نایب رییس اول فدراسیون فوتبال از وبسایت شخصی خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید محمد هادی آیت اللهی در یادداشتی به اهداف خود از راه اندازی این وب سایت اشاره کرده است.
در قسمتی از این یادداشت آمده است:" در عصر کنونی رسانه ها نقش بی بدیلی در توسعه جوامع بشری دارند. به راستی کیست که از قدرت و نفوذ رسانه در شرایط مختلف نا آگاه باشد یا به آن اهمیت ندهد.
بنده همواره بر جایگاه مهم رسانه ها در دنیای امروز تاکید کرده ام. اعتقاد دارم رسانه ها با قدرت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح و به موقع می توانند درپیشرفت کانون ها و جامعه های مختلف نقش ارزنده ای داشته باشند.
با توجه به شرایط کاری و حضور در فدراسیون فوتبال نیاز به ارتباط بیشتر با علاقمندان به این رشته پرطرفدار ورزشی و همچنین تعامل بهتر با رسانه ها را در دستور کار خود قرار داده ام.
راه اندازی این وب سایت شخصی نیز پاسخی است به این نیاز تا بدین وسیله هم با مردم در جای جای مختلف ایران ارتباط بیشتری داشته باشم و هم اهالی محترم رسانه بتوانند به صورت مستقیم و با سهولت بیشتری با بنده در تماس باشند."
گفتنی است وب سایت نایب رییس اول فدراسیون فوتبال با آدرس www.ayatollahihadi.ir در دسترس قرار دارد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سما IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    1 3
    عکسهای باحالی داره سایت آیت اللهی به خصوص اون عکسه که تو طیاره بیزینس کلاس نشسته!
  • amir IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    2 2
    اگر سیاست و وزارت ورزش در کار فدراسیون ها بخصوص فوتبال دخالت نمیکردند و اینقدر سیاسی کاری نمیکردند وضع همین فدراسیونی که الان این شکلیه به مراتب بهتر می بود... فدراسیونی که نه بودجه بهش میدن و نه وزارت ورزش میذاره اسپانسر داشته باشه و توی تمام کارهاش تا اونجایی که بتونه کارشکنی میکنه و همین نایب رییس رو داره فشار میاره که حکم کار در فدراسیونش رو لغو کنه و انتقالش بده مثل مجرم ها به مناطق محروم! و تمام نتیجه های ضعیف هم وزارت ورزش زیرکانه میندازه روی شونه همین فدراسیون که بگه ما اگر بودیم میتونستیم چرخ فوتبال رو بگردونیم و اینها نمیتونن...! بیشتر از این نمیشه انتظار داشتو واقعا به قول شعار برنامه 90 ,فوتبال با سیاست نمی خوایم نمیخوایم!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    2 2
    آفتابه لگن هفت دست شام و نهار هیچی
  • رفیعی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    4 3
    احتمالا ایشون میخواد فعالییت انتخاباتی انجام بده واسه همینم نیاز به یه پایگاه شخصی داشته