بی پولی در فدراسیون یک بار دیگر داد کارلوس کروش سرمربی تیم ملی را درآورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش یک بار دیگر مقابل خبرنگاران نشست.او از وقتی که خودش را روی صندلی جابجا کرد شروع کرد به درد دل کردن.درد دل هایی که انتقاد های زیادی را در خودش داشت.:« دیروز به من گفتند اردوی پرتغال ما لغو می شود چون پول نداریم. الان مردم از این اتفاق دغدغه دارند و من خیلی دلگیرم از این اتفاق. پس من در اینجا هم از جانب تیم ملی و هم از نظر شخص خودم می گویم ، اصلا خوب نیست بعد از موفقیت ها بیایید در کنارمان عکس بگیرید اما کاری برای تدارک تیم مان نکنید. من و دستیارانم وقتی رفتیم برای استراحت ، فقط عکس یادگاری داشتیم اما هیچ پولی به ما نداده بودند و این عکس ها را هیچ جای دنیا جای پول از ما نمی گیرند.»

او این را گفت و ادامه داد:« پس امروز من نظرات خودم را درباره آماده سازی تیم ملی با رسانه ها می گویم و البته با هواداران فوتبال. امیدوارم حمایت های لازم را از جانب سازمان لیگ در برنامه ریزی ها داشته باشیم. این لیگ با این برنامه قابلیت اجرا ندارد. شما وقتی 4 راند مختلف بازی های آسیایی همزمان با لیگ دارید ، چه اتفاقی می افتد؟»

کروش با بیان اینکه برای مطالبی که عنوان کرده است  3 مثال داشته است ادامه می دهد:« قرار بود لیگ 22 تیر شروع شود که نشد ، برنامه ها هم که حرفی برای گفتن ندارد. اردوی نخست مان هم که کنسل می شود. ولی به خاطر اینکه هنوز ایمان دارم هواداران فوتبال ایران استحقاق شان خیلی بیشتر از اینهاست ، راهم را ادامه می دهم و مسئولیتم را به دوش می کشم. اگرچه وقتی خارج از ایران هستم مدام می گویند رفته برای تعطیلات ، کارم را با قدرت ادامه می دهم و بدون پول کار می کنم. وقت مبارزه من رهبر هستم و جلوی لشگرم می ایستم . مثل آنهایی نیستم که این وقت ها می روند قایم می شوند. اگر ما بخواهیم تیم مان را برای جام جهانی آماده کنیم نیاز به این برنامه داریم. مطمئنا ما به هدف مان رسیدیم . ماموریت ما صعود بود که انجامش دادیم اما حالا که به جام جهانی رسیدیم ، همه باید یک رویای مشترک داشته باشیم. اینکه برای اولین بار در تاریخ به دور دوم بازی ها صعود کنیم. اگر ما می خواهیم از این نا به سامانی ها جلوگیری کنیم و برنامه خوبی داشته باشیم باید این 4 نکته را پشت سر بگذاریم و روی آن توافقی ملی کنیم.

1.       متاسفانه ابتدای لیگ را از دست دادیم اما باید حتما لیگ مان قبل از 22 فروردین 1393 به پایان برسد.

2.       پیشنهادم این است که جام حذفی باید بعد از پایان لیگ انجام شود.

3.       تمامی اهالی فوتبال باید توافق کنند که پس از 22 فروردین 1393 در دمت تیم ملی باشند. آن زمان لیگ تمام شده است.

4.       تمامی بازیکنان منتخب تیم ملی باید زیر نظر کمیته پزشکی تیم ملی باشند. فوتبال ایران دیگر نمی تواند تحمل کند پولادی ، جباری و حیدری را از دست بدهد چون این بچه ها را بد درمان کرده اند.»

تشریح برنامه ها:

سرمربی ایران در بخش دیگری از صحبت هایش به تشریح برنامه ها تیم ملی پرداخت و گفت:« با این پیشنهاد ، فرصت را به لیگ دادم که 223 روز را برای بازی های داخلی و لیگ داشته باشند.برای اطلاع تان می گویم ما 3 مرحله برای آماده سازی داریم.

1.       مرحله آماده سازی بلند مدت : از الان تا 22 فروردین 93 ادامه دارد.

2.       22 فروردین تا اواسط خرداد که قبل از کمپ نهایی است

3.       زمان اعزام به برزیل.

این ها حداقل هایی است که ما نیاز داریم تا با کمال غرور بتوانیم در برزیل موفق باشیم. این مسائلی است که ما به آنها احتیاج داریم تا به روی مان برسیم. حالا آماده ام تا سئوال های تان را بپرسید.»

 

*بازیکنان قرار بود 15 روز استراحت کنند ولی این اتفاق نیفتاد اما بازی ها را عقب انداختند؟

این یک مثال دیگر است برای بی برنامگی ، عدم همکاری و عدم درک صحیح . من درخواست کردم برای بحث های پزشکی ، مسائل تاکتیکی و منافع فوتبال و بازیکنان بود. من اعتقاد دارم بازیکنان اگر 15 روز بعد از این فشار استراحت نکنند، شرایط سختی دارند برای ریکاوری سال بعدی که قرار است در جام جهانی هم حاضر باشند. اگر بازیکن استراحت لازم را نداشته باشد در ریسک پزشکی قرار می گیرد و از دیدگاه مربیگری خودم می گویم اگر این اتفاق می افتاد و آنها استراحت می کردند ، شرایط بهتری می شد. کسانی که غیر از این می گویند یا دروغ می گویند یا هیچ چیزی از فوتبال نمی فهمند.

*پایان لیگ در 22 فروردین این مشکل را دارد که بازی های لیگ قهرمانان باقی می ماند. آیا این تیم ها بازیکنان شان را به شما می دهند؟

بله باید دو هفته تیم ها بدون ملی پوشان بازی کنند ، جام حذفی را هم بدون ملی پوشان برگزار کنند. الان کره ای ها و ژاپنی ها هم همین کار را می کنند. اینجا بحث منافع ملی است. همه در چشمان من نگاه کنید. چند بار این مطالب را نوشتید که باید تیم باید به جوانترها فرصت بدهد. چرا همین را برای باشگاه ها نمی نویسید؟ چرا در این فصل به بازیکنان جوانان تان نمی دهید که در جام حذفی بازی کنند؟ چه می شود اگر این کار را تیم های تان بکنند؟

چرا این تیم ها به بازیکنان جوان شان فرصت نمی دهند؟

این درخواست را از تیم ملی داشتید ، حالا این درخواست را از باشگاه ها کنید. چه ایرادی دارد اگر این تیم ها این کار را بکنند. هیچ ایرادی ندارد. تازه این اتفاق بیفتد  ، کمک بزرگی به فوتبال ایران می کند.

*شما دو دیدار داشتید با رئیس جمهور های فعلی و منتخب درست بعد از صعود تیم ملی . الان که این لغو بازی ها اتفاق افتاده ، شما چه انتظاری دارید؟

نقطه نظرات من بنا بر واقعیتهاست. من اهداف بزرگی دارم. تنها مطلبی که می گویم این است که ما پول نداریم تا اردوی درست و حسابی بگذاریم. مسائلی را که می گویم بنا بر اتفاقاتی است که افتاده. این فدراسیون صدها اعزام داشته ، تمام تلاشش را به خرج داده. ما به اهداف مان رسیدیم. هم به جام جهانی رفتیم ، هم تیم های دیگرمان موفق شدند. تنها مطلبی که ی توانم بگویم این است که ناراحتم از این شرایط ولی من پشت پرده قایم نمی شوم. کسی نیستم که پشت میزم سنگر بگیرم . من می ایستم و برای تیم ملی می جنگم. این را قبلا هم برای تان ثابت کردم. عادت دارم جلوتر از همه برای تان بجنگم. تنها چیزی که می شود گفت این است که این بازیکنان و تیم ملی و فوتبال ایران استحقاق حمایت را دارد. شما به نتایج تیم های دیگر نگاه کنید. بیش از 3 هزار بازیکن رفتند خارج از کشور و بالغ از 100 تیم . الان همکاران من ماه هاست که حقوق نگرفتند و پولی ندارند ، ولی دم نمی زنند. ولی افرادی را می شناسم که به تیم ملی پشت کردند. پول خوبی از فوتبال می گیرند و از فوتبال و موفقیت هایش لذت می برند اما تیم ملی را بایکوت کرده اند.

*برای تیم ملی و اردوی کنسل شده جایگزینی هم دارید؟

در فوتبال مثل دریا و اقیانوس است. وقتی سوار موج نباشی آن لحظه را باختی. فقط یک مسئله است که هیچ وقت نمی توانی آن را بخری و آن زمان است. وقتی زمان را از دست دادی دیگر هیچ وقت بدستش نمی آوری. من حداقل امیدوارم شخصی که این نابسامانی را ایجاد کرد بتواند بازی های عقب افتاده لیگ را پیش ببرد. البته اگر خواب نباشد.

*درست است که شما علاقه ای ندارید با تیم های قدرتند بازی کنید؟

من می دانم این شایعات را از کجا می سازند. می توانم رودررو کسی که این شایعات را گفته بروم و به او بگویم. من عادت دارم با تیمی بازی کنم که مفید باشد. از طرح این سئوال خوشحالم. ولی این را از قول من به آن شایعه ساز بگو. اگر با تیمی بازی می کنیم باید یک بازی بدرد بخور باشد. باید این فرصتی بوجود بیاورد برای یادگیری. خیلی ها دوست دارند با برزیل بازی کنند. چون ته آن بازی آنها پول زیادی بدست می آورند اما ما سردرد می گیریم. در حال حاضر من فکر می کنم زمان مناسبی نیست برای بازی با برزیل چون چیزی برای مان ندارد غیر از رفتن پولی در جیب این شایعه سازها که پول می گیرند.

*شما از دست های پشت پرده می گویید. شایعه سازها ، برنامه دارها و کاسب ها. این ها چه کسی هستند؟

افراد زیادی نیستند. شما می توانید بدانید چه کسی این برنامه را نوشته. راجع به شایعات هم این آقا هم خودش نمی داند چه کسی است پس من اسمش را می گذارم آقای شایعه ساز. آیا لازم است اسم آنهایی که شایعه سازان را بیاورم.

*این برنامه را آقای تاج نوشته؟

من نمی دانم. من این برنامه را امروز گرفتم ، خودتان بروید از تاج بپرسید. من رئیس سازمان لیگ نیستم. باید از خود او بپرسید. فقط می دانم من 3 جلسه مفصل با لیگی ها داشتم. من مطمئنم این برنامه صحیح نیست. ایا این درست است که 4 راند از لیگ با بازی های لیگ قهرمانان با هم برگزار شود. این تنها چیزی است که می گویم.

*آیا تیم ملی بازیهایش در جام جهانی را شبیه سازی می کند؟

من امروز دوباره این برنامه را تحویل دادم اما اگر بخواهند این برنامه ها واقعیت پیدا کند باید آستین بالا بزنیم. برای مثال در اردویی که از دست دادیم ، بازی با غنا را از دست دادیم یا فرصت بازی با گابن. من برنامه دارم اما نباید با وزش باد ، برنامه های مان به هم بریزد.

*قبل از صعود به جام جهانی از اشخاصی گفتند که برای قطری ها کار می کنند. الان که بعد از صعود به جام جهانی هستیم و هدفگذاری جدید ، نمی شود اسم آن افراد را بگویید؟

نه من هیچ وقت این مسئله را نگفتم. شما در رسانه ها مطرح کردید . شخص شما نه ، منظورم بعضی از رسانه هاست که نوشتند من برای قطری ها کار می کنم. پاسخم این بود که متوجه می شوید چه کسی با قطری ها همکاری می کنند. من باز تکرار می کنم. این تهمت به من وارد شد که بازی ها را می فروشم اما من گفتم بعد از بازی های انتخابی مشخص می شود ، چه کسی داشت در راستای منافع قطر قدم بر می داشت. پس فکر می کنم ثابت کردم که برای قطر کار نمی کنم.

*آیا در کادرفنی تیم ملی تغییراتی خواهیم داشت؟

من واقعا ناراحتم از این مسئله برای اینکه من نمی دانم این گومه گمانه زنی ها از کجا مسئله می گیرد. واقعا فکر نمی کنم این حرف ها را گفتن منصفانه باشد. این بچه ها ماه هاست که حقوق نگرفتند و این بار اول هم نیست اما پشت به تیم ملی نکردند و ما را تنها نگذاشتند. آیا فکر می کنید این تیم متعهد من شغل شان را از دست بدهند اما آنهایی که از تیم ملی کاسبی می کنند ، بیایند؟ اگر این صحت دارد از خود من شروع کنید. چون من نمی گذارم کسی را عوض کنند قبل از اینکه خود من را عوض کنند. مخصوصا وقتی می بینم افرادی که به تیم ملی پشت کردند از این پول های هنگفت لذت می برند. اگر این برنامه را دارید لطفا از خود من شروع کنید.

 

 

41 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 63
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    بله دیگه همه پولودادن برا نکونام
    • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      میفهمی فوتبال یعنی چی ؟
    • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      47 19
      یعنی چی؟
    • بی نام RS ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      61 65
      یعنی حرفت جک سال بود!! تا حالا این قد نخندیده بودم!! دمت گرم . . با کیا شدیم 70 میلیون!!
    • بی نام A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      94 48
      نه فقط شما به واسطه ی علی ها میفهمین
    • پارسا IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      38 60
      تو از كل فوتبال فقط تو كف پولي ؟!؟!؟؟!؟! تيمت كه كلا پرس پوليه اونم از نوع پورشه مدل نداي قلبي!
    • بی نام A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      4 18
      پرسپولیسیا منطقی کامنت بدین اگه منطق دارین. چون شما تو آسیا نیستین درک نمیکنین داستانو باید تیمایی که بازی ببین المللی دارن نظر بدن. استقلال اگه بخواد بدون ملی پوشا بره آسیا بازی کنه منطقیه؟ نصف بیشتر بازیکنا تو تیم ملین.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    نگاه كن آقاي كيروش عزيز نظر شما كه مهم نيست . اصل جلب رضايت فتل ترقه و امير مافياست كه تاريخ 22 تير مقبول حضرات نبود و ليگ به تعويق افتاد تا تيم حضرات آماده بشه .
    • رضا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      38 54
      هنوزم میگین فتل ترقه که .. خخخ .. بدجور سوختید پارسال و امسال؟؟ تغییر برنامه لیگ رو ندید تو سه هفته اول؟؟ نمیبینی 10 هفته اول میزبانید؟ بابا تیم ما سالار آسیاست
    • بی نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      34 58
      خدا رحم کرده شما فقط یه این فصل تیمتون زود تر جمع شده ها . اون سرکار رویا نیان که خودش پدر مافیاست پرسپولیس ان لاین . چاپ کن
    • بی نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      72 18
      دقیقا!
    • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      شما از اين ناراحتي كه استقلال تنها نماينده ايرانه تو آسيا؟ واقعا فكر ميكني بين استقلال با تيم ته جدولي شما نبايد تفاوتي باشه؟
    • رضا IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      29 42
      احسنت بر تو طرفدار تیم سالار آسیا
    • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      استقلالی ها فکر می کنند ،چون رفتن جزء 8 تیم ،همه باید واسه شون دست به سینه وایستن ! مگه ذوب آهن و سپاهان نرفتن ، کی از این اداها درآوردن ؟!
  • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    یعنی چی پول نداریم؟! مسخره شو در آوردید!
  • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    این بیچاره رو اونقدر حرصش میدن تا فرار کنه آخرش یکی از باند خودشون رو بیارن!!! مثل اون مرحوم ایویچ که بهترین آماده سازی رو انجام داد برای تیم ملی بعد تیم رو دادند دست طالبی!!! به گفته همون بازیکنان تیم ملی اگه ایویچ بود هیچ وقت از یوگوسلاوی شکست نمی خوردیم!! آمریکا رو هم که بردیم!! بگذریم.... آقای کیروش ما دوست داریم و امیدواریم طاقت بیاری....
    • رضا IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      17 82
      شماها فقط بخاطر برخوردش با رحمتی دوسش داری .. از نظر فنی هیچی نیست ایشون .. خدا پدر قلعه نوعی رو بیامرزه که بهش یاد داد چیکار کنه وگرنه الان ...
    • مهرداد IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      11 2
      هيچي نيست كي روش؟!!!! قتعه نويي يادش داد؟!!!!!! چي ميگي عمو؟ چي زدي قبل كامنت؟ قلعه نويي باعث باخت ايران از كره و صعود نكردن به جام جهاني شد! داري مربي سابق رئال و تيم ملي پرتغال رو با مربي ايراني مقايسه ميكني؟!!!!!!!!! خبر آنلاين اينا كي اند ديگه؟!!!!
  • محمد IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    بله آقای کیروش. ما هم می دانیم. اغلب مسولین هم می دانند. این چیزی که هیچ کس نمی داند این است که چه زمانی قرار است این ناهماهنگی ها تمام شود. چه زمانی قرار است مدیریت منظم فوتبالی داشته باشیم تا تیم های بزرگ اروپایی هم در ایران اردو داشته باشند.متاسفم برای این فوتبال که مثل بازار شام درهم است و همه برای خودشان رییس هستند.
  • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    منافع ملي كيلو چنده ؟؟؟ منافع فتل خان و دار و دسته رو عشقه !!! اينا آني اراده كردن ، ليگ رو دو هفته انداختن عقب تا جبران هاليدي اميرخانشون توي امريكا و كانادا رو كرده باشن... بقيه ملت كشكن داداش !
  • رضا A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    زنده باد حرف حساب.
  • مهیار A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    غیرت دستیارای کروش والا از بعضی ها که قهر کردنو ..! شبونه اردو تیم ملی و ترک کردن خیلی بیشتره! خوبه این همه تو لیگ پول میگیرن,باز طمع دارن...! اونوقت یه خارجی که حرف حساب میزنه رگ غیرتشون باد میکنه که این اجنبیه...اونم سره اینه که منفعتشون در خطره وگرنه دلشون واسه مردم نمیسوزه.خبر نشر کن لطفا
  • احسان A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    من حق را به کروش میدهم الان فوتبال ملی باید در اولویت باشد فدراسیون باید حقوق آنها را بدهد و با برنامه ریزی کروش لیگ را ادامه دهد زیرا کروش از اروپا که مهد فوتبال جهان است آمده وخوب میدونه چکار کنه خبر آنلاین از شما هم بخاطر خبرهای دست اول متشکرم
    • عماد A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      15 60
      انقدر خود باخته و اجنبی پرست نباشید.همون مهد فوتبالی که شما می گین بازیکنای ملی پوشو فقط 72 ساعت قبل از بازی در اختیار تیم ملی می ذارن.لطفا برنامه این فصل لالیگا رو ببینید.
    • سینا IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      3 1
      اوا بزرگــــوار چرا با اسم جعلی عماد نظر دادی؟!!!!
  • هادی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    سرمربی محترم تیم ملی دمتان گرم که با صراحت حرفتان را می زنید که کاملا قابل قبول است.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    متاسفانه لیگ برای تمدید قرارداد بعضی آقایان و تامین منافع مالیشان دیرتر برگزار شد.امیدوارم آن دنیا پاسخ دهند! چون در این دنیا که شاهد بودیم چگونه قسم زبان روضه خوردند و دروغ اشان ثابت شد!!!
  • مهرانا IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    89 10
    قدر این موقعیت را بدانید و همه امکانات را در اختیار سرمربی قرار دهید و گرنه حسابتان با مردم است که هشت سال بینظمی فدراسیون را تحمل کردند ، دیگه کافیه - لطفا جدی باشید و پیگیری کنید.
    • کوروش A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      2 1
      مهرانا جان اینجوری تهدید نکن عزیزم یه وقت میبینی فردا یه بلایی سر یکیشون میاد میان میگیرن میبرنت ها !! خخخخخخخخخخخخ
  • محمد اس اس♥ تاج آسیا IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    تو شرایطی که ستاره ی سوم تو دستمون بدیم بازیکنارو به تو ؟؟؟!!!!!! برو بابا از ولاسکو مربی گری یاد بگیر با اون همه جوون همه رو برد
    • مهرانا IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      تیم ولاسکو جزو مسن ترین های جام بود با میانگین 27 سال!!!
    • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      40 15
      بيشين بينيم بابا
    • بی نام AE ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      44 21
      اون ستاره اول ودوم که باحضور لبنان واسرائیل وبنگلادش تو تهران بوده این یکی هم که هنوز به کره وژاپن واسترالیا نخوردین جزسپاهان وذوب اهن کدومتون به 4 تا وفینال رسیدین انگار جام امادست بدن اینا!!!!!
    • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      استقلالی هستی دیگه! بیشتر از این ازت توقع نمیره!!!!!
    • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      28 16
      شما عزیزم نیاز به بازیکن ندارید. برای ستاره سوم احتیاج به ترکی؛ علی و خرید چندتا بازیکن تیم های دیگه دارین که اون هم مافیا زحمتشو میکشه!!
    • ب.ن IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      یعنی خداییش خیلی کارت درسته!!!! استقلال از تیم ملی مهمتره!؟!؟!؟!؟
    • بی نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      42 14
      خوشخیال تو دستتونه؟ هنوز این تایلندیه رو نبردید نوز کره و ژاپن و عربستان تیم دارند خصوصاً عربستان دیگه نمیذارن نود دقیقه دفاع کنید و تو ضدحمله گل بزنید
    • بی نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      7 0
      ستاره جون اگه تیم ملی تو جام جهانی کیسه گل تیم های دیگه بشه ،مطئن باش دودش اول تو چشم باشگاه ها می ره بعد اون وقت تیمتون مجبوره بره دوباره با محمدان بنگلادش بازی کنه!!!!
  • حمیدرضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    اقای کیروش فقط ما مردم و شما نگران این فوتبالیم بقیه دنبال منافع خودشونن
  • arman A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    کیروش عزیز حالا که اینا قدر نمیدونن ، استعفا کن... تا تو جام جهانی برن اونجا بندری برقصن و هی گل بخورن
  • لنگی در حسرت A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    21 57
    قرمزای در حسرت اسیا بسوزید ... در ضمن همه میدونن مافیا ایران کیه تو نمیخواد بلغور کنی !!!! چه انتظاراتی داره !!!! حتما سال بعدی بارسا هم تو نیمه نهایی چمپیونز لیگ مسی و . . . . میفرسته برن ددر کشورشون اماده سازی تیم ملی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ تیم ملی که با شانس میره همون بهتر که نره ابرومونو ببره
  • کیومرث IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    دوستان سال 79 پرسپولیس رفت جزو 4 تا و بعد از اون ذوب آهن و سپاهان هیچ کدام انقدر خودخواه نبودند و برای لیگ و مردم ایران تعیین تکلیف نکردند اما این آقایان تازه بعد از بوقی از گروهشون اومدن بالا لیگ رو به تعویق انداختن چون آماده نبودن بازیکن 6 میلیاردی فدراسیون براشون خرید الانم که میگن ما بازی نمیکنیم 4هفته چون باید استراحت داشته باشیم بعد دم از حرفه ای بودن میزنند قلعه نویی برید ببینید 4شنبه رفته دیدن چه کسی؟؟؟؟؟؟ما باید تاوان چیو بدیم آخه؟کجای دنیا رئیس فدراسیون به ای صراحت طرفداری میکنه از یه تیم؟؟خبر خواهشا میکنم بچاپ
  • یساقی A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    آقای کیروش مگه نمیدونی تیم استقلال سوگولی فدراسیون آبی کفاشیانه و براش دست به هرکاری میزنه نمونش عقب انداختن مسابقات لیگ به مدت 3 هفته گرفتن بازیکن برای تیم با پول فدراسیون ،به تعویق انداختن بازیهای استقلال بخاطر بازیهای اسیایی انگار اولین باره از ایران یه تیم تا هشت تیم آسیا سعود کرده یعنی سعود سپاهان و ذوب آهن در سالهای قبل به فینال کشک .
  • احمد A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    115 5
    با شما هستم مسوولان؛ هرچه کیروش می خواهد برای تیم ملی آماده کنید باید مثل تیم ملی والیبال در جام جهانی افتخارآفرینی کنیم و شگفتی ساز باشیم این خواست 75میلیون ایرانی ست
  • جلال IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    54 6
    آدم وقتی حرفهای کی روش را میخوانه و با حرفهای کیلویی مربی های ایرانی مقایسه می کنه تازه متوجه تفاوتها میشه.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    26 13
    چرا به نکونام و تیم استقلال گیر می دهند بعضی ها؟؟..هیچ کس نمی پرسه هزینه ی جشن بی برنامه و پر از حرف فدراسیون توی ازادی چقدر شده؟؟؟...همه خر را رها کردن پالون را می زنند..هیچ کس نمی پرسه در فدراسیون فوتبال چه خبره؟؟..چرا یک مدیر ضعیف همچنان باید خودش را پشت کی روش پنهان کنه؟؟
  • عماد A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    این کارلوس یه جوری صحبت می کنه که انگار تا الان قربه الی الله کار کرده! همون کسایی که می گه فقط عکس یادگاری می گیرن، فصل پیش هر سازی که ایشون زد باهاش رقصیدن.تا جایی که لیگ و جام حذفی به فنا رفتن. الانم شروع کرده به جوک گفتن که استقلال 2 تا بازیش توی اسیا رو بدون ملی پوشاش بازی کنه!!! مگه استقلال نماینده ی ایران نیست؟!
    • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      وقتی پای تیم ملی وسطه نه تنها استقلال و پرسپولیس که کل 16 تیم لیگ روی هم نماینده ایران نیست! 10 سال از شروع لیگ قهرمانان گذشته تا حالا چه گلی به سرتون زدین که این بار دومش باشه؟ اصلا قهرمان شدن تو این بازیها به اندازه یک بازی جام جهانی ارزش داره؟؟؟؟؟ همین کارلوسی که میگی میتونه بخاطر دیرکرد پولش بزاره بره، از ایران هم شکایت کنه، پولش رو بگیره یه چیزی هم روش! ولی مثل بعضی خائنین به وطن اینقدر نامرد نیست چون محبت مردم رو دیده! در ضمن جام حذفی رو هم ایشون کنسل نکرد فقط پیشنهاد داد! فکر کنم معنی پیشنهاد رو دیگه بدونی چیه!
    • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      اس تق لال نماینده ی هیئت داورها و فدراسیونه
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    12 6
    اینجا همینه داداش....
  • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    187 7
    اقا سوال چطور دولت این 700 میلیارد دلار را خرج کرد؟
  • امین A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    29 7
    طاقت بیار رفیق ..
  • کاوه A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    24 6
    شاید هم همش روخرج نکرده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام EU ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    78 11
    لعنت به این فوتبال کثیف مافیایی
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    56 3
    این لیگ لعنتی رو تعطیل کنید همه پولها رو هم صرف ساختن ورزشگاه کنید با 700 میلیارد در سال چند تا ورزشگاه میشه ساخت چند تا سالن ورزشی 40 سال از ساخت ورزشگاه ازادی و سالن 12 هزاری می گذره هنوز به این دو دلمان خوش است!
  • حمید IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    56 6
    اقای کیروش مردم طرف شما هستند و می دانند حداقل برای پولی که هنوز نگرفته اید و اعتبار خودتان در جهان احساس وظیفه می کنید،تا تیم ملی در جام جهانی حضوری پر افتخار داشته باشد.
  • بی نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    63 8
    کروش دوست داریم
  • یساقی A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    33 15
    آقاي کيروش مگه نميدوني تيم استقلال سوگولي فدراسيون آبي کفاشيانه و براش دست به هرکاري ميزنه نمونش عقب انداختن مسابقات ليگ به مدت 3 هفته گرفتن بازيکن براي تيم با پول فدراسيون ،به تعويق انداختن بازيهاي استقلال بخاطر بازيهاي اسيايي انگار اولين باره از ايران يه تيم تا هشت تيم آسيا صعود کرده يعني صعود سپاهان و ذوب آهن در سالهاي قبل به فينال کشک .
    • بی نام A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      1 4
      بابا نکنه میخوای تیم قهرمان لیگ رو با تیمای درپیت رده هفتمی که به زور مظفری زاده و پول وزارت کارت سوخت !!!!! و پشتیبانی کارخانجات پورشه تو لیگ نگهشون داشتن برابر بدونن . خب باید یه تفاوتی باشه بینشون هفت نفر از بازیکنان فیکس تیم ملی از تاج کبیر بودن باید استراحت میکردن واسه لیگ . مورد بعد هم اگر فدراسیون پولی واسه نکونام داده که باید میداده واسه غرور ایرانی داده . نمیدونسته بعضی مثله شما ایرانی نما هستند و بهش ایراد میگیرن
  • بی نام SE ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    از اولش هم گفتم بیخیال این بابا ، ٤ بازی رو زورکی برد ، با بهترین دروازهبان ایران لج بچگانه کرد ، منتظره که اگه میخوان استادیوم آزادی رو رنگ هم بکنند با اجازه و انتخاب ایشون باشه ، مایه اش رو میگیره و خدای هم میخاد بکنه ، مگه نمیدونست کجا داره میاد ، ایران با همه تحریم ها و مشکل هاش .
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    3 0
    مستر کفاشیان فعلاً در رفت و آمد به پاستور برای تامین دستمزد جناب نکوام هست. وقت نداره درباره تیم ملی فکر کنه. منتظر باش خبرت می کنیم کی روش جان.
  • بی نام A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    28 76
    اونایی که میگن استقلال سوگلی فدراسیونه اگه همین فدراسیون دو سال پیش اون ۲ امتیاز نمیداد که الان برای صعود به لیگ تلاش میکردید حالا این به کنار شما که زیر بنگال شرقی این چه به اظهار نظر درباره دومین تیم تاریخ آسیا و اقای کیروش شما که با کمک استقلال رفتی جام جهانی منتظر باش تا استقلال بازیکناش تو اسیا بده چون ماشالله همه ملی پوشا ابی پوشن
  • حمید A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    15 3
    دوستان مگه ما واکسینه نیودیم پس این همه مشکلات اثر چیه؟