کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر در برگزاری همایش 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی از منابع دولتی برای فعالیت‌های انتخاباتی هزینه شده باشد خلاف قانون است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در اولین نشست خبری خود که با حضور اصحاب رسانه در محل باشگاه خبرنگاران، برگزار شد، گفت: برنامه خود را برای انتخابات ریاست جمهوری تدوین کرده‌ام و امروز در قالب کتابچه‌ای در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد تا آن را منتشر و در اختیار مردم قرار دهند.
وی در پاسخ به سوال خبرآنلاین درخصوص نامه متکی به محسن رضایی و دعوت از وی برای پیوستن به ائتلاف اکثریت اصولگرایان، گفت: درب این ائتلاف به روی همه کسانی که در عرصه ریاست جمهوری حضور دارند باز است و ما به طور حتم از آنها دعوت می‌کنیم که در این ائتلاف حضور پیدا کنند.
رییس سازمان بازرسی همچنین درباره تکذیب رایزنی ائتلاف اکثریت با ائتلاف سه گانه از سوی حدادعادل، گفت: دو ائتلاف اکثریت اصولگرایی و پیشرفت‌، صحبت‌ها و قرارهای مشترکی‌ را با یکدیگر داشته‌اند و به طور حتم سعی خواهند کرد با یک برنامه مشترک وارد عمل شوند اما نکته‌ای که در برنامه هر دوی این ائتلاف قابل ذکر است رایزنی این دو ائتلاف با کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز است.

گزیده اظهارات رئیس سازمان بازرسی در ادامه می آید:
• با شعار دولت قانون، تولید و اشتغال وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شده و قصد دارم دولت قانون‌مند، ملت ثروتمند و ایران قدرتمند را ایجاد کنم.
• محور فعالیت‌هایمان، اخلاق مداری است و سعی خواهیم کرد با به دست آوردن رای حلال به اهداف خود دست پیدا کنیم. ما دروغ نمی‌گوییم، افترا نمی‌زنیم، ماجراجویی‌های جنجال‌برانگیز انجام نمی‌دهیم و فقط می‌خواهیم‌ ارزش‌ها و اخلاق دینی را محور فعالیت‌های خود قرار دهیم.
• بنده و حجت‌الاسلام ابوترابی عضو جامعه روحانیت هستیم ولی جامعه روحانیت برای حضور در انتخابات کاندیداتوری کسی را اعلام نکرده است.
• ائتلاف اکثریت اصولگرایان هنوز کاندیدای واحد خود را انتخاب نکرده است، قرار است قبل از ثبت‌نام‌ها با ائتلاف 1+2 درباره چگونگی ورود به انتخابات رایزنی کنیم و هم‌اکنون دبیران این دو ائتلاف با یکدیگر در ارتباط هستند. 
 • من از زمانی که فعالیت خود در این عرصه را به طور رسمی آغاز کرده‌ام در مرخصی به سر می‌برم و معاونین و جانشینان، کارهای سازمان بازرسی را انجام می‌‌دهند. من به استثنای دو روز اول تعطیلات، تمامی روزهای تعطیل را سر کار بودم و برنامه سال 92 را کامل کرده و به قوه قضاییه ابلاغ نموده‌ام.
• ما در صدد هستیم نقدینگی را به شکلی هدایت کنیم که جلوی تورم را بگیرد و بتوانیم سرمایه‌گذاری را در مسیر درستی قرار دهیم تا اشتغال ایجاد شود و با افزایش تولید کالاها، رکود موجود در فضای اقتصادی کشور و در نهایت گرانی از بین برود.
• بر این باورم که یارانه نقدی باید به صورت مستقیم به مردم پرداخت شود اما برخی از افراد باید مقدار بیشتری را از این یارانه‌ها دریافت کنند.
• نزدیک به 100 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت کرده‌ایم اما متاسفانه به دلیل عدم مدیریت با کاهش تولید و افزایش تورم روبرو شده‌ایم و نتوانسته‌ایم به مطالبات خود دست پیدا کنیم.
• در روز پنج‌شنبه همایشی از سوی دولت برگزار می‌شود، با وجود اینکه من در این روزها در مرخصی به سر می‌برم، همکارانم در سازمان بازرسی سوالاتی را به میراث فرهنگی ارسال کرده‌اند. در این نامه درباره عوامل و هزینه‌های این همایش سوال شده و همچنین چند مورد قانونی نیز تذکر داده شده است لذا اگر در برگزاری این همایش از منابع دولتی برای فعالیت‌های انتخاباتی هزینه شده باشد خلاف قانون است؛ همچنین اگر خبرنگاران بخواهند می‌توانیم نامه سازمان بازرسی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.
• 13 سال در وزارت اطلاعات بودم که 2 سال اول آن را پشتیبانی از جنگ و مقاله با فعالیت‌های اطلاعاتی عراق بر عهده داشتم و پس از آن در یک طرح مطالعاتی پیش‌بینی فروپاشی شوروی را مطرح کردیم؛‌ این پیش‌بینی در داخل کشور با تردید‌هایی مواجه شد ولی پس از فروپاشی شوروی مشخص شد که پیش‌بینی ما درست است.
• {درباره این که چرا در مناظره‌های انتخاباتی سال 88 هنگامی که احمدی‌نژاد عکس زهرا رهنورد را به موسوی نشان داد و گفت؛ "بگم بگم" نسبت به این بداخلاقی‌ها موضع نگرفتید} ما هم موضع گرفتیم و هم انتقاد کردیم و مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی بعد از انتخابات این بداخلاقی‌ها را تقبیح کردند. این بداخلاقی‌ها را اصلاح‌طلبان در کشور باب کردند و خاتمی بخشی از پیروزی خود را با عملیات تخریب به دست آورد که این بداخلاقی‌ها مذموم و مکروه است و ما آنها را محکوم می‌کنیم. یادمان نرفته که چطور خاتمی و اصلاح‌طلبان شخصیت هاشمی را تخریب کردند و در روزنامه‌های آنها هجمه‌های زیادی علیه وی مطرح شد.
• خاتمی در اظهارنظری در جمع اصلاح‌طلبان این موضوع را مطرح کرد که ما قرار بود چرخه مدیریت در کشور را نهادینه کنیم که این شرایط برایمان فراهم نشد لذا اگر دوباره به صحنه برگردیم به طور حتم چرخه مدیریت اصلاح‌طلبان آسیب خواهد دید.
• با تقویت دیپلماسی و یک چانه‌‌زنی هوشمند و افزایش توان ملی می‌توانیم در زمینه مسائل هسته‌ای به یک رویکرد جدید دست پیدا کنیم.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    9 0
    حتما موضع خوبی بوده که کسی اصلا نشنیده هم شما و هم ...
  • بدون نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    19 0
    اگر از منابع دولتی استفاده شود چکار می کنید؟ مگر قانونی هم وجود دارد که اگر کسی بدان عمل نکرد توبیخ شود ؟؟؟؟/؟
  • بدون نام IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    26 1
    با این امار اشتغالی که دکتر نیلی در شبکه 1 سیما نشان داد اصولگرایان باید از پیشگاه ملت ایران عذر خواهی کنند
  • بدون نام IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    16 1
    ایشان یا هر یک از افراد دیگر که هنوز صلاحیت و حضور قطعی شان در انتخابات مشخص نیست را نمی توان کاندیدای ریاست جمهوری نامید
  • بدون نام IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    3 0
    محسن رضایی به هیچ عنوان ائتلاف نخواهد کرد .