خراسان نوشت:

محمدحسين فرهنگي عضو هيات رئيسه در پاسخ به اين که معاون سياسي وزير کشور اعلام کرده براي اجرايي شدن قانون جديد انتخابات در انتخابات رياست جمهوري يازدهم قانون جديد بايد تا بهمن ماه به دولت ابلاغ شود، تأکيد کرد: به طور قطع اين قانون در زمان مقرر به دولت ابلاغ خواهد شد.
سيدرمضان شجاعي کياسري سخنگوي کميسيون شوراها و امور داخلي نيز گفت: اين هفته کار بررسي اصلاح قانون انتخابات به اتمام خواهد رسيد و بعد از تصويب نهايي در مجلس براي بررسي شوراي نگهبان ارسال خواهد شد.اميدواريم اين قانون به انتخابات سال 92 برسد. وي گفت: بيش از 30 سال است که انتخابات رياست جمهوري با قانون فعلي برگزار مي شده و برخي از مواد قانون فعلي نياز به اصلاح دارد از جمله مناظره ها در اين اصلاحيه شکل جديدي پيدا کرده ونحوه استفاده از رسانه هاي مجازي نيز تدوين شده است.
وي در عين حال تأکيد کرد: از طرف ديگر اگر بنا بر اين شائبه ها باشد ما نمي توانيم هيچ کاري انجام بدهيم. ما بايد صلاح و نياز کشور را در نظر بگيريم. وي همچنين در مناظره اي با حاجي دليگاني از مخالفان طرح اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: با اين اصلاحيه مي خواهيم جلوي تکرار هزينه هايي که سال 88 داديم را بگيريم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =