مهر نوشت:

با وجود اینکه مقامات ارشد فرانسه و آلمان طی ساعات اخیر اعلام کرده اند تصمیمی برای دخالت نظامی در سوریه ندارند، سخنگوی تروریستهای ارتش آزاد ادعای جدیدی را به نیابت از غربیها مطرح کرده است.

به گزارش الحدث، "لوی المقداد" سخنگوی کروه موسوم به ارتش آزاد گفت: اطلاعات ما حاکی از آن است که برخی کشورهای غربی تصمیم نهایی خود را درباره حمله به نظام سوریه اتخاذ کرده اند.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: این تصمیم در پاسخ به استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط دولت سوریه اتخاذ شده چون کشورهای دیگر نمی توانند در برابر کشتار 1500 نفر از مردم ساکت بمانند.

وی گفت: البته ما به حمله زمینی (غربیها) نیاز نداریم و ارتش آزاد آمادگی دارد در صورت دریافت کمکهای تسلیحاتی تحرکات زمینی را آغاز کند.

المقداد در حالی این سخنان را مطرح کرده که مقامات پاریس و برلین اخیرا در مواضعی اعلام کرده اند تصمیمی برای دخالت نظامی در سوریه ندارند.

261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    16 7
    کروه نه ! گروه!!!
  • بی نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    19 19
    شما اگه توانایی داشتی القاعده فرمانده هاتو نمیکشت، امریکا هم دیده از اینا بخاری بلند نمیشه خودش میخواد وارد عمل شه، اخه دیگه نمیتونه کشته شدن انسان های بی گناه رو تحمل کنه.
    • پدرام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      6 7
      آمریکا دلش به حال آدما بی گناه نسوخته دلش به حال اسرائیل سوخته داداش چی شد اون افغانستان گلستان و عراق گلستان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محسن ایرانی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      7 6
      آخییییییییییی عمو امریکا اینقدر دل رحمه آره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه اون دلش به حال مردم بی گناه میسوخت خودش که بماند اول باید جلوی اون اسرائیل وحشی رو میگرفت که با جنایت هاش دست هزار تا القاعده و النصره رو از پشت بسته. نه اینکه اونو سرور خودش بدونه !!!!
  • بی نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    37 3
    تقریبا روسیه کاری نمیتواند بکند و در نهایت به تقسیم کردن سوریه بین خود و انگلیس و فرانسه و المان و امریکا و منابع ان به نتیجه میرسند و فقط ملت بدبخت کشته میشوند. و اصولا باید جنگ به عوض خاورمیانه در مرکز اروپا و امریکا و روسیه اجرا شود تا معنی و مفهوم کشته شدن را نیز بچشند.
  • jokar IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    6 1
    از همین الان مشخص است که موضع روسیه انفعال است
  • محسن ایرانی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    10 1
    اینا از اولش به سوریه چشمداشت داشتن اگه تروریست ها میتونستن اسد رو ساقط کنن از انتخابات و اینا خبری نبود ! سوریه عملا به دست های امریکا و به رهبری اسرائیل در می اومد. ولی حالا که میبینن از عهده مخالفای داخلی هم کاری بر نیومده میخوان خودشون دست به کار بشن و سوریه رو مستقیما تحت تصرف خودشون در بیارن . فقط خدا رحم کنه به مردم سوریه که مسلمانن و امریکا و اسرائیل هم 100% ضد مسلمان!
  • 1234 A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    4 4
    "گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه" نه: ارتش آزاد سوریه.
  • میثم A1 ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    4 3
    شما از اول هم کمک خارجی گرفتید هیچ غلطی نتونستید بکنید حالا میگید باز هم کمک کنن و خودشون دخالت بکنن.
  • jokar IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    9 2
    احتمالا باید بگوییم عجب نقشه ای کشیدن امریکاییها!ازچند هفته پیش این خبر رو داشتیم که در اردن اتاق جنگ تشکیل شده و صدها تروریست اموزش دیده امده حمله به سوریه هستند تا مناطقی در جنوب و حتی خود دمشق تحت کنترل بگیرند ازانجاکه امریکاییها و همپیمانانش از قبل میدونستن بازرسهای سازمان ملل کی وارد سوریه میشوند همه جیز را برای یک حمله شیمیایی تدارک دیده بودن وبه این بهانه امریکا بااستفاده از ناوهای جنگی سوریه را بمب باران میکند و ازجبهه زمینی تروریست دست به حمله گسترده علیه ارتش میزنند!وباز سوریه فریب سازمان راملل خورد بار قبل که اتش بسی اعلام شد و تروریستها در این مدت توانستند سلاحهای خودرا در جای جای سوریه بیارند و مناطق زیادی را بدون خونریز ی بیگیرند و این بارهم ورودبازرسها شاه کلید جواز حمله شده
  • كارمند A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    3 0
    آمريكا واسرائيل براي همه خاورميانه طرح ونقشه دارن البته پازل خودشونو ازعراق وافغانستان شروع كردند مصر هم از دستشون در رفت كه مجددا اونو دراختيار گرفتنداز عربستان وقطر وامارات وتركيه هم بعنوان پشتيبان استفاده ميكنند اردن هم به زودي داراي نقش خواهد شد تركيه واردن پشتيباني درمحل وبقيه پول وامكانات. در شمال وغرب آفريقا هم اين نقش به نيجريه ومصر سپرده شده مثل شطرنج وقتي بخواهي يك مهره حريف را بزني يك مهره عمليات ميكند چند مهره درآن منطقه كار پشتيباني وفشاربرآن ناحيه وارد ميكنند.خداي نكرده اگر كار سوريه تمام شود مثل دومينو بركل منطقه تاثير ميگذارد.مطمئن باشيد آمريكا خير كسي رانمي خواهد.ويتنام كره عراق افغانستان اقدامات امريكا درجنگ عراق با ايران شاهد است.