رئیس مجلس با اشاره به تطابق زمانی سالگرد شهادت استاد مطهری و انتخابات ۹۲، هشدار داد که مبادا دیدگاه‌ها و نظرات بنیادین آن شهید ورای دسته‌بندی‌های سیاسی قرار گیرد.

به گزارش اداره اخبار مجلس، علی لاریجانی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سی‌وچهارمین سالگرد شهادت استاد مطهری  با اشاره به تفکر جامع شهید مطهری در مبانی اسلامی و حکمت، متذکر شد: به جهاد ترویجی باید اهمیت زیادی داده شود؛ زیرا آثار استاد یک منبع فکری در تمام مبانی اسلامی و حکمت است که جوانان ما باید با آن آشنا شوند.
رئیس مجلس با بیان اینکه فعالیت ستاد بزرگداشت استاد مطهری موجب رونق ‌بخشی فکر آن شهید در طول سال می‌شود، گفت: ما باید برای اقشاری که هنوز انسی با افکار شهید مطهری پیدا نکرده‌اند، فکری کنیم. فعالیت‌های ما باید باعث ایجاد جاذبه‌هایی در سطح جامعه شود که افراد مختلف را به سوی خود بکشاند و باید برای سنین مختلف زمینه‌های جذب آراء و اندیشه‌های شهید مطهری را فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: این اشتیاق در نهادها و دستگاه‌های مختلف کشور وجود دارد که برای گسترش فکر شهید بزرگوار استاد مطهری اهتمام می‌کنند و از گذشته تاکنون به دلیل قرابتی که مشی همه دستگاه‌ها با فکر شهید مطهری داشته و نیازی که جامعه به تفکر آن استاد شهید داشته و دارد این اهتمام کار پسندیده و لازمی بوده است.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =