فارس نوشت:

در حالی که پروژه حضرت موسی (ع) فرج‌اله سلحشور در ایران با فریب دختران همراه شده است، رسانه‌های خارجی هم آن را به تنشی جدید تبدیل کرده‌اند.


هر چند سریال حضرت موسی (ع) فرج‌الله سلحشور به گفته وی هنوز در حال نگارش فیلمنامه است که تا پایان سال 92 ادامه خواهد یافت، اما این مجموعه تلویزیونی در داخل و خارج از کشور حاشیه‌ساز شده است.


امروز سلحشور اعلام کرد بعضی آدم‌های فرصت طلب به اسم پروژه «حضرت موسی (ع)» تست بازیگری گذاشته‌اند و دختران مردم را فریب می‌دهند.


در مقابل و در خارج از کشور، پایگاه خبری روزنامه الشروق الجزایر در خبری با اشاره به ساخت سریال حضرت موسی (ع)، مدعی شد که این مجموعه تلویزیونی در رمضان 2013 (1392) پخش می‌شود.


این پایگاه با اشاره به مخالفت علمای جهان اهل سنت با به تصویر کشیدن انبیای الهی، با اقدامی موذیانه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به سلحشور برای ساخت سریال «حضرت موسی (ع)»، سعی کرده است این دو مساله را به هم مربوط کند.


در همین حال الشروق به از به راه افتادن صفحات فیس‌بوک در مخالفت با به تصویر کشیدن حضرت موسی (ع) خبر داده است و مدعی انتظار برای تنش جدیدی پس از سریال «الفاروق عمر» شده است.


57245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =