تسنیم نوشت:

یک پایگاه خبری تحلیلی صهیونیستی با اشاره به آمادگی آمریکا و متحدین منطقه‌ای‌اش برای حمله به سوریه از آماده‌باش نیروی دریایی روسیه برای اعزام سریع به این کشور و نیز احتمال حمله موشکی دولت بشار اسد به اسرائیل، ترکیه و قطر خبر داد.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی صهیونیستی دبکا مدعی شد که نیروهای غربی و خاورمیانه‌ای به رهبری آمریکا نیروهای خود را شنبه شب و صبح یکشنبه به حرکت درآورده‌اند تا اولین ضربه را علیه سوریه وارد سازند.

این پایگاه خبری تحلیلی به نقل از منابع نظامی خود مدعی شد که اولین حمله هدفمند نشانگر آغاز مجموعه‌ای از حملات تحت رهبری آمریکا برای سرنگون کردن دولت بشار است خواهند بود. این عملیات‌ها ممکن است شامل ایجاد منطقه پرواز ممنوع و نیز جلوگیری از ورود نیروهای دولتی به مناطق شمالی و جنوبی کشور باشد.

این پایگاه اینترنتی اسرائیلی با اشاره به نشست امروز (یکشنبه) فرماندهان نظامی برخی کشورها در اردن ادعا کرد که هدف از این نشست با حضور آمریکا، بریتانیا، ترکیه، عربستان سعودی، قطر، فرانسه، ایتالیا و کانادا هماهنگی برای حمله به سوریه است.

شنبه شب چهار ناوشکن آمریکایی شامل موشک‌های کروز تام‌هاوک نیز به سواحل سوریه نزدیک شدند.

در حالی که رسانه‌های غربی از آمادگی کشورهای غربی و متحدین آنها درخاورمیانه خبر می‌دهند، نیروهای نظامی اسرائیل نیز به صورت مخفیانه برنامه‌های خود را به پیش می‌برند.

به ادعای این پایگاه خبری تحلیلی اسرائیلی در صورت حمله به سوریه، اسرائیل، ترکیه و قطر انتظار حملات موشکی از جانب این کشور را خواهند داشت و بنابراین خود را آماده چنین وضعیتی می‌کنند. هر سه دولت همچنین انتظار بروز حملات گسترده تروریستی را دارند.

در ادامه گزارش حاضر چنین ادعا شده است که مسکو نیز ناوگان دریایی روسیه را در دریای مدیترانه و دریای سیاه به حالت آماده‌باش درآورده است تا در صورت لزوم آنها را سریعا به جنوب و مرکز سوریه اعزام کند.

دبکا در انتها اعلام کرده که درخواست‌های غربی‌ها برای ارائه اسناد استفاده دولت بشار اسد از گاز‌های شیمیایی نیز راه به جایی نخواهد برد زیرا بنا بر ادعاهای مطروحه در این مواد شیمیایی مقادیر بسیار کمی گاز سارین با مقادیر زیادی سایر گازهای مبارزه با شورش‌ها ترکیب شده است. چنین ادعا شده که ایران مبدع این فرمول است.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 112
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامی A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    اگه این جوری باشه این به معنای نابودی سریعتر از موعد نظام اسده.
    • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      182 8
      اوضاع کیشمیشی!
    • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      زنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده باد بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــــد
    • محمد A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      اين جنگ جهاني سوم نيست احياناً ؟
    • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      90 12
      آقا جنگ بشه احتمال اینکه ایران هم درگیر بشه هست... من از الان تصمیم گرفتم برای ارشد بخونم!!! :)
    • رضا A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      92 33
      اگر مردم يك كشور با هم متحد باشند هيچ كشوري جرئت حمله به خود نميدهد. بياييد براي حفاظت از ايران عزيزمان همه باهم متحد شويم. زنده باد وطنم
    • بی نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      3 18
      نظام اسرائیله اگه دین ندارین، آزاده باشین
    • بی نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      10 10
      با ورود آمریکا به سوریه عملا فاتحه ی اسرائیل خوندست من این حرفو از کوچه بازار نگفتم با اعتقاد کامل و ایمان قلبی قسم میخورم اگه جنگ بشه 100% اسرائیل نابود شده است
    • با نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      3 7
      واقعا خبر آنلاین جان خودت و اون هیئت مدیره ات اینی رو که میگم چاپ کن این بعید به نظر میرسه مردم ایران این همه ترسو باشند چون توی یه کشوری که اعتقادشون به امام حسین یه اعتقاد عمیقه بعید میدونم کهه کامنت گذاران از این حرفا بزنن مگه ما ادعامون نمیشه که سرورمون امام حسینه و در مقابل زور گویان تسلیم نمیشه و با اونا بیعت نمیکنه؟! مطمئن باشید با سربلندیه تمام من و امثال من به دفاع خواهیم پرداخت و علیه استکبار جهانی مبارزه ی مسلحانه نیز اگر نیاز باشد خواهیم نمود در قاموس ترسی وجود ندارد چون سرورمان و مولایمان امام حسین علیه السلام میباشد پس خواهشا یه کم دوستان دقت کنند
  • محمد IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    ممنون از مطالب خوبتون
  • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    من فكر ميكنم اگر آمريكا به سوريه حمله كنه، اونوقت سوريه چون داره نابود ميشه اسراييل را موشك باران ميكنه. چون كه سوريه از نظر قدرت موشكي، جزو كشورهاي برتر دنياست.
    • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      قطعا موشک باران اسرائیل و ترکیه برای سوریه به مراتب ساده تر و راحت تر از مبارزه با تروریست های تکفیری وحشی است که در بین بچه ها و مردم خودشون رو پنهان می کنند و از درون ساختمان های پر جمعیت به سمت نیروهای امنیتی شلیک می کنند. جنگ کلاسیک برای سوری ها یه جور نعمت خواهد بود. ارتش اصلا به درد جنگ کلاسیک می خوره نه جنگ چریکی از نوعی که سلفی ها و تکفیری ها انجام می دن و تو افغانستان و چچن و غزه روش تمرین کردن و اون رو بلدن
    • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      صدام وقذافی هم میگفتند چنین کارهایی میکنند ونکردند این سناریو ها همه زپیش نوشته شده است
    • nadin A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      30 72
      دوست خوبم حمله فقط در توهمه.
    • محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      به این راحتی ها هم نیست صدام هم از این حرفها می زد
    • مهدی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      15 62
      اونایی که منفی میدند حقوق بگیر اونور آبی هستند.
    • بی نام AU ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      5 0
      خسته نباسی با این فکر کردنت. حالا سوریه زور نداره جلوی چارتا وحشی سلفی رو بگیره با اسرائیل و امریکا و ترکیه میخواد دست به یقه بشه ؟؟؟ همین اسرائیل و ترکیه این سلفی های آدمخور رو به تانک و هواپیما مجهز میکنن. بالاخر سوریه میخواد در جبهه داخلی بجنگه یا با دشمن خارجی ؟؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    یه بهانه جور شد برا کشور های غربی که نظام سوریه رو ساقط کنند بعد کشور ایرانه این تو نقشه خاورمیانه جدید امریکا اومده
    • محمدحسین IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      مگه شهر هرته....هنوز حمله نکرده شما قالب تهی کردین؟ اگر اول انقلاب به اون همه سختی بودین چی میکردین؟.... ایران با قدرت موشکیش نیروهای ناتو تو افغانستان و عراق و خود اسرائیل و پایگاه های آمریکایی تو عربستان و قطر و بحرین رو میتونه بزنه.... خود آمریکایی ها میدونن جرات نمیکنن حمله کنند
    • اردوان A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      43 72
      اينا همش تبليغات رواني هست تا بشار اسد را بترسونند . باهاتون شرط ميبندم كه نه آمريكا و نه اسرائيل به سوريه حمله نخواهند كرد . شايد به نقاط كوچك مرزي حمله كنند ولي حمله گسترده انجام نميدهند. اينو مطمئن باشيد.
    • وحید IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      21 44
      کاملا با اردوان موافقم.حمله به سوریه ممکن نیست.در ضمن دوستان دقت کنن که صدام و قذافی در داخل هیچ مشروعیتی نداشتند اما جنگ با سوریه یعنی جنگ با مردم اون،همچنین پاره تن آمریکا همسایه دیوار به دیوار سوریه است هیچ کشور عاقلی به کشور همسایش حمله نمیکنه!
  • میرزایی IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    این خبر یعنی شروع جنگ در خاورمیانه که دشمنان خواستارش بودند تا این جنگ در خاورمیانه راه نیافتد انگار از پا نمی شینند شاید بهتر باشد که کشورهای منطقه با عقلانیت بیشتری به اوضاع بنگرند و همه تلاش کنند که بخاطر فقط یک کشور!منطقه دچار جنگی خونین نشود واقعا مردم برای صهیونیست ها و آمریکایی ها و انگلیس و روس اهمیت دارند؟از آنطرف از حقوق بشر دم میزنند از این طرف این چنین کمر به نابودی مردم منطقه بستند!
  • علی IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    اسراییل داره آخرین نفس هاشو میکشه، داره با طناب آمریکا میره به سمت پرتگاه سقوط این جنگ در ظاهر جنگ قدرت، زمین، نفت و ... است اما در حقیقت مانند بسیاری از جنگ های تاریخ جنگ حق و باطل، جنگ خدا و شیطان، و جنگ حسین (ع) و یزید است. اگر اینطور نیست پس چرا به قبر بی بی زینب کبری هتک حرمت می کنند. اسراییل بیا که ما منتظیم. لبیک یا علی، لبیک یا حسین، لبیک یا عباس، لبیک یا زینب " از خدا خواهم به هزار دعا .... که روزی هزار بار برایت بمیرم" بابی انت و امی یا حسین به فدای لب عطشان حسین
    • شاکری IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      79 12
      نه علی آقا اسرائیل نه تنها نفس آخرش را نمی کشد بلکه تا خاورمیانه را خونین نکند دست بردار نیست تا همه در خاورمیانه متحد نشوند ،و تا بحث شیعه و سنی کنار گذاشته نشود و کشورها بر سر این مسایل از صهیونیست ها که عامل برخورد شیعه و سنی شده اند دست برندارند و متوجه نشوند که به اسم دین و شیعه و سنی بودن یک مشت تروریست را به این اسامی به جان مردم منطقه انداختند نه تنها اسرائیل پیش خواهد برد ، منطقه هم آن چیزی میشود که اسرائیل و آمریکا و همدستانش خواهان آن هستند.
    • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      69 8
      تند نرو داداش پیاده شو با هم بریم
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      40 6
      علی آقا خیلی ساده ای با حرف هیچ چیز حل نمی شود ضمن این که وقتی کشورهای اسلامی منطقه با هم متحد نیستند کار اسرائیل و امثال اون خیلی راحت تره یک مشت دد به اسم انسان دارند با سرنوشت کشورهای منطقه بازی می کنند فقط اتحاد کشورهای اسلامی که متاسفانه با انقلابی هایی که در یمن - مصر به ثمری که باید می نشست ،ننشست وقتی جنگ مخالفان و موافقان دولت سوریه این حد طول کشید که عروسی دشمنان است طولانی بودن این جنگ وقتی سران کشورهای منطقه باهمدیگر شور ومشورتی یکدست ندارند ،کار دشمنان این کشور ها راحت تر شده وقتی مردمی که مسلمان هستند با هم بخاطر انتخاب رئیس جمهورشان به جان هم می افتند و حساس بودن منطقه را در نظر نمیگیرند اسرائیل و آمریکا از این غفلت حداکثر بهره را میبرند.
    • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      11 48
      دقيقا همينه. آخه آمريكا خودش اون سر دنيا داره زندگي ميكنه و اومده تو منطقه داره جنگ درست ميكنه و اسراييل را سپر جنگ ميكنه و با اين كار اسراييل را به نابودي ميكشونه.
    • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      از پشت سیستمت داری با پی÷امه خوب شعار میدی و میجنگیا بپا فقط نپره توی گلوت.....اگر کل یوم عاشورا و کل یوم کرب و بلا...پس یک طرف همیشه باید حق باشه و یه طرف باطل...سوال؟؟؟الان مثلا بشار اسد جانی به مثابه سردار تشنه لب و غریب کربلاست؟؟؟خجالت بکشید دیگه شرمم خوب چیزیه...
    • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      107 8
      اگه اسرائیل نفس آخر رو میکشه بشار اسد چی میکشه ؟
    • نیما IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      74 5
      برادر کجا با این عجله؟ یه چایی دیگه می خوردی
    • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      49 4
      برو بابا
    • محمد IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      کسایی که منفی میدن با اسلام مخالفن، با شیعه مخالفن ،با ایران مخالفن ،با ائمه مشکل دارند یا با خودشون درگیرند لطفا بگن!
    • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      64 3
      iهمه چیز را از دید خودت می بینی
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      92 3
      خودت هم فهمیدی که چی گفتی؟؟ واقعا تشنه عدالت هستی همینجا واسه مردم کشورمان تلاش کن داداش
    • مهدی A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      26 74
      یا لیتنا کنت معک یا ثارالله
    • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      ساعت گذاشتن کامنت ها را مورد توجه قرار دادم و کامنت ها را از نظر تعداد + و - ها برسی کردم به این نتیجه رسیم که امار منفی های این کامنت کشکوک است . یعنی تقریبا ( از هر 3 کامنت یک کامنت )هر جایی که نام اسرائیل اومده امار + و -مصنوعی به نظر میاد
    • اصغر IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      141 6
      خسته نشدید از این همه بازی با اعتقادات مذهبی مردم خجالت نمیکشی از مقایسه امام حسین و اسد
    • حمید IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      121 7
      فکر نمیکنم بیشتراز17یا 18سال سن داشته باشی -جوگیر شدی پسرم جنگ یعنی ویرانی وخرابی ویتیم شدن وهزار جور گرفتاری دیگه 8سال جنگیدیم به حق هم جنگیدیم بیست ساله نتونستیم مملکت رو درست کنیم حالا بیایم وارد یه جنگی بشیم که اصلا به ما مربوط نیست نظام سوریه خودش میدونه ومردمش در مورد مقبره حضرت زینب هم خود صاحب مقبره بلده از خودش دفاع کنه تو جوش نیار
    • محمد A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      72 3
      علي جان ، تا اسلام از دل خودش برخي مسلمانان رو با افكاري همچون تو ميبينه . نياز به دشمناني مانند اسرائيل و يزيد و ... نداره. درسته كه طبق قرآن بايد به كشور هاي مسلمان كمك كرد ولي در مورد سوريه و كشور هاي عربي اين كمك ، حكم كمك به يزيد رو داره.
    • حمیدرضا IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      62 0
      واقعا ائمه معصوم بودند و مظلوم که حالا باید با امثال بشار اسد مقایسه بشن. متاسفانه این ادبیات نه کمکی به دین می کنه نه دنیا. تروریست ها و افراطی ها هم به نام خدا و با صلوات کارهاشون رو انجام میدن...
    • مهران IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      18 2
      جناب علی... متاسفانه ذهن شما رنگ ها را یا سیاه یا سفید می بیند، شک نداشته باشید جز معصومین هیچ کس مطلق و بدون عیب نیست. خواهشن ازین به بعد کسی را خواستید با امام حسین مقایسه کنید قبلش کمی فکر کنید و اگر احساس کردید قدرت درک برخی مسایل را ندارید این انتخاب را دارید که در آن مسایل نظر ندهید.
    • محمدرضا.ع IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      3 0
      چی داری میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام GB ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    درود بر بشار اسد کبیر کابوس شبهای تروریستها و تکفیریها نسل ترویستها باید از بین بره
    • بی نام A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      4 15
      عجب نامردهای بی دینی هستید که به این نظر منفی میدید...
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    49 23
    آغاز جنگ جهانی سوم
  • بی نام GB ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    23 84
    یک سوال: دلیل همنوایی برخی کاربران در مورد سوریه خبرآنلاین بطور مثال با ایمن ظواهری چیه؟ نکنه برخی تروریستها کاربر خبرآنلاین شده اند؟
  • میلاد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    60 5
    بشار اسد خیلی احمقه اگه همچین کاری بکنه . یک موضوع کوچک انقدر بزرگ شده که کل جهان رو درگیر کرده و خیلی پیجیده شده فقط میدونم برای آمریکا منافعش از حقوق بشر و جون مردم مهتره. من خودم برای ادامه تحصیل شاید برم آمریکا و از آمریکا خوشم میاد ولی نه از دولتش .دولتش ریا کار و کثیفه
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    35 4
    جمله ي آخر ترسناك و تهديدآميز بود... يا خدا ...
    • بانام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      7 0
      ادعا شده که ایران مبدع این فرمول است
  • m IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    13 60
    جالب میشه اسراییل رو سوریه و روسیه از صفحه جهان محو میکنن ای حال میده تضعیف همشون به سود ایران کاش موشکبارونکنن هم رو
    • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      44 3
      يعني شما طرفدار قتلو خونريزي هستي پس با ادم كشها چه فرقي داري اونها هم مثل ما انسانند نه حيوان اين تفكرات و بريزيد دور
    • حامد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      8 30
      چی میگی برای خودت اولش این که سوریه بازوی نظامی ما تو اون منطقه هستش محو شدن سوریه یعنی کم رنگ شدن قدرت نظامی ما دوم این که روسیه پیشتیبان نظامی ما تو منطقه هستش بخاطر موقعیتی که ما و سوریه و عراق تو منطقه داریم که هر کدوم از این کشور ها سنگر های سیاسی اقتصادی نظامی روسیه محسوب میشن و روسیه جدی از ما دفاع میکنه برای خودش فکر کردی روسیه عاشق چشم و ابروی ماست بیاد به سوریه اس 300 بده که بهترین پدافند دنیا محسوب میشه که با چهار تاش میشه مرز های ایران رو تحت پوشش قرار داد پس سرنگونی سوریه کم رنگ شدن قدرت نظامی ماست حالا اینم بگم اگه ایناهم نباشن بازم آمریکا نمیتونه کاری بکنه چون تو هشت سال جنگ اینارو نداشتیم امریکا نتونست غلطی بکنه
  • رضا IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    46 2
    من فكر ميكنم وضع و اوضاع خيلي خرابه...
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    22 28
    هیچ اتفاقی نمی افته
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    21 72
    نترسید امریکا قدرت انجام یک لشرکشی دیگری راندارد
    • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      47 6
      دوست عزيز، امريكا قدرتش رو داره. پولش رو هم داره. منتها عقلش رو هم داره. اونها دنبال منفعت خودشون و منافع ملي كشور و شهروندان هستند و بي گدار به آب نمي زنند. توجه داشته باش كه فقط بودجه ساليانه نظامي امريكا حدود 10 برابر كل بودجه ايرانه!
    • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      24 10
      بله آمریکا نداره اما دست در دست عربستان گذاشته کجای کارین؟پول نفت اعراب در جیب آمریکایی ها همینه که منطقه به خطر افتاده!
  • مهدی A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    ماکه آماده ایم.شرق وغرب رویکی می کنیم.نفس کش.غیرتی هاش بیان.حزب اللهی لاییک هرکی که هستی بیا.
    • بانام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      79 9
      مثل اینکه خیلی حالت بده دادا ؟
    • ایرانی A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      92 6
      نفست از جای گرم در میاد! این جور جو گرفتن مال وقتی بود که شیر شیشه ای 2 تومن بود نه 2000 تومن!!! الان اگه یک روز سر کار نری زن و بچه باید از گشنگی بمیرن! اونم به خاطر کی؟ بشار اسد ؟!!!
    • جو گیر A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      72 5
      حاجی گیرینوف تویی ؟!؟!
    • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      22 2
      دوره جنگ جنگ تا پیروزی گذشت. شعار نده دوست عزیز
    • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      23 3
      جو گیر شدی بپا لولو نبرتت
  • آريا A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    يه نفر اين بشار اسد رو از برق بكشه!!
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    64 2
    لطفا خبر آنلاین در مورد قرار داد دفاعی بین ایران و سوریه و اینکه در چه صورتی فعال میشود و مفادش چیست توضیح بدهد. باتشکر
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    45 39
    حمله به سوریه ، شروع جنگ جهانی سوم !! سوریه و لبنان ناامنی را به داخل آمریکا و اروپا خواهد کشاند ، شروع جنگ تمام عیار بین اعراب !!! اسد مدتی پیش اعلام کرده بود که نابود کردن اسرائیل برای ارتش او کمتر از یک روز کار می برد ...
    • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      51 6
      شوخی کرده.
  • علی A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    60 13
    لعنت بر شرق و غرب که اینهمه خون ریخته میشود
    • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      16 25
      بیشتر بر غرب
  • سوری A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    33 95
    امام 40 سال قبل می گفت اسرائیل غده ی سرطانیه حالا نتیجشو ببینید که کل دنیا رو به آشوب کشونده.
    • بی نام GB ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      12 53
      کاربران خبرآنلاین شما که میگید در خط امام هستید پس چرا به این کامنت دوستمون منفی دادید؟
    • فاروق NO ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      10 0
      سخنرانی امام برای تفهیم شما ...نوعی بود نه به مردمان متمدن و عاقل.
  • بهبود IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    76 16
    امریکا و اسراییل هیچ غلطی نمی توانند بکنند . ما حشره کش تار و مار رو داریم .
  • هومن IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    13 23
    دوره‎ی آخرالزمان حق و باطل مشتبه می شود، به گونه ای که افراد براحتی نمی توانند حق را از باطل تشخیص دهند--- ما که نمی دونیم حق کیه باطل کیه خدا خودش کمکون کنه که مث بعضیا که کامنت گذاشتن به این راحتی قضاوت نکنیم و جانب حقو بگیریم!
    • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      5 21
      این در همه جا نیست در این مورد همه چیز روشنه ...کفار دارن بچه مسلمونا رو میکشن همین...
  • hossein A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    16 65
    چندسال قبل قبل ازاینکه امریکا به افغانستان حمله کنه یکی از مشاورین کاخ سفید گفته بود مابه چند کشور حمله میکنیم اول افغانستان دوم عراق سوم مقاومت منطقه که همان سوریه حزب الله وایران است تحرک کافران زمان از اعتقادات کثیفشون سرچشمه میگیره جنگ آرماگدون وازاین جور مزخرفات اما وظیفه چیه؟ در این زمان حساس طبق فرمایش مقام معظم رهبری پیچ حساس تاریخی باید حواسمون رو کاملا جمع کنیم... اگر جان فدایی رهبری نیستیم حداقل قائل به این موضوع باشیم که درصد اشتباهات مدیر ارشد کشورمون کم است وباید باصلابت تمتم پشت رهبرمون بایستیم چراکه امیرالمومنین علیه السلام فرمود: هرکس هنگام یاری رهبرش در خواب باشد با لگد دشمنش از خواب بیدار خواهد شد...
    • امیر A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      49 8
      چرند نگو. واقع بین باش
    • hossein A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      13 6
      منظور این نیست که امریکا حمله میکنه به ایران چون اصلا به فکر این نیست ونمیتونه به این فکر باشه منظور طرز تفکر غربی هاست که چه بر نامه ریزی هایی دارن . جهت اطلاع گفتم...
    • بی نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      10 4
      منطقی باش، عزیزم
  • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    41 5
    کسی که دنبال نابودی و محو یک کشور عضو سازمان ملل هست، هیچ به عقل اکبندش رسیده که نگاهی به تاریخ تاسف بار سرزمین فلسطین بکند که چطور این عرب های ساده لوح و احمق در طی چند صد سال زمین های خود را به قیمت بسیار مفت و مجانی به سرکردگان صیهونیسم می فروختند و به طور قانونی و کاملا حساب شده انها را صاحب دوباره مکان می کردند که قبلا بسیاری از پیامبران قوم یهود از ان سرزمین به پیامبری و هدایت مردم زمان خود رسیدند و چطور باید در کمال نادانی و جهالت محض در قرن 21 دنبال نابودی مردمی باشیم که عضو رسمی بسیاری از پیمان های نظامی در منطقه و جهان هستند و دیگر مهلات عوام فریبانه و اگران احمق های طماع در زمان قدیم خودشان ان حماقت ها را نمی کردند امروز وضعشان این نبود و بهتر است به فکر خودمان باشیم تا اینکه..!!
  • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    15 31
    مسئله سوریه با افغانستان و عراق و بقیه کشور هایی عربی فرق میکنه امریکا میداند که سوریه متحدان چون حزب الله و ایران را در کنار خودش دارد و اگر دست به چنین حماقتی بزند پایگاه هایی نظامیش در افغانستان عراق و خلیج فارس تبدیل میشه به گورستان سربازانش
    • وحید IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      21 9
      و بیش تر از آن سوریه مردمش را دارد..
  • بی نام EU ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    11 15
    بلی امریکایی ها ثابت کرده اند اگر به هر جا حمله یا تجاوز کنند یک نفر رو میزارن رییس جمهور بعدش هم آرام و زخمی و ارضاع شده میرن بیرون اگر چه ظاهرش برای خیلی ها بد نیست ولی باطنش مثل کسی میمونه که بعد از تجاوز به او آروم بشه و بشینه با کینه به متجاوزش و محبت به نتیجه فقط بچه شو بزرگ کنه. البته عده ای هم با بمب گزاری انتحاری و خود کشی فقط تنفر خودشونو از متجاوز نشون میدن و شما نمیتونی با هیچ جوهر پاک کنی این را از تاریخ خودت برای آیندگانت پاک کنی.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    35 4
    صدام هم میگفت اگه به عراق حمله بشه اسرائیل رو با موشک میزنه ولی هیچ اتفاقی نیوفتاد
  • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    19 4
    و غول بزرگ وارد میشود
    • وحید IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      15 4
      غول هم که باشی در دعوا حلوا پخش نمی کنند،اگرچه شک دارم آن غول سابق باشد
  • بی نام A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    17 42
    امریکا برایی جنگ پول دارد تجهیزات نظامی خیلی پیشرفته دارد ولی نقطه ضعفش نداشتن نیرویی متعهده. سربازایی امریکایی از مردن میترسن ایمانشون ضعیفه بخاطر پول میجنگند بالایی 50% نیروهایی ارتشش را همجنسبازا تشکیل میده که خود پنتاگون اعتراف کرده بود اونوقت در نقطه مقابلش با نیروهایی حزب اللهی طرفه که به عشق امام زمان میجنگه و هیچ چشم داشتی به مال دنیا نداره و عشق علی (ع) در رگهایشان جریان داره و برایی شهادت لحظه شماری میکنن اصلا غیر قابل قیاسه
  • وحید IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    5 13
    دوستان آمریکا برای حمله نیازی به بهانه نداره،امریکا ا حمله می کنه یا نمی کنه که نکرده پس نمی کنه،اینها تبلیغات هست میخوان دل مردم سوریه رو خالی کنن
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    43 4
    همچین روسیه پشتتونو خالی کنه بمونین توش! اسد سقوط میکنه آب هم از آب تکون نمیخوره فقط امیدوارم پای ایران وسط نیاد
    • وحید IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      9 15
      اینو همه میدونن که روسیه متحد تا آخر برای هیچ کشوری نیست،روسیه فقط از طریق حق وتویش در سازمان ملل تاثیر گذار هست و بس.اما این دلیل بر سقوط اسد نمیشه، به عنوان کسی که سالهاست روابط بین الملل و قدرت نظامی کشورها رو رصد میکنم و از نظام آمریکا شناخت دارم،با اطمینان می گویم که این ها جنگ روانی و تبلیغ بیش نیست ، در رابطه با ایران هم صرف نظر از اینکه در سوریه چه اتفاقی می افته خیالتون از جنگ راحت باشه،با توجه به جایگاهی که ایران عزیز در اون قرار داره، و ظرفیت های داخلی و خارجیش که موجب قدرت بازدارندگی میشه کسی جرئت نمی کنه به این خاک تجاوز بکنه ، همونطور که پیش تر زمان طالبان و صدام تنها در یک صورت ایران در خطر خواهد بود که در داخل اتحاد وجود نداشته باشه که شکر خدا مردم ایران کاملا یکپارچه هستن.
  • محمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    14 1
    اینا همش جو سازیه خیالتون راحت اسرائیل داره به مخالفین بشار اسد استراحت میده.....
  • بی نام A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    22 0
    کاش این خشونت‌ها تموم شه چه تو سوریه چه افغانستان چه عراق چه هر جای دیگه ای از دنیا .بچه‌ها قربانی میشن می میرن می ترسن بهشون تجاوز می شه .این قدرت چه ارزشی داره ؟
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    22 1
    یعنی تو سوریه ام باقالی زدن
  • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    10 20
    وهابي ها وسلفيهاي كثيف خجالت بكشيد بشار اسد جانيه يا أون وهابي حرومزاده تو حلب که سر پسر بچه سه سأله رو به جرم شيعه وسيد بودن جلوي چشم پدر ومادرش ميبرند يا بريدن سر كشيش. مسيحي كداميك جا ني ترند
  • بنده IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    8 6
    همونطور که دوستان اشاره کردن اینها تبلیغات هست،مطمئن باشید آمریکا برای سوریه برنامه بلند مدت چیده،و ابزار واقعیش در عمل تحریم اقتصادی این کشور خواهد بود،این تهدیدات برای در واقع باج گیری از کشورهای دیگه هست که در سازمان ملل رای به تحریم های اقتصادی به جای جنگ بدن..هدف دیگه هم از این تحدیدات جنگ روانی هست
  • محمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    12 32
    در زمان خاتمی آمریکا به افغانستان و عراق و پاکستان حمله کرد و آنجا را اشغال کرد در زمان احمدی نژاد مجبور شد این کشورها رو به نفع ایران ترک کند و مرزهای ایران به ونزولا و کوبا منتقل شد الان پیام انتخابات ایران رو دریافت کرده و فکر کرده ایرانی ها ترسیدن واسه همین دوباره هار شده
    • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      12 1
      مرزهای ایران به کوبا رسید و ونزوئلا؟ مصرف قرصهای توهم زا بلای نسل امروز شده...
  • سیما A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    16 6
    سوریه رو بلاخره دیر یا زود از دست خواهد رفت تمام دنیا در مقابل سوریه است ومطمینا اون موقع اخر زمان خواهد بود
  • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    6 30
    بشار باید هر چه زودتر چپق اسراییل و ترکیه و قطر رو چاق کنه تا حساب کار دستشون بیاد
  • محمودی نژاد A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    4 17
    این نقشه ها کاغذ پاره ای بیش نیست
  • مجید IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    5 10
    در هر جنگی پس از ویرانی دوباره ساخت و سازهای جدید پدیدار میشود . در جنگ اسلحه با قیمت های بالا فروخته میشودکشورهای ضعیف تر با خرید انواع سلاح ها خود را در امنیت میبینند.منابع ملی به غارت میرود - سلاح های جدید آزمایش خود را در نبردی حقیقی به نمایش میگذارند .کشورها تجزیه میشوند و برای ساخت زیر بناها دوبار شرکتهای قدر پدیدار میشوند . با یک نگاه متوجه میشویم گروهی از مردم جهان فدای سود خواهی قدرتهامیشوند. پس ما ایرانی ها با هوشیاری و همدلی حافظ کشورمان باشیم
  • ابراهیم A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    10 2
    سلام اصلا به ایران چه مربوط که از سوریه دفاع کنه مگه ما نوکر عرب ها هستیم اگه بشار اسد ریگی تو کفشش نبود اجازه میداد بازرسان برسی کنند
    • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      3 8
      اگه بشار اسد ریگی تو کفشش بود اجازه نمیداد بازرسان برسی کنند
  • حامد IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    0 4
    داداش های گلم اگه امریکا میخواست حمله کنه های هوی نمیکرد یک ان حمله میکرد اینم مثل اون های و هوی هاش هستش که چن سال پیش برای ایران کرد اینا مگه عقلشون کمتره بیان بگن اهای ما حمله میکنیم تا دشمن قشنگ به حالت اماده باش در بیاد بعد حمله کنه خوب این جوری قطعا به پیروزی کمتری میرسه میدونستید یک هفته قبل از حمله به ایران روابط ایران و عراق خوب بود یک دفعه حمله کردن تا ما بیایم به خودمون بجنبیم و بدونیم منافق های تو رو بزنیم یا خارجی ها رو بوشهر رو گرفتن به این استراتژیک نه این که آهای من میخوام بیام جنگ ها مراقب باشید . این کار احمقانه هستش
  • بی نام A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    11 0
    زنده باد عشق و ازادی و وطنم به نظر من ایران باید خودش رو درگیر جنگی نگنه که منافع روسیه رو تامین کنه به ما هر گی هر غلطی میکنه بکنه
  • حسنک IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    11 0
    سوریه وروسیه هیچ کاری نمی توانندبکنن وامریکاومتحدانش هرکاری بخواهند مثل آیب خوردن می کنندواظهارات فرمانده نظامی ایران اظهاراتی بیهوده است
  • بی نام EU ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    0 7
    دوست دارم ببینم این جنگ جهانی سوم رو دیدن داره حال میده - دی
    • saeed05 A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      2 0
      خیلی بچه ای!!!!دیدن کشته شدن مردم بی گناه هم دیدن داره!!! منم دوست دارم جنگ جهانی سوم رو ببینم و فقط توی بازی های رایانه ای نه در واقعیت که زنان و بچه های به خون کشیده میشن
  • احمد IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    3 0
    دوست عزيز كه می فرمائيد بشار چپق اسرائيل، تركيه و قطر را چاق كنه، واقعأ فكر كردی و بعد نظرت را نوشتی يا هر چی به ذهنت رسيده فورأ نوشتی و ارسال كردی؟ دوست من گويا توهم و هذيان برت داشته. همه ما در كشورهای اسلامی به آرامش، صلح و گفتگو نياز داريم. ضمنأ سوريه با اتفاق بيشتر كشورهای عربی در مقابل اسرائيل شكست خورده است حالا چطور ميتواند با سه كشور اسرائيل، قطر و تركيه بجنگد؟!!! دوست من اگر دنبال آرامش هستيم و پيشرفت كشورهای اسلامی برايمان مهم است بايد از كوچكترين فرصت برای تفاهم با تمام كشورهای مسلمان استفاده كنيم.
  • علی IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    4 7
    دوستان اگر آمریکا با حزب الله دشمنه بخاطر اینه که حزب الله دوست ایرانه، و جرم ما ایرانیا اینه که شیعه ایم. سلاح کشتار جمعی، بمب هسته ای و ... همش بهانه س. پس چرا با ژاپن و چین و ... که سلاح اتمی دارن کسی کاری نداره؟؟؟ به قول امام خامنه ای اونها از ایران اسلامی (شیعه) می ترسن نه از ایران هسته ای. شیعه مانند مولایش حسین حق طلب است و تاریخ عاقبت حق طلبی را در مسجد کوفه و صحرای کربلا به چشم دیده است. اگر شیعه واقعی هستیم یا علی. اما اگر میخواهیم مثل عرب های بی رگ به یهود و غرب کمک کنیم که مسلمانان را قتل عام کنند یا سکوت کنیم باید پس از مرگ جوابگو باشیم. لعنت به این دنیا و این زندگی اگه بنا باشه یه مسلمون به صهیونیست باج بده
    • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      21 1
      از قول خودت حرف بزن
  • رضا حسینی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    0 15
    فقط یک جمله رهبرم تا آخر ایستاده ام