۰ نفر
۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از تیم پزشکی جلال طالبانی حال وی رو به بهبود است اگر چه نگرانی‌ها کاملا رفع نشده‌است.

به گزارش خبرآنلاین بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از تیم پزشکی  رئیس جمهوری عراق، حال وی در حال حاضر رو به بهبود است اگر چه نگرانی‌ها کاملا رفع نشده‌اند.
یکی از پزشکان تیم پزشکی رئیس جمهوری عراق به خبرآنلاین گفت که وی چهارشنبه توانست چشمان خود را باز کرده و اطرافیان خود را بشناسد.
به گفته وی پس از آن که وضعیت جسمانی رئیس جمهوری عراق تا اندازه‌ای به ثبات رسید، تیم پزشکی اجازه پرواز به او داد تا بتواند ادامه دوران درمان خود را در آلمان در یکی از بیمارستان‌های مجهز این کشور بگذراند.
وی درباره این که چرا در نهایت آلمان انتخاب شد و او به یکی از کشورهای همسایه مثل ایران که از امکانات پزشکی خوبی برخوردارند، آورده نشد، گفت: پرونده پزشکی جلال طالبانی در آلمان شکل گرفته و پزشکان آلمانی به وضعیت جسمانی او به خوبی آگاه هستند. وی پیش از این نیز چند ماهی را در آلمان گذرانده بود و حتی عمل جراحی زانوی خود را نیز در آن جا انجام داده بود. برای همین پرونده درمانی مفصلی در آن جا برای او تشکیل شده و پزشک‌های آلمانی به خوبی از وضعیت جسمانی او آگاه هستند.
او در پاسخ به این سوال که آیا برای درمان احتمال دارد، رئیس جمهوری عراق به امریکا منتقل شود نیز گفت: در حال حاضر چنین برنامه‌ای وجود ندارد. اگر روند بهبودی وی در آلمان نیز ادامه یابد بعید به نظر می‌رسد که لازم باشد به امریکا برود. علاوه بر آن چیز فوق العاده‌ای در امریکا نیست که در آلمان نباشد. برای همین امیدواریم که حال او در آْلمان بهبود یابد و زودتر به عراق بازگردد.
49262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =