برنامه ریزی سامسونگ برای عرضه اولین فبلت سال 2013 ، به گلکسی نوت 3 رسید.

فبلت ها موج جدید بازار مینی تبلت ها خواهند بود و اینک سامسونگ در صدد است تا در سال 2013 گلکسی نوت 3 را در ابعاد 6.3 اینچ راهی بازار کند. (فبلت یا Phablet اصطلاح غیر رسمی در دنیا آی تی است که به ابزارهای تاچ و لمسی که بین 5 تا 7 اینچ نمایشگر دارند، اطلاق می شود و ترکیبی از اسمارتفون و مینی تبلت است. دل در سال 2010 با عرضه Dell Streak اولین فبلت را راهی بازار کرد. نوت دو و ال جی اوپتیموس نیز در ایه رده جای می گیرند)
هنوز تایید نشده اما ممکن است گلکسی نوت 3 نمایشگر انعطاف پذیر داشته باشد. کوریا تایمز در این رابطه نوشت سامسونگ دنبال به حداکثر رساندن صفحه نمایشگر گلکسی نوت است که در ساخت آن از نسل جدید نمایشگر های OLED استفاده خواهد کرد.
مشخصات نوت 3 اعلام نشده و معلوم نیست با این صفحه بزرگ همچنان قابلیت تلفن هم داشته باشد یا فقط از آن بعنوان مینی تبلت استفاده کرد. همچنین شایع شده سامسونگ دنبال صفحه بین نوت دو و نوت 10 اینچی است. کمپانی علاقمند است روی نمایشگرهای انعطاف پذیر کار کند
در بازار نمایشگرها سامسونگ با ساخت ال ای دی 55 اینچ قصد توسعه LED به جای LCD را دارد. کوریا تایمز اعلام کرد سامسونگ دیگر نمی خواهد روی ال سی دی سرمایه گذاری کند.
منابع مذکور همچنین خبر از عرضه نمایشی گلکسی اس چهار در نمایشگاه فوریه اسپانیا داده اند که باید تا آن موقع منتظر شد.
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =