در حالی که تلاشهای مأموران انتظامی برای پایان دادن به گروگانگیری در شرکت واحد ادامه دارد، برادر گروگانگیر نیز به محل آمده است تا او را راضی به تسلیم شدن بکند.

برادر عامل گروگانگیری در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مهر گفت: من می توانم برادرم را راضی کنم که خود را تسلیم پلیس کند.
او که در محل حادثه حاضر شده است افزود: من می دانم که چگونه باید با برادرم صحبت کرد تا خود را تسلیم کند به همین خاطر اگر اجازه دهند به محل گروگانگیری بروم او را با صحبت تسلیم خواهم کرد.
وی افزود: برادرم فرد شروری نیست و تحت تأثیر شرایط این کار را کرده است.
بر اساس این خبر، برادر بهرام، عامل گروگانگیری در شرکت واحد دقایقی قبل به سمت دفتر مدیرعامل شرکت واحد رفت تا پس از صحبت با برادرش او را راضی به تسلیم شدن بکند.


گروگانگیر  12سال سابقه کار دارد
سعیدی، نماینده کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی به مهر گفت: عامل گروگانگیری بهرام 40 ساله که به عنوان ردیف کار 12سال سابقه کار در شرکت واحد دارد حدود 8 ماه قبل به علت خوابیدن در محل کار توسط مسئولان شرکت واحد به علت بی انضباطی در محل کار اخراج و این حکم توسط شورای اسلامی کار که نماینده ما نیست، تأیید و از محل کار اخراج شد. وی در این مدت بیکار بود و فشار اقتصادی بر او وارد شده بود. متأسفانه در یک سال گذشته شرکت واحد اتوبوسرانی با بکارگیری یک وکیل با نفوذ در اداره کار تا کنون چندین پرونده را به نفع خود به پایان برده است. من تا کنون وکیل 200 نفر از کارمندان شرکت واحد بودم که برخی از آنها مرتکب این تخلف انضباطی شده و به کار بازگشتند اما مرد گروگانگیر حتی به دیوان عدالت اداری شکایت کرد اما نتیجه ای نداشت.


استقرار تک تیراندازها در ساختمان شرکت واحد
به گزارش ایسنا، با گذشت سه ساعت از آغاز گروگانگیری، استقرار تک تیراندازهای پلیس پایتخت در ضلع شمالی ساختمان شرکت واحد، این عملیات را وارد فاز دیگری کرد.
بر این اساس، اقدامات پلیس برای رهایی دو فرد گروگان گرفته شده در این ساختمان همچنان ادامه دارد.

دقایقی قبل مرتضی تورک، معاون امنیتی دادستان تهران نیز در محل حادثه واقع در ساختمان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران حاضر شد.


حضور معاون دادستان تهران/انتقال یک برانکارد به داخل ساختمان
براساس مشاهدات خبرنگاران مأموران پلیس در تلاشند تا بدون آسیب رسیدن به گروگان و گروگانگیر بتوانند به حادثه سازمان اتوبوسرانی خاتمه دهند.

به گزارش فارس، مأموران پلیس مستقر در محل گروگانگیری رئیس شرکت اتوبوسرانی در حال آماده شدن برای انجام عملیات راپل هستند.

براساس مشاهدات تک‌تیرانداز‌های مستقر در ساختمان‌های اطراف تغییر موضع داده و از محل‌های قبلی خود جابه‌جا شده‌اند.

در حال حاضر مأموران پلیس مستقر در میدان عملیات در تلاشند تا بتوانند گروگانگیر را از اقدام خود منصرف کرده و گروگان‌ها را آزاد کنند.

این در حالی است که اندکی قبل خانواده فرد گروگانگیر از محل ساختمان خارج شده و برادر متهم به داخل ساختمان رفته است.

حوالی ساعت ۱۵:۳۰ یک برانکارد به داخل ساختمان برده شده که مشخص نشده است برای چه این اتفاق افتاده است.

در حال حاضر تورک معاون امنیت دادستان تهران و سرپرست دادسرای قاضی مقدس در محل حادثه حضور دارد.

پلیس پیش از این نیز در حوادث گروگانگیری عکس العمل خوبی از خود نشان داده و موفق شده بود تا گروگانگیر‌ها را از قصد خود منصرف کنند.

پیش بینی می‌شود این بار نیز پلیس با تلاش خود موفق شود تا بدون آسیب رساندن به گروگانها فرد گروگانگیر را دستگیر کرده و به این قائله خاتمه دهند.

 

47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    1 3
    با این کار احمقانه نه تنها به حقش نخواهد رسید بلکه خانواده خودش را به فلاکت بیشتری خواهد انداخت. البته سوء مدیریت مدیر شرکت بی تاثیر در این تصمیم کاملا اشتباه نبوده است
  • خواهریک راننده واخد IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    10 0
    قانون کاربایدترمیم شودبرادربنده 30سال درشرکت واح کارکردروزتعطیل ومرخصی هایش راهم کارمی کردتابتواندخانواده اش راتامین کندنتیجه این شدکه همسرش ازراه به درشدوهچنین فرزندانش به این علت که بالای سرآنهانبودیعنی نمی توانست باشدحتی درزمانی که بیمارمی شدباتن مریض به سرکارمی رفت متاسفانه حالابایدنصف حقوق بازنشستگی اش رابابت مهریه همسرش بپردازدوسرپیری بانیم دیگرحقوقش زندگی بخورونمیری داشته باشدمی گویندروزتعطیل قانونن کارگربایدتعطیل باشداماآنهاروزتعطیل راهم کارمی کنندزیرابه آنهادرروزتعطیل اضافه کارمی دهند .درحالیکه بایدنیروبه اندازه کافی استخدام کنندتاهم کارگرروزتعطیل درخانه اش باشدوهم خیالش راحت باشدکه روزتعطیل کسرازحقوق ندارداینهامی خواهندازنیروی کاردوبرابرکابکشندونیروی کافی استخدام نمی کنند.
    • علی کارگر شرکت واحد IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      2 0
      واقعا حرفهای خواهر یک راننده شرکت واحد درست است چرا حقوق ما باید انقدر کم باشد که برای امرار معاش وتورم 100 درصدی باید تمامی روز های تعطیل اعم از جمعه ها ,ولادت ها , وفات ها و تاسوعا و عاشورا ...13بدر وعید نوروز و... را سر کار باشیم و نه خانواده مان را ببینیم و نه درآمد خوبی ودر نزد مردم نیز از وجهه بالایی مانند آتش نشانها و پلیس و شغل های خدماتی دیگر بهره مند نباشیم واقعا مدیران ارشد این شرکت باید با برنامه ریزی مناسب باعث از بین بردن استرس زیاد این کار و رفاه بیشتر خانواده معظم واحد و دعای خیر جمعیتی بالغ بر 12000 نفر شوند .
  • محمد رضا IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    1 0
    بانظر دوم صددرصد موافقم اینها دردهای کارگران است در ضمن این را باید اضافه کنم که نیروهای خدمات و نگهبان ورانندگان و پیکهای متوری باغبانها ونگهبانهای پارکها و فضای سبز وجاروکشهایا به اصطلاح نیروهای غیر حجمی هم جز زحمتکشایی هستن که شهرداری انها را به پیمانکار واگذار کرده که قضیه پیمانکار را خودتان بهتر میدانید که حداقل یک سوم حقوق کارگر زحمتکش را میخورند خلاصه تا دلتان بخواهد تبعیض انها محروم از کارانه و پاداش حق مسکن وغیره که به کارمندان رسمی تعلق میگیرد هستن اگه هم گاه گداری چیزی داده اند موقتی بوده و مثل کارمندان رسمی ثبات لازم رانداشته مثل قضیه قرارداد بستنشان با این زحمتکشان که تاریخ اتمام قرارداد را خالی میگذارن تا هر ساعتی دوست داشتن بندازن بیرون یک نسخه از قرارداد را هم به کارگر نمیدن
  • سیدرضا IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    1 0
    درود بر تو ای خواهر شجاعم بانظر دوم این خواهر بزرگوارم موافقم.
  • سید جواد IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    1 0
    خوش به حالتون کارمندهای رسمی و نیروهای غیر پیمانکار.به قول شاعر همه چی آرومه من چقدر خوشحالم ...