چگونه می توانید با استفاده از قدرت تصمیم گیری و به کمک روش های دقیق با صرف کم‌ترین زمان، بهترین نتایج را بگیرید، روش‌هایی که می‌توانند کیفیت روابط، وضعیت مالی، سلامت و عواطف افراد را بهبود بخشد.<BR>

به گزارش خبرآنلاین، چاپ دوم کتاب «گام‌های بزرگ به سوی موفقیت» نوشته استاد موفقیت «آنتونی رابینز» با ترجمه ای از سید مرتضی نظری، از سوی انتشارات آوای سورنا به صورت دو زبانه (فارسی-انگلیسی) منتشر شده است. این کتاب که حاوی نکات و ایده‌هایی برای موفقیت روزانه است بر اساس بهترین ابزار، تکنیک و دستورالعمل هایی تدوین شده، که با روش ساده آن می توانید بهترین گام ها را در بهبود زندگیتان بردارید. نویسنده کتاب به شما نشان می دهد که چگونه در کمترین زمان به بهترین نتایج دست یابید و با گامهایی بزرگ که سرلوحه موفقیت های بیشماری است به سوی زندگی بهتر حرکت کنید و به سعادت و شادکامی برسید.


«گام‌های بزرگ به سوی موفقیت»، جمع‌بندی مطالب سودمند کتاب‌های توسعه شخصی، نتیجه پژوهش در این زمینه و در پاره‌ای از موارد تجربه شخصی آنتونی رابینز است. کتاب حاوی 365 گام به سوی موفقیت است که در 12 بخش به همراه ترجمه انگلیسی تدوین شده است. پاره‌ای از عنوان‌های این بخش‌ها عبارت‌اند از: «رویاهای سرنوشت ساز: (تصمیم گیری و تعیین هدف؛ چگونه به چیزهایی که واقعا می‌خواهیم برسیم: (درد، شادی و حالت‌های ذهن)؛ سوال کنید تا به پاسخ برسید (سوال)؛ مهارت تغییر را یاد بگیرید: (دانش شرطی کردن موفقیت)؛ ...قطب‌های شخصی شما: (ارزش‌ها و قوانین)؛ کلیدهای توسعه زندگی: (هویت و ارجاعات ذهنی)؛ و آخرین هدیه: (کمک به دیگران).


مترجم در مقدمه کتاب نوشته است:
«مطالبی که در این کتاب می‌خوانید جمع بندی مطالب سودمند کتاب‌های توسعه شخصی، نتیجه پژوهش در این زمینه و درپاره‌های موارد تجربیات شخصی نویسنده است. با این حال تنها برخی از مطالب این کتاب برای شما بسیار سودمند خواهد بود، پاره‌ای از این مطالب ممکن است برای اطرافیان شما مفید باشد و شاید با بعضی از مطالب این کتاب مخالف باشید...»
در پشت جلد این کتاب نیز می خوانیم:
آنتونی رابینز بیشتر عمر خود را صرف این کرده که به افراد مختلف کمک کند و روش های موفقیت را که مناسب آنهاست، کشف کند و بکار گیرد. او بنیانگذار و رئیس مجموعه شرکت های (آنتونی رابینز) است که کار آن کمک به افراد برای دست یابی به موفقیت های شخصی و حرفه ای است. آنتونی رابینز، مشاور برجسته ای در زمینه افزایش عملکرد و نویسنده ی کتاب های پر فروش بوده است. او بر اساس بهترین ابزارها، روش ها، اصول و راهبردهای ارائه شده در کتاب «غول درون را بیدار کن» نکات، اقدامات کوچک و تمریناتی را برای هر روز ارائه می دهد که به شما انگیزه می دهد تا گام های بزرگی بردارید و کیفیت زندگی تان را افزایش دهید. آنتونی رابینز با این مباحث و راه‌کارها نشان می‌دهد که چگونه می توانید با استفاده از قدرت تصمیم گیری و به کمک روش های دقیق با صرف کم‌ترین زمان، بهترین نتایج را بگیرید، روش‌هایی که می‌توانند کیفیت روابط، وضعیت مالی، سلامت و عواطف افراد را بهبود بخشد...


در بخش هایی از این کتاب می خوانیم:
دامنه عواطف خود را گسترش دهید و عواطف بیشتری را تجربه کنید.
یکی از موثرترین راه هایی که زندگی شما را ارزشمند می کند، افزایش تنوع عواطفی است که در زندگی تجربه می کنید. معمولا در طول یک هفته چند احساس متفاوت را تجربه می کنید؟ فهرستی از عواطف خود را تهیه کنید.
حال فهرست خود را مرور کنید. اگر تعداد احساسات شما کمتر از یک دو جین است، احساساتی را که دوست دارید بیشتر تجربه کنید، به فهرست خود اضافه کنید. بیشتر افراد تنها بخش کوچکی از هزاران احساسی را که وجود دارد، تجربه می کنند.
توجه داشته باشید که تنها با هدایت تمرکز فکرتان و تغییر فیزیولوژی می توانید دامنه احساساتی را که تجربه می کنید را افزایش دهید. همین الان یکی از احساسات مثبتی را که دوست دارید در خود ایجاد کنید، انتخاب کنید. آنگونه بایستید که هنگام داشتن این احساس می ایستید. بدن خود را طوری حرکت دهید، حالت صورت خود را طوری تغییر دهید که و به گونه ای صحبت کنید که با این احساس هم خوانی داشته باشد. از احساسی که بطور آنی به دست می آورید لذت ببرید.

 

انتشارات آوای سورنا، کتاب «گام‌های بزرگ به سوی موفقیت» را در 392 صفحه با قیمت 8هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است.
 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =