فارس نوشت:

در جریان سفر رئیس‌جمهور منتخب به قم، جمع زیادی از طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردمی با حضور در مقابل بیوت مراجع از حجت‌الاسلام روحانی استقبال کردند.

در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب به شهر مقدس قم، جمع کثیری از اقشار مختلف مردمی با حضور در مقابل بیوت مراجع اعزام از وی استقبال کردند.

در این تجمعات، تعداد زیادی از طلاب و روحانیون در کنار سایر اقشار مردم، با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از برنامه‌ها و شعارهای دولت یازدهم اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، روحانی پس از دیدار با برخی مراجع و علمای قم به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز رفت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • sayyed A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    بابا کدوم تجمع؟!!!!!!!!! خبرخاصی نبود مگر اینکه کلی ترافیک راه انداخته بودند تو خیابون اِرم حالا اجباری بود که همون روزی که احمدی نژاد میخواد بیاد برای افتتاح مسیر حرم تا جمکران آقای روحانی هم تشریف بیارند به جای این کارا یه فکری کنن برای قم که یه مقدار این پروژه های عمرانیشون زودتر تموم شه ، والله خسته شدیم یکی تموم نشده میرن سراغ یه چیز دیگه مترو . . .. منوریل . . . . توسعه بلوار جمهوری اسلامی . .. همین مسیر حرم تا جمکران هم کاملِ کامل نیستش که کلی کار داره اونم مرکز شهره با کلی ترافیک البته این افتتاح آقای احمدی نژاد من رو یاد آقای خاتمی انداخت که اواخر دورشون اومدن شبستان امام حرم رو که نیمه کاره بود افتتاح کردن خدا به خیر کنه
    • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      6 2
      آقا این خبر از خبرگزاری فارس نقل شده. شماها که خیلی قبولش دارید!
    • بجنوردی IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      آقا سید اگه قمی باشی معلومه از بس بهتون رسیدن سیر شدین بذار همان یک شبستان رو توی شهرستانها اجرا کنن هزار بار خدا رو شکر می کنیم . در ضمن خاتمی اگر کار هم نکرده باشه نور چشم ملت ایرانه ، دلیلش هم تو انتخابات دیدید .
    • در جواب به بجنوردی A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      38 33
      می خای از آقای خاتمی دفاع کنی بکن، خیلیم خوبه اما دیگه چیزی که نمی دونی نگو گلم
    • محمد A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      8 60
      آقای بجنوردی قم چه در زمان شاه و چه الان یکی از مظلومترین شهرهای کشوره اینو هر انسانی که کمی فقط کمی انصاف داشته باشه و فقط یکبار هم اومده باشه قم میتونه شهادت بده
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    جناب روحانی برای اینکه توی میادین داخلی و بین المللی موفق بشین نیاز به حمایت مردم دارین. لطفا با آزادی زندانیان سیاسی و دلجویی از آسیب دیدگان حوادث 88 قدرت مردم رو پشت سر خود داشته باشید تا از تهدیدات داخلی و خارجی سربلند بیرون بیاین.