خبرگزاری تسنیم:

رئیس‌جمهوری سوریه آخرین تحولات جاری در مصر را مورد بررسی قرار داد و از اخوان المسلمین و رئیس‌جمهوری مخلوع مصر انتقاد کرد.
 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه " البعث" سوریه؛ بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در تازه‌ترین اظهار نظر درباره تحولات جاری در مصر از مواضع اخوان المسلمین مصر و محمد مرسی رئیس جمهوری مخلوع این کشور انتقاد کرد.
بشار اسد درباره جماعت اخوان المسلمین مصر گفت: اخوان المسلمین گروهی هستند که متأسفانه با فرزندان مصر و هم‌کیشان خود تندخو و با اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌های غاصب با تساهل و تسامح رفتار می‌کردند.
رئیس جمهوری سوریه درباره آینده مصر بعد از محمد مرسی رئیس جمهوری مخلوع مصر و جماعت اخوان المسلمین مطرود شده از جانب ملت مصر ابراز امیدواری کرد با رفتن مرسی و این جماعت آرامش بار دیگر به کشورهای منطقه بازگردد و مصر هویت عربی خود را بار دیگر بازیابد.
وی درباره مرسی و اخوان المسلمین هم گفت: آنها از دین برای تحقق خواسته‌ها و اهداف تنگ‌نظرانه خود استفاده می‌کردند.
بشار اسد در ادامه گفت: جماعت اخوان المسلمین از اسلام برای جامه عمل پوشاندن به اهداف و منافع شخصی خود استفاده کردند.
وی در پایان در توصیف جماعت اخوان المسلمین مصر گفت: این جماعت کسانی هستند که با هم‌کیشان خود و هم‌میهنانشان با تندخویی رفتار می‌کردند ولی در مقابل با دشمنانشان و با صهیونیست‌ها و غرب با تساهل و تسامح رفتار می‌کردند و همواره برای جلب رضایت و خشنودی آنها اقدام می‌کردند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    62 46
    زنده باد بشار اسد
    • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      36 39
      چرا منفی میدین؟ اها شبکه های فارسی زبان ماهواره ای بهتون گفتن بشار اسد مردم خودش رو داره میکشه و اون تروریست ها هم تروریست نیستند و فقط دنبال ازادی و اینهان، اره؟ همون مواضع امریکا دیگه؟
    • با نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      17 19
      درود بر پرزیدنت بشار اسد و حامیانش و مهمتر از همه ملت بزرگ سوریه
  • ارش بهرنگی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    52 33
    بشار اسد چیزی جز حقیقت نگفته است. انانکه دم از ازادی و مدرنیته میزنند و همزمان از تروریست های سوریه که ارتجاعی ترین اندیشه های تاریخ را دارند دفاع میکنند کاش یکبار هم که شده فارغ از هجوم تبلیغات ضد اسد ، اندیشه کنند که دارند چه میکنند و از چه کسانی و چه اندیشه ای در برابر چه کسانی و چه اندیشه ای دفاع می کنند. ایا اینان هرگز اندیشه کرده اند که اگر اسد کنار برود و نتوان جلوی روی کار امدن تروریست ها را گرفت چه بلایی بر سر مردم سوریه خاهد امد؟ کاش قضاوتی در کار بود.
  • هومن IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    52 27
    دقیقا حرفاش درسته حرف حساب جواب ندارد . دقیقا همین طور است . وسلام
  • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    55 28
    جنایت و خیانتی که اخوانی ها در حق سوریه و مقاومت کردند در تاریخ خواهد ماند.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    37 25
    ارزوی پیروزی اسد را دارم.به امید ان روز
  • بی نام A1 ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    27 14
    اسد بارها گفته که اگه این تروریستهایی که عمدتا از کشورهایی مثل عربستان و سومالی و مصر و لیبی و .... میان شرشون کم شه. به ملت این مجال رو میده که با یک انتخابات ازاد رئیس جمهور بعد رو انتخاب کنن. اسد واقعا ادم بدی نیست. خانمش هم که خیلی انسانه. امیدوارم در این نبرد پیروز بشه.