درپی اعتراض یکی ازخوانندگان به سد معبر گروهی از فروشندگان و اظهارنظرآنها مبنی برپرداخت هزینه آن به شهرداری، رئیس سامان دهی شهرداری منطقه 19 گفت:«امکان ندارد شهرداری خیابان و یا پیاده رو را بفروشد»

یکی ازخوانندگان خبرآنلان نوشته بود:«سلام می خواهم بپرسم چرا شهرداری خیابان وپیاده رو را به مغازه دارها می فروشد. من از اهالی منطقه نوزده تهران در خیابان احد ساکن هستم. شاید باورنکنید به دلیل ازدحام وسایل درپیاده رو برای رفتن به خانه ام با مشکل روبرو هستیم. گروهی ازکاسب ها اعلام می دارند که با پرداخت وجهی به شهرداری یک متر از هر طرف خیابان را اشغال کرده اند. به همین دلیل رفت وآمد را برای خانواده های ما مشکل کرده اند. چگونه است که مغازه داری حق دارد علاوه بر پیاده رو یک متر از خیابان را هم اشغال کند. اقای شهردار منطقه نوزده اگر باور ندارد ازدفترکارش بیرون بیاید و با چشمان خود ببیند. متشکرم»
مهندس مرجانی، رئیس سامان دهی منطقه 19 درباره مشکل مطرح شده این خواننده ضمن تکذیب ادعای فروشندها گفت:«امکان ندارد شهرداری خیابان ویا پیاده رو را بفروشد و اجازه استفاده شخصی ازاین معبر عمومی را به فروشنده ها بدهد. فروشنده ها شایعه پراکنی می کنند تا بتوانند به راحتی وسایلشان را مقابل مغازهایشان بگذارند و مردم هم با کارهایشان مخالفت نکنند.»
او ادامه داد:«شهرداری درناحیه های خود معبربان دارد. مسئولیت این معبربان ها جمع آوری وسایل واجناسی است که منجربه سد معبرشده است. اتفاقاً چند روزپیش درخیابان احد اقدام به جمع آوری سد معبرفروشگاه های پارچه فروشی کرده ایم.مطمئن باشید برخورد با فروشندگان متخلف این خیابان دردستورکارهمکاران معبربان ما قراردارد. این گروه ها همواره درحال گشت زنی در محدوده مذکورهستند. آنها درصورت مشاهده تخلف با فروشندگان متخلف برخورد می کنند. شهروندان محترم درصورت مشاهده چنین مشکلی می توانند با شماره 137 تماس بگیرند.»
45235

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    9 0
    مگر نشده پس کارت پارکها چی هست مردم تهران تکان میخورند میباید پول بدند زباله می برند پولش ازمردم میگرند مالیات بر ارزش افزوده را چنانچه ازاسم هم معلوم است بجای اینکه از فروشنده بگیرند ازخریدار میگرند
  • سعيد IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    من از مسئولان محترم شهرداري منطقه 20 ( شهرري) درخواست ميكنم يك سري به كوچه روبروي امامزاده عبدالله بزنند و توضيح دهند كه به چه دليلي سر كوچه راهبند گذاشته اند و يك نگهبان هم در اطاقك نگهباني است كه اجازه ورود و خروج به خودروها نميدهد . مگر كوچه ملك شخصي است ؟!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    آقای شهرداری! بعید است که ندانید، مغازه دارها پیاده رو ها را واقعا می خرند و پولش را به معبربان میدهند!!!!
  • مجی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    تو کرمان ما شهرداری پارک بغل خیابونو به صورت تجاری فروخته
  • یه بنده خدا IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    0 0
    بنده هر روز که میخوام بیام توی مغازه ام از بس این مغازه بغلی بساط میکنه جلوی پیاده رو که نمیشه اومد توی مغازه - بهش میگی انگار نه انگار به کی میگی - نه اینکه لوازم خانگی - جنس های توی پیاده رو که بساط می کنه انگار از داخل مغازش بیشتره. شهرداري هم كه هيچ كاري در اين زمينه نميكند