تحویل تندر90 با تاخیر مواجه شده است.

دراین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد : 20/5/91 برای پارس تندر 90 ثبت نام کردم و طی این مدت هر بار که با نمایندگی تماس می‌گیرم به‌رغم آن‌که زمان تحویل خودرو آذر ماه بود آنها هیچ پاسخی به من نمی‌دهند. خبرانلاین لطفا پیگیری کنید.
این درحالی است که قائم مقام فروش سایپا تاکید دارد: برای قیمت جدید خودرو پارس تندر 90 چندین‌بار با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مکاتبه کردیم، لذا تا زمانی که قیمت ابلاغ نشود نمی‌توان برای مشتریان دعوتنامه ارسال کرد یا این‌که خودرو را تحویل داد. به همین جهت ما نیز خواستار نرخ‌گذاری سریع‌تر خودرو تندر 90 هستیم. هر زمان قیمت نهایی شود خودرو به مردم تحویل داده خواهد شد، اما اگر عجله دارید می‌توانید خودرو خود را با تندر90 معمولی تبدیل کنید.

45221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    21 0
    خیلی جالبه. همش میگن خودروی خود را با فلان خودرو عوض کنید! 206 میخری میگن با ال 90 عوض کن. ال 90 میخری میگن با سمند عوض کن! میخواین همشو با پراید عوض کنیم ؟!!!!
  • ناشناس IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    5 0
    من ازتیررماه که پرایدروتحویل گرفتم هنوزچادرماشین راندادن.نمایندگی میگه نداریم ولی توانبارش پرچادره.تمام نمایندگی های شهرستان قوچان ازتوابع خراسان رضوی باهم لج کردندحالاچادرنمیدن
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    7 0
    سلام منم یکی تو ایران خودرو اسم نوشتم.موعد تحویلم آذر بود ولی هنوز خبری نشده.زنگ که میزنم میگویند،بیایید بجاش پژو پارس تحویل بگیرین در غیر این صورت در دی دعوت نامه ال نود را میدیدم.اگه دی نشد،بهمن.اگر بهمن هم نشد،اسفند.اگه اسفندم نشد سال دیگه.
  • حمید IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    9 0
    خبر آنلاین جان ! امکان دارد شما از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در این خصوص تا نتیجه گیری کامل سوال بفرمایید تا تکلیف 5000 مشتری مشخص گردد.
  • احسان دمیرچی IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    6 1
    با سلام. خودرو سورن ای ال ایکس خود را برج یک خریده و از تاریخ 24/08/91 در تعمیرگاه بوده. حالا با هر کسی تماس می گیریم می گن قطعه نداریم. پس من باید چی کارکنم. مگه من ماشین خارجی خریدم که تحریم تاثیر بذاره. شماره پیگیری شکایت در 096440 هم 229003 بوده که هیچ کاری نکرده اند.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    6 0
    سلام اینجانب زهرا محمودی قبلا هم سوالی در مورد اینکه خودروی تندر 90 که موعد تحویل مهرماه بود رابا قیمت جدید مصوب( بعد از 12مهرماه) تحویل گرفتیم واز سرنوشت شکایت به تعذیرات حکومتی علیرغم پیگیری مکرر خبری نشد .خواهشمنداست شما پیگیری فرمائید آیا مبلغ حدود 4 میلیون تومان که اضافه از ما دریافت کردند را برمیگردانند یا خیر؟(لازم به توضیح اینکه در هنگام تحویل خودرو نمایندگی گفت که به تعذیرات حکومتی شکایت کنید و در همان ایام وزیر صنعت معدن گفت که کسانی که قبل از 12 مهر پول واریز کردند باید به نرخ قبلی تحویل بگیرند در حقیقت شرکت پارس خودرو با تاخیر در ارسال دعوتنامه مبلغ جدید را از ما گرفت مبلغ 21میلیون گرفتند
  • مجید IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    12 0
    این الآن احتکار نیست ؟! ملاک قیمت گذاری زمان قانونی تحویل هست، نه اینکه دست نگه دارید تا قیمت خودرو افزایش یابد، بعد به نرخ روز تحویل دهید! به کجا باید شکایت رو برد ؟!
  • عرفان IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 5
    تندر 90 ایران خودرو که میخواد اتومات بزنه از کی ثبت نام میکنه ؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    6 0
    آقا راست میگه از سازمان حمايت بپرسید گه چرا قیمت پارس تندر رو ابلاغ نمی کنه ببینیم بعد از اون سايپا چه بهانه ای داره و چه بلایی می خواد سر مابیاره
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    3 0
    آقا قیمتش هم روز گذشته اعلام شده 23 میلیون تومان لطف کنید ماشینها رو تحویل دهید مراجعه به سایت خبری عصر خودرو
  • بدون نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    1 0
    خبر آنلاین محترم ، با سلام حواله پارس تندر آبان دارم ، هفته پیش قبل از خبر شما در خواست تبدیل به تندر معمولی دادم . اما جواب نمیدهند ، تبدیل هم نمی کنند . لطفا پیگیری کنید . شماره پذیرش : 4290015
  • بدون نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    0 0
    قیمت مشخصه و در سایت 124 نیز قرار گرفته است بیشتر از این تعلل کنند معنای دیگری خواهد داشت
  • بدون نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    0 0
    این قائم مقام فروش سايپا دیگه نیست ازش سوال کنید حالا دیگه چه مشکلی داره ؟ بابا یکی به داد ما برسه