بخش خبری 20:30 پنجشنبه شب گذشته با محمدحسن طریقت منفرد، وزیر بهداشت سرزده سراغ بیمارستان امام حسین رفت.

در بخشی از این بازدید، وزیر بهداشت با یک پرستار که گویا کوتاهی کرده است، برخورد می کند. همچنین در این فیلم مردم از نحوه خدمات رسانی نامناسب پرسنل بیمارستان شکایت می کنند.

 

 

شما می توانید نظر خود را در باره این فیلم به صورت کامنت ارسال کنید.
نظراتی که دیروقت ارسال شوند صبح روز بعد منتشر می شوند.

4747  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 518
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    من خودم برخوردهای خیلی بدتری رو از سمت پرستارها با بیمارها یا همراه هاشون دیدم البته بعضی از پرستارها. ولی اینکار آقای وزیر به نظرم بسیار زشت بود می تونست جور دیگه ای باشه. تخریب شخصیت اصلا کار درستی نیست
    • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      به نظر من رفتار وزیر خیلی هم به موقع بود.من خودم چندین بار گذرم به این بیمارستان و بیمارستانهای دیگه افتاده، واقعا بیشتر پرستاران بی مسئولیت،مغرور و بد رفتار هستند.اینجور پرستارا حقشونه که از این بدتر هم باهاشون برخورد بشه.
    • بدون نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      دست آقای وزیر را باید بوسید. این عوامل بیمارستانها انگار طلبکارند جواب آدم را هم نمی دهند
    • یک پرستار IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      وزیر به پرستار می فرماید چرا موهای پای مریضو نتراشیدی!!!! پرستار 4 سال رفته دانشگاه واحد های عملی و تئوری و آزمایشگاهی رو گذرونده که بیاد مو بتراشه ؟؟؟؟؟؟؟!! وظیفه کمـک بهـیاره نه پرستار
    • ب ا ب IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      واقعا پرستاری شغل سختیه، باید شرایط کاری و دریافتیشون بیشتر بشه. این بازرسی ها هم دیگه یه نمایشه و گرنه وزیر باید کاری کنه چه اونجا باشه چه نباشه بیمارها راضی باشند مثلا فرم هایی به بیماران داده بشه تا موقع مرخص شدن رضایت از عملکرد کادر رو گزارش بدهند و به متناسب با اون به حقوق پرستاران اضافه بشه.
    • بدون نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      94 24
      اينطور برخورد در شان يك وزير ! نبود اين جور مديريت و بازديد هاي سر زده! بادوربين هيچ گرهي از مشكلات باز نميكنه و فقط مانور تبليغاتي هست مدير بايد مسائل كلان را پيگيري كند و روش ها و قوانين را اصلاح كند.چند هزار بيمارستان و درمانگاه و داروخانه در كشور وجود دارد؟ايا اقاي وزير ميتواند به همه انها سركشي كند؟ كار بازديد سر زده را يك بازرس معمولي ميتواند انجام دهد و بيشتر هم مثمر ثمر خواهد بود.در ضمن شلوغي بيمارستان خود گويا كمبود امكانات و فشار كاري بالا هست
    • همشهری IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      65 26
      به نظر من کار آقای وزیر درست نبود چون اینکار باعث بدتر شدن این وضعیت میشه و از طرفی همیشه وزیر نیست که در حمایت از بیمار اینگونه برخورد کنه باید با رئیس بیمارستان برخورد میشود تا اون کارکنانش رو درست توجیح کنه اما واقعا برخورد برخی پرستارها و کادر درمانی با بیمار و یا همراهان آنها درست نیست
    • بدون نام EU ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      80 15
      جای تاسف دارد که جناب وزیر وقتی می بینند که از پرستار تا بیمار و همراه بیمار چگونه دارند از ضعف مدیریتی و نظام ارزشیابی رنج می کشند سریعا در پایان این گزارش خبری می فرمایند امیدوارم که دیگر نیازی به این گونه بازدید ها نباشد! آقای خبرنگار اگر واقعا قصد به تصویر کشیدن مشکلات حوزه درمان را دارید 2 ماه دیگر دوباره همراه وزیر تشریف ببرید همین بیمارستان تا ببنید آیا وضع بهتر شده یا نه؟! و اگر نه این گزارش ها شیادانه و عوام فریبانه است.
    • بدون نام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      57 23
      سلام توی دانشگاه به جز غرور و باند بازی یک مقدار ادب و ایثار هم یاد میدادن
    • انقلابیون IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      بدون نام عزیز دو پرستار با حداقل 20 مریض تو هر شیفت و حقوق 600-700 تومن و دو شیفته بیشتر از این نباید انتظار داشته باشی
    • ناشناس IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      خودش همونجا رئیس بود میدونه تو بیمارستان چه خبره!جلودوربین داره نقش بازی میکنه!
    • بدون نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      168 9
      در اینکه برخی پرستارها بسیار بد رفتار هستن شکی نیست ولی برخورد آقای وزیر نوعی رفتار بچگانه محسوب میشه مشکل چنین بیمارستانهایی مدیریت ضعیف هست چه در سطح بیمارستان چه وزارتخانه . خواهشی که از شما دارم اینه که 2 ماه دیگه دوباره برین این بیمارستان ببینین چه فرقی کرده
    • علی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      من خودم تو یکی از بیمارستانها مسئول هستم بعضی وقتها که تو بخش میرم چنان برخورد بدی دارند که آدم شرمنده میشه ولی وقتی خودم رو معرفی می کنم سریع تغییر موضع میدن . میگم خانم حتما" باید اول خودمو معرفی کنم تا شما درست رفتار کنی؟ مریض نه بدهکار شماست ونه خودش خواسته بیاد بیمارستان وشما هم حقوق میگیری کارتو انجام بدی . اگه ناراحتی مجبور نیستی بیای پرستار بشی
    • بدون نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      36 24
      به نظر من به آن کسی که میگوید تخریب شخصیت خوب نیست ایا این کار انجام نمیشد پرستارها توبه میکردند البته فکر کنم با این کار وزیر هم خوب نمیشوند البته پرستارهای خیلی خوب هم داریم من نمیدانم چرا ما ایرانی ها همیشه باید زور بالای سرمان باشد تا کار را درست انجام دهیم.این کار وزیر خوب بود اما درست نیست که خود وزیر مستقیماً وارد عمل شود باید کسانی را برای این کار مامور کنند که هر چند وقت یکبار این کار را انجام دهند تا بدانند که کسی هست بر آنها نظارت دارده با تشکر از وزیر محترم.
    • mehran- iran IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      27 15
      البته این کارها باید توسط همکاران وزیر انجام شود اما برای یک بار خوب بود که بدانند که کسی است بر کارشان نظارت دارد. درست است کار پرستاری کار مشکلی است اما خود آنها این شغل را پذیرفته اند و باید به نحو احسنت انجامش دهند آنها نمیدانند که بیمار به آنها احتیاج دارد ما ایرانی ها تا چیزی که خوب پیش رود می گوییم خودمان انجام دادیم اما اگر برعکس آن باشد گردن دیگران میندازیم اما این کار پرستار خوب نبود.اما در جواب کسی که گفت نباید شخصیت را خرد کرد بگویم خدای نکرده اگر خودت هم در بیمارستان بستری بودی با تو این برخورد را میکردند باز از شخصیت پرستار حمایت میکردی؟البته این را هم بگویم پرستاران خیلی خوب هم داریم که برای بیمار جانشان را فدا میکنند.
    • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      56 9
      منم با شما موافقم وفقط میگم ...ادب مرد به زدولت اوست.....
    • حقگو IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      53 5
      وزیر اول امکانات بیمارستان وتعداد مریضایی که باید یک پرستار حمایت کند سوال کند بعدا برخورد کند حداقل 30 مریض و دو پرستار و یک کمکی و خدمه اگر به دلسوزترین آدمها این تعداد مریض بدی هیچکس جان سالم بدر نمیبرد . استخدام نیروی جدید پرستار که رییس جمهور گفتند چه شد . مجوز پرستار دادند ولی خدمه و کمکی استخدام کردند ؟خارج از کشور هر مریض یک پرستار داره حقوقش هم از پزشکان بیشتره ولی اینجا ما کار میکنیم و حرف و فحش میشنویم و برخورد وزیر را هم که دیدید .آقا فکر نیرو و تجهیزات باش نه فرافکنی !!!!!!
    • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      62 12
      رفتار ورزیر بی شخصییتی ایشان را به همه نشان داد رفتار ایشان باپرستار که ارباب رجوع ایشان محسوب میشود بیسار زننده بود ونشان میدهد که ایشان از شرح وظایف پرسنل اطلاعی ندارند .در ضمن چرا شماها که نظر میدهید در مورد رفتارهای زشت و زننده همراهان بیمار با پرستاران چیزی نمی گویید وچون درمورد کارهاری پزشکی چیزی نمی دانند درخواستهای بی مورد دارند حتی هنگام رسیدگی به بیمار بد حال تو قع دارند سریع کار آنها انجام شود در صورتی اگر برای گرفتن پول به بانک یا جای مراجعه کنند ساعتها می مانند وصدایشان در نمی آید در صورتی که ساعت 12 شب بعد از مهمانی یک آمپول ب کمپلکس را دست گرفته وبه اورژانس میآیند وتوقع دارند که کارشان سریعتر انجام شود درهر شغلی بدی و خوبی های وجود دارد .
    • بدون نام A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      37 5
      این همان وزیر بهداشتی است که رییس جمعیت جدید ایشان میگوید هر جوان باید 5 تا 6 بچه داشته باشد.
    • پرستار IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      30 7
      البته باديدگاهي كه بعضي مسئولين دارند كه هروقت ايرادي وجودداشت بلافاصله يك نفرراقرباني مي كنند بهترازاين هم نمي توان انتظارداشت آيايك بارازخودتان پرسيديد اين همه مراجعه كننده نيازمند خدمت رساني راچندپرستارپاسخگويي مي كنند ؟وچطورپرستاربااين همه فشاررواني وجسمي بايد مانند فرشته رفتاركنند ولي دراين جامعه كه همه ازيك نانوا تاراننده تاكسي ،معلم وپليس و.. حق دارد به راحتي به مردم پرخاش وتوهين كندوآب هم ازآب تكان نمي خورد ،؟؟چگونه است كه صداوسيمافقط دربيمارستانهامي تواند احقاق حق كند ولي سايراقشاربراحتي كارشكني مي كنند رشوه مي گيرند وصداي كسي هم درنمي آيد ؟
    • بي نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      38 6
      آيا واقعا مامرد م اينقدربي انصاف ونامهربان شده ايم كه ازتحقيرديگران به راحتي لذت مي بريم ؟آيا اين همه آدم درجامعه :نانوا،معلم ،راننده تاكسي ،فروشنده و...كه به ديگران به راحتي توهين مي كنند وآب ازآب هم تكان نمي خورد درتلويزيون تقبيح مي شوند ؟آياتلافي تمام گراني هاوكمبودها درسيستم بهداشت باتوهين ونظردرمورد تراشيدن موي پاي مريض حل مي شود؟اگريادبگيريم باهم به روش منطقي وبدون ژست طلبكاري به حل مشكل بپردازيم كاربه اين جا نمي كشد كه ازتحقيرپرستارجواني كه باانبوه بيماران نيازمند وشلوغي اورژانس دست به گريبان بود لذت ببريم .دست مريزادبه فهم ونكته داني صداوسيما ووزير
    • شک IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      15 7
      مادربزرگ من دوسال پیش بیمارستان امام حسین بستری بود نیاز مبرم به icu داشت ولی جای خالی نداشت اجبارا تو بخش بستریش کردن و دستگاه براش اوردن یه پرستار هر نیم ساعت میومد خون بگیره چک کنه هر بار میگفت مریض شما ده دقیقه دیگه فوت میکنه چند بار بیهوش شده بود. ولی هیچ اتفاقی براش نیوفتاد هنوزم خوبه خداروشکر.
  • سلام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    مشکل خود را به گردن یک نیروی جز انداختن. بدون در نظر گرفتن امکانات در اختیار! آقای وزیر وقتی خودتان رییس بخش بودید اوضاع چطور بود؟ جواب پرستار به جناب آقای وزیر (زیر لب): من هیچ کس که نباشم، یک انسان هستم آقای وزیر!!!
    • بدون نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      65 9
      از شتر پرسیدند: چرا پشتت کجه ؟ گفت : کجام راسته؟ حالا شما هم توی سیستمی که همه چیزش جای سوال داره ، گیر دادین به این پرستار ها بیچاره چرا ؟
  • مونا IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    فقط باستحضار برسونم آقای وزیر بهداشت یکی از سهامداران بیمارستان امام حسین هستند
    • بدون نام US ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      مگر بیمارستانهای دولتی سهامدار دارند؟
    • مجتبی IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      5 23
      ببخشید شما مفتشید؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      2 20
      همچین نوشتین برخورد تند وزیر که فکر کردم چی شده!!! درسته که احمدی نژا خوب کار نکرده اما دیگه نباید به همه ی دوروبراش بی رحمانه حمله کرد تو این فیلم فرش بر اینکه اون کار کمکها بوده پس وقتی کمک تانجام نداده که نباید پرستارم پی گیری نکنه شما مریض رو تخت رو چرا بهش نمی پردازین همش دارین از پرستاره دفاع میکنین
    • سبزینه IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      14 2
      از کجا فهمیدی پرستار پیگـیری نکرده؟!! ها؟!
  • عرفانه IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    با سلام قبول دارم که پرستار در آن شرایط به وظیفه خود درست و مسئولانه عمل نکرده بود ولی برخورد وزیر غیر محترمانه و باعث تأسف بود .
    • بدون نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      وظیفه یک پرستار لیسانس و تحصیل کرده شیو کردن (تراشیدن موهای بدن)بیمار نیست اما متاسفانه گویا آقای وزیر با وظایف کادر درمانی آشنایی ندارند
    • بدون نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      متاسفانه گویا آقای وزیر با وظایف کادر درمانی آشنایی ندارند
    • بدون نام IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      13 39
      خوب بهش گفت دیگه اخه پرستار دیگه کیه که کمکش کی باشه؟؟؟
    • حامد IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      13 42
      وظیفه یه طرفه انسانیت یه طرف دیگه با این مدل منم منم کردنا حقتونه پزشکا اینطوری باهاتون رفتار کنن
    • انقلابیون IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      87 14
      عزیز دل شیو کردن کار پرستار نیست
    • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      27 1
      غیر از این هم انتظاری نیست و حیف از پرستاری و زحمت کشیدن و انهایی که شب تا صبح بیدار هستند و به خاطر بعض ها که درست رفتار نکردن کل جامعه پزشکی و درمانی باید زیر سوال برود.
    • بدون نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      13 27
      انقلابيون عزيز وظيفه رو كي تعريف ميكنه؟ زماني كه با جان و سلامتي مردم سروكار داريم قوانين من درآوردي دوزار نمي ارزند يك دكتر متخصص در زمان ضرورت هم بايد بدن بيمارشو شيو كنه خداييش اينقدر كه تو بيمارستانهاي ما واسه مدارك دوزاري خودشون كلاس ميذارن تو كلينيكهاي فوق تخصصي خصوصي نميذارن من كلينيك چشم پزشكان نور ليزيك كردم سال 86 خداييش بعد 5/5 سال هنوز با خاطره خوب ازشون ياد ميكنم چه پزشك عزيزم دكتر پرهام خانلري و چه پرستارها و بهيارها و كلاًكادر و محيطش شما چند خاطره خوب از بيمارستانهاي دولتي داريد؟ يا بايد گريه كرد يا كولي بازي درآورد تا نگات كنن يا دارند غيبت ميكنند يا با تلفن حرف ميزنند نسبت به بيمارستانهاي خصوصي كارشون خيلي هم كمتره
    • بی نام IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      19 5
      آهای عزیزی که میگی پرستار حقشه که دکتر باهاش اینطور رفتار کنه !!!! آیا زمانیکه پزشک دستورات درمانی رو برای یه بیمار بد حال به پرستار بده و اون اجرا نکنه شما اون زمان حقه که به پزشک توهین کنی که تو کی هستی که به پرستارت بگی اجرا کنه. مشکل مردم ما اینه که عشق دکتر دارن. هر کاری سلسله مراتبی داره ، درسته که کمک کردن به دیگران وظیفه هر هم نوعی هست اما اگر قرار باشه یک پرستار با حجم انبوه کار دایم در حال جبران کار نکرده دیگر پرسنل باشد که از تمام کار های محوله به خود باز می ماند .آن زمان نیز شما مردم عزیز پرستار رو گناه کار میدونید. مردم ما عادت دارند در مورد کار هایی که ازش هیچ سررشته ای ندارن اظهار نظر میکنن.
    • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      8 10
      شاید وظیفش نباشه ولی نظارت به اناجم شدن اون کار و هماهنگی لازم مطمئنا با پرستاره نه به بقال سر کوچه
  • شهرام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    به نظر من ایشان برخورد توهین آمیزی داشت. دراین گونه موارد می بایست اگر قصوری مشاهده می شود، بابالاترین مقام آم مجموعه برخورد نمود . این گونه توهین های رودررو هم شان وزیر را پایین می آورد وهم شخصیت مخاطبین را به مسخره می گیرد. مطمئناً این برخورد توهین آمیز نتایج مثبتی دربرندارد.
  • مجید IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    وزیر با شخصیت منفی.بدین منظور که باید بخاطر شان شخصیت خود موضوع را به رییس بیمارستان یا سرپرست بخش اطلاع میداد و از طریق آنها پیگیری میکرد. مطمئنم پرستار باید استعفا داده و در یک بیمارستان خصوصی خوب با همان حقوق بلکه بهتر استخدام شود.
    • بدون نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      58 17
      فقط یک نکته را فراموش نکنید بالاترین مقام یا مقام ارشد که باشد دیگر نمی رود به مقام پایین رجوع کند در این جا وزیر مقام ارشد است
  • بدون نام DE ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    متاسفانه خانه از پایه خراب است
    • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      40 4
      با توجه به مشکلاتی که در این سیستم متوجه پرستاران میباشد دیدن همچین صحنه ای دور از انتظار نیست خصوصا از یک پزشک حالا فرق نمیکند وزیر باشد یا نباشد.پرستاران در این سیستم همیشه نقش دیوار کوتاه را داشته اند و دارند قوانین نانوشته ای در نظام بهداشت وجود دارد که اگر گفته بشه اعتماد مردم از این سیستم سلب خواهد شدبدانید که پزشکان همگی دارای حق وتو میباشند و هر قانونی که درامد آنها را تهدید کند، وتو می شود.
    • فرهان1 IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      12 2
      روز های بيماری بيمارستان: پرسـتار او را از مـادرش جـدا می كند. او را بـرای انجــام آزمايـشات سخت محكم نگه می دارد. نصفه شب او را برای قرص و آمپــول بيدار می كند. و... روز مرخصیِ مادر: - آقا/خانم "دكتر" خدا خيرت بده ! - آقا/خانم "دكتر" خدا عمرتـان دهد! - آقا/خانم "دكتر" بعـد از خـدا اميدم به شما بــود! - آقا/خانم "دكتر" سلامتـی فـرزندم مديـون زحمات شماست! روز اول پيـش دبستانی: معلم: بچـه ها همه با مـن تكرار كنيد: "دكتر" چه مهـربونه، درد منو می دونه، باشوخی و با خنده، زخم منـو می بنده!... روز های عـادی – رسـانه ها: اعتراض پرستاران به شيفت های كـاری... اعتراض به دستمزد های اندك... اعتراض به نابـسامانی وضعيـت استـخدام ...
    • فرهان2 IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      6 2
      روز پرسـتار – گزارشگـر اخبـار : امروز روز زحمتـكشان بی مدعاست و دیگـر هیـچ... سه شنبه شب ها – سريـال پرستـاران: کودک: مامان! ايـن بيمارسـتان كجاست؟ میـشه وقتـی مريـض میشم بريـم اونجا؟ آخه خيلي مهربـونن. مـادر: اين چه حرفيه عزيزم؟ اون جا كـه ايران نيست! . . . . و حاصل معادله : رفتـار زشت وزیر بهداشت.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    تو همين مصاحبه همراه بيمار از بد اخلاقي پرستارها شكايت ميكنه. اونو نديدين؟ براي اون لازم نيست كسي عذرخواهي بكنه؟
    • انقلابیون IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      42 3
      بد نیست ک تو اون بخش ک همچین حرفی زده شده ببینید که چندتا پرستارو چتدتا بیمار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تجربه من تو این بخشا میگه ک 2 پرستارو 25 بیمار اونجا بوده
    • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      13 5
      از پرستارها هم در مورد رفتار بد بیماران یا همراهانشون باید سوال میشد
    • میثم IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      12 0
      شمایی که از اخــلاق بد پرستارا شاکی هستید کافیــه یک روز که نه، فــقط یه ساعت خودتو در محیط اون ها قرار بدی. پزشک که همیشه از غرغر مریض آزاده. فــقط میمونه پرستار. من خودم یه نرس طرحی هستـم و واقعـاً رفتــارم با بیمارا و همراهاشون خوبه. اما خداییــش خیلی از مریض ها و همراه های بیــمارستانمون رو آدم هایی بی فرهنگ و بی ادب تشکیل داده متاسفانه. حتی اگه دنیای خدمت رو در حقشون انجام بدیم در نهایت با مشـتی توهین و گلایه بخش رو ترک می کنن. البـت بگم که همه هم این طور نیستـن.
  • علی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    90 49
    زشته دیگه یعنی چی این حرکتا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    پرستارها كار نميكنن طلبكاري هم ميكنن.
    • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      آقای بدون نام ، شما می دونی پرستار چه کسی ست جایگاهش در بیمارستان چیست ؟ شرح وظایفش چیست ؟ .... صرف نظر از مسئولیتی که این قشر زحمت کش در برابر بیمار دارند آیا شما اطلاع دارید که وعده استخدام پرستاران سالهای متمادی مخصوصاً در این دولت عدالت پرور بخاطر عدم ردیف بودجه و استخدام به تعویق افتاده ؟ می دانید که اکثر پرستاران به خاطر کمبود پرسنل، مجبور هستند چند بیمار را کاور کنند و شیفتهای متعددی در بیمارستان مختلف برای تامین مخارج زندگی انجام دهند ؟ آیا از حقوق و مزایای آنها خبر داری ؟ از مشکلاتشان چطور ؟..... تنها کاری که توانسته اند انجام دهند انتساب ولادت حضرت زینب کبری ( ع ) به عنوان روز پرستار در تقویم و یک تشکر نمادین در این روز ست ، این کاری بوده که در این 32 سال کردند فقط همین و همین
    • مجید IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      16 2
      بدون نام عزیز. ظاهرا تاکنون به بیمارستان دولتی مراجعه ننمودید.جهت اطلاع همسر بنده جزو 23000 پرستارهایی بود که آقایان دستور استخدام داده بودند.بعد از پیگیری های فراوان و توضیحات فراوان، بیمارستان شفایحیایان را انتخاب کردند.بعد از تحویل معرفینامه به کارگزینی، به مدیر بیمارستان و هدنرس مربوطه مراجعه کردم . درخواست کردم این نیروی جدید و نیروهای دیگر را فشار روانی زیادی وارد نکنند.بعد از نهایتا یکماه بعلت فشار بیمار (2 پرستار برای 40 نفر !!!!!!!)استعفای همسرم را به بیمارستان اعلام کردیم.علاوه بر همسرم تعدادی دیگراز نیروهای جدید نیز استعفا دادند و عطای کار را به لقایش بخشیدند.حال همسرم در کار ستادی با جقوق بسیار بیشترو ساعتکار تا 2 مشغول است.جهت اطلاع بدون نام و سایر دوستان که از وزیر تشکر کردند!
    • بدون نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      8 3
      واقعا براتون متاسف هستم آقا يا خانم بي نام
    • سارا IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      24 0
      اگر طرز صحبت یک وزیر اینقدر بی کلاسه ما از شما انتظار ادب وواژه موادبانه نداریم .به نظر میرسه با اینکه اقای وزیر خودشان ریس انجا بودن از شرح وظایف کادر خبر ندارن در ضمن بیمارستان در زمان ریاست ایشان گلستان بوده؟؟؟؟؟؟که حالا تعجب میکنه چرا سراغ پزشکان برای تاخیر در ویزیت نرفتن اون هم به پرستارا مربوطه.این جور رفتاره از شما قهرمان نمسازه
    • سید امین IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      14 5
      مگه کاری برای بقیه صنف ها شده؟ خب همه وضعشون همینه
    • بدون نام IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      32 20
      اهای تویی که دلت پره مگه برای بقیه مشاغل چی کردن که اینقدر طلب داری؟؟ تویی که از زیادی شیفت ها مینالی پس چرا دنبال اضافه کار تو بیمارستانهای خصوصی هستی؟؟؟ تاحالا دریافتی حقوقتو با بقیه مقایسه کردی؟؟؟ طرح کاهش ساعات کاری واسه کیا اجرا شده؟؟؟ همین تفکرته که باعث بی اهمیتی به مریض میشه
    • نیما IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      28 11
      بدون نام دوم عزیز! حالا که پرستاران عزیز این همه مشکلات دارند پس باید بهشون حق داد که جواب سربالا بدهند! به درد مردم اهمیتی ندهند! بد اخلاقی کنند! و دردی باشند بدتر از درد بیماری!!!!! چرا ما نمی خواهیم یاد بگیریم وقتی مسئولیتی را قبول کردی موظفی، تاکید می کنم موظفی به نحو احسن آن را انجام دهی. تو اگر از بالادستت شاکی هستی حق نداری پایین دستت را بیازاری. اگر می توانی حقت را بگیر اگر نه حق دیگران را از آنها سلب نکن. وگرنه بدتر از مسئولین خود تویی.
    • بدون نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      16 5
      یعنی همه کار میکنن به جز پرستارها!!!!!!!! یعنی شما هر جای دیگه میرید کارتون رو زود راه میندازن باهاتون خوش برخوردن؟
  • امید IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    اون خانوم می‌گه«پرستارا و پرسنلش اصلاً اخلاق ندارن».....نبایدم داشته باشن. وقتی وزیرِ بهداشت نه ادب داره نه مدیریت،‌ الفاظِ «بیمارستان بی‌صاحابه» و «تو مگه خودت کی هستی» رو به کار می‌بره که نمایش مضحک و هزار بار دست‌مالی شده‌ی مردمی بودن بده، معلوم ئه که پرسنل بیمارستان هم نباید مودب و با اخلاق باشن. یه زمان می‌گفتن فرهنگ و ادبیات فوتبال کشور باید اصلاح بشه. الان می‌بینیم که عینِ ویروس بی‌ادبی و بی‌اخلاقی منتشر شده. تو هشت سالِ اخیر البته. همین‌جور اتفاقی تو هشت سالِ‌ اخیر نه که خدای نکرده ناشی از بی‌ادبیِ مدیرانِ هشت سالِ اخیرِ مملکت باشه.
    • مرجان IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      2 7
      آقای محترم شما یه سر تشریف ببرید بیمارستانا با وجوده همه بدبختی و بلایی که سره آدما نازل میشه باید خودتو بپایی حرفی نزنی که به پرستارا بر بخوره، من خودم دیدم یه خانومه پرستار میگفتن این همراهه این مریضه خیلی حرف میزنه یه آمپوله زیر پوستیه آب مقطر بزنید به مریضش صداش خفه شه
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    83 36
    ميگن به بدهكار كه چيزي نگي طلبكار ميشه.
    • بدون نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      9 4
      شما کارتو خیلی خوب انجام میدی که از بقیه طلبکاری؟!!!!!!
  • بدون نام US ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    نه خداییش از این تیم دولت دیگه چه انتظاری دارید. وقتی وزیرش بعد از کشته شدن دانش آموزان میاد خنده می کنه وقتی رئیس جمهورش برای مردن مادر رئیس جمهور یک کشور پیام تسلیت می فرسته ولی برای هم وطن های خودش نه وفتی ....دیگه عزیز من گفت: آفتاب آمد دلیل آفتاب
  • بابک EU ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    وقتی وزیر صحبت کردن باکارمند خود رابلد نیست ازبیمارستان وکارکنان ان چه انتظارداریم
  • بدون نام US ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    عزیزان اگه خدای نکرده یگبار پاتون به بیمارستان باز بشه و برخورد پرسنل باخودتونو بیاد بیارین به وزیر حق میدین ممنون جناب وزیر
    • صابر IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      سلام... دوست داری یه 24 ساعت پرستار بشی و ببینی که هیچ کس برای آرمان خواهیات هیچ ارزشی قائل نیست...؟؟ ببینی هر کسی تو پشت صحنه خرابکاری کنه مردم اونو از تو میبینن؟؟
    • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      55 51
      وزیر بهتر از من و تو همکاراش را می شناسه بعضی از پرستارا واقعا معنی پرستار بودن را نمی دونن فکر می کنن برای چی دارن حقوق می گیرن. دوست من صابر پرستاری مدیر کل که نیستی شاید شما وظیفه شناس باشی ولی یه سری به بقیه همکارات بزن
    • انقلابیون IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      48 2
      بدون نام عزیز بدترین پرستارا از ی سری از کسایی که تو بیمارستان تجارت میکنن بهترند!!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    یکی از آقای وزیر بپرسه فکر می کنید خودتان چه کاره هستید ؟؟مهمترین خصلت برای یک مسئول فروتنی است که متاسفانه شما اصلا ندارید
    • بدون نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      دوست بزرگوار، فروتني در مقابل بيماران و ارباب رجوع نه در برابر كارمند متخلف
    • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      15 1
      بدون نام در مورد چیزی که در موردش اطلاعات نداری بهتره نظر ندی شیو کار پرستار نیست که شما مجرم میدونیدش
    • احمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      24 7
      من به عنوان ی فوق تخصص قلب وعروق از طرف جامعه ی پزشکی و بخصوص از طرف وزیر عذ خواهی میکنم
  • بدون نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    از وزیر مچکرم
    • بدون نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      53 18
      بایدم تشکر کنی مجید دلبندم متشکرم درسته
    • بدون نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      23 8
      متشکرم درسته . شما اول دیکته خودت را درست کن بعد از وزیر بی ملاحظه تشکر
    • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      7 4
      برو کمی املای درست کلمات یاد بیگر بعد نظر بده
  • بدون نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    بابا بعضی ازین پرستارا طوری افه میان که انگار شیخ الرییس هستند!!! بابا تو فقط یک پرستاری که وظیفت رسیدگی به حال بیماره نه قیافه گرفتن برای بیمار!؟!؟؟!؟!؟!؟!
    • صابر IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      80 29
      بیشتر مطالعه کن...! رفتار وزیر چطور بود؟ درسته این بعضا همه جا هستن ... ولی این درسته که یه مسئول ضعف سیستمشو بندازه گردن عضو کوچک سیستم؟ این درسته که یه وزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــر ندونه شرح وظایف زیر دستش چیه؟ شما دوست داری یه روز پرستار شی ببینی پشت صحنه ی این قضایا چیه؟
  • بدون نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    یبار پاتون به بیمارستان دولتی باز بشه به برخورد وزیر حق میدین!!!
    • صابر IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      46 43
      حق بدین ... اونام دنبال ظاهر بینایی مثل تو میگردن!
    • arash IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      61 24
      خانم/آقا دمت گرم... خوشبختانه اینجا همه نفسشون از جای گرم بلند میشه و خدا رو شکر کارشون به این بیمارستانا نیفتاده... نمیگم با یه داد تمام مشکل بهداشت و درمان ما حل شد یا من وقتی این فیلم رو دیدم خیلی جیگرم حال اومد ولی من خودم یه بار اساسی کارم به این بیمارستانا افتاده می دونم چیزی که بیشتر از کمبود امکانات آدم اذیت می کنه برخورد ناشایست متاسفانه بالای 80در صد دکترا و پرستارا و کلا پرسنل اون بیمارستانه
  • بدون نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    چقدر زشت کلا ایک گروه پزشکی رقتار اجتماعیشون و حرف زدنشون خیلی پایینه فرهیخته نیستن طرف فوق تخصصه مثل عوام حرف میزنه
  • بدون نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    74 12
    تازه اقای وزیر یادش اومد پرستار ها را استخدام نمیکنن نیرو کم است در کشور نصف فارغ ال تحصیلان پرستاری بیکارن بازم بگم اقای وزیر
    • صابر IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      77 12
      درسته ... خیلی از مشکلات این سیستم بخاطر کمبود نیروست ... آقای وزیر هم اینو میدونه ولی از اونجا که چند روزی بیشتر تا آخر وزارتش نمونده میخواد خودشو حامی مردم جلوه بده که.... چون اقتدار اصلاح این کمبود ها رو نداره! پرستار= دیوار کوتاه وزارت بهداشت
    • کارشناس ارشد اپیدمیولوژی IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      1 3
      این آمــارو شما از کجا آوردید که نصف فارغ التحصیلان پرستاری بیکارن؟!! شاید ندونی که این آمار بیکار نیستن بلکه اقدام کردن به مهاجرت به آن سوی آب ها. جایی که از علم نرسینگ بهتـر از ایران استفاده میشه. کما این که مردمشون هم کاملاً آشنا به وظایف پرستار و حقوق شهروندی هستن. البته منظور کشور های درپیـت جهان سوم نیستا.
  • همشهری IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    63 45
    واقعا برای خودم که پرسنل وزارت بهداشت هستم متاسفم امیدوارم در دولت بعدی رییس جمهوری فرد منصف تری را به عنوان وزیر بهداشت معرفی کند
  • علي EU ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    90 6
    فارغ از تعارفات معمول در مورد زحمت كش بودن قشر پرستار و نيز شرايط بد كاري براي آنان بايد گفت در اينكه رفتار برخي از پرستاران و امكانات بيمارستان مناسب نيست شكي وجود نداره ولي ميخوام بدونم آقاي وزير زماني كه رئيس اين بيمارستان بود، آيا بيمارستانشون گلستان بود؟ آيا اين رفتار جناب وزير كه بي صاحب بودن بيمارستان را دليل اصلي اين نابساماني ميدونه شبيه تسويه حساب هاي شخصي با بعضي از همكاران قبليشون نيست؟
  • سامان IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    58 41
    باید با همه پرستارایی که کار نمی کنن اینطور برخورد کرد البته پرستارای متعهدم تشویق کرد
    • ؟؟؟ KW ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      9 1
      باید با همه کارمندایی که کار نمی کنند برخورد کرد مختص یک قشر نیست.اپیدمی جامعه ی ماست.البته من نمیدونم واقعا وظیفه ی یه کارشناسه تراشیدن موهای زاید؟؟؟ یکی بگه؟
  • علیرضا طبیجی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    64 12
    به نظر شما واقعا خود آقای وزیر یعنی از این ماجراهایی که در بیمارستانها می گذرد خیر ندارد؟؟ وضعیت بیمارستانهای شهرستانها خیلی بدتر از این است. اینجا که تهرانه شاید یه خورده مسئولین بیمارستان بترسند ولی در شهرستان وضع خیلی بدتر از اینها است آقای وزیر. باز اگه واقعا خبر نداری یه سری بزنید که بعید می دانم خیر نداشته باشید
  • سجاد IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    پرستاری که شیفت فشرده میاد ! پرستاری که کارانش قطع میشه! میخواین با آرامش به کارش برسه ؟ وقتی نشون دادین وسط راه رو ! کنار پذیرش بیمارستان مریض خوابوندین چه توقعی از پرستار بیچاره دارین مگه میشه اینجوری کار کرد! نه پرستار گناهی کرده نه مریض ! به قول دوستمون خانه از پایبست خراب است
    • بدون نام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      56 63
      اگه دوست نداره بره شغلشو عوض كنه. بذارين يكي از اون بيكارها استخدام بشن
    • بدون نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      11 8
      من اشتباهی منفی دادم حق با شماست
    • بدون نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      11 3
      عزیز جان شما خودت رو میزنی به خواب چرا؟
    • بی نام IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      13 3
      آقا یا خانم بی نام.پرستار.مطمئن باش که اگه من پرستار سر کا رنرم کارم رو به بی کارایی امسال شما نمی دن .چون بر خلاف تصور شما ما بی سواد نیستیم و 4 سال درس خوندیم.شما هنوز غیر از پزشک فرق بین دیگر پرسنل بیمارستان رو نمی دونید.ضمنا هر کسی که لباس سفید می پوشه دکتر نیست.......
  • بدون نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    88 17
    اين فقط يك نمايش بود تا به اصطلاح قدرت خور را به رخ بكشيد
  • ادریس IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    68 87
    دورود به شرفت اقای وزیر حالا یکی پیدا شده حق بعضی از پرسنل بیمارستان رو بذاره کف دستشون چرا همه شما ناراحتین؟ مخصوصا اون بیمارستان رو. با بعضیا باید مثل خودشون حرف زد وگرنه هوا اینا رو ورمیداره.
    • صابر IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      45 10
      از کوزه همان برون تراود که در اوست.
  • ana IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    79 11
    نه پرستار و نه وزیر ، هیچکدوم مقصر نیستند کار از ریشه خرابه...
    • سام US ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      27 11
      ریشه که خودمونیم !!ریشه لابد آمریکاس ؟:)) تو مملکت ما تا وقتی ایرادامون قبول نکنیم کوتاهی رو قبول نکنیم و برای رفع کردنش کوشش نکنیم همینیم شدیم ی ملت غرغرو که فقط ادعا داره!!!
  • نیما IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    53 53
    به نظر من حق اون پرستار بوده ، نگاه کنین چقدر بیخیاله ، من به شخصه اینقدر رفتار بد و ناشایست از پرستارها دیدم که هرچی وزیر محترم بهشون بگه حقشونه .
    • صابر IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      41 16
      یه چند روز باید پستار بشی تا چیزایی رو که ندیدی رو ببینی. اتفاقات و حق خوریهایی که از پرستاران میشه... کمکاریهایمسئولین که همش سر پرستار خالی میشه!! مثلا... توی بیمارستان ویلچر کافی نیست بعضی افراد کوته فکر به ظاهر متمدن فریادشو سر پرستار میزنن درحالی که باید به مدیریت اعلام کنند.
  • مانی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    24 32
    یکی از ضروریات جامعه ی دیپلمات توجه به ادبیات دیپلماتیک و همچنین ژرف نگری در رخدادهای نامطبوع است. از یک وزیر در یک کابینه ی دموکراتیک و با تأکید بر تخصصی بودن وزارتخانه ی ایشان انتظاری بیش می رود. هر چند که در میتینگ شب بعد به نحوی تلویحی و در ضمنِ موضوع، عذرخواهی صورت گرفته ولی در تصدیق واکنش دبیر کل خانه پرستار بایستی ایشان از شأنیت و زنانگی ِ این پرستار عذرخواهی رسمی نموده و عاملِ مشکلات و معضلاتِ بدخیم جامعه ی درمانی را رصد، کالبد شکافی، درمان و یا نابود سازند !
    • صابر IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      27 6
      شاید بعضی این را بازی با کلمات بدانند ولی بنده ی پرستار دقیقا فرمایش شما رو گرفتم و باهاتون موافقم... باید مشکلات ریشه یابی بشود نه اینکه گردن اجزا انداخته شود.
  • علی IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    52 31
    در شان یک وزیر نبود چینین سخن گفتن می توانست بهتر سخن بگوید/
  • بدون نام NZ ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    52 9
    واقعا اوضاع بیمارستان های ما اسفناکه.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    53 2
    یعنی با این بازرسی ها مشکلات رفع میشه؟!
    • بدون نام IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      2 0
      واقعا!
    • یه آدم IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      11 10
      من یه سوال از پرستارهای عزیز دارم، تو این مملکت فقط پرستارها هستند که مشکل دارند؟ تحت فشار هستند و حقوقشون کمه؟ بقیه مردم الخصوص مریض و همراه مریض بیچاره اصلا تحت فشار نیستند؟؟؟؟؟؟ اصلا گرانی، بی پولی، و هزارتا مشکل دیگه نداره؟؟؟؟ رفتار وزیر که اشتباه اصلا توش حرفی نیست ولی میگن از هر دستی بدی از همون دست پس می گیری، البته این مصداق برای آقای وزیر هم هست.
  • ساسان08 IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    73 9
    من نظرم در مورد فيلم نيستش . در مورد اينكه كه پرستارها قشر زحمت كشي هستند و ... جاي حرفي توش نيست . ولي اينكه اشخاصي كه اينجا نظر مي دن بايد حداقل دو بار تو عمرشون پاشون به بيمارستان رسيد ه باشه تا بتونند درست نظر بدن. مگه زماني كه مي خوان شغلشون انتخاب كنند چشاشون بسته است . بابا با جون مردم سر كار دارند مرده زنش ، بچه شو ، پدر مادر شو تو در بدترين حالت مي ياره مي سپاره دست پرستارا كه مثلا درسشو خوندن و لي تمام كار هاي بيمار رو بايد خودش انجام بده و اگه 10 دقيقه بيمارشو تنها بزاره بايد شك كنه كه بيمارش هنوز زندست يا نه . آخه همه كه همراه ندارند همه كه نمي تونند از عهده بيمارشون بربياند كه اگه مي تونستند اصلا لازم نبودش كه دست شما بدنش .
    • بدون نام IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      15 7
      یه شب بیا با امکانات و نیروی انسانی ما شیفت بده. مردی بیا کشیک واستا بعد حرف بزن
    • دانشجوی پزشکی شیراز IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      8 1
      عزیز مــــن! پرستار «بی خیال» نیست بلکه بنا بر تحصیل و تجربه اش میدونه چه بــیماری نیاز به مراقبـت ویژه داره و چه بـیماری نه. همراهی های بــیمار چون چیزی از علم پزشکی و پرستاری سر در نمیارن همش مرگ بــیمارشون تو ذهنــشون میــاد.
  • نبی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    36 35
    کسانی که همینجوری نظر میدین،از مشکلات پرستارا و وظایفشون چی میدونین؟؟؟؟؟ضمنا اگه خودتون جای اون پرستار بودین و حتی قصور از طرف شما بود این رفتار رو با شما میکردن بازم میگفتید حقشه؟؟؟؟؟یه بار پرسیدید از خودتون به ازای هر بیمار چند پرستار باید در 24 ساعت باشه و در ایران چند پرستار وجود داره؟؟؟؟؟؟؟(استاندارد جهانی 5/2 پرستاره ولی ایران 5/ پرستار ،حقوق پرستار چقدره(در خارج از ایران ؟؟؟ ایران؟؟؟؟؟؟) یه کم انصاف هم خوبه
    • بدون نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      52 44
      هركي ناراحته ميتونه شغلشو عوض كنه. مجبور نيستين با جون مردم به اين راحتي بازي كنين
  • جلیل IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    54 42
    منکه معتقدم باید از وزیر بهداشت تشکر کرد نه اینکه بهش انتقاد کرد یک پرستاری کارش رو درست انجام نداده وزیر بهداشت باهاش بر خورد کرده کجای این کار بده شما می دونید پرستارها با چه بداخلاقی با مریضها صحبت می کنند آدم می ترسه باهاشون صحبت کنه انتظار داشتید وزیر از پرستار تشکر می کرد اگه چند تا بر خورد با این کارمندها انجام بشه دیگه جرات نمی کنند با ارباب رجوع اینطوری صحبت کنند من تعجبم از اینه که چرا کاربران خبرآنلاین مخالفند اگه بر خورد نمی کرد می گفتند چرا بر خورد نمیشه حالا که بر خورد کرده همشون معترضند
    • بدون نام DE ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      17 6
      مشکل اصلی همین نگاه صفر و صدی یا سیاه و سفید ما به تمامی معضلات جامعه هست. در اینکه در بیمارستانها، ادارات، شهرداریها، بانکها، کلانتریها،... مشکلات فوق العاده زیادی هست هیچ شکی نیست اما آیا با تخریب شخصیت یک پرستار، کارمند، کارگر، پلیس،... (هراندازه هم که خطاکار باشه) مشکل حل میشه؟! آیا این آقایان به اصطلاح مسئول یه نگاه انتقادی به عملکرد و سیاستهای مدیریتی خودشون حاضرن بندازن یا اینکه فقط در پی نمایش هستند؟!
    • جلیل IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      1 4
      حرف شما که میگید تخریب شخصیت درست نیست اون وقت اگه حرف شمارو ملاک قرار بدیم هر کسی هر تخلفی باید انجام بده و کسی هم با هاش برخورد نکنه که بگیم واسش تخریب شخصیت میشه پس چطور زمانیکه پرستار با مریض به شدت بد رفتاری میکنه از تخریب شخصیت مریض وارباب رجوع صحبت نمی کنید من خودم معلمم و روانشناسم به عنوان یک معلم روانشناس این برخورد وزیر با این کارمند رو کاملا تائید می کنم منم که معلمم اگه وظائفم رو درست انجام ندم حاضرم باهام اینطوری رفتار بشه شما به بانکها میرید تخلف می کنند میگیم میریم شکایت می کنیم میگند برو به هر کی دلت میخواد بگو چون میدونه برخوردی بها هاش صورت نمیگیره اگه همون موقع رئیس با کارمندش به شدت برخورد میکرد وسرش داد میکشید دیگه جرات تخلف وبد رفتاری با ارباب رجوع رو پیدا نمی کرد
    • شهرزاد IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      5 1
      ببینم جناب جلیل خان!! شما روانشناس هستید و هنوز آسیب های تحقیر بی ادبانه روی شخصیت یه خانم رو متوجـه نمیشیـد؟؟؟؟! اون هم به خاطر خطایی که اون خانم از نظر حقوقی کاملاً درش بی تقصیـر بوده. پیش از همه برو برای خودت متاسف باش که با وجود "روانشناس" بودن، از بی ادبی و رفتار های رضاخانی حمایت می کنی.
  • ali IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    40 18
    بيمارستان و پرسنل آن ها به جاي خدمت به مردم خيانت مي كنن. كار از ريشه خراب است. اگر ما جلو ي پزشك هاي رشوه گير را مي گرفتيم و با پرستارهاي متخلف برخورد مي كرديم شاهد اين رفتار هاي نخواهيم بود. متاسفانه در اكثر بيمارستانهاي دولتي رفتار پرستارها با بيماران خوب نيست.
    • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      12 14
      این چه حکم قاطعانه ایی است که می دهید بیمارستان های کشور روزها دهها عمل جراحی موفق خدمات دهی در خور در جهت نجات بیماران انجام می دهند آن هم با بدهی کلان دولت به بیمارستان ها و هزارزان کمبود بعد هم تا کی می خواهید با همه چیز برخورد کنید به نظرت وقتش نرسیده یک کم به فکر برنامه ریزی در جهت رفع و رجوع مشکلات کنید؟
    • بدون نام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      15 2
      آآآآآآآآآآآآآآی مردم تو بیمارستان ما دارو کم یابه نیس اگه بمیرین دارو ندارم! دستکش لاتکس نیس پس نخاین هی دستکش عوض کنم. شما همه درداتونو برای من میارین این همه از من توقع دارین مگه چقد به من حقوق میدن؟ من شب در میون کشیکم روز بعد شب کاریمم شیفتم. با 30 تا مریض دو تا پرستار داریم پس نخاین لبخند بزنیم. هموطنای من. منم آدمم. خسسسسسسسسسسستم.
  • مهیار IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    43 23
    در شان وزیر نبود این حرکت ولی در مجموع اینا همش فیلمه واسه خودنمایی اگه واقعا انقدر قدرت داری یه کاری کن که آزمون استخدامی برگزار بشه الان 2 ساله که هیچ آزمونی برای وزارت بهداشت برگزار نشده
  • hamidreza k IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    56 9
    تو مملکته ما یا همه موافقن یا همه مخالفن.مثه الانکه همه مخالفن من با کلیت این حرکت وزیر بهداشت موافقم.گاهی وقتا باید اینجوری برخورد بشه ولی نه با اشخاص بی دفاع و به اصطلاح نوک پیکان
  • بدون نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    76 2
    آقای وزیر‍! راه افتاده اید بیمارستان ها که چه چیزی را به مردم نشان دهید؟ بگویید که خبر نداشته اید از وضعیت بدبختی مردم؟ یا می خواهید خود را مبرا کنید از آنچه شما هم عضوی از آن هستید؟ بیمارستان امام حسین یا هر بیمارستان دیگر. خودتان خوب می دانید چه خبر است. نمایش شما چیزی را عوض نمی کند.
  • بدون نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    50 5
    وقتی تو هر اتاق اورژانس 4 تا مریض می خوابونید و یه پرستار براش می زارید؛ وقتی نصف تخت مریض ها از اتاق بیرونه.. بیمارستان رزیدنتیه و یه دکتر درست و حسابی توش پیدا نمی شه توقع چی دارید؟ می خواهید یکباره پرستاری را حذف کنید جایش کمک بهیار بگیرید خیالتان راحت شود. کارانه میلیونی اش را پزشک ها می گیرند، تمام گندکاری ها را می نویسند پای پرستاران.
  • رحیم حبیبی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    45 27
    با سلام متاسفانه آقای وزیر مشکلاتی که در دوران مسولیتشان در بیمارستان امام حسین تهران ایجاد نمودند و مشکلاتی که بعد از خانم دکتر دستجردی در وزارتخانه ایجاد کردند فراموش کرده اند ایشان خودشان بسیار از نظر ادبیات ضعیف و از نظر طرز برخورد با اطرافیان شخصیتی منفی می باشد از همگان خواستار شکایت و پیگیری وضعیت نابسامان وزارتخوانه را دارم با سپاس
    • بدون نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      23 20
      1000 منفی
  • پدرام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    42 8
    یکی نیست به خودش بگه مگه تو کی هستی ( هر چی مشکل اعم از گرونی و نایاب بودن دارو هست به خود ایشون مربوط ) ، ولی جالب تر از اون این آدمایی هستن که می یان این جا می گن پرستار حقش بوده ... درسته شاید اشتباه کرده باشه ( تازه ما نمی دونیم که آیا واقعاً اشتباه کرده یا نه ) اما در این شرایط برخوردهای قانونی هست نه این که کسی رو تحقیر کنی یا شخصیتشو زیر سوال ببری ، اینایی که از این کار حمایت می کنن ، خودشون دچارش شدند ، و دوست دارند دیگرون هم تو این موقعیت قرار بگیرند ...
  • ایرانی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    10 26
    گذشته از شغل بعضی از دوستان که انبیایی است، مثل پرستاری، معلمی، و ...، اما در بعضی موارد باید در جلوی تخلف آنها ایستاد تا بتوان مدیریت کرد. وزیر محترم متشکرم که کنترل و مدیریت مستقیم و برخورد با موارد تخلف رو در دستور کار خود قرار دادی، اگر همه ارگان های این دولت همینطور عمل کنند همه چی درست می شه.
  • فلاورفوت یگانی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    24 8
    خوبه رییس جمهور مردمی هم به ایشون بابت مشکل بخش بهداشت و درمان بگه که خودت چی کاره ای که به زیر دستات گفتی کاری بکنن؟ خوبه آقای وزیر؟ دوما مگه خودت رییس اون بیمارستان نبودی؟
    • بدون نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      23 2
      خوبه رییس جمهور مردمی هم به ایشون بابت مشکل بخش بهداشت و درمان بگه بگم بگم
  • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    34 4
    بامزه است! همه چيز به جاي بهبودهاي سيستمي دارد به يقه‌گيري‌هاي موردي منجر مي‌شود. پيشنهاد مي‌كنم وزير و دوستان و خانواده‌اش صبح تا شب در همه بيمارستان‌ها و مراكز درماني سرزده گردش كنند تا شايد با اين تصور، نظام درمان بهبود يابد!!!! فكر مي‌كنند با توهين و تشر به يك عضو سيستم همه چيز بهبود مي‌يابد.
  • فاطمه IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    34 34
    سه ماه پیش دیسک گردن داداشمو توی یکی از بیمارستانهای خصوصی تهران عمل کردیم 7/8روز همراه داداشم بودم یعنی رسیدگی پرستارها زیر صفر بود نوع برخوردشون افتضاح بود دست آقای وزیر درد نکنه واقعا ممنووووووووووووووووووووووووون وزیر جون
    • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      18 7
      دفعه بعدی (خدای نکرده) بده همون وزیر کارای داداشتو بکنه
    • مهدی IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      6 0
      فراموش نکن که پرستاران هم برخواستـه از همین مردم و با همین فرهنگ هستن. اونها از مریـخ نیومدن! آیـا سایر مردم ایران در احتـرام به همنوع و رعایت حقوق همدیـگه کاملاً ایده آل هستن که بگیم چرا برخی پرستاران ایراد دارن؟؟! قطعاً این طور نیست! هرکسی که ادعا می کنه که مردم کشـورمون در رعایت قانون و احترام به حقوق همدیگه زبـونزد هستن، کافیه یه سر به چهارراه های شلوغ شهر خودش بزنه و بفهمه که چقدر احتــرام وجود داره!!! شمایی که پرستاری ایرانو با کشور هایی مثل استرالیا مقایسه می کنی باید سطح فرهنگ و قانـون اون کشورو هم با کشـور خودمــون مقایسه کنی. در سیستم بهداشـتی اون کشورها، رکن اصلی "بـیمار" هست برعکس اینـجا که رکن اصلی فـقط "پزشکه".
  • رضا IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    25 4
    وقتی مدیر کارآمد باشد زیردستان خوبی خواهد داشت که به زمان نیاز دارد.
  • یک پرستار IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    39 5
    آیادر بیمارستان امام حسین مشکل دارو ،هزینه زیر میزی پزشکان،هزینه های بالای درمانی،تعداد کم پرستاران در مقایسه با تعداد زیاد مراجعه کنندگان و هزاران مشکل دیگر که ناشی از عدم کفایت و بی مسئولیتی مسئولان رده بالا در وزارت بهداشت میباشد،به چشم وزیر چشم پزشک نیامده است؟جای تاسف است که چندین سال از عمر خود را صادقانه در وزراتخانه ای گذرانده ایم که وزیر آن از سلسله مراتب و شرح وظایف یک کارشناس پرستاری بی اطلاع میباشد . افسوس از عمررفته برای مردم و مسئولین قدرنشناس
  • انسان IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    42 12
    ادب مرد به از دولت اوست!!!!!!!!!!!
  • پروز IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    36 5
    آقای وزیر باید بدانند وظیفه یک پرستار بسیار سنگین تر از پزشک و جراح می باشد و تمامی مراحل درمان بعد جراحی و دستورات پزشک به گردن پرستار بیچاره است آن هم در وضعیتی که برای کل یک بخش بیمارستان فقط دو نفر پرستار وجود داشته باشد. حتماً اقای وزیر انتظار دارند تعمیرات بیمارستان ،حمام بردن مریض ها ،تزریق دارو های تاریخ گذشته ،بیهوش کردن بیماران با چکش به علت نبود داروی بیهوشی، پرداخت کارانه پزشکان و اضافه کاری کادر اداری و مسئولان بهداشت و درمان و عذر خواهی از ملت به خاطر بی ادبی وزیر همه و همه به عهده پرستارن زحمت کش می باشد .
  • بدون نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    22 31
    مدیر کار آمد به این میگن ایول بابا اگه هر رییسی اینجوری باشه ایران بهشت میشه دستش رو باید بوسد
  • ایرچ IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    23 0
    قانون باید همه جا حاکم باشد پرستار اگر در کارش قصور باشد قانون و مقررات حذود تنبیه را تعیین کرده وزیر و بالاتر از او حق توهین و ترور شخصیت ندارند و همه اینها همراه با ادب و نزاکت توام باشد چه پرستار چه همراه بیمار و چه وزیر انرا داشته رعایت کنند نکته اخر اقای وزیر هنگام رای اغتماد صحبت از تند خویی و پرخاشگری با زیر دستانش بود
  • بي نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    42 10
    من به عنوان كسي كه هر سه ماه يك هفته همراه يك بيمارم توي بيمارستان بايد بگم پرستارا تمامي وظايف خودشونو مي اندازن گردن همراه بيمار .بابا اگه مي شد ان مريضو خونه نگه داشت مگه دلمون درد ميكرد بيايم بيمارستان. از ابراز همدردي و دلداري هم كه نگو پرستارا خودشون بيشتر احتياج دارند كه از لحاظ رواني باهاشون مدارا بشه. اين كه آقاي وزير با يه پرستار چه برخوردي كرده قضاوتش با ما نيست اين كه سيستم بهداشت و درمان ما اساسي مشكل داره بايد مورد توجه قراربگيرده .پرستار كارش سخته ، كارانه اش قطع شده شيفتاش فشرده است درست ولي يادش نره بيمارش هم يك آدمي هستش مثل خودش كه هيچ تقصيري توي مسائل حرفه اي اون نداره پس نبايد كج خلقي اش رو بياره واسه بيمار .
    • بدون نام KW ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      6 1
      امیدوارم که منظورتون از وظایف پرستار (نرس) وظایف نیروی خدمتکار نباشه که امروزه اکثر افراد ناآگاه یا بی سواد اونا رو باهم قاطی کردن..بعدهم نکنه فک کردین پرستار ادم اهنی یه که بی مشکل باشه الان شما هیچ مشکلی ندارین؟ بعدم شما خودت حاضری بیگاری کنی بعدهم مثل احمقا مدام لبخند بزنی و قهقه بخندی! راستم میگی کار سخت حقوق کم کارانه عقب افتاده چیزی نیست که...! بعضی بیمارام که انگار ما مسوول همه چی هستیم.دکتر چرا دیر بیاد چرافلان دارو رو واسم ننویسه چرا پول زیاد میگیرن چرا فلان ازمایش یا سونو اینجا انجام نمیشه چرا پذیرش ..چرا انتظامات ..ساعت ملاقات ..کیفیت غذا.. و تازه میرسیم به کارای خودمون...اصلا خودت فقط و فقط تحمل حرف زدن وتوضیح دادنشو داری!؟
    • بدون نام IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      3 2
      دقیقا موافقم اگر بیمار همراه نداشته باشه چی؟ منم دقیقا ماه گذشته از نزدیک دیدم
    • نیــما IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      3 0
      نتــرس جانم! در بیمارستان نیروی خدمـــاتی وجود داره که در صورت عدم وجــود همراه کار های بیــمارو متــقبل میشـن. اما چون تعــداد پرسنـــل خدمات کم هسـت نمیشه برای همه ی بیــماران همــراه دار هــــم از بچه های خدمات استـفاده کرد. شما رو جون بچه هاتــون بفهمیــد که وظایف پرستاری (نرسیــنگ دانشگاهی) چیه بعد اظهار نــظر کنید.
  • هادی DE ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    59 12
    من پزشک هستم اصل اول طبابت این هست آدم همکارشو جلوی کسی ضایع نکنه..این برخورد تنها از کسی برمیاد که با سهمیه پزشک و بعد هم چشم پزشک شده..متاسفم...برید ببینید بپه ها چه زجری می کشن تا تخصص قبول شن اونوقت امثال این آقای سهمیه ای ادب یادشون ندادن
    • امین IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      26 3
      دور از جون شما و دوستان خواننده! آنقدر دکتر و مهندس بی فرهنگ در این مملکت دیدیم که حدی ندارد! بعد شما از مشخصات چشم پزشک ها بیشتر بگویید ببینیم چه فرقی با دیگر پزشکان دارند؟! ولی الحق سهمیه رو خوب اومدی!!
  • ایمان IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    32 8
    وزیر محترم حق داشتند!!!! آخه باید کاری میکرد که فردا نندازن گردنش و نگن وزیر خوبی نیست! مثلا خواسته بگه من اینطورم ! اماچه فایده! کاش دارویی وجود داشتد تا بیماری مسموم تظاهر را از جامعه پاک کرد!
    • بدون نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      5 1
      احسنت امان از اين تظاهر و تبليغات
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    27 9
    من کاری به برخورد جناب وزیر ندارم اما غالباً پرستارها با مریض و همراهانش خیلی تند برخورد میکنند طوری که حتی حرمت افراد سالمند رو هم نگه نمیدارن. وقتی ما حرمت دیگران رو نگه ندارریم چطور میتونیم توقع داشته باشیم که دیگران به ما احترام بگذارند؟
  • بدون نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    12 36
    پشت سر هم بگویید: طریقت طریقت منفرد منحصر به فرده طریقت طریقت منفرد منحصر به فرده طریقت طریقت منفرد منحصر به فرده
    • پزشک IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      3 2
      البته در بی ادبی
  • بدون نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    21 1
    دربایتخت که ایطوره وای به شهرستانهای دور افتاده
  • محمد IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    31 3
    این خانه از پایبست ویران است تو بیمارستان خصوصی به کسی به صورت درست رسیدگی نمیشه وای به حال کسی که بخواد گذرش به بیمارستان دولتی بیفته و نیاز به خدمات ویژه داشته باشه به شما قول میدم زنده نمیمونه خودم این مشکل رو داشتم تنها شانسی که آوردم بیمارستان خصوصی بوده اونم با کلی شیرینی و پول به این پرستار اون پرستار و کلی از خدماتی ها تونستیم زنده در بیایم
  • بدون نام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    26 28
    کارخوبی میکنه باید شدید تر از اینها برخوردمیکردباهمه عوامل سهل انگار - صدام حسین دکتری را که علی رغم تماس حاضر نشده بود سرکشیکش حاضر بشه از پنجره طبقه چهارم همون بیمارستان پرت کرد پایین این که برخوردی نکرده
    • پاسخ IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      5 2
      عزیز من از کی "صدام حسین" الگوی ملت ما شده؟! این حرکات جوگیرانه هم دورش گذشته دیگه...
    • بدون نام IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      12 1
      واقعا واسه جامعه متاسفم که دنبال الگويي مثل صدام حسين که يه ديکتاتور بود مى گرده.
  • بیمار IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    28 15
    من خودم در بیمارستان قلب واقع در خیابان کارگر شمالی انژیو شدم... جمعیت زیادی برای آنژیو آمده بودند, از صبح ساعت شش و نیم تا یک بعد از طهر در راهرو منتظر ماندم تا نوبتم شد بعد از انژیو وارد سالن دیگری شدم که باید تحت مراقبت قرار میگرفتم, در این سالن بیشتر خانمها مشغول کارند, یکی از آنها کارش خوب بود انجام داد و رفت, نفر بعدی که آمد یک خانم دیگر اورا همراهی میکرد که انگار هیچ کاری نداشته جز اینکه مدام صحبتش راجع به اینکه آیا در موقع سرخ کردن از روغن زیتون استفاده کند یا از روغن دیگر..... و خانمی که باید حواسش به من باشد به او دستور درست کردن غذا را میداد...بنده چنین چیزها را در اداره جات دولتی زیاد دیده ام که متأسفانه رسیدگی نمیگردد...این خانم ها هم به طرز فجیهی پررو تشریف دارند....
  • آرش EU ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    30 3
    اين آقاي وزير مديريت بلد نيستند. مشكل مراجعين كمبود امكانات پزشكي است ولي اگر پرستار هم احمال كرده باشه بايد آموزش ببينه و بايد به كارش دلگرم بشه. به نظر من روش آقاي وزير به نتيجه نمي رسه.
  • بدون نام SE ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    27 2
    بابا مردمی!! اینا هم رگ خواب ملت ایران دستشون اومده: برو یقه یه بدبخت هیچ کاره ای رو بگیر و چو ب بکن تو آستینش تا دل ملت زیر فشار دلشون خنک بشه. هیچ کس هم نمیگه یکی باید سر خود این وزیر داد زد! دست چیش گرفته پس نیافته؟!
  • بدون نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    23 2
    بازدید آقای وزیر چه دردی دوا میکنه ؟ مگه ایشون از مشکلات خبر ندارن؟تا دیروز که توی همین بیمارستانها کار میکردن.شو و نمایش تا کی ؟ اومدیم اون بیمارستان شد بهشت ، بقیه چی؟
  • مجتبی IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    23 27
    دستش درد نکنه این نمونه بازدیدها بسیار خوب است به شرطی که تداوم داشته باشد این مشکلاتی که در گزارش بیان شد مبتلا به تمامی بیمارستان های دولتی است دستت درد نکند جناب وزیر با فرد خاطی باید محکم برخورد میشد که شد این پرستار حقش بود که تحقیر شود ایشان حقوق میگیرد که کار کند با تشکر
    • مرسده IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      5 1
      از متن کامنــتـت معلومه که چقدر ساده ای! بیـچاره، اینــا همش شو من بازیــه که افراد ساده ای مثل شما فکر کنن که چقدر وزارت بهداشت تاثیــر گذار بوده. وگرنه همه میدونن که مشکل از کمبود نیــرو بوده نه خطای پرستـاری. دفعه ی بعدی طوری از وزرا تشکــر کن که کسی بابـتش بهت نخنده!
  • حامد IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    32 14
    واقعا اگر دو وزیر عای بوده باشه تو کابینه یکیش بهبهانی بود یکیش ایشون واقعا بعد از بهبهانی انگار وضع جاده سازی و راه سازی ول شد چه نیازی بود وزارت خانه زیر بنایی کشورو ادغام کنن
    • یک وزارت راهی IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      3 1
      حکایت کباب بره خوردن پرفسور بهبهانی در بازدیدهاش معروفه!
  • احمد IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    28 3
    به نطر من تنها کسانی که در بیمارستان ها حق دارند . حق خوب شدن و به سلامت بیرون آمدن از بیمارستان خود بیمار است . نه شخص دیگر.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    24 21
    به نظرم کار صحیحی انجام دادند چون هیچ کس حریف این پرستارا نمیشه به جرات می تونم بگم اگر پرستار وجدان کاری داشته باشند 10 تا 15 درصد مریضها جان خود را از دست نمی دندو همچنین پزشکان
    • بدون نام IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      3 7
      99 درصد مریضا نه 10 تا 15 درصد
  • محمد حسینی دکترای پرستاری IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    39 5
    در خصوص بیمارستان امام حسین و تمام بیمارستان های ایران 99.99 آنها توسط رئسایی که پزشک هستند اداره می شوند. در وزارت بهداشت تنها پستی که به پرستاران اختصاص دارد مشاور وزیر است در حالیکه تمام بخش های قانون گذار ، ناظر ، مدیر پزشکند که به این سیستم می گویند پزشک سالار. اکنون نیز این آقای وزیر به پرستار میگه تو خودت کی هستی که کمکت انجام بده؟ آقای وزیر نمی دانند که از 50 سال پیش که مدرک تحصیلی لیسانس به عنوان کارشناس پرستاری از طریق کنکور به دانشجویان داوطلب پرستاری اختصاص داده شد، در رده های درمان پس از پرستار ، بهیار، کمک بهیار و بهکار قرار دارد که هرکدام وظایف خاص خود را دارند شیو مو توسط کمک بهیار و در نهایت با نظارت پرستار است . نوع سوال موید عدم اطلاع ایشان در مقام عالی وزارت است.
    • کورس شاه میری IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      0 4
      گل گفـتی. ای ول.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    29 2
    بیمارستان دولتی همش همینه نبود منابع مالی برای تامین امکانات فنی وتجهیزات ولوازم نبود منابع مالی برای پرداخت حقوق و مزایای قانونی پرستار پرستار باید از خونه برای همراه بیمار تخت و تشک بیاره ؟ چرا بیمارستان نمی خره جرا وزیر اعتبار لازم از بودجه نمی گیره اصلا تو خوت کی هستی وچه کاره ای که رفتار مناسب و در خور برخورد با یک خانم را نمی دانی؟ علی زاده
    • ساسان08 IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      15 2
      خصوصيشم فرق خاصي نمي كنه
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    24 10
    یارو بعد از یک هفته مریضشو نصف شب میاره صد تا مشکل داره دوست داره معجزه بشه . هر وقت حقوق هر کدوم از کسایی که نظر دادن تونستن یک شب در میون کشیک بدن و خانواده رو تنها بزارن فقط برای یکسال و به اندازه نصف یک کارمند بانک درامد نداشته باشن اجازه دارن صحبت کنن. بعله بیمارستان خصوصی رسیدگیش بهتره پولشم خوبه .فکر نکنم از طرف هیچ بیمارستان دولتی برای کسی دعوتنامه فرستاده بشه. کسی که 2 روز درس نخونده در مورد رزیدنت ها نظر می ده. هر قومی که نخبگان خودشو حقیر کنه وضعش باید از اینم بدتر بشه. قال رسول الله (ص):العلم علمان علم الادیان و علم الابدان. حالا به همون فوتبالیست ها و هنرپیشه ها برسین و جلوشود خم و راست بشین و موقع مریضی یاد پزشکا بیوفتید
    • ساسان08 IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      17 2
      نخبه رو خوب اومدي . تو خودم تحصيلكردم و تو ي فاميل حدود 10 نفر پزشك كه بيشتريشونم تخصص دارند داريم. ولي حرف يك چيز ديگه است . نظام بهداشت و آموزش ما نبايد پولكي بشه كه متاسفانه برعكس شده. و اينكه والاچه بگويم ...
  • زهرا IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    33 6
    دکتر طریقت منفرد خودش قبلا مدیر بیمارستان امام حسین بوده کسی که خودش قبلا مدیر بیمارستان بوده ایا نمیدونه که برای همراه بیمار تخت ندارند ایا نمیدونه این همه مراجعه کننده با چند تا پرستار کمه برای اون همه مریض ایا نمیدونه که این همه مشکلات بیمارستانش داشته و حالا که از مدیریت اونجا برکنار شده به مشکلات اونجا میخواد رسیدگی کنه کارش خیلی زشت بوده و اگه ادعاش میشه خودش پای مریض رو اصلاح میکرده نه اینکه یه خانم پای یه اقا رو اصلاح کنه که در حیطه وظایفش نیست
  • بدون نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    17 2
    نه تقصیرپرستارها است ونه تقصیرمردم مقصرمسولان هستند که با وجوداوردن این وضعیتها مردم را درمقابل هم قرار میدهند وخودشان نگاه میکنند.با وضعیت جامعه که همش باید به فکر این باشی چطورپول دربیاری وفقط گرانی وگرانی وضعیت بدترمیشه که بهتر نمیشه
  • بدون نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    37 6
    اقای محترم اول برو شرح وظایف هرکس رو بخون بعد وزیر شو.البته حق داری خیلی یهویی شدی وزیر وقت مطالعه نداشتی.
    • ساسان IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      18 1
      اینها همش بازیه...
  • علی EU ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    26 6
    کار ایشان قابل توجیه نیست بسیاز زننده بود
  • بدون نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    17 3
    من یادم اون وزیر خانم که استعفا داد همه بش ابراز علاقه کردن گفتند بهترین وزیر همون بوده !!!!!! حالا جالبه این مشکلات تو قلب ایران یعنی پایتخت وجود داره واقعا وزرای قبل داشتن چیکار میکردند برخورد با این پرستار مشکل و حل نمیکنه باید مشکلات را از ریشه حل کرد برخورد وزیر یک برخورد سطحی بود همین!!!!! از یک مسئول انتظار بیشتری میره !
  • بدون نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    33 0
    از خدا جوييم توفيق ادب...
  • بدون نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    10 3
    چه فایده! وزیر یا هر مسئولی که راضی باشه یا نباشه هیچ فرقی نمی کنه اونها کارخودشون را می کنند و آخرش هم یه بد و بیراهی به همه می گن
  • بدون نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    23 1
    میشه بفرمایند خودشون وزارت بهداشت را چگونه اداره میکنند؟
    • جواد IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      1 0
      به سختی!
  • زیبا IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    19 3
    البته در هر قشری خوب وبد وجود دارد اما بعضی ازمشاغل بسیار حساس هستند وکسی که اون شغلها رو انتخاب میکنه باید سختی مضاعفش رابپذیرد معلمی ؛پرستاری ؛پزشکی از این دسته اند . از پرستارانی که علی رقم کاستیها با وجدان کار میکنند بسیار سپاسگزاریم وازانهایی که فقط بعنوان شغل نگاه میکنند باید پرسید ایا برای خودتان وبستگانتان هم اینچنین رفتاری را میپسندید ؟
    • حتماً بخون. IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      2 0
      یکی از بزرگ ترین مشکل جامعه ی پرستاری اینـه که رسانه تصویر درستـی ازش به مردم نشون نداده. هنوز هم عده ی کثیری از مردم ایران فکر می کنن پرستار، زنی هست با روپوش تـماماً سفید. در صورتی که واقعیـت کاملاً بر خلاف این می باشد. علم پزشکی مثل جـاده ای بی انتـهاس. هر چقدر در پزشکی کشفیات جدیدی بدست میـاد همون اندازه علم پرستاری هم پیچیـده و تخصصی تر میشه. اما تا وقتی مردم ارزش دانش آموخته های کشور خودشون (پرستار) رو ندونن، اونا هیچوقت با دلگرمی و روحیه کار نـمی کنن. روحیه ای که مردم میتونن به پرستارا بدن حـتی از وعده های توخالی دولـت هم موثر تره.
  • بدون نام EU ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    24 3
    آدمیم مگه دوران برده داریه
  • ناشناس IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    24 1
    باسلام توی این فیلم خیلی چیزها برای نقد بود که هرکدام ازآنها به قیمت جان بیمارتمام میشود عدم مراقبتها همیشه دربیمارستانها هست تشخیصهای غلط ،سهل انگاریها،انتقال بیماران به بخشهای غیر مرتبط با بیماری تزریقهای نامناسب ودرنهایت آسیب بیماران وحتی مرگ را به دنبال خود ببارمیآورند ،متاسفانه هیچ کاری هم نمیتوان کرد چه برسد سوال و جواب آقای وزیر ؟! مقابل دوربین افاده اش برای مردم بودکاری که از پایبست ویران است حتی وزیر هم نمیتواند درست کند همانطورکه گزارشگراشاره کرد چند سال قبل رئیس همان بیمارستان بوده است . میگویند پول چاره ساز است ولی متاسفانه پول نه تنها دربیمارستانهای دولتی حتی در بیمارستانهای خصوصی نیز چاره ساز نیست !؟ ...
  • احمد IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    41 5
    جناب وزير اگه زورش زياده ! لطف كنه اول جلوي مبالغ كلان زير ميزي هاي همكاران عزيزش يعني پزشكان زحمت كش رو بگيره كه دار و ندار مردم رو چپاول مي كنن. خودم جواب مي دم ! نمي تونه ! چون اونا زورشون خيلي زيادتر از يه پرستاره با حقوقه ماهي 700 تا 800 تومن !؟
  • فرامرز IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    34 1
    با سلام وزیر نیز فهمیده با نمایشی کار کردن می تواند دل برباید و معشوق کنار فراهم نماید اما یکی نیست بگوید تو اگر نگران بیماران هستی بداد داروهای تقلبی یا با کیفیت پائین برس بداد ارز دارو برس بداد سوبسید از دست رفته برس نه اینکه بگو قیمت دارو بالا برود بهتراست و سیستم نظارتی قوی می شود بابا سالهات بیمه تامین اجتماعی زیر بار تعرفه نمی رود و سند چشم انداز در بخش درمان شده کشک و دوغ اون موقع میروی سراغ پرستار بابا 1 قرون دادی می خوای برات چاچا برقصه اون بدبخت دیگه مخش کار نمی کنه وگرنه احمق نیست که با مردم درگیر شود تو برای آسایش روحی او چه کردی
  • بدون نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    16 12
    خدا سروکار هیچ بنده خدایی رو به بعضی دکتر وبیمارستانهای ایران نندازه !فیلم پرستاران چقدر قشنگ بود کاش همه مثل اونا پرستاری کنن نمیگن ما چند سال درس خوندیم و... هر کس هر کاری از دستش برای کمک برمیاد انجام میده
    • میم KW ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      6 2
      خوب جدا از همه چیز یه کم فک کن اونا چن تا بیمار و چن تا پرستارن؟ میدونی چقدر تفاوت دریافتی شونه؟ خودت حاضری بری دانشگاه اون درسا رو بخونی و بعد با کارشناسی بیای موهای زاید مریض و بتراشی؟؟؟تو حرف همه دهقان فداکارن اما باید منصفانه فک کرد وقتی نیرو مخصوص این کار اموزش داده شده واستخدام هستن کارشونو یکی دیگه انجام بده؟ اونم ما که واقعا غیر از کارای فیزیکی و دارو و...کلی ورق بازی و بروکراسی داریم.
    • یک پرستار IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      7 1
      البته با همان جایگاه اجتماعی، امکانات، تعداد بیمار و درآمد که گاهی معادل درآمد یک پزشک یا بیشتر هم هست
  • بدون نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    47 5
    یکی از دوستانم تعریف میکردحدود سال 1370 فرمانده کل نیروی زمینی ارتش سرزده میره بازرسی یکی از برجک های مرزی میبینه سرباز نگهبان سر پست خوابش برده، خودش بجای اون تا آخر پست نگهبانی میده!!!!!! حالا ببینید این وزیر دولت مستعجل کجا و آن ژنرال 30 سال خدمت کجا؟
    • لبخند KW ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      8 0
      جالب میشد اگه اقای وزیر هم بجای کمک بهیار یا بهیار تیغ دست میگرفت و.....! فک کن!
    • س پ IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      6 0
      خوب بایستی بیدارش می کرد ومی گفت که من جات نگهبانی میدم برو سرجات بخواب پسرم .
  • بدون نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    8 33
    حق با وزیر بود پرستار می گوید کمکهایش قرار بوده به بیمار رسیدگی کنند....!!!!
    • دقت KW ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      11 2
      خوب بله جابجایی بیمار.تراشیدن موهای زاید.کمک در غذا خوردن.حمام کردن بیمارو...کار کمک بهیارای محترمه.این واقعا تعجب داشت؟یعنی تو محل کار بقیه نیروی خدمتکار نیست! خودتون اداره تونو جارو پارو میکنین؟استکانای چایی تونو میشورین؟ گرد گیری میکنین؟ شایدم ...!
    • بدون نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      2 7
      خب پرستار چیکاره اس تو این مابین؟ حتما ناظر بر بهیار؟ نه؟!....
  • پرستار A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    31 4
    این جور برخوردها نشانه ضعف ادمهاست
  • زارع IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    21 2
    البته باید با مسوولین بیمارستان برخورد شود نه با پرستار زیرا مدیریت غلط بیمارستان است که باعث این بلبشوها میشود.
  • مهدی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    38 4
    عزیزان یک کم در مورد قضاوتهاتون وسیع تر فکرکنید . با سعه صدر قضاوت کنید ! در هر سیستمی متخلف پیدا میشه که ممکنه تو درمان ، پرستار باشه پزشک باشه خدمات باشه و حتی وزیر باشه ! اگر هم کسی متخلفه روند اداری مسیر رو پیش بینی کرده و باید در اون مسیر شخص در محیط آرام از خودش دفاع کنه ! وزیر گفت تو خودت چی هستی که کمکی ات چی باشه !!( قریب به این مضمون ) الان پرستاری تا مقطع دکترا تدریس میشه این جمله یعنی چی ؟ تو که وزیر هستی باید بستری فراهم کنی که پرستار با کمال آرامش از بیمارش مراقبت کنه !! حالا به نظر شما اگه کسی شخصیتی رو در ملا عام خورد کنه مشکلی رو حل کرده یا اینکه بی ادبی خودش رو اثبات میکنه!
    • بدون نام IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      14 2
      وزیر باید عذر خواهی کنه
  • يك پزشك (فلوشيپ) EU ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    6 0
    يك وزير كه نه، يعني يك پزشك با سابقه رياست بيمارستان هم نه،يك دانشجويي كه وارد بيمارستان شده ميدونه كه شيو كردن بيمار وظيفه پرستار نيست. براي ديدن واقعيت بيمارستان ها هم هيچ نيازي به بازديد سر زده نيست و وضعيتي كه به تصوير كشيده شد در همه بيمارستان هاي دولتي ديده ميشود و شايد اگر بخواهيم با ادبيات جناب وزير بيان كنيم بايد گفت: مگه اين مملكت وزير نداره كه بيمارستان هاش همچين وضعي دارند. براي خدمات بيمارستاني در همه جاي دنيا استاندارد هاي مشخصي وجود داره.(مثلا به ازاي چه تعداد بيمار چند تا پرستار بايد باشه يا يك پزشك حداكثر چند ساعت بايد شيفت بده و يا در روز چند تا بيمار ببينه يا به ازاي جمعيت چند تا تخت ICU بايد باشه) وجود افراد بد در بين پرسنل درماني مثل بقيه اقشار جامعه واقعيتي غير قاب
  • matin IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 1
    شاید کسی مقصر نباشد نه پرستار ونه وزیر مقصر اصلی مریض است که مریض شده درجائیکه جیوان برانسان برتری دارد وانسان وانسانیت وسیله رفع نیازه وپله صعود بعضیا هم رفتار پرستار توجیه وهم رفتار وزیربجا اری مقصر مریضه که مریضه شده
  • بدون نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    5 0
    وقتی یک پزشک اینقدر بی ادب باشد از پرستار و بقیه پرسنل جه انتظاری می شود داشت. آقای وزیر چه حقی دارد یک خانم را" تو "خطاب کند. در فرهنگ ما استفاده از کلمه "تو" برای دوستان صمیمی، فرزندان و کودکان است. با کمال تاسف بعضی خوانندگان از بی ادبی و خشونت آقای وزیر خشنود هم شده اند
  • پرستار IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    6 1
    جناب اقای وزیر یک بار سر زدید که ببینید یک پرستار چند تا مریض تو یک روز ادمیت میکنه؟چه قدر اجرای مداخلات دارویی وقت گیر و سنگین است یک پرستار نمیتونه به تمام کارهای بیمار برسه و نگرانی هایش را برطرف کنه چرا به تعداد پرسنل اضافه نمیشه؟چرا ساعت شیفت کاری کم نمیشه؟پرستارها با کار کردن در شیفت شب به مدت طولانی مستعد بسیاری از بیماری های زمینه ای میشوند ایا این چیزها مد نظر شما است؟،در خارج از کشور رشته ی پرستاری جز پر در امدترین رشته ها است و ما فقط هر سال حرفی از اضافه جقوق میشنویم،اایا ین چیزها مد نظر شما است؟
  • Nima IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    7 0
    خيلي ساده ايد همكي اين نمايش فقط تصويه حساب شخصي اقاي وزير با همكاران سابق بود البته قسمت كمي از ان كه اهالي فن خيلي وقت بود منتظرش بودند واقعا متاسفم !!
  • بدون نام IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 1
    شاید ظاهر برخورد وزیر با پرستار خیلی مناسب به نظر نرسه اما اونهای که کارشون به بیمارستان های دولتی افتاده دیده اند که چقدر بد پرسنل این بیمارستان ها با بیماران برخورد می کنند بخصوص انترن ها و ... در هر حال خیلی با خیال راحت با مردم بد برخورد می کنند و به راحتی کار را از سر خودشون باز می کنند.
  • بدون نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    مشکلات مردم ما فقط تراشیدن موی پای مریض و از اینجور چیزا نیست یا کاش فقط همین میبود.مشکلات مملکت و بیمارستان های ما بیشتر از ایناست.
  • يك پزشك (فلوشيپ) IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    6 0
    غير قابل انكاره. ولي قضاوت در مورد كساني كه در حال انجام وظيفه فراتر از توانايي خودشان هستند، بايد منصفانه باشد. حداقل وزير يك مملكت بايد بدونه كه نميشه با امكانات و پرسنل موجود نمي شود انتظار خدماتي در حد يك كشور پيشرفته را داشت. وقتي شما بخش اورژانس با ٣٠ بيمار را ميخواهيد با ٢تا پرستار اداره كنيد، نتيجه كار مشخصه. استاندارد دنيا براي زماني كه يك پزشك براي بيماري كه تازه به سرطان مبتلا شده، بايد وقت بگذارد، يك ساعته، ولي در درمانگاهي كه شما بايد ٢٠-٣٠ تا بيمار را از صبح تا ظهر ببينيد، نتيجه كار مشخصه. آقاي وزير وقتي كه در يك بيمارستان بزرگ پايتخت به خاطر تعداد زياد مراجعه كننده، بيمار با سرطان خون و پلاكت ١٠٠٠ در راهرو روي برانكارد ميخوابد، چه كسي مسؤول است. آيا اين مملكت وزير ندارد؟
  • مهدی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    8 5
    اون آخرش از همه مسخره تر بود.!!!!
  • بدون نام NL ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    6 0
    می دونید که در کشورهای اروپایی و امریکای شمالی پرستاری یکی از بهترین و پردرآمد ترین شغل هاست؟ به چه دلیل؟ چون اونها می دونن که سر و کله زدن با کلی مریض و همراهاشون حوصله بالایی می خواد!! من یک خاله دارم که تو ایران پرستاره و یکی در کانادا!! در کانادا 3 ماه در سال مرخصی اجباری دارن با حقوق!! دو سفر به خارج از کشور با هزینه دولت انجام می شه علاوه بر اینکه کلیه هزینه های درمانی و دارویی و بهداشتی شون هم به صورت رایگان هست. اما در ایران مازاد شیفت باید بایستند و اضافه کار هم که یک سال است از بیمارستان طلبکارند!! بماند که هنوز 2 ماه حقوق پارسال رو بیمارستان دولتی نداده و گفته پول نداریم!!! روز زن هم یک شاخه گل دادند دستشون و گفتند آفرین روز پرستار رو هم حتی یک مراسم کوچیک نگرفتن براشون!!!
  • جواد IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    3 0
    اینکه بیمارستانهای ما امکانات کافی برای بیماران ندارن،روشن تر از روزه. ولی برخورد ورفتار این وزیر ورییسش وهمشون کلا فیلم ونمایشه. اگه دلشون برای مردم می سوزه،یه فکری برای دارو بکنن که اصلا پیدا نمیشه. خداوند هیچ گبری رو این روزها محتاج دارو ودرمان نکنه دارو نیست.داروهای معمولی برای زنان باردار نیس وای به حال داروهای خاص وگرانقیمت
  • مهيار IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    5 0
    آقاي وزير، اين حناها خيلي وقته بي رنگ شده. كي رو فريب مي ديد وقتي مشكلات رو گردن يك پرستار كه از خيلي از حقوقش محروم شده ميندازيد؟ فكر مي كنيد كي رو فريب مي ديد؟
  • مهدی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    2 4
    این برخوردها بین پزشکان و پرستارها عادیست، آقای وزیر هم خودش پزشکه ولی وقتی میشه مقام ارشد دیگه غیر عادی میشه
    • پویا IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      2 0
      پزشک اصـلاً در جایگاهی نیست که به سایذر کارکنان تیـم بهداشتی برخورد کنه، منتها همون طور که دوستان گفتن آقای وزیر احتیاج داشت که کاسه کوزه ها رو سر یه بیچاره ای بشکنه و خودشو تبرئه کنه!
  • محمد IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    3 0
    بیمارستان پیامبران در بلوار اباذر خیلی بدتر از اینه. البته وزیر هم نباید جلو دوربین اینجوری رفتار میکرد.
  • بدون نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    بسیار زشت
  • بدون نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    3 0
    وزیر دید گیر افتاده، راه فرارشو تو این پرستار پیدا کرد که بهش بی احترامی کنه و همه چیو بندازه تقصیر پرستار
  • بدون نام AU ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    3 0
    شما اگه میخای خدمت کنی اون دوربین پشت سرت چکار میکنه...........
  • احمد IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 1
    اینجور کارها منظور سرزدن وبازرسی بدون اعلام قبلی خوب است دوستان اما بهتر بود رفتار با پرسنل ملایم تر باشد
  • محمد IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    5 1
    باید عذر خواهی کنه.فکر اینو کرده اگه پرستارا ی روز اعتصاب کنن چی میشه؟.فک کرده چون دکتره میتونه هرچی میخواد بگه.مگه دکترا تو بخشا چیکار میکنن.یک هزارم کار پرستارم انجام نمیدن.اقا جلو دوربین جو گیر شده. ما پرستارا تا اخرش پشت هم هستیم و باید از جامعه ی پاک پرستاری عذر خواهی کنه
  • هموطن EU ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    6 0
    و اما سئوال این است که چرا همین پرستارها وقتی در بیمارستانهای دبی کار می کنند این همه از انها تشکر و قدردانی می شود و حقوق بسیار بالا پرداخت می گردد ولی در بیمارستان امام حسین اینطوری ؟! پس مسئول مربوطه اول باید از خود سئوال کند ؟
  • سید IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    چه آقای وزیر ریشه مشکلات را پیدا نمی کنه . آیا با اینگونه برخورد ها سیستم در ست می شه؟ نه نمی شه آقای وزیر با چقدر حقوق و چند تا پرسنل می خواهید برای بیماران خدمات بدهید؟ استاندارد در مورد حقوق پرستاران و تناسب بین پرستار و بیمار چه می گوید. اینکارها برای جلب توجه مخاطب ها است نه برای حل مشکل.
  • بدون نام IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    2 0
    در میکده گر ساقی و صاحب نظری بود میخواری و مستی ره ورسم دگری داشت پیمانه نمیداد به پیمان شکنان باز ساقی اگر از حالت مجلس خبری داشت برخیز جماعت چه سخنها که نگفتم ای کاش یکی زین همه گفتن اثری داشت
  • بدون نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    5 0
    وزیر مملکت باید اینجوری حرف بزنه؟.کدوم کشور اینطوریه؟تو وزیر بهداشتی باید همه جامعه پزشکی پشتشون به تو گرم باشه نه اینکه جلو همه اینطوری رفتار کنی. باید سریعا عذر خواهی کنه وگرنه عواقب خیلی خیلی بدی داره فک کرده اگه پرستارا ی ساعت اعتصاب کنن چی میشه؟اصلا فکرشم نمیشه کرد فقط و فقط باید عذر خواهی کنه ما پرستارام همه پشت همیم و منتظریم عذر خواهی نکنه تا ........
  • علي IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    7 0
    با سلام از اينكه وزارت بهداشت در آن حساب و كتابي و جود ندارد و براي پرسنل ارزشي قايل نمي شوند در اين كليپ نشان داده شد آقاي وزير اگر راست مي گوييد جلوي خيلي از پزشكاني كه از مشكلات اخلاقي دارند تا ......دارند را بگيريد و اگر هم قصد تنبيه فردي را در جلوي دوربين اصلا منا سب نيست بي زحمت به امكاناتي كه به پرسنل داده ايد و وضع كنوني دقت كنيد ديگر از كسي توقع بيجا نخواهيد داشت البته اگر با پزشكتان نيز اينطوري بر خورد مي كرديد زمينه اتهام زني به شما كم ميشدنه......
    • مسیح IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      2 0
      تو این سیسـتم کسی جرئت برخورد با جماعت پزشک رو نداره.
  • حجت IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    13 0
    برخورد آقای وزیر بسیار زشت بود ایشان باید رسما از این قشر بسیار زحمتکش که بار اصلی درمان را به دوش میکشند عذر خواهی کند
  • ابوالفضل IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    13 0
    این رو بگم که به پرستار توهین شد برای چیزی که کار اون بنده خدا نبود. اما واقعآ این شخصیت یک وزیر این مملکته؟؟؟؟ مشکل مردم تو خدمات درمانی پرستارها هستند یا این دکترهای بی سوادکه هزار بار میری نمیفهمند مشکلت چیه.
  • مسیح IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    13 1
    تو همه دنیا هر دو یا سه مریض ی پرستار داره ولی کشور ما هر دوازده سیزده تا شایدم بیشتر.حالا پرستار بیچاره به کدوم بیمار برسه.بعدشم شیو کردن و اینجور کارا وظیفه پرستار نیست
  • reza IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    5 1
    حیف که اینترنتم اجازه دیدن فیلم رو نمیده و گر نه نظر اینجانب را به اطلاعتان میرساندم
  • رهگذر IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    5 0
    متاسفانه احساس می کنم این هم یک شو و ظاهر سازی دیگر هست؛ دروغ و ریاکاری بیداد می کنه. رفتار پرستارها متاسفانه عموما مناسب نیست ولی این شامل حال همه نمی شه
  • حسین IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    11 1
    اقای وزیر به جامعه پرستاری که زیر مجموعه خودشه توهین کرد.در اصل به خودش توهین کرده .
  • امین IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    8 0
    جو زدگی جلوی دوربین گریان خیلی ها رو تا الآن گرفته آقای وزیر جدید هم به نوعی دنبال زهر چشم گرفتن و مصمم جلوه دادن خود بود ولی نمی دانست و شاید کسی به او نگفته بود می توان بهتر هم فیلم بازی کرد.
  • محمدرضا IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 14
    خیلی عالی بود تا کی ما ایرانی ها می خواهیم این قدر درگیر مصلحت باشیم . واقعا اگه بقیه ی وزیرو وزرا نیز اینقدر قاطع باشند عالیست . به شرطی که خود اقای وزیر هم در بقیه ی موارد به همینطریق عمل کنه
    • کارمند بهداشت IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      5 0
      واسه طــرز فکــرتون متـــــــــــــــــــــــــــــأسفــم بدجور. بی ادبـی و بی عدالــتی هیچوقـت معنای «مدیـر خوبی بودن» رو نمیــده.
  • بدون نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    12 3
    خیلی برخورد بدی بود متاسفم که وزیر بهداشت این مملکت این ادبیات رو دارن
  • بدون نام IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    8 2
    این طرز حرف زدن وزیر ماست!!!!! که قبلا هم خودش رییس همونجا بوده؛ اماری هست که نشون بده زمان ریاست خودش وضع رسیدگی چطوری بوده؟؟!! با داد زدن سر یه پرستار میخواد جلب توجه کنه و مظلوم نمایی ( که از کسای دیگه یاد گرفته)؛ و مثلا ما هم فکر کردیم که حضرت والا اطلاع نداشتی تو بیمارستانهای دولتی چه خبره!!!!! و البته که شما همین الان از سوییس تشریفتونو اوردین!!!!!!!! در ضمن کسی از پرسنل حقیقتا زحمتکش پزشکی و پرستاری ؛بخصوص تو نظام اباد پرسیده تا حالا چندبار تهدید به مرگ شدن؟؟؟ چند بار توسط همراهای بیماران نوازش شدن؟؟؟!!!! و هنوزم کارشونو میکنن؛ و بیماری که خوب میشه واقعا خوشحال میشن؟؟
  • ناصر IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    12 2
    جلوی دوربین بود باید یه ژستی نشان میداد و کاسه و کوزه را سر کسی میشکست!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    7 1
    (ادامه کامنت قبلی)؛راستی وزیر محترم(؟) بهداشت نمیدونه تقسیم وظایف پرسنل جایی رو که خودش رییسش بوده؟؟!!!!!!!!! راستی، چرا بیشترین بار درمان رو فقط چند تا بیمارستان میکشن؟؟؟؟؟ که انقدر شلوغ بشه که همه ناراضی باشن؛ هم مراجعین و هم پرسنل. خیلی مسایل دیگه میخواستم بگم ؛ ولی احتمال دادم چاپ نشه؛ امید که این مطالبی که نوشتم چاپ بشه، حضرات!!!؟؟؟ با هوچیگری به جایی نمیرسید؛ اول خودتونو درست کنید.
  • بدون نام IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    6 8
    درسته که وظیفه پرستار شیو کردن نیست اما مطمئنا وظیفه اش این بوده که پیگیری کنه گار بیمار رو بهیار انجام داده یا نه!! بعدم توقع دارید وزیر بره توی بیمارستان به این آشفتگی اون وضع مسخره رو ببینه بعد بیاد مودبانه از پرستاره تشکر هم بکنه؟؟پرستارا خوب بلدن کارشون رو گردن همراه بیمار بندازن.
    • مجید IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      4 0
      عزیزم. احیاناً شما اون تیکه از جــواب خانم پرستارو که گفت: «مـن به کمک بهیارمــون گفتــم» رو نشنیدید. تو فرهنگ شما این اسمش چیـــه؟ "پیگیــری" نیست؟!
  • دانشجوی پرستاری IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    12 5
    واقعا تو ایران داره به پرستارا ظلم میشه در حالی که تو هر بیمارستانی 80% کل کارای مریض را پرستار انجام میدهد به امید روزی که همه پرستاران جایگاه واقعی خود را پیدا کنند وی باید از همه پرستاران عذرخواهی کند
  • بدون نام EU ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    7 7
    اتفاقاً ادبیات وزیر از ادبیات رِیس جمهور خیلی مودبانه تر بود... کبوتر با کبوتر....
  • ایرانی IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 2
    دراینکه بیمارستان ها بابیماران چگونه برخوردمیشود همه ماومسئولین باخبرهستیم. به جای این صحبت ها با تدبیری مناسب واعمال پرسنل مناسب وکافی میتوان امید داشت این وضعیت بهبود یابدو ادامه پیدا نکند.
  • نگار IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    8 3
    دو سر باخت بود؛ هم وزير، هم پرستار!
    • منصور IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      4 0
      نه جانم! فـقط وزیر باخت! چون اون خانم نـرس هـم از نظر فانونی و هم از نظر اخـلاقی هیچ تخلـفی مرتکب نشده بود.
  • بدون نام EU ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    12 2
    به پرستار بیچاره 400 تومن میدین...10 تا مریض را هم از شب تا صبح کاور کنه.اونوقت 2 قرتمون هم باقیه...وااااااالله میشه بگین به چی دلش خوش باشه؟؟؟ آهان به روز پرستار
  • بدون نام EU ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    6 1
    به پرستار بیچاره 400 تومن میدین...10 تا مریض را هم از شب تا صبح کاور کنه.اونوقت 2 قرتمون هم باقیه...وااااااالله میشه بگین به چی دلش خوش باشه؟؟؟ آهان به روز پرستار
  • یک استاد پرستاری IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    14 2
    وقتی وزیر به خود روزی رئیس بیمارستان باشه و به شرح وظایف پرستاری آشنا نیست از مردم هیچ انتظاری نمی شه داشت . فقط می تونم برای جامعه پرستاری متاسف باشم که هر آدم بی ادبی می تونه بهشون توهین کنه. مگه آقای وزیر کی هست یه پزشک که شاید چند سال درس بیشتری خونده و خدا رو هم بنده نیست
  • گمنام IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    7 5
    سلام به همه فقط میخوام بگم کسی که پرستار شده خودش خواسته، کسی هم که مثل من کارگر شده خودش خواسته، کسی دعوتنامه نداده که استدعا میکنم بیاید پرستار این بخش بشید توروخدا بیاید پرستار بشید اما حالا که شدن اگه کسی حقوقشون رو نمیده ربطی به بیمار نداره که بخوان باش بدرفتاری کنن یا واسش یابو زین کنن تو یکی از بیمارستانهای اصفهان یه آدم بخاطر اینکه 30دقیقه دیر بهش دارو تزریق کردن فوت کرد دکتر میگفت من به پرستار گفتم پرستار گفت من به بهیارا گفتم بهیارم پاس داد به اینایی که میان دوره(اینترن یا انترن) حالا این ادم مرد واسه چی؟؟؟؟ واسه اینکه .....
  • علیرضا بندری IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    10 1
    وزیر به این جوگیری نوبره والله
  • mostafa EU ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    2 0
    با سلام. به اعتقاد من حق مردم شریف ما هست که بهترین درمان ومراقبت را دریافت نمایند ولی باید توجه نمود که برای این امر به تمام ابعاد ونیازهای مردم و تیم درمان وخصوصا پرستاران که شبانه روز در خدمت مردم هستند باید توجه نمود. رفتارآقای وزیر جز دلسردی و یاس نتیجه ای نداشت ایشان باید دنبال علتها باشند وبگویند که برای کمبود پرسنل پرستاری چکار کرده اند ؟ برای قانون مصوب تعرفه گذاری چه کارکرده اند؟ برای تبعیض و بی عدالتی در پرداخت حق کارانه چکار کرده اند ؟برای زیر میزی پزشکان چکار کرده اند؟ برای عدم حضور و تاخیر در ویزیت که باعث تراکم و نارضایتی بیما رو همرامان میشود چطور و دهها مورد از این فرایندهای نامطلوب که سبب ضایع شدن حقوق مردم شریف و پرسنل شده است .
  • یک پرستار با مدرک دکتری IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    9 0
    کاملا مشخص بود که آقای وزیر دقیقا جایگاه پزشکان را در نظام سلامت به سادگی و کاملا گویا در این رفتار خود نشان داد. نظامی که پزشک سالار است و تمامی حرفه های دیگر نظام از جمله پرستاران، ماما ها، تکنسین های رادیولوژی، هوشبری، اتاق عمل، تغذیه و ... را در خدمت این قشر می داند. به جرات می توان گفت که قسمت اعظم نارسایی ها و مشکلات نظام درمانی و بهداشتی کشور ناشی از این جو سلطه طلبانه، ناعادلانه و تبعیض گونه حاکم می باشد. گروهی با کمترین حضور در بالین بیماران و زحمت اندک جسمی و روحی در مقایسه با دیگر حرفه های درگیر در امر درمان و مراقبت، بیشترین سهم و بهره مادی و معنوی را برده و به جهت سیستم قوی حمایتی در مواقع بروز خطا و تقصیر نیز با کمترین بها تبرئه شده و دیگران بهای بیشتری می پردازند.
  • بدون نام IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    17 2
    من به عنوان یک پزشک حرکت وزیر رو تقبیح میکنم.متاسفانه حرکات پوپولیستی دامن مدیریت کشور مارو گرفته.اصلا یعنی چی که وزیر بیاد خودشو درگیر مسایلی همچون تراشیده شدن یا نشدن موهای پای یک مریض بکند.ایشون باید سیاستهای کلان وزارتخانه رو تعیین کنه.اگر کارها از سرمنشا درست بشه دیگه این مسایل کوچک خودشون حل میشن.
  • آرش EU ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    8 9
    همه پرستارا همينجورن انگاري بدهكارشوني.واسه سركاررفتن كلي التماس ميكنن وقتي هم كه ميرن سركار با كلي منت و تحقير به بيماران رسيدگي ميكنن.كاش ميشد اونايي كه عاشق اين كارن برن بيمارستان كار كنن.
    • کارشناس مامایی IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      3 1
      ببخشید. میشه بپــرسم پرستاران برای شروع به کار به کی التـماس می کنن؟؟ آهان، احتـمالاً به شما!!
  • سعید IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    2 19
    دمش گرم بعضی پرستارافکرمیکنن فوق تخصصن
    • بدون نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      5 0
      به به جناب فوق تخصص! تاریک بود نشناختیمتون!
    • کامران IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      4 2
      واقــعاً چقدر اطلاعات مردم از رشته های بهداشتی و پزشکی پایـینه. پرستاری یه رشته ی کاملاً تخصصی شده است: پرستاری داخلی و جراحی، پرستاری بیماری های کودکان، پرستاری لیــبر و زایمان؛ روانـپرستاری، پرستاری بهداشت جامعه ، پرستاری مراقبــت های ویژه و پرستاری فوریــت ها. در حال حاضر در کشور خودمان تمام این تخصص ها در مقاطــع کارشناسی ارشد و پی اچ دی تدریس میشه. لطفاً در مورد مسائـلی که ذره ای اطلاعات در آن ندارید، اظهارفضل نکنید آقا سعید. با تشـکر!
  • احسان IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    17 0
    به جای اختلاس های میلیاردی کمی پول هزینه کنید برای رفاه مردم خودتون.
  • iraj IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    17 0
    ادب مرد به ز دولت اوست /گیر دادن به یک پرستار به فرض عدم انجام وظایف با این جملات ؟؟؟ باید سیستم مدیریتی اصلاح بشود آقای وزیر
  • بدون نام EU ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 1
    قبول که پرستارا اعصاب ندارن که بخاطر کار سنگین شون هم هست، اما وقتی رئیس همچین اخلاقی داره از زیردستی ها چه انتظاری میشه داشت؟؟؟؟؟
  • lمهرداد صفایی IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 0
    قصه بیمارستان ها چندان جدید نیست. بسیار هم باعث تاسفه. اما نکته اصلی فیلم رفتار آقای وزیره. این که مسئولان ما هنوز تفاوت رفتار قاطع رو با بی ادبی نمی دونن. توهین به اون پرستار فقط نوعی خودنماییه. می شه خیلی راحت روز بعد یا همان زمان رییس بیمارستان رو خواست و با او برخورد کرد. توهین به دکتر و پرستار و... فقط از اون رفتارهای عوام فریبانه اییه که تهش قراره دل بخشی از مردم رو خنک کنه و برای آقای وزیر هم به عنوان افتخاری از دوران مدیریت شون باقی بمونه. با این برخورد چه مشکلی حل شد؟
  • بهار IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 0
    برای مردمی که جشمشون بستن و نمیبینن متاسفم.وقتی مدرک جعل کنن و بشن دکتر .این میشه
  • بي نام IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 0
    متاسفم براي آقاي دكتر چون خيلي بي ادبه
  • نیما IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 0
    با سلام. من کارم بیمارستانیه، عکسالعمل ایشون موقعی موجه هست ک همه کارها رو اصول باشن یعنی همه رو چارت کاری مشخص و استاندارد کار کنند. ایشون کاملا مشخص بود ک جو گیر شدن به جرات میگم ک وقتی ازشون سوال میشه کاملا بی اطلاع جواب میدن. و در مورد کادر درمان ما همه واقفیم ک بیمار نیاز به کمک ما داره اما چرا همه از پرستار طلب کارن؟ چرا کسی تو این جور موقعه ها که بازخواست میکنه نمیپرسه ایا کار توست که انجام ندادی؟ ایااقایی که اونجور پرخاش میکرد فکر اینم بود که یک نفر پرستار چند نفر بیمارو باید حمایت کنه؟ منکر هم نمیشم ک ممکنه پرستاری هم از کارش بزنه اونم جای خود مجازات داره. در کل تا بوده همین بوده قشر پرستار در ایران نه انجمن صنفی پرمایه ایی دارن نه کسی حمایتی میکنه. هر سال دنبال تعرفه پزشکان هستن
  • نیما IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 0
    ادامه... این وسط ما کجای داستانیم؟ تلاش ما با چه چیزی قیاس میشه؟ طبق نظر نظام پرستاری هشتاد درصد درمان بعهده پرستاره پس کو دستمزدش؟ در پایان اینو میگم ما اینو یاد گرفتیم که از بیمار بی دریغ حمایت کنیم و خواهشا قصور بالادستیها رو به حساب ما نگذارید. الان شبکارم (الان عمل نداریم) اما میدونم تو بخش دونفر پرستار دارن از 16 نفر پرستاری میکنن ساعت دوازده ونیم شب داشتن شام میخوردن پزشک کجاست آقای وزیر جوگیر کجاست؟
  • انقلابیون IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 1
    برای نظام سلامت باید تاسف خورد که وزیر بهداشت یه مملکت صحبت کردن که بلد نیست هیچ بلکه طرز صحبت کردن با طرف مقابلش را بلد نیست خواه بی سواد باشه خواه متخصص. آقای وزیر نسبتا محترم بد نیست در پستی که هستید با شرح وظایف زیر دستای خودت آشنا باشی شیو کردن در شرح وظایف پرستاری نیست
  • سندی IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 0
    تاکی نمایشی برخورد بایدکرد کلمات زشتی وزیربکاربرد توکی هستی یعنی چه .خود وزیرتادیروز کی بود
  • بدون نام IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 1
    حالمو خراب کردی آقای وزیر، به حال این مردم باید گریست که بهتر از این برای وزارت ندارن
  • پرستار IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 2
    به دوستان عزيزم كه سنگ آقاي وزيرو بد جوري به سينه شون ميزنند توصيه ميكنم كه مطالب آقاي احمد نجاتيان رو توي سايت نظام پرستاري حتما مطالعه كنند تا بفهمند چه خبره!!!
  • بدون نام IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 8
    توی همین بیمارستان امام حسین، برادرم رو که تصادف کرده بود و حالش وخیم بود، بستری کرده بودیم. دردش زیاد بود و برای کاهش درد بهش مرفین می‌زدند. توی اون حال روحی ما که داشتیم می‌مردیم و زنده می‌شدیم یکی از پرستارای همین بیمارستان که امیدوارم خدا ازش نگذره، یقه منو گرفته بود می‌گفت برادرت معتاده. بگو چی می‌کشه.
  • بدون نام IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    2 4
    توی همین بیمارستان امام حسین، برادرم رو که تصادف کرده بود و حالش وخیم بود، بستری کرده بودیم. دردش زیاد بود و برای کاهش درد بهش مرفین می‌زدند. توی اون حال روحی ما که داشتیم می‌مردیم و زنده می‌شدیم یکی از پرستارای همین بیمارستان که امیدوارم خدا ازش نگذره، یقه منو گرفته بود می‌گفت برادرت معتاده. بگو چی می‌کشه.
  • امیر علی IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 1
    سوال اینجاست که اگه دوربین نبود بازهم وزیر اینقد دقیق سرکشی میکرد؟برخورد وزیر از روی احساساتی هست که از دوربین بهش منتقل میشه مگر نه اگه قبلش چنتا ازین سرکشیا میرفت وضعه این بیمارستان این نبود
  • فاطمه IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 3
    در ضمن همیشه برای چشم پزشک رزیدنت بیمارستان امام حسین که مواظب درمان چشم برادرم بود دعا می‌کنم. نمی‌دونید رفتار مهربون و غمخوارانه‌اش چقدر برای ما مرهم و تسکین دهنده بود. چنان باصبر و حوصله و مهربونی با برادرم که به خاطر تزریق مرفین خواب آلود بود، برخورد می‌کرد که دیدنی بود.
  • چی بگم؟ IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    12 1
    خدا وکیلی شما که میگین رفتار پرستارا بده, تا حالا یه شب تو یه بیمارستان رفتید یا خدای نکرده مریض داشتین که بدونید اینا چی میکشن؟ همراهی مریضا که ساعت 2 میشه,همون جا وسط زمین ولو میشن و طاقت ندارن بیدار بمونن.تو این مملکت برای هیچ کس کار نیس ولی تو همه ی بیمارستانها کمبود نیرو دارند, میدونید برای چی؟ برای اینکه پرستار ها حاضر نیسن تو این شرایط کار کنن.دکتر ها میلیاردی درامد دارن , پرستارها هم باید خودشون رو بکشن تا شاید شاید حقوقشون به 1 میلیون برسه
  • بدون نام IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 3
    واقعا مدتیست دکترها و پرستارها در بیمارستانها برخورد خوبی با مردم حتی بیماران ندارند حتی جرات نمیکنی ازشون سوال کنی مخصوصا اینکه روحیه مریض و خانوادش رو اصلا در نظر نمیگیرند . باید رفتار کادر بیمارستانها اصلاح بشه
  • بدون نام IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 1
    دوستان من دقیقا یکماه پیش رفته بودم همین بیمارستان ملاقات تمام پرونده بیمار رو گم کرده بودن عکس و ازمایش و.... خلاصه یک پیرمرد 70 ساله رو سرگردون کرده بودند برخوردشون خیلی تند بود از نگهبان دم در گرفته تا پرستارها مگه ادمی که مریضه گناه کرده؟ چرا انقدر باید باهاش بد برخورد بشه . همه اینا رو در نظر بگیرید
  • م. IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 7
    افرین وزیر خدا قوت بده به خدا بچه 10 ساله رو بستری کرده بودیم بخاطر عوض کردن سرم و سون بچه التماس میکردیم البته در این بیمارستان نبودیم ولی روزهای جهنمی داشتیم در کنار کادر بیمارستان حتی با مریض دعوا میکردن . من موافق برخورد قاطع هستم.
  • مهدي IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    15 5
    تراشيدن موي پاي مريض وظيفه كمك بهياره نه پرستار . آقاي وزير در بيمارستانهاي شما خانم پرستار موي پاي مرد بيمار را نمي تراشد آقاي كمك بهيار مي تراشد. در ضمن اين هشت و سي ها چي شده مدام به بيمارستان سرزده سر مي زنند مگه بيمارستان خانه كوكب خانمه؟يكبار هم به دادگاه سر بزنيد يكبار هم به كلانتري سر بزنيد يكبار هم به اداره ماليات اداره بيمه و.. سرزده سر بزنيد زورتون فقط به كادر بيمارستان مي رسه؟ همين پرستارها رو كشورهاي عربي و استراليا تو چشمش مي گذارند حقوقشون هم 6 برابر حقوق ايرانه.با اين مشكلات اقتصادي و اجتماعي و رواني با اين امكانات اندك مگه چقدر ميشه تحمل كرد آقاي وزير اين حركت زشت شما باعث مي شود خيلي ها پرستارها رو مجرم بدونن و از فردا توي بيمارستان همه صداشونو سر پرستارا بلند مي كنن .
  • بدون نام IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    13 0
    آقاي وزير مگر شما برخورد اداري بلد نيستيد؟ برخورد شما برخورد قجري و رضاخاني بود نه برخورد اداري . در برخورد اداري توبيخ وجود دارد نه داد زدن سر يكنفر آنهم در صدا و سيما جلوي ميليونها نفر
  • بدون نام AU ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    9 12
    ممنون وزیر جان. پرستارای لیسانسیه ایرانی افت داره براشون کار تیمار داری مریض در ایران رو انجام بدن و فقط دوست دارند لباس سفید بپوشند و بشینند پشت میز پرستاری و حرف بزنند بعد میان اینجا (استرالیا) لگن مدفوع این اجنبی ها رو حمل میکنند و ...
    • حاضرجواب IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      5 0
      البـته یادت باشه که اونجایی که الان هستی (استــرالیا!!) کادر درمانی بهـتر از اینــجا تقسیم بندی شده، پرسنل درجه بندی 1، 2، ،3 و... هستن. از پرستار تحصیل کرده ی آکادمیک استـفاده ی بهتـری میشه کرد تا کار های پیش پا افتاده. البتـه لابد اونقدر مشغول حمل لگن بودی که وقت نداشتی اینا رو بپـرسی!
  • تقی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 1
    کار وزیر بسیار زشت و ناپسند بود.البته ایشون خیلی بخودشون مغرور شدن و با کبر و غرور قدم برمیدارن
  • بدون نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 13
    آقای وزیر دمت گرم اگر چندتا از این وزیرا داشتیم حال و روزمون اینطوری نبود.
    • زهرا IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      7 0
      ما از این مدل بازدید ها زیاد دیدیم هر وزیری اول کارش میاد یه همچین حرکتی میزنی چند وقت بعدشم یادش میره بهبهانی یادتون رفته رفته بود سر پروژه تهران شمال چه کار میکرد این مدل بازدیدا از زمان 7،8 سال پیش شروع شده میان یه فیلمی بازی میکنن که مثلا بگن ما خوبیم ،واقعا ریا کاری تا کی؟لطفا به مساله احساسی نگاه نکنید
  • علیرضا IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 2
    حرکت و لحن جناب وزیز زشت و بی شرمانه بود و می بایست از جامعه پرستاری معذرت خواهی کند.
  • HFHFHFH IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 1
    برای کسی که خودبایدمعلم اخلاق والگوی مناسب برای دیگران باشدبسیارجای تاسف است چنین رفتاری داشته باشدوخوددولت زیرسوال رفته است که بااین حجم بیمارتعدادپرستاروتسهیلات کم است
  • امیر IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 0
    در جامعه ای که بالاترین مقام اجرایی آن می خواهد مستقیما و با رد و بدل شدن نامه به مشکلات تک تک مردم رسیدگی کند، از وزیرش هم بیشتر از این انتظار نمی رود که اینقدر سطحی نگر باشد و مشکلی که در اکثر مراکز درمانی وجود دارد را به گردن یک نفر بیاندازد.
  • مينا IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 0
    من خودم اصلا محيط بيمارستان را دوست ندارم ولي حتي اگر حق با بيمار باشد نبايد با مسئول با اين لحن برخورد كرد از رفتار وزير بسيار ناراحت شدم حتي اجازه نداد پرستار توضيح بدهد اگر قرار باشد پرستار تنها خودش همه كارها را انجام بدهد ديگران پس چيكار كنند در صورتيكه شرايط حقوق برابر دارند!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 1
    ماها می ریم جلو دوربین یه آدم دیگه ای میشیم!
  • مهتاب IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 14
    دست آقاي وزير درد نكنه حالا رفتار و بداخلاقي بعضي از پرستارها در شهرستانها را نديديد كه فكر ميكنند از دماغ فيل افتادن مريض داره مميره آنها در حال تلفن بازي يا در جاي ديگري سير ميكنند.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 10
    برخورد هر از نظر اسلام و قران اگر بخواهیم بسنجیم درست نبود هم پرستار و هم وزیر بهداشت اگر حرف از عذرخواهی باشد هر دو باید عذرخواهی کنند.
    • مجید IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      5 0
      از نظر اسلام و قرآن پرستار خانم اشتباهی مرتکب نشده. هم به اون آقای مریــض نامحرمه و هم به کمک بهیار دستور شیــو رو داده بود!
  • منادي IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 1
    وقتي وزير يك وزارتخانه ازدرك مفاهيم اوليه مديريت وادب عاجز باشد ازپرسنل ان بهترازاين نبايد انتظار داشت .!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 5
    اول : بازديد سرزده واقعي بود كه براي اولين بار در تلوزيون نشون داده شد. دوم : از لحاظ شخصيتي رفتار نامناسب بود سوم: بايد ياد بگيريم زيردستان سيستم سازماني مسئول هيچي نيستند و فقط مجري اند . اگر يكي از كارگران بخش هم اشتباه كرده بايد مسئول بخش پاسخگو باشه اينگه بگه من گفتم ولي انجام نشده اصلا منطق نداره . بخاطر همينها است كه حقوق بيشتري مي گيرن و شايد كار يدي كمتري انجام مي دن.
  • مریم IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 1
    در دیار کفر به ملاقات یکی از اقوام که خانم مسنی بود رفتم.پرستار برای بردن بیمار به استخر امد اول بیمار بوس ونوازش کرد وبه دو پرستاری که همراهش بود اشاره کرد وبه بیمار گفت با کدومشون دوست داری بری استخر.بابا اونا کافرن
  • راد IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 0
    فقط می توانم بگویم مشکل از آنجا ما را بدبخت کرده که هیچ کس مسئولیت کار خود را نمی پذیرد و همه توقع از یکدیگر دارند. مسلما درکشورهایی مثل ژاپن و آلمان هیچ کس کمبودهای کار خود را با توجیه و تخریب جبران نمی کند، برای احقاق حق خود تا آخر تلاش می کنند ولی ازکار خود کم نمی گذارند. در این کشور برخی عادت کرده اند حق خوری کنند و از حق خوری شکایت کنند، دروغ بگویند و از دروغ شنیدن شکایت کنند، بی ادبی و بی اخلاقی کنند و از بی ادبی و بی اخلاقی شکایت کنند. کار نمی کنیم و از کار نکردن دیگران شکایت می کنیم و...... "چون خوب نظر کرد پر خویش در آن دید گفتا ز که نالیم که از ماست که برماست"
  • مجیدپرسپولیسی IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    4 0
    شیوه پرخاشگری از هر دو طرف یعنی چه پرستار چه رئیس کار پسندیده ای نیست . من زیاد مذمت پرستاران را شنیدم ولی قبول کنیم خوب و بد در هر زمینه ای وجود داره منتها شیوه تربیت پرستاران وظیفه بزرگان ما است . بنظرم خرد کردن شخصیت یک خانم کار پسندیده ای نباشه هرچند در وظیفه اش اهمال کرده باشه . خدا انشالله به همه ما صبر و سعه صدر بدهد.
  • رامبد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 1
    بالاخره باید جلو دوربین جنم خود را نشان می داد دیگه. همیشه خرده پاها نفله میشن و کله گنده ها بر کرسی آرامش تکیه زده اند و کسی بهشون نمیگه بالای چشمت ابرو هست.
  • علی IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 9
    ببخشید، یکی از قشرهایی که شرف کاریشون زیر پا گذاشتن پزشکها و پرستارها هستن پولی شدن تا پول ندی کار نمیکنن هر کسی اعتراض داره بیاد تا بهش ثابت کنم مریض با آمبولانس میارن راننده تا پول ندی درو باز نمیکنه پرستارا تا پول ندی نه تخت میارن نه ویلچر الکی نگیم مسلمانیم نگیم که ایرانی هستیم.
    • صادق IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      2 1
      خدایـیش اینایی که الان نام بردی هیچ کدوم توی شرح وظایف پزشک و پرستار نبود! حمل بیمار: راننده آمبولانس ارائه ی تخت و ویلچر: نیرو های خدمات در کل، حالت خوبه؟!
  • بدون نام US ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 0
    وزير كار خودشو درست انجام بده بعد بياد به پرستارها گير بده.
  • خجالتي IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    20 0
    من اين آقا را از وقتي معاون وزير بود مي شناختم؛همان موقع هم رفتاري كه ايشان از خود نشان مي دادند در حد اندازه يك معاون وزير نبود.ايشان اگر قصدخود نمايي نداشتن كه دوربين و خبرنگار به دنبال خودشان راه نمي انداختن و با يك خانم پرستار در جمع اينگونه برخورد نمي كردند.
  • علي IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 2
    در اينكه نه تنها پرستارها بلكه كل كادر بيمارستانها با بيماران بد برخورد مي كنن شكي نيست من همين هفته گذشته تو بيمارستان مثلا خصوصي كسري كرج جراحي داشتم خيلي زشت و زننده برخورد شد تا جائي كه من بعد از ترخيص درگيري شديدي با سوپروايزر بخش داشتم ولي از نظر مديريتي آقاي وزير نبايد جلوي دوربين اين برخورد را مي كرد خيلي دلم براش سوخت. ميتونست بعدا بازخواستش كنم بنظرم وزير جو گير شد.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    18 2
    متاسفانه چیزی که توی وزرات بهداشت پیدا نمیشه شان و شخصیت برای پرسنل غیر از پزشکان است چرا که مالکان وزارت بهداشت پزشکان هستند و سایر پرسنل به دید وزیر ؟؟؟؟ بی شان و شخصیت.حق مدیریتهای آن چنانی و کارانه و ... برای پزشکان و توهین و بی ادبی برای سایر پرسنل.متاسفیم
  • بدون نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 35
    به نظر من کار وزیر درست بود باید با افرادی که کارشونو درست انجام نمی دهند تو همه زمینه برخورد مشابهی انجام داد تا نهایت مملکت درست بشود.
    • برستار IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      9 0
      به نظرم تخریب شخصیت کلا نکوهش شده ووزیر با این حرکت دنبال بیدا کردن راه برای بهبود اوضاع نبوده وبیشتر دنبال تخریب بوده .کاش قبل نظرسنجی از مشکلات این شغل بیان ودر مورد برخوردبد برستاران ریش یابی میشد.در این شغل درد .ناراحتی /بی خوابی /کمبود نیرو/حقوق کم/و...بی تاثیر در برخورد برستاران نیست توجیه اقای وزیر برای برخورد زشت چیست
    • س پ IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      13 0
      مملکت ما با این چیزها درست نمیشه .......................
  • جهان IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 0
    به نظر من این کار غیر منطقی وزیر درپوش گذاشتن به تمامی مشکلات و اهانت به مقام پرستاران زحمت کش به ویژه زنان پرستار که از زندگی خود مایه گذاشته و با تمام کاستی ها انجام وظیفه می نمایند.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 0
    این آقای وزیر توی یک مصاحبه تلویزیونی هم با مجری تلویزیون بد صحبت میکرد. ایشان کلا بی ملاحظه اند . اول باید ببینید آن پرستار در چه شرایطی و با چه دستمزدی مشغول انجام وظیفه است . اگر استانداردهای لازم برایش انجام شده بود . حق دارید به او معترض شوید .
  • ايران A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 0
    اگه من جاي اون خانم پرستار بودم از وزير محترم شكايت ميكردم چون ارزيابي شغلي يك پرستار كه الكي نيست بايد زير ساخت هاي يك بيمارستان استاندار باشه تا بشه كوتاهي يك پرستار رو ارزيابي كرد وقتي دكتر 100 برابر يك پرستار پول ميگيره وقتي بيمارستان ويلچر نداره وقتي بيمارستان تخت نداره بالطبع همه اين كاستي ها مياد سر پرستار زحمت كش خالي ميشه چون تنها كسي كه هميشه جلوي چشم بيمار ها و همراه بيمار ها ديده ميشه پرستار ه نه مدير بيمارستان و نه اقاي وزير .....اگه دو روز اقاي وزير هم بياد بالاي سر بيمارها مطمئنا مردم ارزيابي شغلي او را هم زير سوال ميبرن...
  • محمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 0
    اين كه توكي هستي و يا من كي هستم ، بلايي كه تو اين چند سال بيشتر از قبل گريبان فرهنگ و اجتماع ما را گرفته . همه مون (‌تاكيد ميكنم همه ما مردم ) در هر مكان و يا پستي كه هستيم موظفيم مسئوليت هايي را كه به ما واگذار شده درست انجام بدهيم ، فرقي هم نميكند چه وزير چه پرستار چه دكتر و چه معلم و چه ...... در ضمن احترام يكديگر را نيز بايد داشته باشيم و به آدم ها فقط بدليل انسان بودنشان احترام بگذاريم و نه به دليل جايگاهشان ، پولشان و يا قدرتشان . مخلص كلام " كجايند مردان بي ادعا "
  • کمالی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 1
    بازرسی سرزده کار بسیارخوبه ولی باروش دیگری می توانست با پرستار برخورد کنه
  • پرستار IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    9 0
    اینها همه اداس آقا اگه بگو اگه راست می گید جلوی فساد 90درصد دکتر ها رو بگیرید چیکار به قشر زحمتکش درمان دارید.کسی نمیدونه که آقای دکترجراح پهلوی باز بیمار رو بخیه نمیکنه تا همراهش 20میلیون به حسابش واریز نکنه و با اس ام اس بهش خبر نده.کسی نمیدونه نماینده تفت و میبد به واسطه حماقت یک جراح رفت تو کما و برنگشت و کسی نمیدونه یک عمل ساده تبدیل به عقب افتادگی تنها فرزند (پسر)سیزده ساله شهرستانی شد و پدرمادرش سالم اتنو به بیمارستان تحویل دادن اما با ارست قلبی اونو تحویل گرفتند اینها بخش ناچیزی از جنایت جامعه پزشک سالار ماست شما فقط به کادر درمان بند کردید بروید تحقیق کنید چند درصد پزشکان فساد اخلاقی دارند و یا به مواد مخدر بیمارستانی اعتیاد دارند و در بیمارستان جلوی چشم ما اوردز می کنند.
  • يدالله IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    2 17
    آقاي وزير با كسي كه وظيفه اش را درست انجام نداده بود برخورد درست و منطقي نشان داد در ضمن اين دليل نميشه كه چون اينها تحصيل كردن پس فلانكار رو نبايد بكنن بهتره بريد ببينيد در كشورهاي متمدن با افراد خاطي چطور برخورد ميكنن اونوقت ميفهمين كه آقاي وزير كار درستي انجام داده يا نه
    • سحر IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      10 1
      همین که تو از کشورهای متمدن گفتی بسه ما فهمیدیم. حتمآعموت اونجاست برات تعریف کرده آقای کشور متمدن. تراشیدن (شیو کردن بیمار) نه کار و نه وظیفه پرستاره این رو تو کتاب های رفرنس برای همون کشورهای متمدن نوشته که ما میخونیم چیزی رو که اطلاع نداری اظهار فضل نکن.
    • رضا IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      5 0
      آخه تو تو عمرت چند تا کشور به جز ایران رفتی خدایی!!!!!یه چیز بگو نخندن بهت یدالله خان:D
  • پرستار IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 18
    به نظرم کار وزیر کاملا درست بود . ضمنا هیچ پرستاری ( حقوق- اضافه کاری - کارانه - حق لباس) کمتر از 2 میلیون تومان نمی گیره
    • spv IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      8 0
      آخ که از دست شما. اول که اگر هم بگیره حقشه کار پرتنش و پراسترسی، یک شب شیفت باشی میفهمی تازه همه دیواری کوتاه تر از پرستار گیر نمیارند. از طرفی حقوق پرستار اونقدر که شما میگی نیست.
    • مرتضائی ( پرستار ) IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      10 0
      این اطلاعات کامل رو از کجا آوردی ؟ اول برو تحقیق بکن ، بعد پز ِ بااطلاعیتو بده ! حقوق پرستار خیلی خوب باشه یک میلیون و دویست ، سیصد ِ ! تازه اونم با شیفت های خرکی !!! و اضافه کاریهای وحشتناک ! نه شب داره ، نه روز ! نه عید داره ! نه سیزده به در ! نه مریضی داره و نه ...
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 0
    اقا هر کی میره جلو دوربین مهربون میشه ولی این برعکس بود. و طرز برخورد با هر عکس نباید این طور باشه مخصوصا اینا که ادعای خدمتگذاریشون می شه
  • بدون نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 1
    متاسفانه ما همه چی رو می خوایم با زور درست کنیم غافل از اینکه دنبال ضعف کار بگردیم
  • محمد IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    4 2
    نظری ندارم
  • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    4 9
    سلام واقعا عالی بوده
  • بدون نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 0
    از یک وزیر انتظار نمیره که یک خانم رو (تو ) خطاب کنه ،هر کسی بنا به پست و مقام و مسیولیتی که داره باید ادبیاتشو تغییر بده .آقای وزیر خودش هم یه زمانی رییس این بیمارستان بوده اگه می خواست همون موقع وضعیتشو درست می کرد ، اگر واقعا مشکلی هست چرا رییس بیماستان رو نمیاره جلوی دوربین و به نیروهای جزؤ توهین میکنه ،
  • بدون نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    22 1
    این پرستار که تصویرش در تلویزیون و اینترنت هم پخش میشه، خانواده و دوست داره. غرور داره. قطعا چیزی که از او خواسته میشه، جز وظایف پرستار نیست و با توهین هم مواجه میشه. آیا اقای وزیر به دکتر بودنشون غره هستند که پرستار را کسی حساب نمی کنند؟؟؟؟!!!!! این روش مدیریت، سالهاست که مردود و منسوخ شده و قطعا جز بدتر کردن اوضاع نتیجه ای نخواهد داشت.
  • شهروند IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    17 0
    کاروزیر جلو دوربین ودرحضورهمکاران بسیارزشت بود
  • بدون نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 0
    متاسفانه خيلي ها فكر مي كنند برخورد قاطع حتما بايد بي ادبانه باشه،البته من طرفداري كسي رو نمي كنم ولي بايد آدم خودشو جاي كسي بذاره بعد راجع به خودش و كارش نظر بده، مطمئنا به خيلي از ما اگه 5برابر كارمند معمولي هم حقوق بدن نمي تونيم يك لحظه جاي يك پرستار باشيم و خيلي بد برخوردتر مي شيم ، حالا تازه حجم كارشون رو چند برابر حد معمول و حقوقشونو برعكس همه دنيا مثل يك كارمند معمولي در نظر بگيرين و بعد قضاوت كنين . پرستارا هم تو شرايط خيلي بدي هستن كه فقط و فقط نظام معيوب بهداشت جامعه و همين آقاي وزير ... براشون درست كرده
  • علی IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 13
    با سلام این درست که وزیر بد صحبت کرده مگه از این وزرا انتظار دیگه ای هم میشه داشت ولی اینو هم از یاد نبریم که پرستاران ما مثل دکترا خیلی مغرورند تفاوت در این جاست که دکترا یه درسی خوندن و دکتر شدن ولی درسی که پرستارا خوندن اکثر لیسانسهای دیگه هم می تونستن بخونن بنابر این ما کارشناس پرستاری هستیم پس با وقت قبل مزاحم شوید درست نیست اصلا در دنیا پرستار پل ارتباطی مریض و دکتر است ولی در ایران اکثریت پرستاران معمولا بر باد دهنده زحمات دکترها هستند که این خود به تحلیل مفصل تر نیاز دارد . ولی از همه اینها که بگذریم وضع بیمارستان ها با احترام به قصابان و کشارگاهها بیشتر شبیه آنجاست طرحی نو باید در انداخته شود
    • جوابـتو بگیر! IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      6 2
      اجــازه بدید برای شما دوسـتی که بیـمارستانو کشتارگاه میدونیـد یه خاطره ی کاری تعریـف کنم. یه شب پرسنل 115 بیماری سالمند که دچار ایست قلبی شده بود رو با برانکارد سریـعاً به اورژانس ما منـتقل کردن. قبل از اعلام کـد 99 پرستارای بخش و سرپرستار و پزشک عملیات سی پی ار رو (طبق پروتوکل 2011) شروع کردن. اما به این دلیـل که اطرافیـان اون بیـمر دیر به 115 زنگ زده بودن و عقلشون نرسیده بود که حتی یه ماساژ ساده ی قلبی به اون بدبخـت بدن، هر چه ما تلاش کردیم نـتونستیم با اقدامات پیشرفته اون مریــضو به زندگی برگردونیــم. 40 دقیـقه احیاء طول کشید اما به دلیل اینکه هر دقیقه که از ایست قلبی می گذره 10 درصد از احتـمال حیات فرد کم میـشه، بیــمار جونشو از دست داد.
    • جوابـتو بگیر! IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      6 3
      بگذریـم که وقـتی خانواده ی اون فرد از راه رسیدن، چقدر برخورد زشـتی نشون دادن. با اینکه از دست دادن عزیزشونو درک می کردم خیلی از فحش های اونا به پرسنـل کادر درمانی عصبـانی شدم. مردم ما وقـتی به بیمارستان میــان توقع یه معجـزه ی سریـــع دارن و هنوز به این درجه از درک نرسیدن که بهتـرین مراقبـت، مراقبـت طولانی مدت هست که خودشون با کمی مطالعه در منـزل میتـونن برای بیمارشـون اجرا کنن.
  • داود IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    17 1
    آقای وزیر خودتو زدی به اون راه کجای دنیا 20مریض میریزن سر یه پرستار بعد انتظار خدمات خوبی را دارند بی تدبیری خودتون گردن پرستار نندازین
  • مجتبی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 9
    همه پرستار ها بیشتر از این حقشونه تا در برابر بیمار کوتاهی نکنند ا به خاطر اینکه پرستار از جاش بلند نشه مریضو متهم به روانی بودن میکنه در اصطلاح خودشون (هیستریک) نیم ساعت بعد مریض میمیره بخدا در این ایام نوروز بخاطر همین مسئله مهندسی با 36 سال سن در بیمارستان ازدنیا رفت بخدا قسم خودم شاهد ماجرا بودم باید لگد هم بخورن
    • مهمان IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      0 0
      مشکلات این مملکت رو همیشه بالگد سعی کردین حل کنید که وضع اینه دیگه یه کم منطق داشتن بد نیست + فرهنگ
  • مجتبی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    2 12
    باید برخورد بدتری هم صورت بگیره پول میگیرن برای همین کارها نه برای بازی کردن با کامپیوتر داخل ICU که خودم شخصا دیدم. پرستارها یه مشت آدم بدون مسئولیت هستند. حتی تشخیص گروه خونی که در دوران راهنمایی آموزش داده می شد عاجز هستند. من روز گذشته برای گرفتن گروه خونی به بیمارستان مراجعه کردم بعد از 2 روز جواب آماده شد بعد تازه فهمیدیم که بعد از 50 سال سن گروه خونی ما عوض شده به مراجعه به مرکز انتقال خون و انجام آزمایش دوباره معلوم شد که بیمارستان(پرستار یا تکنسین) اشتباه کرده.
    • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      7 1
      شما اول برید اطلاعات پزشکی و یاد بگیرین بدانید هر شغلی شرح وظیفه اش چیه بعد بیاید نظر بدین پرستار مطلقا در آزمایشگاه کارنمیکنه متاسفم برات از صمیم قلب خدا شفا بده
    • پویا IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      4 0
      سلام. من یک کارشناس تازه فارغ التحصیل پرستاری هستم. کامنـت مجـتبی به روشنی نشان داد که چقدر قشر ما در معرض اتهـــامه. امثال مجتـبی ها بی شمارند. آدم های ظاهر بینـی که بدون آگاهی از شرح وظایف سایــر کارکنان زود مشکلات را به گردن پرستار می اندازن. اما با این وجود هنوز هم خم به ابرو نیاوردم و همانطور که در جشن فارغ التحصیلی مون سوگند نامه ی ملی پرستــاران رو قرائـت کردیم به هدفم که نجات جون و حیات بخشی بیمارانه افتـخار می کنم. و هر روز برای رسیدن به این هدف مهارت و سوادم رو پربار تر می کنم. ممکنه انـدک قصوراتی هم در بیـن همکارانم باشه اما چیزی که با یقیـن بهش رسیدم اینه که ما معامله کردیم. با خـدا معامله کردیم که تا زنده ایم پرستاری کنیم اما هرگز سایه ی بیـماری رو بر سر عزیزانـمون نبیـنیم.
  • محمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 1
    سال 87 بچه 1.5 سالم رو بردند داخل اتاق عمل و بعد از یک ساعت گفتند بچه ایست قلبی کرده و با شوک دادن برگشته-بعدا متوجه شدیم که اشتباه کادر اتاق عمل بوده و پرونده رو به دکتر بیهوشی نشون ندادن-بگزریم از انروز درگیر دکتر قلب اطفال هم شدیم
  • بدون نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 1
    امیدوارم جز جگر نبینی که اینقدر بد رفتار کردی
  • شعله ...تهران IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 0
    آقاي منفرد تو خودت فكر كردي كي هستي كه اين برخورد در ملا عام رو با يك خانم داري ؟؟؟ با اين رفتارت ثابت كردي ؟؟؟ مي خواهي بگي قانون مندي ؟؟؟...دو روزه وزرير شدي فكر كردي چه خبره ؟؟؟عمو جون اين صندلي كه نشستي روش به زودي تركش مي كني ...در هفته مبارك زن وزير بهداشت به پرستاران زحمتكش و محترم كشورمون كه شبانه روز در خدمت مردم هستند ... چه كادوي خوبي در ملا عام داد ............اقاي ريس جمهور كادوي خوبي داد وزيرت به جامعه پرستاري ....
  • فرامرز IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 7
    به نظر من كار وزير درست بود اگه در هر وزارت خانه يا اداره اي كارمندان كارشونو درست انجام ندن نهايتش كار مردم انجام نميشه ولي در بيمارستانها پرستارها و دكتر ها با جون مردم سروكاردارن و موضوع شوخي بردار نيست . متاسفانه در خيلي از بيمارستانها پرستارها فقط بلدندآرايش كنند وبا همكاراي ديگه شون حرف بزنند وشوخي كنند وبراحتي به جان و مال بيمار اهميتي نميدهند نمنه بارز هم بيمارستان تهرانپارس واقع در فلكه سوم هست كه پرستارهاش بيشتر شبيه مانكن هستند.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 0
    من خودم یک سال پیش خانمم رو بردم بیمارستان امام حسین (ع) تا ساعت 5 صبح متوجه نشدن از آنجا بردم بیمارستان میلاد بعد از دو روز زنگ زدن از بیمارستان امام حسین که چرا مریض رو بردین، توضیح دادم و ایرادها را گفتم آخر گفتم نتیجه زنگ زدن شما چه بود هیچ جوابی نداد گفتم پس چرا زنگ زدی و مزاحم مردم شدی اگر شما مسئولین این کاری نتیجه را به من بگو گفت نه من چون کارمند این کارم فقط زنگ می زنم گفتم خانم کار شما بیشتر ما را اعصبانی کرد تا تشخیص ندادن دکترها.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    12 2
    برخورد وزیر بسیار بد وبچه گانه است تقصیر دستگاه را گردن پرستار زحمتکش می اندازد کار کردن با تعداد غیر استاندارد مریض و شیفت های متوالی پرستاران را فرسوده کرده است وزیر به جای رفتار دونانه فکری به حال تعداد پرستاران بکند.
  • رامتین IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 9
    حرکت بسیار صحیحی رو با لحن بدی انجام دادن یک پرستار وظیفش چیه؟ جز تیمار یک بیماره؟ وقتی میری یه بیمارستان دولتی جوری باهات برخورد میکنن انگار از دماغ فیل افتادن من واسه همینه دور بیمارستانهای دولتی روخط کشیدم کمترین خدمات رو با افتضاح ترین برخوردتحویل آدم میدن پس حقش نبود ولی لایقش بود دلیلی هم برای معذرت خواهی وزیر نمیبینم ایشون بهترین کار رو با لحن بد انجام دادن.
    • مرتضائی ( پرستار ) IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      8 0
      آقای رامتین ! خوبه خودت داری میگی بیمارستان دولتی !!!!!!!!!!!!!!!! فکر میکنی چرا در بیمارستان دولتی این اتفاق بیشتر میفته و در بیمارستان خصوصی رضایت بیشتری داری ؟ چون در بیمارستان های دولتی به پرستار برای هر ساعت جون کندن و دویدن و واریس گرفتن و دیسک کمر گرفتن ساعت اضافه کاری ((((((دو هزار تومن)))))) پرداخت میشه از سمت دولت ! و تازه به شکل وححححشششتنااااااککککی ازشون کار میکشن و نیرو خیلی خیلی کمه !!!! جواب شما در متن کامنت خودتونه : بیمارستان دولتی ! هرچند من که پرستارم فرق چندانی بین بیمارستان دولتی و خصوصی نمی بینم ! در کشور ما سندرم پزشک دوستی و پزشک پرستی وجود داره ! برای همین همه جلوی پزشک ها دولا میشن و باقی افراد قراره برای اونها کار کنند !!!
  • بدون نام EU ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 0
    با وجود اینکه نمی شه این انتقادات رو رد کرد می خوام یه تجربه شخصی در مورد یک نمونه مشابه بگم همیشه از رفتار مهماندارهای هواپیما هم انتقادات مشابهی می شه و من هم تا 2 سال پیش جزء این منتقدها بودم اما توی 2 سال گذشته که خودم تقریبا 2 بار در هفته مجبورم پرواز داشته باشم می بینم اکثر رفتارهای زشت و پرخاشگرانه مسافرها به خاطر اطلاعات نادرست پروازی یا استرس یا عدم آگاهی از شرح وظایف است که به مرور زمان حتی یه مهماندار خوش برخورد رو هم بی انگیزه و بی اخلاق می کنه. فکر کنم در کنار همه مسائل مالی و انسانی که کارمندها رو در ایران بی انگیزه و بی ادب می کنه این برخورد همراه های بیمار هست که از روی استرس و ... کم کم پرستارها رو آدم های پرخاشگری می کنه.
    • مرتضائی ( پرستار ) IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      7 0
      احسنت میگم به شما ! ضمن اینکه فقط برخورد همراه ها نیست ! مسائلی هست فراتر از فراتر ! مسائلی از جمله بی عدالتی ها ، کمبود نیرو ، فشار کاری خیلی خیلی زیاااااد ، بیماری هایی که ناشی از کمبود خواب و فشار کاری زیاد در پرستار ایجاد میشه ! اختلاف شدید کادر درمان با پزشک و بی عدالتی وحشتناک در میزان حقوق ! و حتی بعضی از وظایف پزشکان اعم از بخیه زدن ، آتل گرفتن و گچ گرفتن و ... که پرستارها انجام میدن ولی پولش میره در جیب آقایان و خانم های پزشک ! و هزار و هزار چیز دیگر که مردم بی اطلاعند و حرفهایی می زنن که باعث تأسف ِ !!! قضاوت بی جا و عجولانه بزرگترین عیب مردم ِ ایرانه ِ ! هرچقدر هم که بزرگتر میشن کمتر یاد میگیرن که باید برای حل مسائل به صورت ریشه ای به اونها پرداخت !
    • کریم IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      1 0
      این کامنــتِ جناب "بدون نام" حجـت رو بر همه تـموم کرد. ای ول بابا. خوب گفتی!
  • maf IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 19
    پرستار حقش بوده بقیه مسولین هم باید همینطور باشند
  • سعید روشن IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    12 0
    از این ژست های تبلیغاتی و بازدیدهای سرزده همیشه در ابتدای انتصاب آقایان طبیعیع مدتی که میگذره وا میرن ورها میکنن بخش های اقتصا د وبازار و بهداشت همیشه متاثر بوده است
  • مرتضائی ( پرستار ) IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    9 1
    ********************************************************************* ********************************************************************* ********************************************************************* قابل توجه تمام "بی نام" ها و با نام ها و همه ی مردم عزیز ؛ هموطنای خووووووبم ، یه چیزایی هست که شما نمی دونین ! یعنی از وضعیت اطلاع ندارید ! نمیدونید که وضعیت بهداشت و درمان در چه حالت اسفبار و وحشتناکی به سر می بره ! نمی دونید که سی تا بیمار رو که هر کدوم حداقل به اندازه چهارپنج ساعت کار لازم داره و باید وقت صرفش بکنی رو میدن فقط و فقط و فقط و فقط به سه تا پرستار ( در شیفت های شب ) ! و هزار تا نمیدونید دیگه که قصد داشتم بنویسم در همینجا ولی باکس نظر بیشتر از این اجازه نمیده
  • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    22 1
    مملکت با این چیزا درست نمی شه،کار وزیرم اشتباه بود
  • محمد UA ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 0
    یکی از مقصرین اصلی این اوضاع نابسامان بیمارستان امام حسین (ع) خوده آقای وزیره ؛ چرا که زمانی خودش رئیس اون بیمارستان بوده و مطمئنا اوضاع زمان تصدی ایشان بهتر از این نبوده و اگر در ان زمان ایشان احساس مسئولیت کرده و به وظابفش درست عمل میکرد وضع بهتر از این بود و نیازی نبود حالا اینطور برخورد کنه!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 0
    وقتی بین بد و بدتر گزینه بدترو انتخاب کنن همین میشه.
  • سجاد IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    2 11
    وزیر کارش درست بود . درسته کمبود هست ولی با این وجود میشه کار و وظیفه رو خوب انجام داد.
  • بدون نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 1
    شما بیایید ببینید توی شهرستان های کوچیک چه خبره!
  • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    12 0
    در حد یک وزیر رفتار نکرد
  • بدون نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    12 0
    كاردرستي نبود
  • بدون نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 1
    به نظرم كار وزير خيلي شايسته نبود
  • بدون نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    4 14
    برخورد بسیار خوبی بود شما رو به خدا تو دهن کسانی بزنین که میگن وزیر بهشت باید معذرت خواهی کنه ندیدید برخور نامناسب برخی پرستاران با بیماران بیچاره رو که باید مریض بدبخت با دریوزگی التماس پرستارو بکنه تا او وظیفشو انجام بده اخلاق این مملکت کی می خواد درست بشه باید یه دستگاه نظارتی درست بشه زیر نظر مستقیم رئیس جهور ، یا رئیس قضائیه یا حتی نهاد رهبری که به این جور مسائل رسیدگی سریع و جامع انجام بده
  • محمدعلی سیروس زنجانی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 0
    با سلام و تحیت ؛ هر چند سنت تشویق و تنبیه لازم است ولی جلو دوربین باید کمی دقت کرد.
  • علی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 17
    پرستاران زن از زیر کار در رو ترین قشر کشور هستند چون از بس خانم دکتر ها رو میبینند و عقده ای بار میان حوصله هیچ کاری ندارند همه کار مریض با همراهه فقط فیس و افاده دادن به عهده پرستاران گذاشته شده
    • مرتضایی ( پرستار) US ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      12 3
      آقای علی ، من یه پرستار زن هستم ؛ و مطمئن باش حلال نمی کنم شما رو به خاطر تهمتی که زدی و توهینی که کردی ! همه جا می دونن که زن ها دقیق تر و سخت گیر تر از مردها هستند ! در بیمارستان ما که پرستارای مرد رو می بینم کم توجهی می کنن ولی همکارای خانوم ِ بنده اکثر اوقات بیشتر از اینکه به فکر راحتی خودشون باشن به فکر مریض بودند ! حساب ما باشه اون دنیا ! باهاتون تسویه می کنم !!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 0
    در شان وزیر نبود که اینجوری حرف بزنه هر چند که کسی کارشو درست انجام نداده باشه
  • سعیدیان IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    28 0
    از سلسله نمایشهای عوامفریبانه ی دولتیان، که تا دوربین می بینند خیرخواه ملت میشوند.
  • بنده خدا IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 0
    رفتار جناب آقای وزیر بهداشت رفتاری بسیار دور از شان، احساسی و نسنجیده بود.جناب آقای طریقت; با توجه به وجود مراجعات متعدد به بیمارستان امام حسین و سایر بیمارستانها و با عنایت به کمبود نیروی انسانی و امکانات، نباید انتظار خدمات مطلوب داشت.در شرایطی که در بسیاری از بخشهای بیمارستانها برای 28 مریض فقط 2 پرستار وجود دارد، به وزیر محترم توصیه می شود به جای حذف ارز دارو به بهانه اختلاف قیمت دارو در کشور با قیمت جهانی، ابتدا نیروی انسانی و امکانات بیمارستانها را مطابق استانداردهای جهانی فراهم کنند و بعد انتظار خدمات مطلوب داشته باشند. حتی اگر فرض کنیم پرستار مذکور قصوری در انجام وظایف داشته، تخریب شخصیت او جلوی دوربین، مریضها و سایر همکاران کاری بسیار ناشایست است. وقتی خودتان را جای این پرستار بگذار
  • بدون نام US ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    22 0
    آقا یه سوال؛ دوربین اخبار اون وسط چه کار می کنه؟ آیا این سر زدن ها فقط جلوی دوربین است؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 20
    من خودم برخورد وحشیانه و غیر انسانی پرستار و پزشک پدرم یادم نمیره .علت اصلی مرگ پدرم همین بی توجهی این پرستاراس. انگار از دماغ فیل افتادن همشون. وحشیا. حقشه کار آقای وزیر دست بود
  • بدون نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 2
    من یک پزشک هستم و از نزدیک مشکلات را دیده ام . بیخود احساساتی نشید . چند عامل مهم در بروز این گونه موارد نقش دارد : مشکل فرهنگی و عدم آموزش عملی پرستاران و نظارت موثر ... که در همه جا ی جامعه دیده می شود . دستمزد کم . شیفت های کاری طاقت فرسا و نیزشب کاری های متلاشی کننده روح و جسم ... که واقعا سلامت انسان را نابود میکند . ..حالا از الان تا آخر دنیا هی شعار بد هید که پرستار باید فلان باشد
  • بدون نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    17 1
    حالا ببینیم با این بازرسی وضعیت بیمارستان بعد از 5-6 ماه بهبود پیدا میکنه یا نه؟! ایراد کار اینجاست که تو هیچ سازمانی ابزار تنبیهی اعمال نمیشه. اگر گوش آدم خاطی رو بپیچونی بقیه حساب کار دستشون میآد. تازه یه مطلبی رو تو گزارش بهش اشاره نکرد و اون انعام دادن به کارکنان بیمارستان (از دربون گرفته تا بالائی) است. اگر انعام ندی اصلا به مریضت محل نمیذارن!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    22 1
    همه اقشار جامعه محترم هستند اقای وزیر فکر نمیکنید این بنده خدا هم مشکلاتی داره بجای تشر زدن مشکلات پرستارها را رسیدگی کنید . فرافکنی نکنید مردم باید بجای درگیر شدن باهم رفع مشکلاتشان را از مسئولین بخواهند
  • بدون نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 0
    اين يك جنگ زرگريه تمام عياره بيچاره مردم ساده كه باور هم ميكنن. خدا به داد مردم بيچاره برسه
  • بدون نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    23 2
    اون پرستار بیچاره چی کار کنه توی این آشفته بازار اعصاب برای کسی نمیمونه . چرا یکی وزیر بهداشت رو مواخذه نمیکنه
  • مرتضائی ( یه پرستار زن ) IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    20 2
    آآآآآآآآآآآآآآآاای آآآآآآآآآآآآآآآآدمااااااااااااااااااااااا حلالتون نمی کنم اگه ندونسته حرفی بزنید که به من ِ پرستار توهین باشه ! همین دیشب شبکار بودم ! با حدود سی تا مریض ! سه تا پرستار ! از سیزده ساعت کاری ، فقط یازده ساعت دویدم و دویدم و دویدم ! ساعت دوازده و نیم شب شام خوردم و فقط دو ساعت خوابیدم ! در ماه حدود هشت تا شیفت شب دارم و حدود هفت تا صبح و عصر ! و در هر شیفت هم شدیدا فشار کاری و کمبود نیرو رو احساس می کنم ! و فحش و ناسزای مریضا رو هم میشنوم ! هیچ کس هم در کشور ما برای رشته ی ما ارزش و شأنیت قائل نیست ! و نمی دونن که ما هرکاری که می کنیم ، یک پشت صحنه ی علمی داره و کار پرستار فقط سرم زدن و سوند زدن نیست ! بعدش میاین اینطور بی انصافی می کنید ! حلالتون نمییییییی کـــُــنم !!
    • یه آدم IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      0 6
      ما هم افرادی که اسم خودشو رو گذاشتن پرستار ولی شبیه شمر می مون رو حلال نمیکنیم به خاطر اینکه خودمون وقتی مریض مون در حال درد کشیدن باید حواسمون به حقوق فشارهای کاری شما هم باشه!!!!! نه اینکه اصلا به خودمون همه از هیچ لحاظ فشار نیست!!!!!!!
    • یه آدم جهش یافته به نام "پرستار"! IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      5 0
      جناب "یه آدم"! اگه حواستـون به حقـوق و فشار های کار پرستارا نیست، لااقـل این قدر هم بهشون اُرد ندیــد. خداییش برخورد سایر اداره جات با ارباب رجــوع خیلی مادرانه است که هی گیر دادید به بیمارستان؟ در ضمن، همه ی پرسنل شمـر نیستن. میدونم فهمــش برات سخته.
  • حاجي IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 1
    ضمن تقبيح كار خانم پرستار بايد عرض كنم لحن و گفتار آقاي وزير بسيار زشت و دور از شان يك وزير بود
  • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 6
    نظر من اینه که دستگاههای خدماتی اعم از بیمارستانها مخصوصا دولتی شدیدا کم کاری میکنن.به نظرم حقشان برخوردی تند تر از این است.
  • مدرس پرستاری IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 0
    رفتار پرستاران در بیمارستانها آیینه ای از رفتار مردم در جامعه است،اگربعضا"بی مهری ،بی محلی ،عدم دلسوزی ،سهل انگاری ،پرخاشگری در کادر بهداشت ودرمان مشاهده می شود به این دلیل است که ما نسبت به هم رحم و محبت و دلسوزی نداریم ،هر کس بدنبال اینست که گلیم خودش را از آب بکشد و کار به مشکل دیگران ندارد و این برخورد با پرستار و سایر مشاغل در جامعه می شود که عکس العمل آنرا در بیمارستان اینچنین می بینیم اگر شعار و عمل ما ان شد که "زندگی میکنم تادیگران زنده و شاداب باشند" باعث می شود تا همه در منصبی که هستیم با یکدیگر خوب برخورد کنیم رفتار وزیر محترم در آن موقعیت و جلوی دوربین با پرسنل و ولی نعمتان خود مناسب نبود همچنان که مشاهده می کنیم نتیجه مثبتی هم از این کار حاصال نشده و نخواهد شد
  • مدرس پرستاری IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 1
    رفتار پرستاران در بیمارستانها آیینه ای از رفتار مردم در جامعه است، اگربعضا"بی مهری ،بی محلی ،عدم دلسوزی ،سهل انگاری ،پرخاشگری در کادر بهداشت ودرمان مشاهده می شود به این دلیل است که ما نسبت به هم رحم و محبت و دلسوزی نداریم ،هر کس بدنبال اینست که گلیم خودش را از آب بکشد و کار به مشکل دیگران ندارد و این برخورد با پرستار و سایر مشاغل در جامعه می شود که عکس العمل آنرا در بیمارستان اینچنین می بینیم اگر شعار و عمل ما ان شد که "زندگی می کنیم تادیگران زنده و شاداب باشند" باعث می شود تا همه در منصبی که هستیم با یکدیگر خوب برخورد کنیم رفتار وزیر محترم در آن موقعیت و جلوی دوربین با پرسنل و ولی نعمتان خود مناسب نبود همچنان که مشاهده می کنیم نتیجه مثبتی هم از این کار حاصل نشده و نخواهد شد
  • علی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 0
    ضایع کردن کارمند جلوی بقیه نتیجه سوء دارد چه برسد به رسانه ملی . به هر حال از مدیریت حرفه ای (وزیر)این کار دور از انتظار است.
  • حامد IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    14 0
    کوتاهی آقای وزیر در وظایفش بسیار بیشتر است از کم کاری خانم پرستار
  • hadi IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 1
    از يك مقام دولت اسلامي بعيد بود. بسيار زشت وزنند ه وغير حرفه اي بود.
  • بدون نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    14 0
    حرکت وزیر خیلی زشت و ناپسند بود باید از طریق صداو سیما از اون پرستار عذرخواهی کند
  • بدون نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 0
    تو فکر کردی خودت کی هستی . اگه راست میگی برو به این رییست گیر بده ، که ارز مرجع برای دارو پرداخت کنه.
  • Saman IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 5
    رفتار بسیاری از پرستار ها با بیمار بسیار زننده تره...
    • مسعود IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      3 0
      این واژه ی "بسیاری از پرستار ها" رو از کجـا آوردی؟!!
  • بی تاب IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    2 8
    سلام واقعا این کار آقای وزیر جای تقدیر و تشکر دارد و تازه اقدام کمی انجام داد. اگر من بودم همانجا رئیس بیمارستان و مسئولین آنجا را عزل می کردم و پروانه نظام پزشکیشون را هم لغو می کردم تا همه بیمارستانها و مسئولینش حساب کار دستشون بیاد. این خلق گرفتارخدا، باندازه یک گوسفند ارزش ندارند!!!! بعد هم تا آخر دولت به همه بیمارستانها سر می زدم . بهانه نبود امکانات ، هیچ ارتباطی به برخورد کریمانه و مودبانه ندارد. امام سجاد ع می فرماید که حتی اگر فقیری را هم می خواهی رد کنی و چیزی بهش ندهی، کریمانه او را رد کن و نه تحقیر آمیز. آرزوی برخوردها و زندگی اخلاقی را در این سامان باید به گور برد. ای کاش جامعه ای می شدیم که هر کس وارد آن می شد و سری می زد، بوی امام جعفر صادق و حضرت رسول و ائمه ع را استشماما می
  • لوتي IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 0
    کوتاهی آقای وزیر در وظایفش بسیار بیشتر است از کم کاری خانم پرستار آآآآآآآآآآآآآآآاای آآآآآآآآآآآآآآآآدمااااااااااااااااااااااا حلالتون نمی کنم اگه ندونسته حرفی بزنید که به من ِ پرستار توهین باشه ! همین دیشب شبکار بودم ! با حدود سی تا مریض ! سه تا پرستار ! از سیزده ساعت کاری ، فقط یازده ساعت دویدم و دویدم و دویدم ! ساعت دوازده و نیم شب شام خوردم و فقط دو ساعت خوابیدم ! در ماه حدود هشت تا شیفت شب دارم و حدود هفت تا صبح و عصر ! و در هر شیفت هم شدیدا فشار کاری و کمبود نیرو رو احساس می کنم ! و فحش و ناسزای مریضا رو هم میشنوم ! هیچ کس هم در کشور ما برای رشته ی ما ارزش و شأنیت قائل نیست ! و نمی دونن که ما هرکاری که می کنیم ، یک پشت صحنه ی علمی داره و کار پرستار فقط سرم زدن و سوند زدن نیست ! بعدش می
  • bayat GB ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 2
    همین پرستارها وقتی به یک کشور اروپائی یا آمریکائی میروند چندین برابر حقوق و مزایا دریافت می کنند و از احترام زیادی برخوردار هستند زیرا خدمات حرفه ای مناسب ارائه می دهند لذا سیستم پرستاری کشور همانند سیستم پزشکی و خیلی موارد دیگر فشل می باشد و باید از اصل اصلاخ شود .
  • بی نام EU ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    12 1
    من پرستار ی هستم که 10 سال کار میکنم وبخدا قسم همیشه به مریض به چشم یکی از بستگان خودم نگاه کردم وهمیشه سعی کردم اطلاعاتم را بالا ببرم که بتوانم خیلی سریع تشخیص بیماری بدم تا زمان برای نجات بیمار ازدست نرود وبه سرعت اقدام کنم وجلوی خدا ووجدانم شرمنده نباشم.ولی حالا با رفتار بالاترین مقام بهداشت وبرخی از کسای که کامنت گذاشتن دیگر انگیزه ای برای کارمطلوب ندارم چون خوب وبد بودن فرقی نمیکند .حتی برخی رفتارهای همراهان بیمار بیسار زشت است چرا در این مورد فرهنگ سازی نمیکنید وهمیشه هرکس در بیمارستان خطا میکند پرستار ا را تخریب میکنید ما چون کمبود پرستاره شده 3روز پشت سرهم 18 ساعته شیفتیم وشیفت هم نمی خواهیم ولی به زور باید واستیم آیا در 72 ساعت فقط 10ساعت آن هم اکه باسیستم به هم خورده خواب میشه....
    • مرتضائی (پرستار) IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      4 0
      خدا از دهنت بشنوه ! قلب آدم به درد میاد وقتیکه چنین اظهار نظرهایی رو میشنوه ! باور کن هر روز سر کار ، چندین مرتبه از این بی حرمتی ها میشنوم ! اگه دعای بعضی از این پیرزن ها نباشه و عشق به اونها نباشه ! اگه رضایت خداجونم نباشه نمیتونم این همه ناملایمتی رو تحمل کنم ! توی کشور ما به پرستار به چشم کسی که قراره کلفتیشون رو بکنه نگاه می کنن ! این انگیزه هایی که میدن کمه ، این بی حرمتی ها رو هم میذارن روش ! خوب و بد توی هر رشته ی شغلی وجود داره ! ولی در رشته ی پرستاری هم بی اطلاعی مردم از شأنیت پرستاری و شرح وظایفشون وجود داره و هم درک پائین مردم مبنی بر اینکه نبود امکانات و ویزیت نیومدن دکتر و تخت و پتو و بالشت نداشتن به پرستار ارتباط نداره و به مسئولین بالادست مربوط میشه و ...
  • amir IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    4 6
    خداپدرشون رابیامرزدکه لااقل یه سری زدند پرستارها فقط می نالندحقوقمان کم است وبهمان امااکثرشان نه اخلاق دارندنه می شودباانهاحرف زد اینگارمجبورندکارکنند وطلب ازمردم دارند
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 0
    من رفتار زشت هیچ کارمندی را با ارباب رجوع تایید نمی کنم، اگرچه این موضوع کاملا در کشور اپیدمی شده و وقتی من خودم به وزارت بهداشت می روم کارمندان آنجا هم رفتار مناسبی ندارند. خوب البته از رئیسشان یاد می گیرند!
  • سعید IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    13 2
    واقعاً جای بسی تاسف که چنین کسانی به چنین پستهایی می رسند. آقای وزیر نگاهی به آمار مهاجرت پرستارها به خارج از کشور بینداز. برای این قشر چه کار کردی که اینطور طلبکارانه برخورد می کنی. دستمزد ماهیانه یک پرستار در داخل و خارج را مقایسه کن و عرق شرم بریز. هنوز اضافه کار و مزایای شش ماه قبل پرستاران پرداخت نشده. به حال خودت تاسف بخور.
    • سیدی DE ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      1 6
      سیعد آقا! کارهایی که یک پرستار بعنوان وظایف پرستاری در خارج از کشور انجام میدهد هر گز یک پرستار داخلی انجام نمیدهد. ضمنا تفاوتی مابین حقوق پرستار داخلی و خارجی نیست. حتما شما حقوق پرستار خارجی را به ریال تبدیل می کنید بعد با حقوق پرستاران داخلی مقایسه میکنید! اگر پرستا ر داخلی که به خارج مجاهرت کرده می شناسید سؤال کنید آیا وظایف پرستاری که در خارج از کشور انجام می دهند این وظایف هم در داخل کشور انجام می دادند؟ آقای محترم من در بیمارستان داخلی و خارجی رفتار هر دو نوع پرستار را دیده ام. یک پرستار ویک دکتر در هر نوع موقیعت مالی و جغرافیایی هستند باید وظایف خود را انجام بدهند.
    • سعید IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      5 0
      آقا یا خانم سیدی فرمودید تفاوتی بین حقوق ها نیست . بفرمایید آیا یک پرستار در خارج زیر خط فقر زندگی می کند؟ پرستاران به خارج رفته زیاد می شناسم که الحمدالله با اینکه تازه مهاجرت کرده اند ولی بسیار راضی هستند. ضمناً پرستاران وظایف خود را می دانند و انجام می دهند و مقصر آنها نیستند که وزیرشان و امثال شما شرح وظایف یک پرستار را نمی دانند.
  • حسن IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 15
    به نظر بنده کار وزیر درست بوده کاش کسانی که به وزیر ایراد میگیرند یک روز کارشان بیفتد بیمارستان تامتوجه رفتار زشت این پرستار نماها با مردم عادی بشوند، دست وزیر درد نکند.
    • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      10 7
      شما خودت یک ماه جای یک پرستار کارکن بعد نظر بده.
  • محسن IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    16 1
    رفتار و عملکرد وزیر بهداشت قطعاً بسیار بسیار زشت بوده است ضمنا تراشیدن موی بدن به پرستار مربوط نیست در ضمن وزیر باید اشکالات را برطرف کند نه اینکه طلبکار باشد، وزیر به عنوان مسوول اصلی باید چاره اندیشی کند
  • هادی درویش IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 1
    اساساً گفتمان دولت نهم و دهم رو ایشون اجرا کردند چیز جدیدی اتفاق نیافتاده به قول یکی ار سروران فتنه " ادب مرد به ز دولت اوست" هرچند که نظر بالا دستیش با اوست!
  • sara IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 1
    اگرقانون ملاک عمل هست می بایست بدون هیچ بی حرمتی به انسانها به تخلف انها رسیدگی شود نه مثل آقای وزیر یک سوال و جواب احساسی جلوی دوربین ! و پای مال نمودن ارزش انسانی!
    • مرتضی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      10 0
      اول میخام به همه ی پرستارا یه خسته نباشیدبگم ؛ بعداً میگن همیشه یه سوزن به خودمون بزنیم، یه جوال دوز به دیگری!!!!!!!!!!!!! آخه اون پرستار بیچاره چی کار باید می کرد! اون شرایط چندتا دلیل مهم داره که یکیش پرستار ، باید بچسبیم به دلایل اصلی!من از طرف خودم از همه ی پرستارا معضرت خواهی میکنم، دست مریضا
  • ناصر IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 0
    آقای وزیر اگر میتوانی جلوی زیر میزی های بعضی از دکتر ها را بگیرین که مردم با بدبختی - قرض و قوله - خیلی خیلی معذرت میخواهم بعضی از افراد با عفت برای تهیه زیر میزی بعضی از دکتری های بی دین , برای نجات جان عزیزانشان تن فروشی میکنند. آقای وزیر جلوی این افراد را بگیرید. گاهی موقع نام چنین دکترهایی بمیان می آید چنان لعن نفرین میفرستم و تقاضای عذاب الهی میکنم. ولی در عوض نام پزشکان با ایمان و دیندار وحتی رایگان عمل میکنند و خرج تو راهی بیمار را نیز میدهند اشک شوق میریزم و دلم آرام میگیرد. الا بذکرالله تطمئن القلوب فقط میتوانم بگویم خداوند اجرتان را بدهد
  • آینده IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 0
    ازجمله ایراداتی که برخی نمایندگان ابراز میکردند تند خوئی ایشان بود.از طرفی آن آقای وزیر آرام را رئیس دولت هلو نامید! وحالا این وزیر ناآرام را چه می نامند؟ منتظر یم آقای رئیس جمهور.
  • سیدی DE ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 5
    شخصا همراه بیمار 10 روز در بیمارستان دولتی سپری کردم اکثر کار و وظایف یک پرستار را باید برای بیمارم انجام میدادم وبابت همراه بیماره هزینه هم پرداخت کردم و رفتار پرستاران بسیار زشت و پر توقع بوده و منت به همراهان بیمار وخود بیمار می گذاشتند چون که تحصیل کرده اند و حقوقشان خیلی کم است نباید از آنها چیزی خواست. ولی اگر پولی بعنوان کادو یا شیرینی به انها داده می شد پرستارها فوری حالت فرشته نجات را به خود می گرفته اند تازه وظائف یک پرستار را انجانم می دادند. سرپرستارها هم احساس می کردند که از دماغ فیل افتاده اند. این نوع انسانها فقط بخاطر پول پرستار شده اند؟ اگر چنین است باید در جستجوی شغلی پر آمد وبی مسئولیتی باشند.
  • بدون نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 1
    باید تاسف خورد
  • بدون نام US ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    14 0
    بقول ناصر الدين شاه همه جيزمان به همه چيزمان مي آيد.....
  • رضا IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    12 0
    بی ادبی و جوگیرشدن با قاطعیت فرق داره
  • کارگر ایرانی IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    18 0
    آقای وزیر اگر راست میگن وبه قولی همه چیز فیلم نیست تشریف ببرن بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی که با دفترچه های سازمان تامین اجتماعی از مردم بابت ارائه خدماتی که طبق قانون باید رایگان باشه به لطف دولت مهرورز و با کرامات آقای مرتضوی از مردم پول طلب میکنن رسیدگی کنن نه یک پرستار که دستش به هیچ جا بند نیست .
  • EDRIS IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    14 0
    باسلام و خسته نباشید خدمت تمامی همکاران خودم ولش کنید حر ف وزیر را نفس او از جای گرم بلند می شود
  • بدون نام IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 0
    حرکت خیلی زشتی از سوی وزیر بود واقعا متاسفم براش
  • محمد شبرندی IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    2 2
    کاشکی برای انتخاب پرستاران و کادر درمانی فیلترهای ایجاد می شد که از لحاظ روانشناسی فرد را مورد بررسی قرار می داد
  • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 6
    بنظر می رسد این برخوردها لازم است چون بعضی ها خدمت به مریض ها را با کیاست بر مریضا اشتباه گرفته اند در ثانی از این را روزی می خورند روزی حلال همینطوری مفت و راحت گیر نمی اد - داداش
  • بدون نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 0
    پرستاران یک روز اعتصاب کنند آقای وزیر می فهمد آنها چه کسانی هستند.
  • بیمار IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    2 5
    آقای وزیر کار خوبی کردند. یک بار بنده رو یکی از منشی های رئیس بیمارستان محلاتی تبریز مورد فحش و بداخلاقی قرار داد . و حتی بنده به رئیس بیمارستان هم گزارش دادم اما به روم خندید. باید با رئیس بیمارستان هم همینطور کاری کرد تا بفهمد هیشکی نیستند.
    • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      6 0
      تو رو خدا ببینید ما با چه کسانی مواجه هستیم. بحث در مورد پرستار است ایشان در مورد منشی صحبت می کنند. واقعاً به حال پرستاران مظلوم این مرز و بوم خون می گریم
    • بهرام فروهر IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      4 0
      آقای "بیمـار"! فـقط یه سوال دارم ازت: حالت خوبه؟!
  • حنیف IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    4 0
    وزیر عزیز دولت مهرورز و خدمتگذار مشکل این بیمارستان بخاطر کم کاری یک پرستار یا دولت نیست این مشکل خیلی ریشه دارتر از این حرفهاست ...ازماست که برماست
  • بدون نام IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    2 1
    مادر من در اسفند ماه سال 91 در بیمارستان عالی نسب تبریز بستری شد و بعد از آن به خاطر یک مشکل دیگری که داشتند در بیمارستان شهید مدنی نبریز بستریش کردیم که متاسفانه شرایط حاکم بر این دو بیمارستان حاکی بدون صاحب بودن آنها می کند . البته به خاطر عدم وجود مفهوم بیمارستان در این دو مرکز مادر اینجانب دچار زخم بستر از نو درجه چهار شدند که این موضوع بیماری اصلیش را به حاشیه برده است.هر چند قبول دارم که پرسنل 700 یا 800 هزار تومانی بهتر از این نمی شود ولی باید به حال این مردم باید گریست. اون از اوضاع بیمه ها و این از وضعیت بیمارستان ها.البته اگه مسئولین علاقه ای به پیگیری داشته باشند تمام مستندات و جزییات نابسامانی قابل ارائه است
  • مصطفی قبادی IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    13 0
    متاسفانه این آقا خودش میهمون چند روزه حالا واسه مردم ژستای آرتیستی میگیره !
  • علیرضا دیم کار IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 0
    تبلیغات...همین
  • محمد IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    16 1
    اقای وزیر خانم بنده پرستاره و من یه سوال دارم ؟ طبق استاندارد های جهانی هر پرستار با چند مریض باید کار کنه؟ 20 الی 30 مریض یا در نهایت 2 مریض؟ حقوق یه پرستار در دنیا چقدره در امریکا سالانه 50 الی 60 هزار دلار یا 3600 دلار ایران؟ مگه ما کشور مون اسلامی نیست چطوره که خانم و اقا تو دانشگاه که با لباس تو یه کلاس درسی می شینن باید تفکیک بشن اما تو بیمارستان یه پرستار زن باید یه بیمار مرد رو بتراشه ( shave) کنه؟ در آخر با این بازدید و توپیدنو حال گرفتن مشکلات حل شد؟ اقای وزیر خدایی چرا ایران این همه مریض داره؟ چرا بیمارستانها این همه شلوغه؟ چه بلایی سر مون داره میاد بهتر نیست یه بازدید اینجوری از کارخونه های تولید سوسیس و کالباس داشته باشین ببینین با چی دارن گوشت اختراع می کنن؟
  • محمد IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 1
    تازه اقای وزیر یه سوال دیگه چرا باید یه پزشک در ماه50 میلیون تومان کارانه بگیره و یه پرستار 200 هزار تومان؟ جناب اقای وزیر با بچمون دعا میکنیم که کاش مامان امروز شب نبود یا کاش فقط صبح بود و صبح و عصر نبود و یا کاش فقط عصر بود و عصر و شب نبود. بله جناب. فکر کردی با بیمارستان گردی همراه با دوربین و پخش تو تلویزیون مشکلاتو حل میکنی؟ اقای وزیر مشکل اینه که 40 تا داروخانه بری و یه شیاف دیکلو فناک نتونی گیر بیاری 60 تا دارو خانه بری و یه ویتامین b3 ورقی 200 تومنی رو گیر نیاری حالا چه برسه به یه سرطان کبدی و تهیه داروی اوستین 400 . اقای وزیر رفتارت با اون پرستار اشک منو در اورد چون ممکنه نفر بعدی خانم بنده باشه.
  • احمد IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    1 9
    یه ادم حسابی از کل سیستم مدیریتی ایران باشه همینه . خیلی هم خوب برخورد کرد
  • بدون نام IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    6 0
    واقعا آقای وزیر خبر ندارندهفتاد درصد وظیفه اصلی پزشکان محترم عمومی ومتخصص در بیمارستانها توسط پرستاران انجام می شود؟چون نود درصد یا مهارت علمی و عملی ندارند یا درطول 24ساعت چند بیمارستان همزمان کشیک هستند و حوصله ندارند...پرستاران که هستند باید یک تنه هم پزشک باشند هم پرستار هم انتظامات هم خدمات هم کمک بهیار وهم....همه کاره وبعدهم هیچ کاره.....بالاخره تا زمانی که وزراتخانه پزشکی وپبراپزشکی ادغام هست پرستاران پر تلاش کار می کنند تا پزشکان نان حرام به منزل ببرند.اگر طبابت پزشکان ایرانی درست هست چرا هیچکدام اجازه طبابت در کشورهای درست وحسابی را ندارند واینجا با این هرج ومرج کارمی کنند وپول برای زن وبچه اشان در خارج میفرستند این همه بیمار با تعدادمحدود پرستار و انتظارات بسیار بالای پزشکان.....
  • روانشناس IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    9 0
    بهتربودخبرآنلاين اول توضيح مي دادكه تراشيدن پاي بيمار وظيفه كارشناس پرستاري است ياكمك بهيارتامردم اشتباه نظرندهند
  • محمد از مشهد IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    7 0
    من به عنوان يه پرستار چكار كنم با شيفتي 40تا مريض اونم حد اقل /اينجا تمام پرسنل ديسك كمر وواريس كرفتن از رييس بيمارستان بگير وجراح تا خدمتگار *اونوقت طرف توقع داره به تمام كارات برسي
  • مجید خطاب به خانم مرتضائی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    7 2
    خانم پرستار نفرین کردن کار درستی نیست شما مثلا پرستار و صبور هستید . شما انتظار نداشته باشید مردم فکر کنند همه پرستارا مثل شما هستند . نه تنها پرستارا بلکه پزشکان هم برخوردهای گوناگون دارند . من دو هفته پیش یه درمانگاه خیریه رفتم پزشک اول چنان بی حال و بی حوصله با من برخورد کرد که انگار زورش کرده بودند و اصلا برای من بعنوان یک بیمار دلسوزی نکرد در عوض پزشک دیگه خانمی بودند که بعداز معاینات برام ازمایش نوشتند و شدیدا تاکید داشتند ازمایشات را انجام بدم و بی خیال نشم . مهم شخصیت ادمهاست . من میتونستم در مورد اولی جمع ببندم و یا در مورد دوم جمع ببندم که همه پزشکا بد هستند یا خوب !!!!! نفرین کاری را درست نمیکنه سعی کنید یک جامعه پرستاری صبور و دلسوز تربیت کنید تا نفرین افراد جامعه!
  • امیر IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    11 2
    کاش آقای وزیر این رفتار را با دکترهایی که زیر میزی چند میلیونی می گیرند انجام می داد.
    • بدون نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      6 0
      آخه ایشون خودش هم دکتره!
  • بدون نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    7 1
    همة رسته‌هاي شغلي شرح وظايف مشخصي دارند. تراشيدن موي بيمار جزو شرح وظايف پرستار بخش نيست. بايد هركسي در حيطه وظايف و مسئوليتهاش مواخذه بشه. هم رفتارشون از نظر اخلاقي زشت بود هم مواخذه كسي بابت كاري كه وظيفه ديگري است تخلف به حساب مياد.
  • ناشناس IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    4 6
    باسلام ای بابا شما اوضاع بیمارستانها روتو شهرستانها اگه ببینین چی میگین مثلا تو شهرکردکوی استان گلستان بیمارستان قلبش برای یه عمل قلب پرستارش ازت زیر میزی میخاد فکرشو بکنید اونجام شده دیگه ...
    • سعید IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      6 2
      در جاییکه درباره کلیات داره بحث میشه وارد جزییات نشو. اینجا بحث در مورد جامعه پرستاریست. این نظر شما توهین به کل جامعه پرستاریست و کم از حرکت زشت وزیر نداره. مثلاً خودت شغلت چیه که من چندین مصداق از خلافهایی که در حیطه شغلی شما میشه رو بگم. واقعاً متاسفم که هنوز صحبت کردن صحیح رو یاد نگرفته ایم.
    • متین IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      4 0
      پرستار دلیلی نداره که زیرمیزی بخواد چرا که وظایفشون تعریف شده است و نیازی مثل پزشک به زیرمیزی نداره.
  • فاطمه IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    10 2
    یک نفر به ایشان شرح وظایف پرستاران را آموزش دهد.
  • رضا IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    1 16
    با سلام:به نظر بنده كار بسيار جالبي كرداگر هركس به وظايف خود آشنا باشد هيچ وقت اين شرايط پيش نمي ايد.اگه تمامي مسئولين اينچنين باشند وضعيت به مراتب بهتر خواهد شد.
    • بدون نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      3 6
      خلایق هرچه لایق.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    11 1
    به لحن ايشان در گفتگو با مريضها هم توجه بفرماييد. ايشان مريض ها را "اين" خطاب مي فرمايند.
    • بدون نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      9 0
      درسته بايد هم « اين » بگويد در اين كشور همه ما يك شيي بيشتر نيستم هنوز طرز حرف زدن خودمان كه فارسي است را نميدانيم حالا فكر كنيد بخواهيم مملكتي را اداره كنيم .
  • نسيم.......تهران IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    2 7
    اقاي وزير يه سر هم بي زحمت برو بيمارستان ميلاد .......پرستار ها در اين بيمارستان بد ترين نوع برخورد رو با مريض و همراهشون دارند......كسي كه مراجعه مي كنه به بيمارستان از روي خوشي و تفريح نمي ره .....كار پرستاري سخت هست اما اين كار به هيچ وج به هيچ پرستاري تحميل نشده .....خودش انتخاب كرده .....يه مريضي كه از شهرستان مياد با هزار درد بي درمان سرطان شب رو جايي نداره بره تو خيابان جلوي بيمارستان سپري مي كنه درسته پرستار جلوي همه سرش داد بزنه و تحقيرش كنه .....دست بالاي...خدا شاهده پرستاره به عيني چشم خودم ديدم چگونه سر مريضها و همراشون داد مي زنند....اي كاش خودمون كارمون درست باشه نه اين كه زور بلاي سرمون باشه تا وظايفمون رو خوب انجام بديم..با ارزوي روزي كه با هيچ بيماري برخورد بد نشه .......
  • سید احسان IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    9 0
    شوی تلوزیونی جالبی بود آقای دکتر در حال احیای قلبی بیماره خیلی خونسرد به طرف دوربین بر میگرده و دوربین رو نگاه میکنه آقای وزیر اگر میخاد مردی بودنشو ثابت کنه نمیخاد سره پرستار داد بزنه یه سر به داروخانه سیزده آبان بزنه دارویی که بهمن ماه 140 هزار تومان برای شیمی درمانی خریدم رو این هفته 250 هزارتومان خریدم مرسی از خبرانلاین
  • guia IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    7 1
    سلام : اقاي وزير باير از جامعه پرستاري عذر خواهي كند . اين دليلي بر ارتباطات مافيايي در حمايت از گروه مديران نا لايق ميباشد . چرا در يك كشور ديگر به صورت يك مدير گوجه گنديده ميزنند و اتفاقي نمي افتد ويا چرا ما با مهاجرت عظيم پرستاران ماهر كه زبانزد همه هستند روبرو هستيم اين اقاي وزير در زمان مديريت خودش براي زحمتكشان بهداشت چه كرده كه امروز به خود اجازه اين حركت را ميدهد
  • بدون نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    4 2
    شما بعنوان يك وزير الگوي بسيار خوبي براي همكاران خود در ساير مراكز هستيد.اي كاش ما پرستاران ميتوانستيم از وظايف حرفه اي وانساني خود حتي براي يك ساعت دست ميكشيديم تا شماو همكارانتان كه مسلما طرز فكر و برخورد اكثريت ايشان با شما قابل مقايسه نيست ، به ارزش حضور پرستاران در حيطه درماني پي ببريدو به اجازه چنين رفتاري را به خود ندهيد .
  • بدون نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    12 2
    آقاي وزير متولي كل مجموعه بهداشت و درمان كشور هستند.واي به احوال اين مجموعه با چنين متولي باتربيتي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • هادی درویش IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      7 1
      به قولی پیش نماز که آره پس نماز ....
  • بدون نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    13 1
    صدا و سيما دزدان هزاران ميلياردي از بيت المال را به اين آساني كه خادمين حوزه بهداشت و درمان را زير سوال مي برد زير ذره بين نبرده است.
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    7 2
    انگار جناب وزير قصد عذرخواهي از جامعه پرستاري را ندارند!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    6 0
    تقصر پرستار نیست سیستم درمانی ما ایراد دارد وقتی پزشک با پول بیت المال پزشک میشود وفکر ثروت اندوزی از طریق باز کردن مطب مشکلات درمانی در کشور ایجاد میشود که در بیمارستان پزک پیدا نمیشود وبیمار معطل وسرگردان با قانونی وضع شود که (اگر پزشکان نماینده اجازخ تصویب آن را بدهند ) که پزشک فقط وفقط در بیمارستان کار کند وبساط مطبهای شخصی جمع گردد تا پزشکی که با پول وامکانات بیت المال رشد کرده خدماتش به مردم وبیت المال ارائه شود ویا دوباره همانند اوائل انقلاب پزشک هندی وارد کرد تا کاسبی این پزشکان سودجو برچیده شود نمونه سریال پرستاران
  • Hadi-F IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    21 3
    باسلام: من نه یک پرستار هستم ونه یکی از کارمندان ومسئولین مجموعه بهداشت کشورنه خودم ونه هیچکس ازبستگانم تواین حرفه نیستسم. .ولی برخورد وزیرمحترم با این پرستاررا ناشی از عدم درک صحیح ایشان ازشرایط کاری یک پرستار میدانم .این حرکت یک ژست عامیانه بود که به هیچ عنوان باشئونات یک وزیر سنخیت ندارد .ایشان هدفشان فقط خودنمائی در نمایش قاطعیت بود بهتراست وزیرمحترم قاطعیت خودرا در مهار زیرمیزیها به نمایش بگذردنه درسرشاخ شدن بایک پرستار.باتشکر
  • بي غرض IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    4 5
    اي خداااااااااين همه نظر!!!! اين ماجرا مثل اين ميماند كه يك ساختمان عظيم با همه افرادي كه در آنند در حال سقوط باشد و شما نگران لكه اي باشيد كه روي شيشه پنجره آن است!
  • بدون نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    8 2
    یعنی نمی دانند که وضعیت بیمارستانها چگونه است؟ ایشان نمی دانند وظیه هر کس چیست که اینگونه قدرت نمایی می کنند.
  • سعید IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    10 0
    آقا یا خانم سیدی! آیا پرستاران در خارج زیر خط فقر زندگی می کنند؟ اتفاقاً پرستاران زیادی را می شناسم که به خارج مهاجرت کرده اند و از زندگیشان هم راضی هستند. نگاهی به آمار مهاجرت پرستاران خود گویای این واقعیت است و دیگر عدله نمی خواهد و هر روز به این آمار افزوده می گردد.خوب شد که در مورد وظایف صحبت کردی. پس بدان آنچیزی که مطرح شد در حیطه وظایف یک پرستار نیست. همین بی اطلاعیهاست که چنین بدرفتاریهایی را بوجود می آورد. متاسفانه ما عادت داریم در همه زمینه ها اظهار نظر کنیم حتی اگر در مورد آن آگاهی نداشته باشیم تا خودمان را مطرح کنیم.شما اگر می توانستید که کارهای بیمارتان را انجام دهید پس او را به بیمارستان نمی آوردید و در خانه از او مراقبت می کردید که هزینه ای هم بابت رشوه و زیرمیزی! متقبل نمیشدید
  • آرمان IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    10 1
    گفتمان آقای وزیر بسیار شبیه گفتمان آقای احمدی نژاد است.
  • بدون نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    4 1
    همه چيز مان بايد با هم همخواني داشته باشد. اگر فقط اشكال از اين بيمارستان و اين پرستار بود برخورد وزير به اين صورت را قبول داشتم. ولي وقتي اينجور نيست وزير با يك پرستار نبايد اينگونه برخورد كند بلكه رئيس بيمارستان بايد موءاخذه شود.
  • خان IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    2 1
    چشمها را باید شست جور دیگر باید ...!!!!
  • رمضانی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    11 1
    وضع بیمارستان امام حسین(ع) از بد بودن شهره همه است . نام مقدس بیمارستان را عوض کنید
    • سلیمانی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      3 0
      آگاه باشید که مسئـول تمام این مشکلات بیمارستان امام حسین (ع) فـقط اون خانم پرستار بوده. فکری جز این نکنید!!
  • مهدی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    6 7
    بذون شک کار وزیر زشت بود اما این به معنای درستی رفتار پرستارها در بیمارستان نیست. به نظر من باید بیمارستان ها رو از نظر اخلاق رفتار با مردم زیر و رو کرد (وزیر و پزشکان با پرستارها و مردم اینجوری برخورد می کنند و پرستاران هم در برخورد با مردم جبران می کنند) چند شب پیش (نیمه شب) با دل درد شدید به اتفاقات بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کردم و خانم پرستار بی ادب حتی پاش رو از روی میز جلوش بر نداشت و گفت اینجا کاری برای شما نمی توانیم انجام دهیم و باید مراجعه کنید به بیمارستان شوشتری. اینکه با چه مشقتی ساعت 3 نیمه شب خودم رو به بیمارستان شوشتری رسوندم بماند اونجا فهمیدم که بیمارستان شوشتری، بیمارستان تخصصی زنان و زایمان است. اون شب و فرداش من برای عفونت معده توی بیمارستان سعدی بستری شدم .
  • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    12 0
    معني سرزده رو هم فهميديم .يك اكيپ خبرنگار دنبال آقا!واقعا كه؟!
  • ملت بی پناه IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    15 3
    مادرم را در اتاق خصوصی بیمارستان مهر بستری کردم شبی نیم ملیون گرفتند برای هر کاری باید جند بار به پرستاران التماس می کردم و ملاقه های مادر ر ا تا نمی گفتم عوض نمی کردند بماند که زیرش را نیز خودم تمیز می کردم تازه دکتر ارتوپد 8 ملیون عمل جراحی را در اتاقش بدون رسید و ثبت در پرونده گرفت و انقدر مادر را نگهداشت تا 8 ملیون هم بیمارستان هزینه کند و فقط 4 ملیونش در پرونده نوشته شد وقتی فکر میکنم بیمارستان خصوصی این است وای به حال بیمارستان دولتی و مریض های بدون پول فقط خداوند ملت ایران را از این یتیم بودن که کسی به فکرشان نیست نجات دهد آمین
  • سعید IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    15 1
    بنده هم همون وقت که در حال تماشای این گزارش و شاهد برخورد تند و بی ادبانه آقای وزیر را دیدم جدا متاثر شدم. امثال این خانم پرستار جزء چوب ندانم کاری ها و بی برنامگی های همین مسئولین کلان مملکت را می خورن. جناب وزیر سعی داشت تا با این نحوه برخورد خود را در جایگاه یک مسئول مصمم و قاطع نشان دهد غافل از اینکه مقصر نه این خانم پرستار که مدیران ایشان اند.
  • نازنین IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    7 1
    آقای وزیر واقعا بی ادبانه رفتار کرد.شیو مریض به عهده کمک بهیار نه پرستار
  • بدون نام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    3 0
    یعنی ما هم هستیم!!!
  • شاکی نظام پزشکی IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    10 0
    مملکتی که پزشک سالار باشه تمامی مشکلات ناشی از مدیریت بیمارستان ها-شکایات صورت گرفته از نحوه درمان-خطاهای پزشکی و....رو به حساب پرستاران وبهیاران و سطوح پایین تر از خودشان مینویسند. این واقعیتی بسیار تلخ است آقای وزیر شما بخواهید یا نخواهید زورتان نمیرسد .پس جلو دوربین ومردم بجای پاسخگویی توهین نکنید.
  • بدون نام IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    10 0
    سلام:بهترین کار اصلاح قانون و دادن امکانات به بیمارستانها میباشد.ایا اقای وزیر از مشکلات بیمارستانی که خودشان رییس انجا بوده اند اطلاع ندارند یا از این کار هدف دیکری را دنبال میکنند.از دادن ارز دولتی به دارو و گران شدن دارو و نایابی بعضی اقلام داروها و حتی داروهای داخلی پی به هدف اقای وزیر که همان تبلیغات است برده میشود:ز عمل کار بر اید نه به حرف
  • بدون نام IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    7 0
    محسن :زعمل کار بر اید نه به حرف:ایا بدون همراهی دوربین نمیشود از بیمارستان بازدید کرد:
  • بدون نام IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    12 0
    من پزشك هستم. از اين خانم پرستار محترم كه جناب وزير به ايشان در هفته بزرگداشت مقام زن بي احترامي كردند صميمانه عذر خواهي مي كنم. واقعا زشته براي وزارت بهداشت.
  • هیرا A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    14 0
    اقای وزیر! 1.شما اول یرسد شرح وظایف رو تو بیمارستان بخونید یعد بفرمایید امر و نهی! 2.شیوینگ کار پرستار نیست 3.مریض اقا رو خانم باید شیو کنه؟ 4.اقای وزیر مگر تو خودت "چی" هستی که اینجوری حرف میزنی؟! باید وزیر از پرستاران عذرخواهی کنه
  • بدون نام US ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    11 0
    سی و اندی سال از تصمیم به بازنگری در کار پرستاران گذشته کدام بازنگری ؟! کدام رسیدگی ؟!! ساعت کار طولانی ، شیفت های پشت سر هم و قوانینی که سالهاست باید بازنگری شوند . اما کوچکترین اشتباهشان با سور کرنا پخش میشود
  • s m g IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    16 3
    چندسئوال ازجناب جو زده: 1- جنابتان با این همه دبدبه وکبکبه برای اون پرستارچه کردی که حالا طلب کار شدی؟ 2- اگه کم کاری ازطرف بیمارستان یا پرسنل بوده ( که هست ) کی مقصره؟ پرستار، بیمارستان، مسئول کشیک، معاونین جنابعالی، خودتون، نگهبان در بیمارستان، پزشکی قانونی، تاکسی دربستی های مقابل بیمارستان؟!!!!! 3- این نوع ادبیات و برخورد با پرستار واصلا، یک هموطن، جزءکدام آموزه های دینی است؟ 4- آیا آبروی مومن ازآبروی خانه خدا بالاتر است یاخیر؟ ( آنهم مقابل دوربین صدا وسیما بابینده میلونی ) 5- آیا باخانواده خود هم چنین برخوردی میکنی؟ اگربله، که فکری به حال خودکن که آفتاب لب بومی. اگرنه، که وامصیبتا. 6- وهمچنین این حرکت جنابتان سئوالهای بسیاری درپی دارد که نه مجال طرح آن است ونه جوابی که ......
  • مهدی وجدانی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    6 3
    پرستاری واقعا کار سختیه هر کسی مشکلی داره اکثرا به پرستار مراجعه میکنه گاهی اتفاق میافته که پرستار هم کم بیاره چون اونها هم یه ظرفیت دارند کار وزیر خیلی اشتباه بود با این کارش می خواست خودش مطرح کنه این کارها از یه مسول بعیده میتونست یهجوری به خانم پرستار بعدا با آموزش که هیچ لطمه ای به شخصیت پرستار وارد بشه.
  • محمد IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    17 3
    آقای وزیر باید به خاطر این رفتار ناپسند و دور از ادبش رسماً از جامعه پرستاری عذرخواهی بکنه
  • `پرسنل بهداشتي IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    13 7
    زيرميزي راپزشك ميگيره.ملامتها از ان پرستار .احترام وپول را دكتر ميگيره .ناراحتي وبداخلاقي براي پرستاررياست بيمارستان هم ازقشر پزشك است وطرفدار صنف خود.كجاي ايران رييس يك بيمارستان ازصنف پرستار يا غير پزشك هست.كجاي دنيا اين اختلاف ‍ژرفناك بين درامدپزشك وپرستار هست و......
  • بدون نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    2 7
    با سلام اصلا رفتار توهين آميزي نداشت . فقط اميدوارم تنها قاطعيت ظاهري نباشد . با تشكر
  • حتما بخوانید IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 2
    اصولاً در وزارت فخیمه بهداشت گروهی افراد فرهیخته و صاحب جمیع کمالات وجود دارند که گمان می کنند ماه و خورشید و فلک باید بگردند تا این گروه بتوانند به راحتی به امر سلامت مردم بپردازند. در این زمینه تمام امتیازات و دستاوردها مربوط به این فضلا است و بقیه به عنوان نیروهای پشتیبان باید در خدمت این گروه باشند و البته اگر جایی هم مشکلی وجود دارد مربوط به بقیه است و نه ایشان. این دوستان تمام پستهای مدیریتی را ملک بلامنازع خود می دانند به طوری که حتی از پست مسئول نقلیه نیز در بعضی دانشگاههای علوم پزشکی نم یگذرند چه رسد به ریاست و معاونت و غیره ولی در زمان پاسخگویی بقیه باید جور بی مدیریتی ایشان را به دوش بکشند. از دیگر صفات ممتازه وزارت بهداشت تقسیم کارکنان به «بالا ده ای و پائین ده ای» است. کارکنان
  • لطفا بخوانید IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    11 2
    /یادداشت/احمد نجاتیان اصلاً تو خودت کی هستی؟ جمله توهین آمیز وزیر بهداشت خطاب به پرستاری که مشغول خدمت صادقانه به بیمارش بود موجی از اعتراض را در جامعه پرستاری ایجاد کرده است،گویی هنوز کسانی خود را بالا ده ای و دیگران را پایین ده ای فرض می کنند. اصلاً تو خودت کی هستی این جمله گوهر باری است خطاب به یک پرستار که پنجشنبه شب در پربیننده ترین برنامه صدا وسیما یعنی بخش خبری 20:30 از زبان وزیری تراوش شد که مسئولیت وزارتی را بر عهده دارد که علاوه بر چند صد هزار نیروی متخصص دارای همین مقدار دانشجو در رده های مختلف است و رفتار و منش او باید سر لوحه و الگو برای دیگران باشد.البته صدا و سیما هم مقداری در انتخاب مطلب کج سلیقگی کرد ولی اصل مطلب جای دیگری است. اصولاً در وزارت فخیمه بهداشت گروهی افراد فر
  • تو IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    4 8
    اولا وزير حق نداشت اينجوري كنه مگه خودشون كاراشونو درس انجام ميدن كه بقيه هم درست انجام بدن دوما هر كسي را بهر كاري ساختن تويي كه بي مسئوليتي وصبر وتواضع نميفهمي چيه چرا پرستار شدي هان
  • بدون نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    12 1
    پرستاران باید یک ساعت اعتصاب کنند تا همه قدر زحمات آنها را بدانند وقتی عزیزانشان را از دست دادند. خود وزیر هم در نهایت زیر دست همین پرستاران خواهد رفت
  • مرضیه IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    3 9
    مطمئنی که پرستار 600-700حقوق میگیره من با مستندات میگم حداقل حقوقی که میگیرخ بالای 800 کارانه هم که میگیره به اندازه حقوقشم اضافه کار میگیره.متوسط 1500هزار تومن .وظیفشه می خواست پرستار نشه می دونست کار سختیه باید این توانایی رو در خودش ببینه و بعد بیاد پرستار بشه. اصلا احساس مسئولیت که نمیکنند خیلی کمند پرستارای خوب
    • بدون نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      6 3
      ان شاءالله تو مریض بشی و قدر پرستار را بدونی .1500 بخور تو سرت اگر ما پرستارها 1500 گرفته باشیم.
    • حمید IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      6 1
      تا وقتی مردم ارزش دانش آموخته های کشور خودشون (پرستار) رو ندونن، اونا هیچوقت با دلگرمی و روحیه کار نـمی کنن. روحیه ای که مردم میتونن به پرستارا بدن حـتی از وعده های توخالی دولـت هم موثر تره. همیـن که پرستارا بدونن مردم قدر زحماتـشونو میدونن با انـرژی مضاعفی تلاش می کنن اما وقـتی آدم های کم خردی مثل مرضیه میــان میگـن: «وظیفشه می خواست پرستار نشه » به راحـتی از این کار مقدس و سخت دلبریـده میشن.
    • nurse IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
      5 1
      من نمیدونم برچه اساسی چنین حرفی زدی،اما اینو بدون وقتی به 2تاپرستار 55تابیمار میدن و110تاهمراه چه جوابی بهتر از جواب من پرستار میخوای بدیبااینکه کارآموزیمو 6نفر توی گروه هستیم از پس کارای 55تابیمار برنمیایم،چ برسه به پرستارای زحمتکش طرف حساب ما خداست،پس حرفی که میخوای بزنی رو مزه مزه کن چراکه طرف حسابت میشه خدا... امیدوارم هرکسی چنین نظری داره به همین زودی زود جوابشو از خدا بگیره یاحق
  • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    13 6
    آقای وزیر من ازطرف شما خجالت کشیدم .در روز قیامت جابگوی پرستاران باش.....
    • جلیل IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      2 14
      اتفاقا منم از برخورد بد شما با بیماران خجالت می کشم شما هم در روز قیامت جوابگوی بیماران باش
    • جلیل IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      2 21
      من این فیلم رو الان دیدم بر خلاف کا منتهای بالا بسیار از رفتار وزیر خوشم اومد خیلی خوب پیگیر قضایا بودند وبرخلاف سایر مسئولین هیچ توجیهی نداشتند من اگه ایبشون رئیس جمهور بشه بهش رای میدم
  • بدون نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    7 2
    چرا اقاي وزير برخورد بسيار بد بسيا ري از پزشگان كه با وجود پول زير ميزي كه از بيمار ميگيرند هر گز با بيمار رفتار خوبي ندارند و كل نيروها از دست اخلاق بد انها در امان نيستند چون انها پزشك هستند.
  • شکوه IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    28 3
    ارزش به پرستار=ارزش به بهداشت جامعه قابل توجه وزیر که هنوز وظایف کادر درمان و نحوه ی صحبت کردن بلد نیست.اول نیرو تامین کنید بعد بررسی کنید به جای پزشکان بی سواد پرستار تربیت کنید که ستون بهداشت هستند.پرستاری ایران رو با خارج مقایسه کنید بعد انتظار داشته باشید
  • سارا A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    1 17
    به شخصه هیچ خاطره خوبی از رفتار پرستارها تو بیمارستان ندارم. عدم رسيدگي مناسب به بيماران؛ سر به هوایی؛ برخورد بد و نگاه از بالا و حتی تهدید آمیز با بیمار و همراهان بیمار از بارزترین و غالب ترین رفتارهای این قشره. کجاست اون ایثار و ادب و از خودگذشتگی؟
  • پرستار IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    8 1
    واقعا متاسفم برای این برخورد- اونای که دارید از بدی پرستارا میگید اگه یه شیفت تو بیمارستان بودید با 25 مریض اینجوری حرف نمیزدید...
  • وحید A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    1 5
    آقا راست میگن من دوبار تو بیمارستان امام خمینی بستری بودم فقط کم مونده بود کتک هم بخورم از دست پرستارهای اونجا ولی انصافا یک بار توی بیمارستان شهید دستغیب بستری بودم احسنت به این پرستارا
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    5 0
    وزیر شخصیت خودش رو نشون داده اگه ایشون میتونند مشکل زیر میزی دکترا که حالا شده رو میزی و اینهمه گرونی دارو و نبود داروهای ضروری رو حل کنه پس خودش فکر میکنه کیه ..
  • انیس IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    13 0
    من خودم دانشجوی پرستاری هستم.سال اولی که رفتم بیمارستان با خودم گفتم باید با همه پرستارها فرق داشته باشم.مهربون باشم،کارمو درست انجام بدم و...اما یه مدت که گذشت دیدم تبعیض بین من دانشجوی پرستاری و دانشجوی پزشکی زمین تا آسمونه،توقع بیمارا و همراهیاشون بالاست،ساعت کاری خیلی زیاده طوریکه وقتی به خونه میرسم مثه جنازه می افتم،بوی خون و الکل و ...باعث سردرد میشه،مرگ یک بیمار چن روز دپرسم میکنه،تغییر شیفتها باعث اختلال تو سیکل خواب و بیداری میشه...پرستار نیستی تا بدونی چه زحمتی داره.پس دیگه هیچ وقت نگو حق پرستار بوده که اونجوری باهاش برخورد بشه.....
  • مهمان IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    9 1
    من اولش که این ویدئو رو دیدم گفتم وزیر چقدر خوب رسیدگی می کنه بعد که نظر پرستارها رو خوندم به نظرم اومد پرستار ها هم حق دارن وزیر حق نداره به اسم رسیدگی کسی رو تو خطاب کنه یا توهین آمیز صحبت کنه من جای این پرستار بودم دیگه به پرستاری ادامه نمی دادم الان 4تا بچه کنکوری ببینن با پرستار چه رفتاری میشه دیگه عمرا بیان پرستاری بخونن.. کلا با مردم نمیشه زیاد مهربون بود زود طلبکار میشن میگن وظیفته ولی خب اگر وظیفه ای هم بر عهده کسی هست نباید تو انجام وظیفه کوتاهی داشته باشه.. به هر حال خوب نبود این برخورد مخصوصا اینکه ایشون یه پرستار خانم بودن ..