ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام حسن روحانی درباره حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهار کرد: برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری در حال رایزنی با بزرگان هستم و هر زمانی که به نتیجه نهایی رسیدم، اعلام خواهم کرد.
وی همچنین درباره اخبار مطرح شده مبنی بر تشکیل ستاد انتخاباتی اش نیز گفت: هنوز ستادی تشکیل نداده‌ام اما اگر تصمیم قطعی به حضور جدی در انتخابات ریاست جمهوری گرفتم، اقدام خواهم کرد. 
 شرط اقبال روحانی در انتخابات
محمدرضا راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی، شانس 6 کاندیدا را از سایر کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر دانست و گفت: در صورتیکه چهره هایی مانند هاشمی کاندیدا نشوند؛ نجفی، شریعتمداری، روحانی، ولایتی، عارف و رضایی وضعیت مطلوب تری نسبت به سایر رقبای خود در انتخابات خواهند داشت.
وی تاکید کرد: تاکنون محمدعلی نجفی در میان کاندیداهای جریان اصلاحات، آقای ولایتی در میان کاندیداهای جریان اصولگرایی و حسن روحانی در میان کاندیداهای مستقل و اعتدالیون شانس بیشتری از سایر رقبای خود دارند. البته در آینده اقبال آنان بستگی به تبلیغات و حمایت هایی که از آنان صورت می گیرد خواهد بود. اگر کاندیداهای اصلاحات به نفع حسن روحانی کناره گیری کنند اقبال حسن روحانی از میان تمام کاندیداها بیشتر می شود.

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصلاح طلب IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
    24 2
    شما را ای بزرگان اصلاحات به انتخاب فقط یک کاندیدا التماس میکنم.
    • اصلاح IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
      9 1
      انشالله که می آید اصلاح طلبان بیاوریدش.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
    25 4
    حسن روحانی فردی مناسب هست ولی اصلاح طلب نیست...