والتر ماتزاری به عنوان سرمربی جدید اینتر انتخاب شد تا رافا بنیتس بیش از هر زمان دیگری به نیمکت ناپولی نزدیک شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسئولان باشگاه اینتر سرانجام تصمیم نهایی خود را در مورد آینده آندره آ استراماچونی گرفتند و این مربی جوان را از کار برکنار کردند. استراماچونی در میانه های فصل گذشته جایگزین کلودیو رانیری باتجربه شده بود و با نتایج خوب خود روی نیمکت نراتزوری باقی ماند، اما با شروع فصل جدید به یکباره تیمش دچار بحران شد و نراتزوری در رتبه ی نهم فصل را پایان رساند تا این مربی جوان یکی از ضغیف ترین نتایج تاریخ این باشگاه را رقم بزند.
تنها چند ساعت پس از اعلام این خبر والتر ماتزاری سرمربی موفق باشگاه ناپولی، رسما به عنوان سرمربی جدید تیم اینتر انتخاب شد و با عقد قراردادی 2 ساله هدایت راه راه پوشان میلان را بر عهده گرفت. این مربی در حالی به عنوان جانشین استراماچونی معرفی شد که در چند فصل فصل گذشته به نتایج درخشانی را همراه با آتزوری دست یافته و ستاره های متعددی را به دنیای فوتبال کرده.
این در شرایطی است که در هفته های اخیر شایعات حضور رافائل بنیتس روی نیمکت ناپولی بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسید و حالا حرف های مدیرعامل این باشگاه این خبر را تایید می کند: «من به خودم یک هدیه تولد دادم و با بنیتز قرارداد امضا کردم. من در چند روز آینده این خبر را رسمی خواهم کرد، چرا که بنیتز نیاز دارد تا کارهایش را با چلسی تمام کند.»
او ادامه داد: «قرارداد او 2 ساله خواهد بود، نه طولانی تر. ما نیاز داریم تا ابتدا همدیگر را به خوبی بشناسیم، بعد از آن خواهیم دید که چه رخ می دهد.»
رافائل بنیتس با قهرمانی در لیگ اروپا پایانی خوش را برای خود در چلسی رقم زد اما سرمربی سابق لیورپول در حالی به ایتالیا باز می گردد که هواداران اینتر هنوز نتایج کابوس وار او در این تیم را فراموش نکرده اند.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد 22 IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    5 2
    فــقط ایــــنتـــر