۰ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

تسنیم نوشت:

به گفته برخی از منابع ارتش سوریه، طی عملیات نظامی جاری در جوبر بسیاری از سربازان سوری دچار خفگی شده‌اند که این امر به احتمال زیاد در اثر استفاده تروریست‌ها از گاز شیمیایی است.
به گزارش المیادین، برخی از منابع ارتش سوریه اعلام کردند که طی عملیات نظامی جاری در جوبر بسیاری از سربازان دچار خفگی شده‌اند که این امر به احتمال زیاد در اثر استفاده تروریست‌ها از گاز شیمیایی است. هنوز گزارشی درباره تلفات احتمالی این حملات و یا گستره آن منتشر نشده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    182 8
    برای من اصلا مهم نیست که طرفین جنگ چه کسانی هستند. لعنت به جنگ!
    • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      63 90
      لعنت به اسرائیل همه این جنگ ها به خاطر امیت توست .هر وقت که میام وارد یک سایت خبری میشوم ببینم ایا خبری از اشتغال ،ورفع بیکاری است یا نه چشمم به این اخبار می افته جنگ اعراب امریکا اسرائیل بشار اسد اردوغان روسیه دیگه حالم بهم میخوره از اسمتون
    • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      لعنت به اسرائیل همه این جنگ ها به خاطر امیت توست .هر وقت که میام وارد یک سایت خبری میشوم ببینم ایا خبری از اشتغال ،ورفع بیکاری است یا نه چشمم به این اخبار می افته جنگ اعراب امریکا اسرائیل بشار اسد اردوغان روسیه دیگه حالم بهم میخوره از اسمتون
    • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      7 1
      وقتی که این جنگ ها گریبان خودت خانوادت و کشورت رو گرفت برات مهم میشه! چون همون هایی که این جنگها رو راه انداختن بدنبال کشوندش به مرزهای ایران هستن. این مهم نبودن بخاطر ناآگاهیه.
  • بی نام FI ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    متاسفانه دو گروهی جون هم افتادن که جون مردم براشون مهم نیست شده نصفه مملکتو میکشن که حکمرانی کنند وقتی کشورهایی مثل ایران وحزب الله یک طرف ترکیه وقطر وعربستان طرف دیگه میجگند تنها اسرائیله که سود میبره وهمراه با امریکاوروسیه بدون نیاز به دخالت و خرج کردن ضعیف شدن طرفین رو نظاره میکنن
    • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      78 69
      کاش این اسرائیل نبود ، دیگه خسته شدیم از جنگ و کشتار
    • بی نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      6 2
      اونایی ک منفی دادن یعنی ب نظرشون بهتره اسراییل همچنان باشه؟ یا معتقدن اصلا ربطی ب اسراییل نداره؟
    • بی نام IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      5 2
      اسرائیل هم نبود حتماً یکی دیگه بود که براش جنگ بشه. جنگ درآمد قدرت های دنیاس
  • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    95 1
    خدا باعث رو لعنت کنه... مردم بی گناه هستن...
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    80 51
    دیروز مردم عادی امروز سربازا من فکر کنم این بشار به دور برخودشم رحم نمیکنه قضیه کمی مشکوکه
    • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      48 55
      جناب یک خائن قدیمی چی میگی؟؟؟؟؟ متاسفانه حرف مفت زدن کنتور نمی اندازه و خیلی ها هر چی دوست دارند میگن!!!!! بشار و نظامیان و طرفداران و حزب الله هر کاری کنند اولا سر انسان نمیبرند دوما قلب و جگر انسان نمیخورند سوما انسان را زنده به گور نمیکنند چهارما ا انسان را زنده زنده نمیسوزانند... حالا بیایند از بمب آنهم شیمیایی استفاده کنند آنهم درست موقع حضور بازسان سازمان ملل !!!!!!! وجدانا این موارد هیچ به تفکر و منطق احتیاج ندارد....
    • بی نام A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      36 22
      میشه؟؟؟؟؟ فرمانده که نمیاد سرباز خودش را بکشه اونوقت اون سربازهایی که موشک را پرتاب کردن دیگه فرمانش را گوش نمیدن چرا اینقدر به ذهنت فشار میاری ، جگر خوار ها هم اون طرف قضیه وجود دارند یه درصدی هم احتمال بده اونا اینکار را کردن
    • بی نام A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      4 1
      اقا تازه فکر میکنه یه چیزی مشکوکه. چشمش رو باز نمیکنه ببینه چه اتفاق شومی داره میفته. اون خظ قرمز امریکا از همون ابتدا وضع شد که امروز ازش عبور بشه. امریکا داره برای جنگ اماده میشه. همونطور که میخواست ماهها جنگ با تروریست ها ارتش سوریه رو خسته و ضعیف کرده. زمان حمله ای داره میرسه. همه چیز اماده است. نیروهاش در اردن و اسرائیل هستند. موشک های پاتریوت پیشاپیش در مرز ترکیه و سوریه مستقر شده اند. ارتش سوریه ضعیف شده. جامعه امریکا با کلی تبلیغ اماده تجربه یک جنگ دیگه شده. لبنان با مشکلات داخلی مواجه شده. ایران با تحریم های سختی رو به رو شده. سوریه تنهاست. و من میدونم هدف بعدی چه کسی است.
    • اسکندر A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      1 2
      جناب بی نام! بهتره اول برای خودت نامی انتخاب بکنی تا از بلاتکلیفی دربیای آنوقت دیگران تعیین تکلیف کن ؛ نادان ادب ندارد!!
    • یک رفیق قدیمی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      2 4
      همه حرفات محترم ولی من هیچ وقت خائن نبودم هرکس نظری داره ولی قبول کنید بشار اسد در اعمالش خورده شیشه داره
    • علی A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      3 4
      من فکر نمی کنم کاردولت اسد باشه.به محض اینکه ناوهای آمریکایی نزدیک سوریه مستقر شدن استفاده مجدّد از سلاح شیمیایی انجام شده.با اینکه همه حتی مردم عادی هم می دونن که آمریکا شرط عدم حمله به سوریه رو استفاده نکردن از سلاح شیمیایی اعلام کرده.اگه دولت اسد عامل این حمله باشه یه جور خودزنیه.ضمن اینکه بعیده که یه آدم عاقل توی ارتش اسد نباشه که برای استفاده از سلاح شیمیایی جهت باد رو در نظر نگیره(مشکلی که در هردو مورد ذکر شده که باد گاز رو به سمت نیروهای ارتش هدایت کرده).خلاصه خدا به مردم بیچاره سوریه رحم کنه.
    • بی نام A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      4 0
      من تو کف این مثبت منفی ها موندم! دو نظر که 180 درجه با هم فرق دارن یهو می بینی که تو هر دوتاش رای + بیشتر از - هستش! یعنی اینکه بدون فکر رای میدیم!
  • محمد IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    53 4
    من موقعی که اجساد این طفل های بی گناه سوریه ای دیدم دلم ضعف آمد وتحمل نکردم بیشتر ازاین نگاه کنم فشارم زد بالا.
    • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      2 1
      اخی ، الهی ، ناز بشی تو
  • ایمان IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    5 3
    اگر واقعا کمی تفکر کنید و به خبرهای جهت دار رسانه ها توجه نکنید متوجه خواهید شد این یک بازی از سوی مخالفان است برای برگرداندن وضعیت به نفع خودشان . کسانی از سلاح شیمیایی استفاده میکنند که در صحنه نبرد توفقی حاصل نمیکنند و شکست را پیش رو میبینند نه آنکه پیروز میدان است .
  • بی نام A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    5 2
    وقتی بچه بودم فکر میکردم دوران جاهلیت واسه قدیماست و تموم شده. ولی الان میگم 100 رحمت به اون موقع. طرف مثل آب خوردن انگار داره گوسفند سر میبره، سر آدمه رو میبره میذاره رو سینش بعد عکس هم میگیره خیلی ریلکس. به خدا من دلم نمیاد به گوسفند لگد بزنم نمیدونم اینا واقعا چی تو ذهنشون میگذره؟ آخه یکی به جرم اینکه عقیده ی مذهبیش با تو فرق داره باید کل خانوادش رو قتل عام کنی؟ یکی هم (تازه داماد) رو کاغذ نوشته حاضرم زنم رو بفرستم سوریه تا جهاد کنه و نیازهای به قول خودش مجاهدین رو ارضا کنه ... به خدا نمی فهمم ... کاشکی بشار اسد در مقابل خواست مردم (حداقل نصف که بودن) کوتاه میومد و انتخابات رو برگذار میکرد و بساط حضور این وحشی های بی همه چیز تو سوریه بوجود نمیومد. خدا خودت رحم کن به مردم بی گناه
  • رضا IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    3 0
    بهتره هر کسی پشت کشورش وایسه با هر مذهب و فرقه ای که میخواد باشه....سوریه رو ببین ...مصر...اینا همه دوفرقه ای و هر یک دوس داره یه رهبر مجزا داشته باشه ...این میشه وضیعیت... و اگه ملتمون ایران تو دوگانگی حکومتی قرار نگیره کل دنیا حریفش نمیشه....میتوننین شما نقدو بررسی کنید....افغانستان طالبان و مردم....عراق شیعه و سنی...مصر....اخوان المسلمون و موافقان این دلت...اینه بهانه هایی است که امریکا و اسرایل به بهانه ی حل کردن مشکلات با در میون میزاره و مداخله میکنه... ... ... وقتی مسلمانی یا اسم مسلمانی تو وجودت هک شده چرا دنبال مذهب میگردی.....ملت هوشیار باش!!!!!!