کرایوف: تیتو باید از هدایت بارسا کناره‌ گیری کند/ رفتار عجیب مورینیو، او را به جایی نمی رساند

اسطوره باشگاه بارسلونا به ویلانووا پیشنهاد داد که از سرمربیگری بارسلونا استعفا دهد و تنها بر روی مراحل درمانی خود تمرکز کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیتو ویلانووا سرمربی 44 ساله کاتالان ها در ابتدای فصل گذشته با نتایج خیره کننده خود تحسین تمام فوتبالدوستان را برانگیخت اما در ماه دسامبر به بیماری سرطان مبتلا شد و برای گذراندن مراحل درمانی مدتی را دور از نیمکت بارسا سپری کرد. ویلانووا در ماه آپریل مجددا سکان هدایت بارسلونا را در دست گرفت اما با این حال یوهان کرایوف اعتقاد دارد که بهتر است او برای حفظ سلامتی اش حرفه خود را کنار بگذارد: «در شرایط فعلی، توصیه نمی کنم که تیتو به مربیگری ادامه دهد. خود من پیش از این عمل جراحی قلب داشته ام. آیا شما می توانید هدایت بارسلونا را بر عهده داشته باشید در حالی که از 100 درصد توان برخوردار نیستید؟»

او به رادیو کاتالونیا گفت: «من می خواهم به ویلانووا بگویم که از خودش مراقبت کند. او به اندازه پپ گواردیولا قوی و باتجربه نیست. تیتو مشکلی بزرگ با بیماری اش دارد و سلامتی او در اولویت است.»

کرایوف همچنین در واکنش به جدایی ژوزه مورینیو از رئال مادرید گفت: «در واقع با رفتارهایی که او از خودش نشان می دهد، کاری از پیش نخواهد برد. درست نیست که شما با بهترین بازیکنان خود وارد یک مبارزه شوید. فکر می کنم او زیاده روی کرد.»

ستاره سال های دور فوتبال هلند در پایان گفت:‌ «در حال حاضر او گناه کار نیست. اما مورینیو به مدت دو، سه سال اینجا بود و کار مثبتی برای مادریدی ها انجام نداد.»

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    7 11
    او را به جایی میرساند؟!!! دو تا قهرمانی تو اروپا کمه!!!