۰ نفر
۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳

شهرام شکیبا در یک کنفراس خبری - تحلیلی و خیلی فوری به همه شبهات و سوالات کشور پاسخ داد و قویا حضور در انتخابات ریاست جمهوری را رد و تصمیم گیری نهایی را به جمع بندی نهایی موکول کرد.

در ابتدای این کنفرانس خبری که با حضور گسترده نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی، روزنامه‌های بین المللی و همچنین برخی از شبکه‌های فارسی زبان در اقصی نقاط دنیا برگزار شد، شکیبا با اشاره به پیشینه و سوابق مدیریتی و فرهنگی خود گفت: امروز و در شرایط کنونی کشور، همه ما در قبال آینده مسئولیم و باید حق مسئولیت دریافت کنیم. وی با تاکید بر اینکه یارانه پرداختی اصلا کفاف این مسئولیت پذیری را نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: اینجوری نمی‌شه.

وی با تکذیب عضویت در هر ائتلافی گفت: فعلا هنوز به تصمیم‌گیری نهایی نرسیدم و هرگونه سوء استفاده از اسم و اعتبار خودم توسط گروه‌های انتخاباتی را حرام اعلام می‌کنم. شکیبا تاکید کرد: جمع‌بندی ما این است که انتخابات آینده کاملا دوقطبی است اما بدون شک یکی از قطب ها ما هستیم و البته فعلا قصد حضور جدی در انتخابات را نداریم و بر سر مصداق به نتیجه نرسیده‌ایم.


وی در خصوص تعطیلات بیش از حد تهران نیز با انتقاد شدید از مسئولان تعطیل کننده گفت: مسخره شو در اوردن!

شکیبا همچنین با اشاره به کمبود دارو در کشور، وفور آن یکی دارو در کشور، گرانی ارز و سکه و ماست پرچرب، بی کیفیتی برخی خودروهای داخلی و افزایش واردات غیر ضرور از جمله میخ طویله، مشکلات عدیده باشگاه پرسپولیس، رکود سینما و افزایش خیانت در سالن های تاریک هنر هفتم، بی توجهی به گازکشی در مدارس، کاهش بی دلیل استیضاح و افزایش عدم استعفا در مدیران، بلاتکلیفی ضایع خوزه در پرسپولیس، آلودگی خطرناک هوای تهران در 78 درصد روزهای سال، افزایش قیمت کش شلوار، کاهش حضور تیم فوتبال در میادین معتبر جهانی، ضعف مدیریت در فدراسیون سپکتاکرا، کاهش خنده در کفاشیان، خفت قهرمانان ملی در نظام وظیفه و ممنوع الخروج بودن اکثر بچه‌های تیم ملی منچ و مار پله، سه برابر شدن قیمت تخم مرغ به عنوان قوت غالب کارگران ساختمانی، دراز شدن زبان بچه‌های زیر 7 سال و بازکردن دهانشان در معابر عمومی و خروج الفاظ غیر قابل تحمل، کیفیت پایین پارازیت های ارسالی برای مخدوش کردن شبکه های ماهواره‌ای و نصب دیش روی همه جای منازل مثل آب خوردن، سرقت پراید در سه سوت، زورگیری در روز روشن، ریزش کوه بدون هماهنگی در کف جاده چالوس، افزایش آمار تلفات جاده‌ای و بی توجهی به علائم حیاتی زندگی در کشور، آب رفتن نان سنگک و لاغر شدن نان بربری، دیرشدن پرداخت حق التحریر در خبرآنلاین، لغو جلسات کمیته جلوگیری از افزایش آلاینده‌ها، بازگشت یکباره مجیدی به استقلال، افزایش بی رویه «رو» در برخی مسئولان، آدامس جویدن کی روش سر تمرین تیم ملی و افزایش واردات سنجاق قفلی به بهانه صرفه‌جویی در استفاده از سوزن منگنه، عدم تحویل به موقع پورشه به مردم، افزایش صف‌های طویل در جلوی ایستگاه های صلواتی، کاهش ساعات حضور محسن حاجیلو در شبکه سوم، زودتمام شدن شارژ موبایل، بی کیفیت بودن بنزین 700تومانی و عدم تکرار بخش خبری بیست و سی اشاره کرد و گفت: مملکته داریم؟

پس از اظهارات صریح شکیبا، خبرنگاران رسانه‌های جمعی، سوالات خود را مطرح کردند. خبرنگاری پرسید، غیبت طولانی مدت شما در فضای مجازی، به خاطر آغاز سفرهای استانی است؟ که شکیبا در پاسخ گفت: سوال بعدی لطفا!
خبرنگار روزنامه رویدادهای شبانه نیز درباره فعالیت‌های تبلیغاتی شکیبا پرسید و گفت: آیا حضور شما در شبکه بازار سیما، نوعی دهن کجی به شبکه دوم سیما در جهت ریزش مخاطبان این شبکه و افزایش مخاطبان آن شبکه نیست؟
شکیبا در پاسخ گفت: صددرصد.
خبرنگار کلنگ نیوز پرسید: آیا از ائتلاف قبل از چهار یا همان «0.5+3» خبر دارید که شکیبا در پاسخ گفت: بله. خبرنگار دیگری پرسید می‌شود کمی درباره ائلاف سه بعلاوه نیم یا «0.5+3» کمی توضیح دهید که شکیبا در پاسخ گفت: خیر.
خبرنگاری درباره هزینه تبلیغات و راه‌اندازی ستادها، سایت‌ها و وبلاگ‌های متعدد برای ائتلاف مذکور و شخص شکیبا پرسید که او گفت: این‌ها همه خودجوش است.
خبرنگار شبکه یو اس ای تونایت نیز پرسید: فکر می کنید چقدر رای داشته باشید؟ که شکیبا گفت: اوووف!
خبرنگار این شبکه توضیح بیشتری خواست که شکیبا گفت: یعنی این هوا.
خبرنگار هوانیوز پرسید: شما خود را اصولگرا می دانید یا اصلاح طلب که شکیبا در پاسخ گفت: این ها اصلا مهم نیست، مهم این است که شما رای بیاوری و تنت سالم باشه.
خبرنگاری از شکیبا پرسید آیا بهتر نیست شما همین روزنامه نگاری و نویسندگی را داشته باشید و عرصه را در اختیار دیگران قرار بدهید که شکیبا گفت: نه بهتر نیست. البته من همیشه جاده را برای جوان تر ها باز کردم اما امروز کشور در شرایط کنونی است و من در قبال این شرایط مسئولیت دارم.

خبرنگار دیگری از برنامه‌های اقتصادی شکیبا پرسید که او گفت: «بخند تا دنیا به تو بخنده» شعار اصلی ماست چرا که حل مشکلات فعلی و بعدی کشور، کاملا از دست بشر و ابر بشر خارج است در نتیجه بهترین روش کاربردی برای حل مشکلات اقتصادی، همین قضیه است.
خبرنگار شبکه خبر از شکیبا درباره شعار انتخاباتی «می‌سازمت وطن» پرسید که شکیبا با انتقاد شدید از خبرسازی برخی بی‌اخلاق‌ها در چند روز گذشته گفت: اگر بگویم که شعار نداریم یا داریم حتما خالی بسته‌ام اما شعار مد نظر من برای پوسترهای انتخاباتی این است: «دمت گرم ایرانی». وی افزود: شعار انتخاباتی بعدی هم «وطنم آخ وطنم» است که با توجه به شرایط کنونی انتخاب شده است و با شعار قبلی همخوانی عجیبی دارد.

خبرنگاری درباره رنگ انتخاباتی شکیبا برای حضور در انتخابات پرسید که شکیبا با منتفی دانستن سرمه‌ای خال‌دار، این رنگ را به جریان انحرافی نسبت داد و گفت: هنوز رنگی انتخاب نشده اما به احتمال زیاد زرد گوجه‌ای انتخاب خواهد شد که هم نماد جنب و جوش است و هم جوش و خروش.
خبرنگاری از ارتباط شکیبا با حلقه انحرافی پرسید که شکیبا گفت: عمرا!
شکیبا در خصوص حضور چهره ها در انتخابات نیز گفت: بالاخره از بین من و رضا رفیع و عمو پورنگ یک نفر نامزد خواهیم شد ولی اگر رضازاده یا دایی بیایند، ما هیچکدام نمی‌آییم.
وی در خصوص کاندیداتوری علی پروین نیز گفت: علی آقا اگر بیاد کلا هیچ فرد دیگری نامزد انتخابات نمی‌شود و انتخابات تک قطبی می‌شود.
خبرنگاری از شکیبا خواست درباره برنامه اصلی و جامع خود برای ریاست جمهوری سخن بگوید که شکیبا گفت: فعلا برای این مسائل خیلی زود است و نباید در این مسائل خیلی عجله کرد.
 

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    7 28
    خیلی مسخره بود فکر کردم شکیبا برگشته
  • بدون نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    21 2
    اقا چه عجب!!!!
  • احمد IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    21 1
    جانا سخن از زبان ما مي‌گويي!
  • بدون نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    22 2
    خيلي خوب بود...مخصوصا وقتي شرح حال اقايان احساس تکليف کرده اس...همه کار دارن مي کنن بعد ميگن که الان زوده! مرسي
  • بدون نام MY ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    3 0
    chera khabari az shahram shakiba nist?
  • بدون نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    20 0
    شعار انتخاباتی جدید: می سازمت.....خَــــفَــــن!
  • بدون نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    10 0
    این هم سوژه بعدی :وعده های انتخاباتی شهرام!
  • بدون نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    4 0
    افزايش بي رويه رو..............................................................
  • سمیرا شکیبا A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    1 0
    به نظر من خیلیم عالی بود من با همه گفته های آقای شکیبا موافقم.نه تنها این مطلب بلکه همه مطالب ایشون.