۰ نفر
۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۸

شهرک وحدت یکی از شهرک های شهرستان کرج از ساعت ۱۰ جمعه ۲۱ تیرماه تاکنون در بی آبی به سر می برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهرک وحدت یکی از شهرک های پرجمعیت شهرستان کرج محسوب می شود که در گرمای شدید تابستان ۹۲ و در روزهای ابتدایی ماه رمضان، ۲۵ ساعتی هست آب ندارد.

پس از پیگیری های متعدد ساکنان این منطقه از شرکت آب و فاضلاب استان البرز؛ علت قطعی آب را سوختن پمپ اعلام کرده اند؛ اما با گذشت بیش از ۲۵ ساعت؛ همچنان این شهرک در آبی به سر می برد و هیچ اقدامی برای برطرف این مشکل صورت نگرفته است.

قطعی آب ساکنان این شهرک پرجمعیت را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    12 0
    من قبلا ساکن اونجا بودم و الان هم به شهرک وحدت رفت و آمد دارم، یه خیابون باریک اصلی داره که آسفالتش ماله حداق 17 سال پیشه!! انواع و اقسام کامیون و ماشین هم ازش تردد میکنه، اونم دو طرفه!!! امیداوارم شهردار کرج یه فکری به حال ساکنین واقعا محروم اونجا بکنه که حتی یه شعبه بان هم اونجا وجود نداره!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    6 0
    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. ممنون از بچه های سازمان آب
  • مهسا IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    5 0
    جالب اینه که هیشکی پاسخگو نیست.به هرجا زنگ زدیم میگن وصل میشه هنوز که هنوز وصل نشده.اونم تو این ماه رمضونی واقعا موندم چی بهشون بگم
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    3 0
    وقتي سرمايش اكثر خانه هاي تهران و كرج كولر آبي هست ..... و بيشتر هم مي شود ....ميشه بگيد چرا نبايد قطع بشه؟؟ شما اونجا رو ميگي تهران ميدان آرژانتين ،"هر روز" تاكيد مي كنم "هر روز" 2-3 ساعت آب قطع ميشه!!!!
    • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      2 0
      شما اونجا رو ميگي تهران ميدان آرژانتين - این جمله یعنی توهین به اونایی که در شهرک وحدت زندگی می کنند مگه شما که میدان آرژانتین هستید خونتون رنگین تره؟
  • mina A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    4 0
    مسئولین مربوطه باید پاسخگو باشن و باید از مردم معذرت خواهی کنن که تو ماه مبارک رمضان شرایطو برای روزه داران سخت کردن.
  • مهدی A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    منطقه کیانمهر ( مجتمع دلفین و منازل اطراف) واقه در مهر شهر کرج نیز هر روز بدون استثناء از ساعات اولیه صبح تا ساعت 10 شب آب ندارد . خیلی از زحمات اداره پر کار آب و فاضلاب متشکریم که با هر بهانه ای میخواهد مسؤلیت را از سر خود باز کند گاهی به بهانه فشار ضعیف و گهگاهی هم به دروغ و گاهی نیز با قلچماقی که بروید کاری نمی شود کرد. نمی دانیم ما باید در پیش چه کسی و کدام مسؤل فریاد عدالت سر کنیم لطفا اگر کسی صدای این مردم کیانمهر خصوصا بازنشسته های مجتمع دلفین را می شنود به داد ما برسد.