۰ نفر
۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۱

فروشگاه اپلیکیشن های ویندوز 8 به 35 هزار رسیده است.

 
مترو استور اسکنر گزارش داده بعد از ورود ویندوز 8 در کمتر از دو ماه تعداد اپلیکیشن های متعلق به این سیستم عامل در فروشگاه موسوم به ویندوز استور به 35 هزار رسیده است. از این تعداد 22 هزار اپ در انگلیس قابل دانلود و دسترسی است.
گفتنی است فروشگاه مذکور تا اکتبر 2012 فقط 10 هزار اپ در خود جای داده بود و افزایش به 35 هزار به گفته کارشناسان بد نیست. بر اساس آمار قفسه های مجازی فروشگاه ویندوز به طور متوسط روزانه از نوامبر به این سو 362 اپ اضافه کرده است و این رقم در حال حاضر در اواخر دسامبر به 415 اپ در روز رسیده است.
با همین میزان رشد باید تا فوریه تعداد اپ ها به 50 هزار برسد. (این امار مربوط به ویندوز 8 است نه ویندوز فون 8)
مترو اسکنر بعنوان third party  اپ های جدید در فروشگاه ویندوز 8 را مانیتور می کند و به صورت لحظه ای اپ های جدید را به دیتا بیس اضافه می کند.
 
 
 

56501

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    5 6
    آپ چیه؟ منظورتون نرم افزار ساخته شده توسط مردم هست که آپلود کردن تو سایت یا یه چیز دیگه؟
    • بدون نام IT ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
      8 1
      اپ مخفف اپليكيشن است و به فارسي مي شه نرم افزار كاربردي. اين كلمه وقتي توسط اپل استفاده شد، (اپ استور) هم اپل استور بود و هم فروشگاه اپليكيشن. بعد اندرويد و ويندوز از اين ادبيات استفاده كردند و شد اپ استور. در واقع اول از هم اپل به صورت دو وجهي از اين اصطلاح استفاده كرد و بعد ديگران از اين ادبيات به صورت گسترده استفاده كردند. حالا ويندوز هم اپ استور داره يعني فروشگاه نرم افزاري. توسعه دهندگان نرم افزار ساخته و اگر طبق قواعد اون كمپاني باشه، سرتي فيكيشن مي گيره و در فروشگاه مورد نظر ثبت قانوني مي شه و ديگران مي تونند دانلود كرده و استفاده كنند. حالا صاحب برنامه اگه اون رو رايگان گذاشته كه هيچي وگرنه بايد پول پرداخت كرد.
    • بدون نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
      7 1
      دوست من قبل از APPLE نوکیا اقدام به راه اندازی APPLICATION STORE تحت عنوان OVI STORE نموده بود که یک دفعه طوفان اپل از راه رسید و کاسه کوزه نوکیا را در هم شکست.کلا APPLE STORE شباهت زیادی به OVI دارد و در همان مقطع شکایات متعدد نوکیا راه به جایی نبرد.
  • بدون نام IT ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    2 1
    http://fa.wikipedia.org/wiki/نرم‌افزار_کاربردی
  • منصوربیک FI ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    5هزارتاش بکار کاربر ایرانی نمیخوره 30هزارتای دیگه هم بازیایی فلش بی سروته هستند