اگر مجرد هستید این کتاب برایتان خارق‌العاده خواهد بود

کتاب «راهنمای کامل زناشویی موفق» با زیر عنوان «آنچه مادرتان نمی‌توانست بگوید و پدرتان نمی‌دانست» اثر جان گری با ترجمه مهدیه مقاری از سوی انتشارات کتاب درمانی منتشر شد.

«جان گری» در کتاب «راهنمای کامل زناشویی موفق» به سوالاتی که والدینمان نتوانستند به آن‌ها جواب دهند، پاسخ داده است. این اثر راه جدیدی را به مخاطبان نشان می‌دهد و اطلاعات ضروری را برای ایجاد و حفظ عشق و ارضای متقابل روابط زناشویی در اختیار می‌گذارد. مولف در بخش پیشگفتار این اثر بیان کرده است: «من مطالعه این کتاب را به عنوان کلکسیونی از جواهرات، اندیشه‌های ناب و شاهکارهای مفیدی که خود از آن‌ها بهره برده‌ام به شما پیشنهاد می‌‌کنم.»

کتاب «راهنمای کامل زناشویی موفق» در 12 فصل تنظیم شده است. «آنچه مادرتان نمی‌توانست بگوید و پدرتان نمی‌دانست»، «آنچه که زنان بیشتر از همه بدان نیاز دارند و مردان واقعا می‌خواهند»، «شرح جدید وظیفه در روابط زناشویی»، «تفاوت مردان و زنان»، «مهارت‌های مردانه در گوش دادن بدون ناراحت شدن»، «مهارت‌های زنانه در صحبت کردن به گونه‌ای که مرد را به گوش دادن ترغیب کند»، «مردان مردانه و زنان زنانه صحبت می‌‌کنند»، «چرا مردان فراموش می‌کنند و زنان به خاطر دارند»، «چه اتفاقی افتاده است برای مردی که دوستش داشتم»، «زنی که عاشقش بودم کجاست؟»، «هنوز مردان مریخی و زنان ونوسی هستند» و «زندگی سرشار از عشق و اشتیاق» عناوین فصول 12 گانه این اثر را تشکیل می‌دهند.

مخاطبان با مطالعه این اثر می‌آموزند که چرا یک مرد دیگر همسرش را مورد تحسین قرار نمی‌دهد، چطور می‌توان مردی را به مرتب کردن واداشت، چرا زنان نیش و کنایه می‌زنند، چگونه می‌توان از مرد خواست که صحبت کند، چرا زن‌ها گفت‌وگو را شروع نمی‌کنند، چرا زوج‌ها از هم جدا می‌شوند، چرا مردان با احساسات سرجنگ دارند، چرا کار، فکر و ذکر مردان را به خود مشغول می‌کند، چرا زن‌ها دوست ندارند درخواست کنند و چگونه مردها عشق را به گونه‌ای متفاوت دریافت می‌کنند.

مولف در این اثر تاکید کرده است: «اگر مجرد هستید این کتاب برایتان خارق‌العاده خواهد بود. زیرا به شما امید داشتن رابطه‌های بهتر را می‌دهد و می‌توانید بدون حس گناه به اشتباهات گذشته خود نگاهی بیاندازید و بخشش افرادی که شنا را آزرده یا مایوس کرده‌اند آسان‌تر می‌شود.»

به اعتقاد مولف، مهارت‌هایی که در این اثر ارایه شده‌اند درباره این است که چطور می‌توان از امروز شروع کرد و به آن‌چه که استحقاقش را داریم، برسیم. مولف در بخشی دیگر از این اثر می‌گوید: «ما برای موفق بودن در روابط امروز باید درس‌های جدیدی را فرا بگیریم که اجداد و والدینمان نتوانستند به سادگی به ما بیاموزند. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه احتیاجات عاطفی همسرتان را بدون قربانی کردن احساس خودتان، ارضا کنید.»

چاپ نخست کتاب «راهنمای کامل زناشویی موفق» در 552 صفحه و قیمت 17 هزار و 900 تومان از سوی انتشارات کتاب درمانی منتشر شده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    36 1
    آقا ما از این کتاب ها نمی خونیم. رمـــــان معرفی کنید برا مجردها.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    22 1
    تشویق واسه ازدواج!؟ زناشویی...؟ دشواری..؟ راستی قیمت نون سنگک امروز چند؟
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    56 6
    بازم میگم این کتاب واسه مزدوجین محترمه نه مجردا
  • علی* IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    29 1
    17 هزار و 900 تومان ،گرونه.....! نداریم بخدا...
  • علی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    26 2
    چیزی که برای اکثر مجردین محترم خارق العاده است یه درآمد ثابت برای شروع زندگی مشترک است. کتاب پیشکش.
    • بی نام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      4 1
      پول هم واسه زندگی مهمه، ولی اگه خرد چگونه زندگی کردن و همچنین درک درستی از ازدواج پیدا نکنی، پول باد هواست و هیچ لذتی ازش نخواهی برد. البته منظورم فقط مطالعه این کتاب معرفی شده نیست، منظورم مطالعه کتاب هایی از این دست برای چگونه عمل کردن در زندگی مشترکه. خیلیا پول داشتن، ولی چون درست زندگی کردن رو قبل از شروع زندگی مشترک نیاموختن، هیچ وقت خوشبخت نشدن، البته بی پولی زیاد هم باعث شکست و به هم خوردگی زندگی میشه ولی درک پایین طرفین یا یکی از افراد، از زندگی مشترک، ضربه بزرگتری به زندگی وارد میکنه.
  • مجتبی A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    5 20
    آبا با فرهنگ ما ایرانیهای مسلمون سازگار هست؟
    • بی نام A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      17 5
      نه ! فرهنگ ما میگه زن رو توی خونه نگهدار و هر وقت دلت خواست بزن توی سرش ! فکر نمیکنم این دیگه راهنما و کتاب بخواد !!!!!!!!!!!!!!!
  • مسعود US ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    13 4
    با کتاب خوندن کسی از تجرد در نیامده. راهش اینه که پاتو محکم بزنی زمین و بگی منن زن (یا شوهر) میخوام.
  • مشاور IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    4 1
    هر جه قدر کتاب بخونیم بار هم کمه.چون تمام مشکلات رناشویی و روابط بین فردی ما آدما از فقر فرهنگی ماست.خواهشا در مورد معرفی کتاب و توصیه به خواندنش،شوخی را کنار بذارید
  • دانشجو IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    3 1
    ازدواج؟!! با کدام پول؟!!مگه میشه با این هزینه های چندده میلیونی خرید کمترین طلا، وسایل زندگی و مراسم کوچک و اجاره خونه، به ازدواج فکر کرد؟! البته نباید از برکت وام 6میلیونی ازدواج غافل شده که ...