یک خودروی بمب‌گذاری شده در فرودگاه بین‌المللی بغداد، منفجر شد همزمان انفجارهای تروریستی دیگر در استان‌های «بابل»،«کرکوک» و «ذی‌قار» عراق، دست‌کم 6 کشته و 70 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرآنلاین، یک منبع آگاه در پلیس عراق اعلام کرد که صبح امروز، یک خودروی بمب‌گذاری شده در فرودگاه بین‌المللی بغداد منفجر شد. این منبع افزود: خودروی بمب‌گذاری شده مذکور در ایست بازرسی دوم فرودگاه بین‌المللی بغداد واقع در غرب پایتخت عراق، منفجر شده است.

وی که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت که نیروهای امنیتی بلافاصله در محل انفجار حاضر شدند و در حال بررسی امور هستند. در همین حال خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم از وقوع انفجار با خودروهای بمب‌گذاری شده در «بابل»، «ذی‌قار» و «کرکوک» خبر داد.

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری نوشت که در این انفجارهای تروریستی، دست کم 6 نفر کشته و 70 تن زخمی شده‌اند. پایگاه خبری «السومریة نیوز» نیز به نقل از پلیس استان «ذی‌قار» نوشت که در انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده و یک بمب چسبیده‌شده به یک خودرو، 13 نفر زخمی شدند.

گفته می‌شود که این دو انفجار در شهر «ناصریة» صورت گرفته است. پلیس کرکوک نیز اعلام کرد که در انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در این استان، یک نفر کشته و 3 تن زخمی شدند.

این پایگاه خبری همچنین از وقوع انفجار در استان بابل خبر داد. هنوز درباره این انفجارها جزئیات بیشتری منتشر نشده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =