فارس نوشت:

اسد‌الله بادامچیان رئیس ستاد انتخابات شورای شهر جبهه پیروان صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران که در محل دفتر حزب موتلفه برگزار شد از نهایی شدن لیست 31 نفره جبهه پیروان خبر داد.
بادامچیان افزود: مذاکرات ما با چمران و جبهه پایداری و جبهه ایستادگی ادامه دارد و نتیجه این مذاکرات ظرف دو هفته آینده مشخص می‌شود، از این رو ممکن است در لیست نهایی جبهه پیروان تغییراتی ایجاد شود. در فهرست ما از همه گروه‌های تخصصی حضور دارند و در این لیست از ابوذر زمان آقای عباس شیبانی تا جوانانی همچون آقای جولایی حضور دارند.
اهم اظهارات رئیس ستاد انتخابات شورای شهر جبهه پیروان را بخوانید؛
* امیدواریم اصولگران را به سمت یک فهرست واحد در تهران پیش ببریم.
*اصلاح‌طلبان تاکنون فهرستی نداده‌اند و اگر فهرستی ارائه کند، تفکر ما با آنها منطبق نیست.
*ورزشکاران عزیزان بزرگواری هستند که ما از طرف این جامعه آقای غفوری فرد را که پیش از این رئیس سازمان تربیت بدنی بوده است را معرفی کرده‌ایم و امیدواریم نظرات آنها را برآورده کند؛ بنده و آقای آل اسحاق شب گذشته جلسه‌ای را با هنرمندان داشتیم.
* نهاد ریاست جمهوری به عنوان مجری انتخابات حق معرفی نامزد در شورای شهر و ریاست جمهوری را ندارد و این سوءاستفاده از امکانات دولتی است.
* هاشمی به صحنه انتخابات نمی‌آید و اگر تشریف بیاورد باید دید چگونه خواهد آمد. لذا از الان نمی‌توان درباره اثرات حضور هاشمی در انتخابات صحبت کرد.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =