سرمربی تیم ملی می گوید که هیچ مشکلی نیست و او تمام ملی پوشان را در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار قطری مبنی بر شرایط آماده سازی تیم ملی ایران به چه صورتی بوده و آیا برای بازی فردا آماده هستید، گفت: بله آماده سازی خوبی را انجام داده ایم و برای موفقیت آماده هستیم.
وی در باره شرایط بازیکنان گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم و آماده هستند و امیدوارم تا روز بازی اتفاقی پیش نیاید و مصدوم نداشته باشیم و البته با توجه به محدودیتهایی که فیفا برای این بازیها ایجاد کرده، خوشبختانه تمام بازیکنان تیم ملی را ر اختیار داریم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی در خصوص حساسیت بازی گفت: این بازی حساس است اما برای قطری ها حساسیت بیشتری دارد . ما سه بازی پیش رو داریم و هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است و تمام تمرکز ما روی این سه بازی پیش رو متمرکز شده است.
کروش در ادامه در خصوص نبود اتوبوس در فرودگاه برای منتقل کردن تیم ملی ایران به هتل گفت: قطعا قطر در حال آماده شدن برای جام جهانی 2022 است. این کشور می تواند جام جهانی را برگزار کند و اگر اتوبوس در زمان حضور تیم ایران در فرودگاه حاضر نبوده، پس فدراسیون فوتبال قطر نخواسته تا این اتفاق بیفتد. ما به این مسائل توجه نداریم و فقط آمده ایم فوتبال بازی کنیم و هدفمان رفتن به جام جهانی است و این موضوعات را باید ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری کند.
وی در پاسخ به اینکه آیا در امارات یک بازی دوستانه انجام داده اید و سه بر صفر بازی را واگذار کرده اید گفت: قطعا اطلاعات شما غلط است و ما در امارات تنها اردوی آماده سازی داشتیم نه بازی تدارکاتی و حضورمان تنها به دلیل برگزاری اردو بوده است.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AE ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    62 69
    اندکی صبر ... باخت نزدیک است
  • UFF UEZBEKISTAN AE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    60 35
    ببینید کره رفتو برگشت قطرو زد ما رفتو مساوی کردیم برگشتو یا میبریم یا مساوی میکنیم پس خودمون با کره مقایسه نکنیم
    • هادی A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
      4 9
      قدرت خیالپردازی زیادی داری/ آفرین. آفرین !!!!
  • ماهان سیلور A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    1 1
    حتی اگه ببازیم باز هم روی کاغذ واسه صعود شانس داریم اما خب خیلی سخت میشه
  • حسین از شیراز IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    1 4
    بنده بارها نتایج تیم ملی رو درست پیش بینی کردم ولی شما نظرم رو سانسور کردید حالا این پیش بینی بنده است از 3 بازی تیم ایران 4 یا حداکثر 5 امتیاز میگیره و در گروه باحتمال 80 درصد سوم و باحتمال 20 درصد چهارم میشه بازی فردا هم باحتمال زیاد مساوی میشه (به شرطی که گل نخوریم)
  • حسین از شیراز IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    35 64
    بنده بارها نتایج تیم ملی رو درست پیش بینی کردم ولی شما نظرم رو سانسور کردید حالا این پیش بینی بنده است از 3 بازی تیم ایران 4 یا حداکثر 5 امتیاز میگیره و در گروه باحتمال 80 درصد سوم و باحتمال 20 درصد چهارم میشه بازی فردا هم باحتمال زیاد مساوی میشه (به شرطی که گل نخوریم)
  • رضا A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    84 37
    يه حسي بهم ميگم ما امسال مثه سال ٩٨ ميريم جام جهاني. يعني ميشه !!؟؟؟؟
  • reza IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    8 1
    چرا شما ها انقدر نا امیدین؟ تیم ملی کشورتونه دعا کنید ایران بره جام جهانی به هوای ایران ساعت 5 صبح بیدار شیم بازیارو ببینیم