رساندند و طی آن جنگ افزارهای متعلق به آنها هم منهدم شد.
به گفته منبع سوری، نیروهای ارتش سوریه به تعقیب بازمانده های گروه های تروریستی در اطراف روستای شبعا به سمت روستای دیرالعصافیر دست زدند که طی آن شماری از این افراد به هلاکت رسیدند. در شهر دوما نیز یک گروه تروریستی مسلح وابسته به جبهه النصره متلاشی شد.
در داریا، عملیات یگان هایی از ارتش به کشته شدن شماری از تروریست ها از جمله سرکرده یک گروه تروریستی و انهدام سلاح ها و مهمات آنها منجر شد.
منابع سوری از هلاکت شماری از تروریست ها که برخی مصری، سعودی، ترکی و چچنی بودند، در عملیات نیروهای ارتش در روستاها و شهرهای حومه لاذقیه شمالی خبر دادند.
به گفته این منابع 12 تروریست از جبهه النصره در روستای بیت ابلق در حومه لاذقیه و 11 نفر دیگر زخمی و دو خودو حامل سلاح آنها منهدم شد.
همچنین 11 تروریست در روستای الکبیر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند. در عملیات نیروهای ارتش سوریه، یک خودرو مجهز به تیربار سنگین منهدم شد.
در روستای دروشان هم سه خودرو مجهز به تیربار تروریست ها و یک موشک انداز منهدم و دهها تروریست از جمله عمرالسید و ابوالعینین و صالح المصری و احمد السعودی و عثمان طبنجه سعودی به هلاکت رسیدند.
سانا خبر داد در روستای الکوم، یک تروریست فلسطینی به نام ابوالعثمان الصفدی یکی از سرکرده های گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام کشته شد.
انهدام یک خمپاره انداز و چند سکوی پرتاب موشک و تیربار سنگین در حلب
منابع سوری از انهدام چهار خودرو حامل سلاح در جاده بین الباب و دیرحافر و دو خودرو دیگر در ورودی شمالی روستای تادف و هلاکت تمام تروریست هایی که سوار این خودروها بودند و همچنین انهدام سه سکوی پرتاب موشک و خمپاره انداز در روستاهای الجدیده و کویروس و رسم العبود خبر دادند.
نیروهای ارتش سوریه در دیرالزور و حومه آن تعدادی سلاح خودکار و دهها موشک متعلق به تروریست ها را ضبط کردند که طی این عملیات، شمار زیادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند که برخی از آنها وابسته به گروه موسوم به احرارالشام بودند.
به گفته منابع سوری، 70 موشک و پنج سلاح خودکار و یک قناصه در روستای الشمیطیه کشف و ضبط شد.
در روستای المریعیه چهار تروریست در عملیات نیروهای ارتش کشته و شمار دیگری زخمی شدند.
منابع سوری همچنین از کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها که برای حمله به یک ایست نظامی در حومه درعا تلاش می کردند، خبر دادند.
در روستای جاسم، چند خودرو حامل سلاح و مهمات منهدم شد.منابع سوری از کشته شدن دو نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر در حمله خمپاره ای تروریست ها به منازل شهروندان در اطراف مسجدالعباره حلب خبر دادند.
همچنین در حمله خمپاره ای تروریست های تکفیری به منطقه سیده زینب(س)، سه شهروند سوری کشته شدند.
از سوی دیگر المیادین از حضور 130 هزار تروریست غیر سوری در سوریه خبر داد که از 49 کشور جهان وارد این کشور شده اند و به ارتکاب جنایت مشغول هستند.
بر اساس این گزارش، در عملیات مستمر نیروهای ارتش سوریه تا کنون 412 تروریست تونسی، 273 الجزایری، 1807 تروریست از لیبی، 821 تروریست از مصر، سودان سه نفر، عربستان 714 تروریست، یمن 571 تروریست، عمان 21 نفر ، بحرین 19 نفر،عراق 1432 نفر، لبنان 828 نفر و فلسطین 1002 نفر و شماری دیگر از تروریست ها از کشورهای دیگر عربی کشته شده اند.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انتی بشار A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    23 16
    تعداد کشته های حزب الله را هم مرحمت کرده بنویسین .
    • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
      18 16
      شهدا
    • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
      16 14
      وقتی برای تحکیم حکومت جور و ظلم میجنگن چرا شهید ؟
    • arash IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
      8 12
      دوستان عزیز کارتون بجای رسیده که بجای خدا تعیین میکنید کی شهیده کی شهید نیس؟؟پناه بر خدا از شر شیطان رانده شده.در ضمن دوست عزیز بی نام دوم لابد کشته شدن در راه عربستان و ترکیه و امریکا شهادته؟
  • نگران آینده IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    7 5
    اخبار باید دقیق باشه و همه جوانب موافق و مخالف را ذکر کنه و مغرضانه نباشه که اگر روزی واقعیت مشخص شد شرمنده نباشیم
    • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
      3 7
      حقیقت چیست دوست من ؟ تا حالا از نزدیک یه سوری رو دیدی و باهاش سخن گفتی ؟ مردم سوریه هرگز مشکل عجیب و غریبی با دولتشون نداشتند که تروریست ها بیاند براشون حل کنند ، یعنی این ملیاردها دلار قطر و هزاران تروریستی که از لیبی و عراق و ترکیه و سومالی و... میاند دروغه ؟!!
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    8 0
    اگر همه رو جمع بزنی میشه 7000 نفر یعنی تو این 3 سال جنگ فقط 7000 تروریست خارجی کشته شدن حالا حساب کن برای کشته شدن 130000 نفر چند سال باید جنگ باشه ؟؟؟؟؟؟خدا رحم کنه به مسلمین که به جان هم افتادن
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    2 2
    تروریست!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    2 2
    مگه تروریست فلسطینی و لبنانی و بحرینی هم داریم.
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    0 0
    مشکلات ما مسلمانان از بی سوادی ودنیا برستی زیاد ماست که همه را بجز هم فکران خود را بی دین می دانیم اسلام هعتدال نرم رسول خدا است بس