۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۰

کمپانی سامسونگ الکترونیک روز یکشنبه به Korea Times گفت قصد دارد در کنگره جهانی موبایل که ماه فوریه سال آینده برگزار خواهد شد ، آخرین مدل سری گلکسی یعنی گلکسی اس 4 را به جهانیان معرفی کند.

یکی از مقامات رسمی این کمپانی هم که نخواسته نامش فاش شود به یک سایت خبری گفت : سامسونگ کاملا آماده است تا گلکسی اس 4 را سال آینده در کنگره موبایل بارسلونا به نمایش عموم بگذارد و پیش بینی می شود یک ماه پس از آن ، فروش جهانی این اسمارت فون آغاز گردد.
این زمانبندی در حالی از سوی سامسونگ منتشر شده  که رقیب بزرگش، اپل، تنها چند روز پیش، آیفون 5 را که به نظر بسیاری از متخصصین و خریداران فاقد هرگونه ویژگی های انقلابی است، معرفی کرده است. این مقام مسئول همچنین گفت از آنجا که این اسمارت فون 9 ماه پس از پخش گلکسی اس 3 ، عرضه می شود،  با شبکه LTE سازگار است و به اندازه کافی برای رقابت با آخرین آیفون اپل آماده خواهد بود.
سامسونگ در ماه سپتامبر گزارش داده بود که فروش گلکسی اس 3 ، سه ماه پس از عرضه رسمی اش به مرز 20 میلیون دستگاه رسیده است. به گفته این مقام مسئول، انتظار می رود که نسل آینده گلکسی ، قوی ترین گوشی سامسونگ به لحاظ ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری باشد.
مدیر اجرایی تامین کنندگان محلی سامسونگ نیز درباره گلکسی اس 4 گفته است: این گوشی قطعا ازشبکه LTE استفاده خواهد کرد ، پردازنده ای با برند Exynos دارد و از تراشه 4 هسته ای بهره می برد. گلکسی اس 3، بسته به اینکه در چه کشوری فروخته می شد از دو پردازنده Exynos و Snapdragon استفاده می کرد.
سایز صفحه نمایش گلکسی اس 4 احتمالا 5 اینچ و از نوع OLED خواهد بود. ( همانطور که می دانید گلکسی اس 3 نمایشگر 4.8 اینچی دارد).  سیستم عامل این اسمارت فون نیز اندرویید گوگل است.
یکی از مقامات رسمی شرکای محلی سامسونگ نیز به Korea Times گفته است: سامسونگ می خواهد به  برنامه تولیدی یک سال آینده خود پایبند باشد و معرفی گلکسی اس 4 اولین قدم برای مطابقت با این استراتژی خواهد بود. گلکسی آینده، مسلما به لحاظ شکل ظاهری تغییر خواهد کرد اما این تغییرات به حدی است که به شکل محبوب این گوشی با گوشه های چهارگوشش لطمه وارد نشود.
ماه پیش نیز در خبرها آمده بود که سامسونگ برای اعمال این تغییرات در حال مذاکره با شرکت های حامل بزرگ آمریکایی است تا از درگیری های احتمالی بر سر نقض حق رسمی ثبت اختراع جلوگیری کند.
سامسونگ درپاسخ به ZDnet  درباره این شایعه ها گفته است: هنوز نمی توان بر پایه حدس و گمان ها اظهار نظر کرد!
منبع:ZDnet
56401
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن US ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    31 15
    من یه جایی خوندم که سامسونگ جریمه 1میلیارد دلاری خودش رو به اپل به صورت 300 کامیون سکه 5سنتی به اپل پرداخت کرده شاین شایعه است یا واقعیت داره؟؟؟
    • اشکان DE ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      14 7
      منم توی فیس بوک اینو خوندم ولی آخرش گفته بود که حقیقت نداره
    • behzad CA ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      19 7
      شایعس.
    • کامیار IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      13 9
      واقعیت داره چون طبق قوانین state of california نوع پرداخت جریمه به عهده کسیه که پول رو میده و باید وجه رایج باشه حتی میتونست سکه 1 سنتی بده
    • بدون نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      10 10
      شايعه است چون اين خبر تاييد نشد و اينكه قوانين حمل پول در امريكا اجازه اينكار را نميده و جريمه بايد از طريق حساب بانكي كه در اختيارش ميزارن پرداخت بشه و اينكه مگه ايرانه كه هردمبيل باشه و هر كي هر كاري دوست داره بكنه
    • بدون نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      7 9
      شایعه بود.
    • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      6 34
      اخه صفحه نمايش پنج اينچ به چه دردي ميخوره بعد هم اخه اپل كجا سامسونگ تقلب كار و كپي كار كجا
    • ایمان EU ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      13 5
      دوست عزیز این خبر یا بهتر بگم شایعه تو ساعات اول از طرف سامسونگ و اپل تکذیب شد.
    • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      9 6
      شایعست هنوز هیچی نداده میخواد تازه قضیه رو ببره دادگاه فدرال.
    • محمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      13 6
      شایعه بود تکذیب شد
  • hamed IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    5 23
    شایعه بود اون! ولی سامسونگ بدجوری تحت تاثیر آیفون 5 و فروشش قرار گرفته!!! از الان واسه فوریه 2013 میگه می خوام محصول جدید بدم!!!! پس مردم آیفون نخرید که ما می خوایم 5 6 ماه دیگه معرفی کنیم :))
  • محمد IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    13 5
    5 اینچ ؟؟ اینطوری که میشه گالکسی نوت ! و از حالت گوشی بودن خارج میشه !
  • سامان IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    4 1
    نه بابا این طوری نبوده
  • حسین IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    14 3
    اصلا شلغم و اپل و گلابی کجا قابل مقایسس با غول مالتی مدیای جهان (سامسونگ)اس 3 رو داد تو بازار تمام برندها از ساختن یک همچین گوشی عاجزند....اپل کیلو چنده....هر ننه قمری از جمله عمله ....ها شلغم فایو دستشونه..............برترین گوشی در سطح جهان فقط میتونم بگم اس 3 هست مال کمپانی سامسونگ بقیه حواشی رو همه رو بریزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن دور آقا
  • سجاد IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 1
    اگه اینجوری باشه که میگن خیلی خوبه