دو عضو حزب موتلفه اسلامی، آل​اسحاق نامزد این حزب برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را حائز ویژگی​های برجسته​ای خواندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه اسلامی در تهران با بیان اینکه رئیس جمهور ضعیف نمی تواند حماسه بیافریند، تاکید داشت: کسی که در تئوری و عمل اقتصاد بداند و در سیاست هم تجربه داشته باشد، آل اسحاق است که هم بر اقتصاد حوزوی،دانشگاهی ،عملیاتی و مدیریتی مسلط است .
رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: برخی از کاندیداها رجل مذهبی نیستند و اولین ماده اصل 115 این است که نامزدها رجل مذهبی و رجل سیاسی باشند.
وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای شهر و روستا همچون ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: گروه های اصلاح طلب و جریان انحرافی برنامه ریزی جدی برای انتخابات شوراها دارند. ما نیز از تیر ماه سال گذشته از استان ها درخواست داشتیم که طبق برنامه در این زمینه تلاش کنند تا به فهرست های نهایی برسیم.
بادامچیان ادامه داد:باید همراه با سایر اصولگرایان با رعایت مصالح نظام کشور و مردم تا کمتر از 2 ماه دیگر یک فهرست نهایی داشته باشیم
از سوی دیگر رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی انتخاب رئیس جمهوری حزبی را مقابله با خودکامگی خواند. مصطفی میرسلیم در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه اسلامی گفت: متاسفانه در گذشته شاهد بوده ایم که برخی روسای جمهور با شعارهایی وارد شده اما زمانی که دولت آنها به پایان می رسد آنگونه که ادعا کردند نبوده اند و یکی از علت های آن این است که رئیس جمهور حزبی و تشکیلاتی نبوده است.
وی خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامی وارد فعالیت انتخاباتی شده و از لحاظ انگیزه و نوع فعالیت اش نمونه است. امروز خواسته داشتن نامزد حزبی برآورده شده و او با انگیزه ای وارد صحنه شده که مشابه قبلی ندارد. یحیی آل اسحاق از اعضای ارشد حزب در گذشته بوده و سابقه دارد. عضو تازه وارد حزب نیست. دکتر آل اسحاق از نظر حزبی قابل ایراد گرفتن نیست و طی بررسی های مختلف و بر اساس فرآیند حزبی ایشان معرفی شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب حزبی را نفی خودکامگی دانست و بیان داشت: نامزد حزبی نماینده جمعی است و همه ملتزم به کمک به او هستند.منیت انسانها، آنها را به خودکامگی می رساند اما شخصی که از خرد جمعی معرفی شده مشخص است که دیگر خودکامگی ندارد.
میر سلیم با بیان اینکه اثبات وجود خود را با نفی دیگران انجام نمی دهیم و آنچه هستیم را عرضه می کنیم اظهار داشت: باید از عوام فریبی خودداری کرد. می توان در زمان انتخابات هزار نوع وعده داد اما وعده هایی که خلاف شرع و قانون و منطق باشد را نمی توان داد. وعده ای که سرمایه های آینده را بر باد دهد درست نیست. خیلی از وعده ها رای آور است اما وعده ای که تحقق نیابد نباید گفت.
میر سلیم عدم دست اندازی به بیت المال را از دیگر اعتقدات و راهبردهای حزب موتلفه اسلامی در انتخابات آینده عنوان کرد و بیان داشت: هر کدام از مسئولین بر اساس مسئولیت اموال عمومی را در دست دارند اما به هیچ عنوان نمی توانند به بیت المال دست اندازی کنند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =