.

دیشب، (ششم مردادماه 1392) آقای احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم کشورمان طبق عادت مالوف در سیمای جمهوری اسلامی ایران، در خلال نوشابه های فراوانی که برای خود باز نمودند و از متواضع بودن، مردمی بودن، شجاع بودن، انقلابی بودن و متصف به عمده صفت های خوب دیگر بودن خود برای مخاطبان می گفتند به سفری که به بنت جبیل در جنوب لبنان داشتند اشاره کرده و گفتند برای سخنرانی با مردم مشتاق، حاضر نشده اند پشت شیشه ضد گلوله بروند و در حالیکه مترجم پشت شیشه بوده ایشان بیرون از محوطه شیشه ضد گلوله با مردم سخن گفته اند و ترسی از ترور نداشته اند، چه اینکه اگر اسرائیل می خواسته موشکی بزند ایشان هم مانند بقیه مردم ؛ چه فرقی میان ایشان و آنها بوده است.
در همان دقایقی که آقای احمدی نژاد شرح ما وقع می فرموند چند سوال در ذهنم مطرح شد که آنها را با ایشان و مخاطبان محترم در میان می گذارم باشد که همه ما به فرموده آیه شریفه سوره مبارکه بنی اسرائیل " انّ السّمع و البصر و الفؤاد کلّ اولئک کان عنه مسئولا" متوجه کلامی که از ما صادر می شود باشیم و بدانیم که ممکن است تطبیق آنچه برای ما یک فضیلت محسوب می شود با عمل دیگران خدای نکرده سوء تفاهماتی را پدید بیاورد که توهین آمیز یا رذیلتی برای آنان محسوب خواهد شد فلذا نباید اقدامات خود را متر و معیار درستی همه چیز قرار دهیم.

آقای احمدی نژاد عزیز
آیا اساسا نادیده گرفتن پروتکل ها، از لحاظ، امنیتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و .. آن هم از سوی دومین مقام بلند پایه یک کشور بزرگ مانند ایران، کار درستی است؟ آیا شما به عنوان یک بچه مسلمان معتقد، یک بار درباره شرعی بودن یا نبودن شکستن قواعد و پروتکل های مختلف در همه این هشت سال از مرجع تقلید خود استفسار کرده اید؟ آیا متوجه شده اید که همه پروتکل هایی که زیر پا گذاشته اید و اکنون و همیشه به آنها مباهات می ورزید، چه تبعاتی برای دیگران، ملت و دولت داشته است؟

******
آیا سید حسن نصرالله عزیز که صهیونیست ها به خون او تشنه هستند و شیرمرد جهان عرب محسوب می شود و با احترام به همین پروتکل های امنیتی و سیاسی، دائما از خانه ای به خانه دیگر و از محل امنی به محل امن دیگر منتقل می شود و برای حفظ جان او از شر تروریست های صهیونیست، ارامش و قرار او سلب شده و برخلاف شما که به قول خودتان شجاعانه و مردمی از پشت شیشه ضد گلوله کنار آمدید، معمولا از طریق ویدیو کنفرانس با میلیونها هواخواه شیعه، سنی و مسیحی خود در لبنان و اقصی نقاط جهان سخن می گوید، فاقد صفت های مردمی بودن، شجاع بودن، انقلابی بودن، ضد صهیونیسم بودن و .. است که شما برای خودتان برشمردید.

******

آیا شما به همه شخصیت های سیاسی داخلی و خارجی دیگری که پشت شیشه ضد گلوله قرار می گیرند با ماشین ضد گلوله و یا با حفاظت های امنیتی ویژه فعالیت می کنند رجحان دارید و از همه آنها مردمی تر، شجاع تر و ... هستید؟

******

آیا در بنت جبیل، واقعا تصور شما این بود و اکنون این است که اسرائیلی ها قصد داشته و دارند که شما را ترور کنند!؟ واقعا چرا باید اسرائیلی ها بخواهند شما را ترور کنند؟ نه آقای رئیس جمهور عزیز! واقعا چرا!؟ اسرائیل هیچگاه برای ترور شما وقت نخواهد گذاشت. متاسفانه بنده از جمله کسانی هستم که شما در مصاحبه دیشب آنها را مورد عنایت قرار دادید و گفتید این هایی که از طرح مسئله هولوکاست از ما انتقاد کردند نمی فهمند و درک درستی از شرایط ندارند. بله، من درک نمی کنم و نمی فهمم و معتقدم شما ناخواسته و قطعا ناخواسته برای صهیونیست های بچه کش، با طرح مسئله هولوکاست در زمانی که هیچکس کاری به کار آنها نداشت، خدمت بزرگی به بیداری، تجهیز، تقویت و تکاپوی بین المللی آنها و تلاش های گسترده در جهت تحکیم آنها کردید و چنان آنها را به مظلوم نمایی و "دید گفتیم دیدگفتیم که دشمن داریم و می خواهند ما را نابود کنند" واداشتید که در وصف نمی گنجد. شما بزرگترین، بهترین و دست به نقد ترین بهانه را در سحطی جهانی برای بهره برداری تاریخی به صهیونیست ها دادید و سبب شدید به قول فرمایش درستتان، هرچه تا پیش از آن هم می کردند و بعدا هم قرار بود بکنند  را صد برابر توسعه دهند و تبعات آن را متاسفانه بر دوش دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران گذاشتید.

وصال دوستان روزی ما نیست/ بخوان حافظ غزل های فراقی
و اما دلم نیامد نکته دیگری را مطرح نکنم درباره آروزی انشالله قلبیتان برای رسیدن به فوز عظیم شهادت که رزقنالله و ایاکم انشالله. که آن را نیز نمی دانم از کجا می جوئید و با چه وسیله ای؟ آیا اینکه مجری تلویزیون را اشارت بفرمایید و یا خود ایشان ابتکار به خرج داده و برای خوش آمد شما یا به هردلیلی، دو بار در خلال مصاحبه از به شهادت رسیدن شما و نام گذاری اتوبانی به نامتان در برابر میلیونها بیننده سخن بر زبان بیاورد، شما به درجه شهادت خواهید رسید؟؟؟؟ یا مردم شما را شهید زنده خواهند پنداشت؟؟؟
کدامیک از شهدای بزرگوار و گرانقدر ما می دانستند که روزی اتوبانی به نامشان خواهد شد و یا در آروزی نامگذاری میدان و خیابان و کوچه ای به نام خود بودند؟ اگر آرزو و مراد شما رسیدن به فوز شهادت است که قطعا اینگونه است و انشالله روزی ما و شما و جمله مومنین شود، آیا مسیر آن اینگونه جار زدن آن از تلویوزیون است؟ آیا از زبان مولانا نخوانده اید که:
گفت پیغمبر که هر که سِر نهفت     زود گردد با مراد خویش جفت
و یا
گورخانه ی راز تو چون دل شود         آن مرادت زودتر حاصل شود
آقای احمدی نژاد شما به قطع و یقین کارهای بزرگی انجام داده اید. این کنایه نیست و از سر صدق و راستی است. شما خیلی کارهای بزرگی کردید. شما کوره ده هایی را به نام ریاست جمهوری کشور اسلامی بازدید کردید که مردمانش بالاتر از کدخدا به عمرشان ندیده بودند و همین مشت نمونه خرواری از محاسن شما است. اما ایکاش اقای حیدری عزیز یک بار هم که شده با نادیده گرفتن محذورات و آنچه در گوشی به او می گویند به شما در خلال همه این مصاحبه ها که روشتان تعریف مدام از خود است و یا حتی بعد از آن می گفت :
گفتمش پوشیده خوشتر سر یار
خود تو در ضمن حکایت گوش‌دار
خوشتر آن باشد که سر دلبران
گفته آید در حدیث دیگران

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 131
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    شیر مادر حلالت
    • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      آخه به این هم منفی می دن ؟؟ یعنی شیرمادرش حلالش نباشه؟ اینکه حرف حق زده بنده خدا.
    • صداي جوانان IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      بيخيال شين بابا / ديگه چيزي نمونده / فقط 5 روز
    • صداي جوانان IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      خبرآنلاين چرا من هر چي نظر در مورد احمدي نژاد ميگذارم تاييد نميكني؟ / توهين نكردم كه
    • آرمان IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      مخالفتهاي زياد به احمدي نژاد نشانه كارهاي بزرگي است كه انجام داده و بعضي ها نميتونن ببينند. البته از همون روزهاي اول رياست جمهوريش هم يادمه كه شايعات زيادي براش درست كردند كه ديديم هيچ كدوم صحت نداشت.
    • بی نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      خبرآنلاین چرا الان داری به احمدی نژاد اعتراض میکنی اونموقع که سمتی داشت جرات نمیکردی
    • بی نام A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      بهتره وقتي ميخوايم از دستاوردهامون بگيم در هر حوزه اي با معيارهاي اون بسنجيم مثلا اقتصاد با سه معيار رشد اقتصادي بيكاري و تورم سنجيده ميشه و اينكه چه در اختيار داشتيم و چه خروجي اي داديم ... اين تعريفهايي كه آقاي رئيس جمهور ميكنن خيلي خوبه اما براي ملت دستاوردش چي بوده؟ ساده زيستي رئيس جمهور خوبه اما براي مردم نتيجه اش چي بوده و همين طور موارد ديگر... اينكه مثلا قيمت موبايل از 2 ميليون شذه 2500 آيا معيار صحيحي است؟
    • بی نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      62 42
      خبرآنلاین از روز اول جزء منتقدیم احمدی نژاد بود شما خواب تشریف داشتی
    • محمد IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      8 4
      میگم این همه وبلاگ و خبر گذاری هست که یکمی هم طرف احمدی و میگیرن چرا اونا رو نمیزنین؟ و واقعا شما بی طرفید
  • بی نام A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    واقعا گل گفتی. آقای احمدی نژاد بذار دیگران ازت تعریف کنند بذار تاریخ درباره ات قضاوت کنه. بخداخوب نیست اینقدر میای از خودت تعریف میکنی.
    • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      خب آخه بنده خدا هرچی وای میسه یکی تعریف کنه هیشکی تعریف نمی کنه . فقط رهبر معظم انقلاب هست که تعریف می کنه که اونم از همه دولت ها تعریف کرده چه اصلاحاتش چه اصولگراش.
    • ایرانی A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      71 9
      حالا کیا از احمدی نزاد حمایت و تعریف و تمجید و به به و چهچه میکردن بگم ؟بگم؟
  • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    احمدی نژاد رو به حسن نصرالله ترجیح می دم
    • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      حسن نصرالله رو بسیار دوست دارم. یه دونه است تو جهان عرب.
    • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      بی خیال بابا سید حسن نصرالله ثلاله پیغمبر و شیر عرب هست. یعنی آبروی جهان عربه بخدا این مرد. اینقدر این عرب ها ازش متنفرن که بهش میگن ایرانی
    • بی نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      سيد حسن پدر اسراييل را در آورده خدا خيرش بده.
    • سوری A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      16 5
      از قیاست خنده آمد خلق را.
  • بی نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    حتما انتظار داشته کسی اوراترور کند تا به گردن اسراییل بیندازد تا جنگ جهانی سوم شروع شود
    • سامان IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      79 26
      بابا کم جک بگو ,جنگ جهانی؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      39 6
      پ ن پ . جام جهاني
  • عليرضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    واقعا كه ببنيد ايشان چه هزينه هاي سنگيني را به مردم و مملكت تحميل كرد چه بلحاظ اقتصادي و چه بلحاظ سياسي(كشور سعودي كه هيچوقت جرات ابراز اندام در مقابل ايران را نداشته بود اونم شير شدودخالت درامور كشورمون رو...)
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    اسرائیل از پیروزی روحانی بسیار ناراحت شد چون به کسی مثل شما نیاز داشت تا همیشه از تهدید ایران ناله کنه و تمام غرب رو بر علیه ما متحد کنه. باور کن اگر هم کسی میخواست شما رو ترور کنه اسرائیلیهای جنایتکار مانع میشدند. اسرائیل به شخصیتی مثل شما نیاز داشت. الان که روحانی پیروز شده اسرائیل خیلی سختتر میتونه بر علیه ما اجماع ایجاد کنه.
    • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      اینجوری هاهم نیست عزیز من. اقای روحانی اهل ساخت و پاخته با همه اینا رفیق میشه
    • donya IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      خب رفیق بشه چه عیبی داره؟مگه باهاشون جنگ داریم؟چرا ایرانی نباید راحت و بدون دغدغه زندگی کنه؟
    • آرمان IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      14 83
      خانم "donya" احمدي نژاد هم دوست نداره با كسي جنگ كنه ولي وقتي بخوان از حق مسلمت محروم كنن مجبور ميشيم كه در برابر حقمون بايستيم. ببينيم آقاي روحاني ميتونه هم از حقمون دفاع كنه و هم با كشورها دوست باشه. تو زمان خودش كه نتونست.
    • بی نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      8 75
      دنیا خانوم شما حاظری با آدم کش ازدواج کنی؟؟ چرا حرف امام را به زمین میگذارید ؟؟ دولت اسراییل غارت گر اشک بچه 6 ماه فلسطین و سوریه را در میاره ؟؟ بنده اشتی با انگلیس را کامل اشتباه میدانم راه حل اقتصادیمان ما هستیم ما مقصر هستیم فکر اقتصادی نیاز به علم اقتصاد دارد علم را مسولان ندارند علم را مردم دارند اما مسولان از مردم غافلند
    • بی نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      43 4
      عزیزم مگه رفیق شدن با مردم دنیا عیبی داره؟ با دشمنی هیچ کس به جایی نرسیده همین خود اسراییل نمونه بارزش این همه جنگید اما به کجا رسید؟ تنها راه گفتگوست همانی که خاتمی هوشیارانه مطرح کرد اما به ثمر نرسید................
  • علی A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    جانا,سخن از زبان ما میگویی!
  • ايراني IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    285 8
    فكر ميكنم احمدي ن‍ژاد خودشو خيلي برتر ميبينه در حالي كه بسياري از كارهاي كه ميگفت برترين بوده اصلا برتر نبوده و حتي در جاهايي بدترين هم بوده قضاوتش با تاريخ است .
  • بی نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    172 9
    سرائيل بد است ولي همين اسرائيل بدو همه دنيا به غير ما قبول دارند ما كه نميتونيم در برابر دنيا باستيم پس سيخ توي لانه زبور نكنيد و بگذاريد حساسيتها نسبت به ايران كم باشد . احمدي نژاد نميداند كه با اوردورم بولدورم هايش همه را بر عليه ايران تحريك ميكند؟ با شرايط را به نفع خودمان تغيير دهيم آنهم با بي توجهي به اسراعيل نه اينكه هر روز از اسرائيل هر روز حرف بزنيد و او هم فكر كند دغدغه بزرگ ما اوست.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    من هم معتقدم که بهترین و بیشترین خدمت رو به اسرانیل در این دوره 8 ساله کرد...خدمتی بالاتر از این ها نمی شد، که تبعاتش را نه ما بلکه بیچاره فلسطینی ها و غزه ایها دادند.
    • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      آخه چه خدمتی؟ اقای احمدی نژاد تنها کسی بود که اسرائیل رو رسوا کرد و گفت اگر هولوکاست راست هم باشه به فلسطینی ها چه ربطی داشته خوب می بردین یهودی ها رو تو اروپا واقعا من از شما می پرسم این حرف غلطه؟
    • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      151 3
      غلط نیست ولی هر حرف راستی رو هم نباید گفت. بعضی حقایق رو باید از طریق دیگران گفت. دیگرانی که حرفهاشون پیامد های منفی زیادی رو متوجه یک ملت نکنه. وقتی به عنوان رئیس جمهور یک کشور صحبت میکنی باید خیلی دقت کنی و به عواقب گفته هات فکر کنی. بله المان نازی خیلیهارو کشت. ولی فقط کشته شدگان یهودی دیده شد و بعد به شدت بزرگنمایی شد و بعد هم شد هولوکاست و بهانه اشغال فلسطین. این جور حقایق رو باید از طریق رسانه ها و کتاب ها و اشخاصی که پست های سیاسی مهم در اختیار ندارند بیان کرد. صحبت های اقای احمدینژاد هزینه های زیادی رو به ملت تحمیل کرد.
    • محمد IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      42 7
      من هرچی فکر میکنم نمیتونم رابطه هولوکاست رو با اشغال فلسطین درک کنم آخه اندیشه صهیونیسم خیلی قبلتر از اون حادثه- حالا در هر ابعادی که بوده یا نبوده- شکل گرفته و مهاجرت یهودیان به اون منطقه پیش از اون شروع شده بوده
  • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    116 3
    اگر ایشان هر از چندگاهی سر ما را گرم نمی کردند که تمام هم و غممان مشکلات افتصادی بود ...
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    خداییش دیشب خواب دیدم اسراییلیا احمدی نژادو تیر باران کردند البته تنش سالم باشدو سایه اش بالا سر خانواده اش دوستان زیاد به احمدی نژاد سخت نگیرید وام ازدواجهای میلیونی وام مسکن روستاییان وخیلی کارها حالا که داره میره زیاد گیر ندید
    • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      خودش تنش می خواره. خوشش میاد اصلا انگار یه چیزی بگه همه بریزن سرش انتقاد کنن اصلا لذت می بره از این انتقادها.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    172 2
    اقای احمدی نژاد دولتمردان اسرائیل همیشه از انتخاب شما به عنوان فرصت تاریخی این دولت برای به انزوا کشاندن ایران یاد کرده اند و در همین دور هم از کاندیدای مورد حمایت شما حمایت می کردند!! مطمئنا اون ها خواهان ترور شما نبودند چرا که خدمتی که شما به رژیم غاصب قدس در این 8 سال کردید و خدماتی که به رایگان برای اون ها انجام دادید کم نبوده. قطعا این ها دانسته نبوده اما شما ندانسته خیلی کارها کردید!!!
  • بی نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    جالب اينجاست كه بين اين همه صحبتهاي احمدي نژاد در مورد پيشرفتهاي دولتش، فقط به اين بخش از صحبتش گير داديد! نشون ميده كه احمدي نژاد كارهاي بزرگي انجام داده كه بعضي ها نميتونن ببينن.
    • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      51 1
      بی نام جان 23 یالمه لیسانس مکانیک دارم به خداوندی خدا خجالت می کشم هنوز دستم تو جیب بابامه میفهمی یعنی چی؟؟؟ وقتی نیازهای اولیه برطرف نشه وقتی سن ازدواج پسرا از 30 زده بالاتر وقتی ی خانومی میره تو ی مغازه و درخواست 250 گرم لوبیا کیلویی 10000 تومنی میکنه یعنی چی بهله برای شما بد نبود... صحبت فرمانده سپاه کردستان خوندی که گفت همه اشناهای معاون اول رئیس جمهور تو وضعیت حال حاضر کردستان نقش دارن یعنی چی... می تونم ازت بپرسم پدری که تو روی خانواداش شرمنده میشه حال شما بگو موشک فرستادن و.... این شرمندگی اون پدر برطرف میکنه؟؟؟ میخوای بهت بگم به اینده هیچ امیدی ندارم نه من اکثر هم سن های من اینده روشنی نمی بینن واسه خودشون... بازم مثل همیشه تایید نمیشه دیگه من که می دونم....
  • بی نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    120 3
    بعضی ها از تفکر بدنامی به از گمنامی خوششون میاد و احمدی نزاد هم دوست نداره گمنام بمونه.
  • بی نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    143 4
    شما که هیچ وقت نظرات ما منعکس نمی کنی ولی می نویسم . آقای احمدی نزاد هنوز یادمان نرفته که بعداز حمله اسرائیل به کشتی حامل کمکهای فلسطین تمام دنیا این حمله اسرائیل را محکوم کرده واتحاد یک پارچه در مقابل اسرائیل بوجود آمده بود که شما صحبت از حمله و حذف و این حرفها شد که یهو تمام نگاه و فشارها از روی اسرائیل برگشت به سمت ما ...پس چرا اسرائیل شما ترور کند؟
  • علی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    9 165
    بسم الله هر چه بیشتر توجه کردم در حرف های رئیس جمهور نکته منفی خلاف شرع و قانونی ندیدم ولی در متن بالا پر بود از یکجانبه گرایی و سلیقه های شخصی
  • رضا IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    27 10
    اسرائیل کدوم دفعه به ایران خدمت کرده که این دفعه ی دومش باشه؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      52 7
      شما مگه پرتغال اسراييلي نخوردي ؟
  • بی نام IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    چه طرز صحبت کردن با رئیس جمهوره ؟؟؟؟ همین ها میخوان تا روحانی اومد هر روز سفارش جدید به رئیس جمهور بدن
    • شهروند IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      1 0
      ما ایرانی ها یه اخلاق خیلی خوبی به نام صرفا جهت انتقاد داریم. فقط کمی صبر تا از چند ماه دیگر سیل انتقادهای یکطرفه بیش از احمد ی نژاد از اقای روحانی هم شروع شه. همین مخالفین پروپاقرص احمدی نژاد میشن مخالفین سرسخت روحانی. میگی نه خدایی اش نگاه کن
  • حجت IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    کسی که این متن رادرموردرییس جمهورنوشته واقعابی سواداست وازروی بدبختی این متن نوشته خاک برسرش
    • سارا IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      خاک بر سر خودت این چه طرزه اظهار نظره اگه راست می گی منطقی دفاع کن این همه آدم اینجا نظر دادن تو هم بیا حرفت رو بزن بی شخصیت
    • بی نام IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      24 2
      سارا لطفا با ادبيات خودشان جواب نده!
  • محمد A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    به نظر من بهترین رئیس جمهور ایران آقای احمدی نژاد است نه مثلش بوده نه مثلش می آید مطمئن باشید.درست است اشکالاتی داشت ولی نصفه ی پر لیوان که خیلی بیشتر از نصفه ی خالیشه. ببینید.
    • مهدی A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      124 8
      برای شما و امثال شما بله
    • محمد A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      10 95
      ایران تو دوره احمدی نژاد 11برابر متوسط پیشرفت علم در جهان پیشرفت داشت الانم اوله این همه دستاورد های جنگی فرستادن ماهواره به فضا اگه تحریم نبود مطمئن باشید حرفاتون 180درجه تغییر مبکرد خودش گفت به خاطر کارایی که کرده مورد هجوم قرار گرفته حالا نظر شما هم محترمه ولی تا کی میخوای چشماتونو ببندید؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      3 0
      نصف یعنی یک دوم، نمیشه یک دوم پر از یک دوم خالی بیشتر باشه !!!!!
  • ali IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    139 7
    خدمتی که آقای احمدی نژاد خواسته یا ناخواسته به اسرائیل کرد رو هیچ رئیس جمهوری تو ایران انجام نداد شما با این طرز صحبت کردن کاری کردید که باعث شدید اکثریت کشورهای جهان علیه ایران متحد بشند و به جایی که اسرائیل کلی هزینه بکنه تا بتونه یه قطعنامه با اجماع جهانی علیه ایران صادر کنه شما با این طرز صحبت کردن همه کشورها رو علیه ایران به اجماع رسوندید
  • مجی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 7
    نویسنده عزیز حالا یه چیزی به تو گفته خودتو ناراحت نکن
  • صائب A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    71 7
    یعنی بعضی از این خبرنگارا که خبرهای دروغ رو راست جلوه میدن و خبرنگار سفارشی ان حق الناس همه ی مردم گردنشونه ولی خدا به نویسنده این نوشته سلامتی بده
  • بی نام US ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    105 4
    بیشترین سربلندی برای اسرائیل در دوره ریاست جمهوری چه کسی حاصل شد؟اسرائیل از رئیس جمهور شدن چه کسی ناراحت است ؟خودتون قضاوت کنید که چرا ایشون به شیشه ضد گلوله نیاز نداره!
    • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      20 1
      وقتی طرف مفید فایده هست که ترورش نمیکنن
  • naser IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    109 3
    هی میگن ازدواج.چه حمایتی میکنه از جوانان این احمدی نژاد.همش وعده بود.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    157 5
    این روزها که این انتقادها و بیانه های شدید الحن علیه احمدی نژاد میبینم یاد 4 سال قبل میفتم که چقدر به ناحق از او دفاع شد و ما به این حال و روز افتادیم...چه ناباورانه اسیر قدرت طلبی او شدیم...
  • shahyar IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    5 3
    کی‌ می‌خواد بگه چقدر داغون این خاک / همون مطبوعاتی که رنگ آمونیاک همون خبر نگاری که حقوق میگیره / جلو دیوار واقعیت دروغ‌ میچینه
    • بی نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      12 3
      یعنی چی؟؟ من که نفهمیدم منظورت رو شهریار جان
  • بهزاد IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    جناب نویسنده همانطور که خودتون هم گفتید شما با اقای احمدی نژاد مشکل شخصی دارید پس ذهن مردم رو درگیر اینچنین موضوعاتی نکنید ، مردم خودشان فهم دارن . لطف کرده رو در رو با شخص خودشان در میان بگذارید!!!!با تشکر
  • یزدان IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    خبرآنلاین واقعا نمیدونی یا خودت به قول معروف به اون راه زدی ؟ یکی از دلایلش : آذر ماه دو سال پیش (سال 87) هم روزنامه اسرائیلی هاآرتص، به نقل از ژنرال موشه یالون، رئیس سابق ستاد نیروهای دفاعی اسرائیل نوشت: ترور احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران یکی از گزینه های توقف برنامه اتمی این کشور است! در همان تاریخ هم روزنامه مورنینگ هرالد در گزارشی به نقل از یالون نوشت: غرب باید کلیه گزینه های لازم برای توقف برنامه اتمی تهران از جمله ترور محمود احمدی نژاد را بررسی کند. اینا که خود شما قبلا منتشر کردین. قلمهای آلودتون انشاالله هر چه زودتر خرد بشه. اگر مردانگی دارین جواب کامنت رو بده. این همه دیشب احمدی نژاد صحبت کرده نتونستین هیچ بهانه ای پیدا کنید گیر دادین به این موضوع؟ میدونم سوزش زیادی براتون داشته
    • خرم IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      97 7
      بی خیال بابا یزدان عزیز کی اخه میاد یه رئیس جمهور رسمی یک کشور رو ترور کنه. اسرائیلی ها خر هستند اما دیگه نه اینقدر خر. بابا یه کم سوادتون رو زیاد کنید. یه نمونه بگو که اسرائیل یه شخصیت سیاسی دولتی رو ترور کرده باشه. حماس و جهاد اسلامی و حزب الله رو قطعا ترور می کنه چون با اون ها در جنگه اون ها هم بتونن از اونا ترور می کنن اینقدر جو ندین الکی همین روزنامه هایی که نوشتی برو بقیه مطالبشون رو که نمی شده چاپ کنی بخون که چقدر از خیرات و برکات احمدی نژاد برای تثبیت ارکان اسرائیل تعریف کرده بودن.
    • یزدان IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      6 23
      جالبه هیچ کس نتونسته جواب منطقی بهم بده و فقط منفی دادن. جناب خرم میشه بقیه مطالب اون روزنامه ها را بگی خبر آنلاین جونت یا جناب وبلاگ نویسی که این مطلب موهن رو نوشته چاپ کنه. جالبه میشه همچین خزعبلاتی را نوشت ولی از قول روزنامه های اسرائیلی نمیشه مطلب چاپ کرد . واقعا جالبه جوابت. البته بقیه هم که منفی دادن و جوابی ندادن چون جوابی ندارن. البته همه حقانیت احمدی نژاد رو میدونن ولی نمی خوان باور کنن اینه مشکل شما. اونایی هم که میگن طرفداران احمدی نژاد الان اونایی هستن که به مال و منال زیادی رسیدن می تونید یه نظر سنجی بذارید ببینید طرفداران احمدی نژاد افراد پایین دست جامعه هستن یا پولدارا. هر چند مطمئنم خیلیا که منفی دادن جزو پولدارایی هستن که احمدی نژاد حالشونو گرفته.
    • مهدی A1 ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      3 12
      معلوم میشه اینهمه منفی دادن ازروی خصومت ونفهمی! اخه ادمای عاقل یزدان که داره طبق مستندات حرف میزنه!؟ بدانیدزبانی راکه به حق سخن بگویدهیچگاه نمیتوانندخاموش کنندانشاالله راه احمدی نژادهمچنان ادامه خواهدیافت. به کوری چشم بدخواهان
    • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      5 2
      درست میگی یزدان جان. ولی ملت عصبانی هستند از ایشون. واسه همین منفی میدن.
  • محمد A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    140 8
    خدیا این چند روز کی تمام میشه؟؟؟ 8سال شعار . 8سال توهم . 8سال تندروی. بگم بگم. بگم . منییت. بابا برو بیچاره کردی مردم را با ناکارآمدی. ارزش پول ملی این کشور شده دستمال کا غذی . تورم کمر ملت را شکسته . آمار دزدی . زور گیری . طلاق . اعتیاد . بیداد می کند . فقط سکوت کن این چند روز تموم بشه
  • مصطفی A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    84 6
    من پیشنهاد میکنم قبل از کامنت دادن همه متن رو کامل بخونن .......... واقعا زیبا و با درایت بود
    • بی نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      17 7
      ببخشید یعنی مردم میان متن رو نخونده کامنت ها رو می خونن و نظر می دن؟ حرفا می زنی ها برادر خب متن رو می خونن دیگه اول
  • هموطن A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    20 1
    ها ا ا ا ا ا ا . . . او هم با خورزو خان دوست بید !!!!
  • کاوه A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    36 4
    ای کاش یه آدم عاقل حساب میکرد این هولوکاست مورد علاقه اقای دکتر!!چقدبه این مردم نجیب واین کشورضرر زدچقدراسراییلی هاروشیرکردفایده اش چی بود ...فقط میخواست حرفی زده باشدچرادراین مملکت هیچ مقامی بازخواست نمیشه 3000میلاردتومن دزدیدن میلیاردهادلارحیف ومیل شد ایرانی دردنیا شهرونددرجه 3هم حسابش نمیکنن به خداخفه شدم !!!!!!!!!!!!!!!
  • احد IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    88 8
    خداوند شهید رجایی را بیامرزد.
  • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    39 5
    اقای احمدی نژاد اسرائیل از ترور من بیشتر سود میبرد تا از ترور شما
    • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      16 2
      شما كه منفى داديد اخه اين بى نام را مى شناسيد ؟ شايد واقعا اسرائيل از ترورش. بيشتر سود مى بره !!
  • سید حسن IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 114
    نباید فراموش کرد که عدم تروراحمدی نژاد در آن مراسم که کاری نداشت برای صهیونیست ها چند دلیل داشت که از خبر انلاین محترم میخوام بیشتر درموردش بنویسد 1- کشور قدرتمند ایران 2- رهبری بزرگ و مقتدر 3- مردمی محکم و شجاع در مقابله با ظلم 4- نیروی نظامی بسیار قدرتمند سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران که اینها باعث میشود کسی در هیچ کجای عالم حتی فکر ترور بسرش در مورد ریاست جمهور نداشته باشد حالا این شخص (ریس جمهور)هرکه میخواد باشد
    • بی نام A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      26 4
      اونها جان اف کندی رو ترور کردند، احمدینژاد که چیزی نبود واسشون. تنها دلیلی که ایشون رو به شهادت نرسوندن این بود که ایشون با طرز حرف زدنش و تهدیدهای بی جا و بی موقع و زبان تند و تیز و بی ملاحظشون به اسرائیل این امکان رو دادند که امریکا و انگلیس و المان و فرانسه و خلاصه تمام کشورهای هم پیمان غربی رو بر علیه ما بسیج کنه. عملا وجود احمدینژاد برای اسرائیل بسیار مفید واقع شد.
  • رحیم A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    40 2
    نامرد تر از کسانی که این روزهای آخر علیه احمدی نژاد انتقاد می کنند اون هایی هستند که 8 سال در کنارش پست و منصب داشتند به همه جا رسیدند و الان ساکت ساکت هستند.
  • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    49 5
    وقتی روزنامه اسرائیلی هاآرتص بعد از انتخابات 92، تیتر می زنه خداحافظی غمگینانه با احمدی نژاد! دیگه آخه واسه چی باید شما رو ترور کنه دکتر! شما رو چشم اسرائیل جا داشتی!!
    • مهدی A1 ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      3 11
      وقتی نخست وزیررژیم صهیونیستی میگه بایدکاری کنیم که بودن بااحمدی نژادبه ننگ تبدیل بشه حتما کاری کرده که دارن میسوزن دیگه نه!؟ وشمابی بصیرتها زودترازاونهااینکارروشروع کردید! بخدابایدبه حال خودمان خون گریه کنیم.
  • بی نام A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    115 2
    توهم توطئه .آنهم از نوع حاد و شدیش
  • بهروز A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    43 2
    خبر آنلاین چیه دولت داره تغییر میکنه شیر شدی؟ قبلا کجا بودی؟ اون موقع که کمتر از گل جرات نمیکردی به محمود بگی؟
  • بی نام MY ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    23 3
    در دوران احمدی نژاد کمک های آمریکا به اسرائیل چندین برابر شد! اتحاد کشورهای عربی بر علیه ایران شکل گرفت و حتی سعودی ها هم به اسرائیل بیش از پیش نزدیک شدند و در منطقه و جهان منزوی شدیم! پروژه های دفاعی که با همکاری روسیه در دست اجرا بود (از جمله پروژه شفق) با فشار غرب همگی متوقف شد! خلاصه کشور از همه نظر لطمه خورد! حالا من نمی دونم دیگه اسرائیل چی می خواست غیر از یک احمدی نژاد؟
  • بی نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    39 13
    این اسامی مفسدان اقتصادی که تو جیبت بود رو یادت نره رفتنی بزاری رو میز. چی شد پس؟
  • مهدی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    54 3
    با سلام. مصاحبه دیشب یکی از ساختگی ترین مصاحبات رییس جمهور در دوران ریاست ایشان بود . چه بهتر است که پس از دوران تصدی ایشان بدون داشتن سوالات و جوابهای از پیش تعیین شده در مناظرات دو جانبه از عملکرد خود دفاع کنند.
  • حسن IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    40 5
    خودشیفتگی ها همچنان ادامه دارد!
  • بی نام GB ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 44
    حق احمدی نژاد بدخواهان را کور خواهد کرد
  • بی نام A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    6 41
    متاسفم از اینگونه نتیجه گیری در مورد سخنان یک خادم ملت
  • بی نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    6 73
    شماها همتون نون به نرخ روز خور هستین تو این مملکت فقط یه نفر به هیشکی باج نداد و اون احمدی نژاد بود پشت انسانهای بزرگ همیشه حرف زیاد میزنن
  • بی نام A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    68 6
    دوستان دقت داشته باشید همه از احمدی نژاد ناراضی نیستند یه عده زمین و ماشین خونه و دارایی های فیزیکی شان چند برابر شده دلالها هم کلی سود کردند لذا اگه میبینید دفاع می کنند واقعا راضی هستند یه عده هم کلی سود کرده اند ولی در ظاهر خودشان را ناراضی نشان میدهند صحبت نقدینگی 500 هزار میلیاردیه که یه عده رو به فضا برد.
  • بی نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    6 20
    اینجاشو عالی گفت که من اعتقادی به حزب و حزب بازی ندارم برا همینه شما خبر آنلاینی ها میسوزین
  • خلیج فارس IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 8
    بنده خداشما دیگه از همه جا پرتین الکی با این گزارشای به سرو ته میخواهین میدان داری کنید پس امام حسین هم هتما در سیاستاش اشتباه کرده چون معاویه ،یزید و غیره هم همیشه محافظ همراش بودن .... بابا ول کنید اگه راست میگین این گو این میدون اینم این چهار سال با عمل نشون بدین
  • بی نام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    5 13
    کی گفت میخاستن منو ترور کنن؟؟ چرا دنبال سوژه ای؟ خلاصه جلوش شیشه صد گلوله آوردن دل شیر میخاد پشت اون نرفت
  • نسرين A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    21 3
    موقع انتخابات دوره قبل نامزدهاي ان دوره سراغ صد مليون تومان را از اقاى احمدى نژاد مى كرفتند كه در ان دوره گم شده بود و حالا صد تومان شد سه هزار ميليارد تومان !اينهم به خدمات دوره ٨ساله رئيس جمهور اضافه كنيد.
  • احمد - ک IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    21 2
    آقای احمدی نژاد اول دولتش تورم حدود 12درصد بود حالا که دولتش رو تحویل میده تورم 42درصده خدا به همه ما رحم کنه .
  • نام A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 32
    محمدرضا نوروز پور جون دلم ميخواد سر به تنت نباشه ، بسكه بنظر من كودن و احمقي. كاش اين سايت كه دربست در اختيارته ، نظرم رو منتشر كنه
    • محمدرضا نوروزپور A1 ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      25 3
      بسم الله الرحمن الرحیم: و اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما خواننده عزیز شما دست کم شجاعت نداشتید که با اسم حقیقی به من ناسزا بگویید. این سایت دربست در اختیار حقیر نیست. شما که مثل من کودن نیستید باید متوجه می شدید که این مطلب در صفحه وبلاگ که صفحه شخصی بنده است منتشر شده. به هرحال سلام برشما و اگر خواستید ناسزاهای بیشتری بدهید با ای میل شخصی ام تماس بگیرید noroozpoor gmail.com
  • مهدی A1 ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 24
    اصلا نگران نباشیدفقط 4روزبیشترنمانده بعدشماباهمون دکترروحانیتون!؟خوش باشید مالیاقتمون هم بیشترازاین نیست کسی که بیاداسم امام زمان روتودنیازنده کنه اینجورداره بدرقه میشه همون روحانی خوبه که زمانش وزیرامورخارجه انگلیس باکمال بی احترامی پاشورومیزانداخت وگفتندهرامتیازی خواستیم ازایران گرفتیم
  • محمد IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    30 1
    شهید همت .کار اگر خالصانه برای خدا باشد گفتن نیاز ندارد.
  • مهدی A1 ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    6 10
    سرفراز باشی میهن من... مدیون خون شهدایت هستیم... والله این راه را ( راه احمدی نژاد) با قدرت ادامه خواهیم داد...
  • امیر CH ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    9 1
    اون جایی که گفت: "نمیدونم جزو نخبه ها محسوب میشم یا نه"
  • بی نام IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    10 1
    هشت سال تمام گفت :بگم ؟ بگم؟ ولی کسی از این بزرگها به اش نگفت ، بگو و یا جناب مدعی العموم ازش سئوال نکرد و حالا با کوله باری از فروش کارخانجات دولتی و پتروشیمی ها و... رانت ها غزل خداحافظی میخواند و پشت سر فقط مردمی وامانده از گرانی ها و ارزش افزوده ها و ..... میمانند و باز منتظر یک دور دیگرو یگ ابر سیاه باران زای دیگر ! وبقول شاعر فضا را تیره میدارد ولی هرگز نمیبارد !!!!!
  • همتی IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    7 17
    بسمه تعالی سلام من نمیدونم چرا بعضیها برای صهیونیستها اینقدر سر و دست میشکنند نکنه از اونها پول میگیرن وگرنه آقای احمدی نژاد در مورد هلوکاست دو سوال منطقی و منصفانه بیان کردند یکی اینکه باید حقیقت هلوکاست و صحت و سقم آن با تحقیق کارشناسی معلوم بشه ثانیا به فرض که هلوکاست اتفاق افتاده باشه چرا باید تقاصش رو ملت مظلوم فلسطین بدهند؟ نویسنده این متن به اصطلاح تحلیلی چون میدونسته سخنان رییس جمهور محکم و غیر قابل خدشه هست به انتقادهای بچه گانه پرداختند
    • حقیقت گو A1 ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      14 4
      جناب همتی که فیلسوفانه ظاهر شدی نه شما و نه اقای احمدی نژاد کشف تازه ای نکرده اید. حرف اقای احمدی نژاد هم به هیچ وجه کشف خارق العاده ای نبود. این دو سوال منطقی شما رو از بدو پیدایش رژیم منحوس اسرائیل اندیشمندان زیادی که تنها لیست معاصرینشون مثل ادوارد سعید، پروفسور روژه گارودی، تی یری میسان فرانسوی، پروفسور حامد الگار از صدتا بیشتر میشه بارها و بارها مطرح کردند و خیلی هم دقیق تر و علمی تر حتی در شهرهای محمود درویش هم این نکات اومده. مهم اینه که وقتی رئیس جمهور رسمی یک کشور این حرف ها رو میزنه به معنی اعلام جنگ در دنیا تفسیر می شه و انوقت ازش بهره برداری های مختلفی می شه همانطوری که اسرائیلی ها بهترین بهره برداری رو کردن و از طرف دیگر تبعات وحشتناکی برای گوینده و ملت اون گوینده بهمراه میاره
  • حقیقت گو A1 ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    14 4
    در ضمن جناب پروفسور همتی کثیف ترین و فاشیستی ترین و غیر اخلاقی ترین راه برای جواب دادن به منتقدین خود و افرادی که انها را مانند بت می پرستید و فکر می کنید قدیس هستند این است که سریع منتسبشان کنید به دشمن و اینکه پول می گیرند. اینجاکسی برای صهیونیست های جنایتکار سرو دست نمیشکند گور پدر همه آن بی مادر ها اینجا همه برای خودشان و ملت و بدبختی هایی که به خاطر یک موضع گیری گریبانشان را گرفته سرو دست می شکنند. اگر همانگونه که رئیس جمهور می گویند هولوکاست ربطی به فلسطینی ها نداشته می شود پرسید په ربطی به ما داشت که به خاطرش چهار سال تحریم ها و انواع فشارها را تحمل کنیم؟ می شود بگویید عایدی این کار چه بود؟ الان اسرائیل نابود شد؟ هولوکاست غیر واقعی اعلام شد؟ یا اینکه قوانین بین المللی شدیدتری اعمال ش
    • یزدان IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      2 6
      پس ببخشید شما هم به احمدی نژاد گیر نده مگه این همه گیر دادی به نتیجه رسدی مگه احمدی نژاد رفت یا در دوره دوم رییس جمهور نشد؟ یا طرحهاش رو پیاده نکرد پس واسه چی اینقدر گیر دادی تو این 8 سال؟ البته این جملات من طبق نتیجه گیری شماست و بر فرض بد بودن احمدی نژاد. یعنی اینکه باید واقعیتها را نگفت و همیشه سکوت کرد این همون چیزیه که اسراییل می خواد. نه جناب حقیقت گو شما به دنبال حقیقت نیستید به دنیال راحتی هستید اونم راحتی خیالی. جملات احمدی نژاد خیلی از ملتها را از خواب بیدار کرده این شما هستید که فکر می کنید اتفاقی نیفتاده. در ضمن احمدی نژاد در واقع حرفهای امام خمینی را تکرار کرده یعنی اسراییل غده سرطانیست و باید از بین برود. نکنه فکر می کنی این جمله هم اشتباهه اون هم از جانب رهبر یک انقلاب؟
  • وجید IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    14 4
    ببخشید. یه سوال... اگه فرض محال از هواپیمایی موشکی پرتاب میشد کسی که پشت شیشه ضد گلوله بود در امان میموند؟؟؟ فکر کنم شیشه ضد گلوله ست نه ضد موشک و ضد هوایی... خواهشا این سوال منو جوتب بدید... دارم گیج میشم...
    • خواب IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      8 2
      ای ول
  • شیما A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    9 7
    به نظرمن هرکسی می خواهد ریس جمهور بشود اول یک روانشناس معتبر آن رامعاینه کند بعد کاندید بشود.چرا که سرنوشت 70 میلیون مردم بیچاره دست اوست.کسی که مشکلات خودشیفتگی واختلال شخصیت دارد نمی تواند خودش رااداره کند چه برسد به مردم بیچاره.ضربه اقتصادی وسیاسی آقای ریس جمهور حالا حالا جبران نخواهد شد.
  • بی نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    11 1
    شک نکنید که احمدی نژاد جزء نخبه هاست چون : کی میتونه ضرف مدت یک سال تورم 500 درصدی ایجاد کنه ؟ کی می تونست دولتی تشکیل بده که در اون بزرگترین اختلاس تارخ اتفاق بیفته ؟ کی میتونست وزیری انتخاب کنه که با مدرک دیپلم دانشجوی دکترا تدریس کنه ؟ کی میتونست از هزینه دولت برای اسی جون تبلیغ ریاست جمهوری بکنه ؟کی میتونست سالی یک بار (در مدت هشت سال) با هزینه بیت المال 150 نفر رو به آمریکا ببره ؟ و ........آخر هم برای خودش ( در میز گرد تلویزیونی) پشت سر هم نوشابه باز کنه در پایان هم به او بگویید تو برو ......................................... خداحافظی هم نکردی مهم نیست
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    10 3
    بنده شخصا کمال تشکر را ازایشان دارم بخاطر تورم بالای چهل درصدی ویارانه بالای چهل هزارتومان درضمن مشک ان است که خود بگوید نه انکه عطارببوید چون جدیدا اینجوری شده
  • همتی IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    3 9
    بسمه تعالی سلام برادر حقیقت گوی عزیز از ابتدای انقلاب تاکنون ما هر حرفی زدیم غرب آنرا به معنای اعلام جنگ گرفته چیز تازه ای نیست بحث من این هست چرا باید ما از این بترسیم که غرب جنایتکار خونخوار حرف ما رو اعلام جنگ بداند؟ چرا ما نباید حقیقت را بگوییم و ماهیت استکبار چهانی را افشا نکنیم؟ بنابر منطق شما پیامبر اسلام (ص) نباید بر علیه بتها چیزی میگفت چون مشرکان که مسلط بر مکه بودند آنرا اعلام جنگ دانسته واکنش شدید نشان میدادند؟ یا امام حسین(ع) نباید بر علیه یزید فاسق فاجر چیزی میگفتند تا کشته نمیشدند؟ در ضمن چرا ما باید از چیزی انتقاد کنیم که بزرگترین ضربه را به صهیونیزم جنایتکار ظالم زده است آیا نباید ظلم را افشا کنیم آیا سکوت ما همراهی با ظالم نیست؟
    • بی نام IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
      1 1
      همتی عزیز. بگو عزیزم. بگو اما برو مطالعه کن. پیش از ما هزاران متفکر و اندیشمند جهان این حرف ها رو زدن عزیزم این ها هیچکدام حرف تازه ای نیست. شما بگو متفکران بگویند اندیشمندان بگویند اما وقتی یک مقام سیاسی رسمی یک کشور بگوید به جای اینکه دردی دوا بکند مایه مظلوم نمایی صهونیست ها می شود. حرف نویسنده درست است. ما به همان اندازه که هولوکاست یه بهانه یک دروغ و یک وسیله برای مظلوم نمایی اسرائیلی ها و یهودی ها شد با اظهارات رئیس جمهور کشورمان که یک مقام رسمی است به آنها بهانه برای مظلوم نمایی دادیم. و الا این حرف های اقای احمدی نژاد که حرف های تازه ای نبود عزیز برادر. بعد هم شما وظیفه ات در این دنیا نجات بشریت هم اگر باشد اول باید هموطنان خودت رو از فقر و جهل و نا آگاهی و گرسنگی و گرفتاری نجات بدی
  • همتی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    6 5
    مضاف بر این برادر عزیز ما مسلمانیم انشاالله پیروی قرآن و اهل بیت(ع) هستیم انشاالله در مکتب حقه اهل بیت(ع) با هرکسی بنا بر شرایطی سازش ممکن است مگر ظالم که به هیچ عنوان ما حق نداریم با ظالم سازش کنیم حتی اگر در این راه همه هستیمون از دست بدهیم این منطق قرآن است این منطق اهل بیت(ع) است این راه امام حسین(ع) است در جایی که سکوت در برابر ظلم یعنی همراهی با ظلم آیا درست است که ما به خاطر منافع پست مادیمون شرف و انسانیتمون رو زیر پا بگذاریم
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    7 16
    فقط دولتها با احمدی نژاد مشکل دارن برین ببینین چه محبوبیتی بین ملتها داره، اگه ترس شما از اینه که ایرانو تو دنیا به حساب نمیارن خب ملتها که دوستون دارن یه مسافرت خارج برین میبینین
    • میثم IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      11 1
      اتفاقا رفتیم دیدیم.انگشت نگاری کردن ازمون.بعد قوانین کشورشون رو شرح دادن که اگه ترئریستی رفتار کنی از کشور شوتت میکنیم بیرون
    • فقیر IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      6 1
      ما که نمیتونیم بریم شما که میتونین برین با پول بیت المال بعد بیاین واسه ما بدبخت بیچاره ها تعریف کنین خارج چطور بود نظر خارجیها چی بود والا با این اوضاعی که احمدی نژاد واسه ما ساخته ما پول تاکسی و اتوبوسم به زور داریم بدیم چه برسه مثل شما احمدی نژادیا بریم خارجججججججججججججججججججج خبر تاییدش کن لطفا
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    10 24
    این مرد را عدالتش سرنگون کرد
  • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    12 21
    خاک تو سرت حقیقت گو، 10 سال دیگه اسراییل نابود بشه لابد میگبن روحانی نابود کرد؟ نابودی اسراییل از الان شکل گرفته و باعث وبانیش احمدی نژاده
    • بينام A1 ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
      0 3
      چرا لحن شما دوستداران و مريدان آقاي احمي نژاد اينقدر بده ؛ سعي كنيد با شنيدن حقايق از جاده ي صلاح و راستي دور نشيد
  • بی نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    2 8
    بیسواد مشک آنست که خود ببوید نه بگوید برعکس نوشتیبی
  • بی نام EU ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    4 2
    جناب نوروز پور عزيز ، ولايت پذيرى يعنى نه يك قدم جلوتر از ولى و نه يك قدم عقب تر ، عيباى احمدى نژاد را قبول دارم ، من هم حرفش راجع به سخنرانى جنوب لبنان را از جنس لاف هاى به قول معروف آبادانى مى دانم ، اما مساله هولوكاست را در سخنرانى ها و مواضع مقام معظم رهبرى ر همين سايت khamenei.ir جستجو كنيد تا ببينيد به دور از تقوا نوشته ايد ،اين كه اسرائيل بگويد احمدى نژاد براى ما بهتر بود شايد به دليل حاشيه ساز بودن و اختلاف افكنى اش بود ، شايد به خاطر طرح مسائل جنجالى و مخل وحدت ملى بود ، شايد به خاطر چالش بزرگى داخلى بود كه با وجود او مى توانست روى موج آن سوار و ضربه بزند ،من دوستانه عرض مى كنم ، دقت كنيد كه نقد از كسي شما را از جاده انصاف خارج نكند و به قول رهبر عزيزمان مساله اصلى را فراموش نكنيم
    • محمدرضا نوروزپور A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      6 1
      با تشکر از شما که توصیه به تقوا و اعتدال کرده اید. انشالله نصب العین همه ما باشد. والعاقبه للمتقین
  • بی نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    2 0
    ظاهرا آقای بی نام که اظهار فرمودند فقط دولتها با احمدی نژاد مشکل دارن نه ملتها : آخه نابغه : اگر هر کسی برای اون ملتهایی که به فرض تصور شما احمدی نژاد رو دوست دارند دلار بفرسته و مدرسه ،خیابان ، پالایشگاه و .....بسازه اون رو هم دوست دارند
  • بی نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    3 3
    اکثر افراذی که از احمدی نژاد طرفداری می کنند ، مهمترین نیازشان روزی 30 ثانیه مطالعه است .یکی از این نوابغ اظهار نموده "این مرد را عدالتش سزنگون کرد " آخه شایسته ترحم ، این جمله شما نظم حاکم برجهان هستی و ......وحتی بیگ بنگ را زیر سوال می برد
  • محمد IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
    2 3
    اسراییل با طرح هولوکاست سالها از اروپاییان غرامت می گیرد اگر این قضیه برایشان بی اهمیت است چرا در تمام دنیا کسی اسم از هولوکاست ببرد زندانی میشود اگراسراییل احمدی نژاد را ترور می کر هیچگاهنمی گفت کار من است بلکه انرا به لبنانی ها ربط می داد دیگر اینکه نویسندهمحترمچقدر خوش خیال است ونمی داند این اسراییلی ها چه جانوران پستی هستند انها ترور می کنند بعد هم بهانه اش را جور می کنند
    • حسین IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
      2 2
      دوست عزیز. کسی با اقای احمدی نژاد در خصوص هولوکاست مخالف نیست. اگر نظرات رو هم بخونی خیلی ها اشاره کرده اند اقای احمدی نژاد هیچ کشف جدیدی نکرد و هیچ نکته جدیدی رو نگفت. حرف سر این هست که یک مقام اجرایی رسمی یک کشور مثل ایران وقتی یک همچنین موضعی رو میگیره زمینه برای سوء استفاده و مظلوم نمایی اسرائیل و فشار بر مردم کشور ما فراهم می شه. و الا شدیدتر از این رو بسیاری از علما، متفکرین حتی حضرت امام خمینی و کسان دیگر گفته بودند اما این ها هیچکدام یک رئیس جمهور رسمی با رأی مردم نبودند که در صحنه بین المللی بشه بهش استناد کرد که پس این کشور میخواد ما رو از روی زمین محو کنه. حرف یک انقلابی با حرف یک دیپلمات و حرف یک مقام مسئول رسمی منتخب زمین تا اسمون تعبیرش در دنیا فرق می کنه.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    1 1
    اید این سوال را از مسئولین سایت خبرآنلاین پرسید که آیا شما ولایت مدار هستید یا خیر؟ البته خبر آنلاین همیشه خود را اصولگرا و ولایت مدار معرفی می کند ولی باید دید این ولایت مداری تا چه حد در عمل لمس شدنی است. همه ما می دانیم که مقام معظم رهبری در این سالها بارها و بارها به افسانه هولوکاست اشاره کردند.به طور مثال ایشان در دیدار اعضای مجلس خبرگان در تاریخ 18/12/90 که محتوا جلسه نیز مانند سایر جلسات رسانه ای شد فرمودند : غربى‌ها جور ديگرى عمل ميكنند. البته هم ما چهارچوبهائى داريم، هم آنها؛ آنها چهارچوبهاشان ظالمانه است. در يك كشورى كسى به افسانه‌ى هولوكاست اعتراض ميكند، ميگويد من قبول ندارم؛ او را زندان مى‌اندازند، محكومش ميكنند كه چرا يك حادثه‌ى پندارىِ تاريخى را انكار ميكنى! حالا گيرم پندارى ه
  • دوست نويسنده A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    3 2
    فكرشو بكنين كه شجاعت رئيس جمهور باعث كشته شدنش ميشد اونوقت چه شكست بزرگي براي ايران بود و چه پيروزي عظيمي براي رژيم كثيف صهيونيستي. اينجاست كه شاعر ميفرماديد : دشمن دانا كه غم جان بود / بهتر از آن دوست كه نادان بود