۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰

گاز آب برق وتلفن از جمله امکانات لازم برای بهتر وراحت تر زندگی کردن است ووقتی یکی از این ها وجود ندارد قطعا مشکلاتی هم پیش می آید .

مثلا هنوز تعداد بیشماری از روستاها وشهر های کوچک هستند که از داشتن این امکانات محرومند برای مثال عبدی از زنجان نوشته: من سالهاست که در روستای پلاس در زنجان زندگی می کنم این هوا خیلی سرد است و ما گاز نداریم البته گفتند به زودی گاز رسانی می شود پس کی؟لطفا جواب ما را بدهید.
واما سیدسعید عسگریان"مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان خرمدره 16 روستا وجود دارد، گفت: 8 روستا ازگاز طبیعی، با جمعیت معادل 92 درصد برخوردارهستند که با این گاز رسانی صد درصد جمعیت روستایی این شهرستان ازنعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: شهرستان خرم دره اولین شهرستان سبز دراستان خواهد بود که با اتمام پروژه گاز رسانی در این شهرستان جشن سبز برگزار خواهیم کرد. وگازرسانی به روستاهای ویستان بالا، ویستان پایین، خلج، خلیفه لو، پلاس و باغ دره، تمام شده است که با انجام این پروژه 1640 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند بود . برای اجرای طرح اعتباری بیش از 16میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =