فارس نوشت:

قائم مقام سازمان محیط زیست گفت: تا زمانی که مصوبه دولت پابرجاست و به قوت خود باقی است، پلیس راهور ناجا به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد و از شماره‌گذاری خودروها ممانعت می‌کند.
علی محمد شاعری درباره ممانعت شماره‌گذاری خودروهای یورو 2 از سوی پلیس راهور ناجا اظهار داشت: بر اساس آخرین مصوبه دولت، نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری باید از شماره‌گذاری خودروهای یورو 2 خودداری کند.

قائم مقام سازمان محیط زیست افزود: تا زمانی که مصوبه دولت پابرجاست و به قوت خود باقی است، پلیس راهور ناجا به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد و از شماره‌گذاری خودروها ممانعت خواهد کرد.

وی بیان داشت: بنابراین نظر سازمان محیط زیست این است که تا زمانی که مصوبه دولت مبنی بر ارتقای سطح استاندارد خودروها پابرجاست، پلیس راهور ناجا نیز موظف است از آن تبعیت کند، البته سازمان محیط زیست نیز تابع مصوبه دولت خواهد بود و بر اساس آن اقدام خواهد کرد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرید IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    0 9
    رانا یورو چنده ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسين نمازي IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    پس بفرماييد اين وسط گناه مردم چيست ؟ پارسال تيرماه خودرويي به تاريخ تحويل بهمن نام نويسي كردم كه دوبارهم مشمول افزايش قيمت شدم، تااينكه اسفندماه دعوتنامه ام فعال شد ونسبت به واريز تتمه اقدام نمودم .اين هم وضعيت شماره گذاري خودروي مذكور در نيمه دوم ارديبهشت سال بعد