وزیرنفت با حضور در عسلویه از فعالیت 85 هزار نفر در عسلویه خبرداد

 

وزیرنفت با حضور در عسلویه از فعالیت 85 هزار نفر در عسلویه خبرداد و تاکید کرد: : با وجود برخی محدودیت های موجود، هم اکنون حدود 85 هزار نفر در عسلویه و در پروژه های مختلف این منطقه از جمله 19 فاز پارس جنوبی حضوری فعال دارند.
این عضو دولت دهم با یادآوری تلاش سراسری کارکنان صنعت نفت برای اجرای طرح های توسعه، اظهار کرد: هم اکنون کار توسعه همه میدان های مشترک از میدان نفتی آذر در استان ایلام تا میدان هنگام در قلب خلیج فارس با شتاب خوبی در حال انجام است.
براساس اظهارات رستم قاسمی، ده ها پروژه در صنعت نفت در حال انجام است و به همت تلاشگران صنعت نفت، بسیاری از این پروژه ها از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.
وزیر نفت با تاکید بر تلاش مجموعه صنعت نفت برای توسعه پرشتاب این صنعت گفت: تمام پروژه های مهر ماندگار وزارت نفت تا پایان دولت دهم به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته رستم قاسمی، بسیاری از پروژه های مهر ماندگار وزارت نفت با شتاب خوبی در حال پیشرفت است و امیدواریم مطابق برنامه به اتمام برسند.
وزیر نفت گفت: با توجه به سرمایه گذاری 21 میلیارد دلاری انجام شده در پروژه های مهر ماندگار صنعت نفت، تمام این پروژه ها تا خرداد سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
قاسمی تصریح کرد: پروژه های مهر ماندگار ابتکار هوشمندانه دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام بود که خوشبختانه تحول بزرگی را در این صنعت به همراه داشته است.
 

/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =