این روزها کارکنان دولت از کاهش حقوق خود گلایه دارند.

دراین رابطه یکی از خوانندان خبرانلاین می نویسد: اگر لطف کنید این مشکل که مربوط به بیشتر کارمندان شرکت آب منطقه ای تهران به جز مدیران این شرکت است را منعکس و پیگیری کنید بسیار متشکر می شوم. متاسفانه نزدیک به سه ماه است که این شرکت اقدام به کسر حقوق کارمندان و کارگران به خصوص مدت معین ها و شرکتی ها می کند. در واقع هر بار بین 180 تا 200 هزار تومان بنا به دلایل مختلف و شکل های مختلف کسر می شود که با این وضعیت اقتصادی و تورم و گرانی ها واقعا پرسنل این شرکت مهم را در بحران قرار داده است. تازه خبرهایی هم هست که ماه های آینده بیشتر از این ها کسر خواهد شد.
این درحالی است که مدیرروابط عمومی آب منطقه تهران با تاکید بر اینکه این کاهش حقوق مربوط به مدیران هم بوده، دلایل این اتفاق را شرح داد.
به گفته اسدی، حقوق کارکنان شرکتی تغییر نکرده اما حقوق کارکنان قرارداد معین با کاهش مواجه بوده است. این کاهش به دلیل قطع حق ماموریتی صورت گرفته که هیچ یک از این کارکنان به این ماموریت ها نمی رفتند اما طبق یک روال اشتباه از گذشته این رقم به حقوق آنها اضافه می شد اما از این ماه دریافتی کارکنان ساماندهی شده و دراین راستا حقوق آنها در یکماه کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: در خصوص پرداخت اضافه کار هم این اشتباه صورت می گرفت و به کارکنانی که اضافه کار نداشتند بازهم رقمی بابت این امر اختصاص داده می شد که این امر نیز سازماندهی شده است.
مدیرروابط عمومی آب منطقه ای تهران، تاکید کرد: به دلیل افزیش نرخ تورم و مشکلات مالی کارکنان بخشی از این کاهش حقوق در بخش رفاهیات جبران شده و سعی می شود که کارکنان این منطقه با مشکلی مواجه نشوند.

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    0 0
    خبر آنلاین خواهش می کنم در مورد قطع اضافه کار وعدم پرداخت حق ماموریت پرسنل هواشناسی استان تهران هم بنویسید. در خصوص موارد رفاهی هم کلا قطع شده و ایتمی به این عنوان پرداخت نمی شود. در حالیکه اضافه کار و رفاهی بمنظور تامین معاش کارمند پیش بینی شده است.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    1 0
    خيلي ناراحت نباشيد در سازمان تحقيقات كاركناني كه در مناطق محروم خدمت مي كردند ايتمي تحت عنوان محروميت بود كه اخيرا حذف كردند بطوريكه حقوق بنده يك صدهزار تومان كاهش پيدا كرده است .
  • بدون نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    1 0
    ما هم که در آب منطقه‌ای یک استان دیگه هستیم با همچین مشکلی روبرو شدیم. اضافه‌کاری بنده و بقیه افرادی که با قرارداد خرید خدمت مشغول کارند کاهش شدید داشته ضمن اینکه حق ماموریت (هزینه‌ی ماموریت‌هایی که رفته‌ایم) هم پرداخت نمیشه. متاسفانه حقوق دریافتی ما بدون اضافه کاری و حق ماموریت در حدی نیست که بشه در این اوضاع و احوال اقتصادی باهاش گذران زندگی کرد.
  • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    8 0
    بعد از چند سال تازه فهمیدن این اشتباه میشده و جالب اینجاس حتما هر سال هم گزارش حسابرسی مقبول میگرفتن!! واقعا چرا فکر میکنید مردم بی سوادن آخه؟!
  • جعفری PL ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    2 0
    با عرض سلام و خسته نباشید. بنده دانشجوی کارشناسی ارشد سنجش از دور هستم و برای رشته خودم نیاز به دانلود تصاویر ماهواره ای با حجم بالا دارم، لذا مشترک اینترنت نامحدود شرکت شاتل شدم، اما متاسفانه در چند روز اخیر پهنای باند به شکا عجیبی پایین آمده که حتی سایت هایی چون خبر انلاین را هم به زور باز میکند. پس از تماس با شرکت شاتل اعلام کردند چون حجم دانلود بالا بوده پهنای باند شما کم شده، در صورتی که چنین بندی در قرارداد مشترک و شرکت شاتل وجود ندارد
  • زارعی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    1 0
    باسلام لطفادرباره کاهش حقوق کارمندان قراردادی امورمالیاتی کشورگزارشی تهیه نماییدحقوق ماازپانزدهم بهمن نودحدوددویست هزارتومان کسرشدوبندسایرراازحکم برداشتندچه کسی پاسخگواست بااین تورم واجاره خانه چگونه این مبلغ راجبران کنیم خواهشمندایم به گوش مسئولان برسانید.باتشکر
  • پیمانکار IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    0 0
    لطفا اردوستان در مخابرات ایران بپرسید که چه وقت زمان مصاحبه و گزینش مرحله دوم امتحان ورودی می باشد بابا بعد از 10 سال پیمانکار بودن ودریافت حقوق 400 هزاری دیگر خسته شدیم و انگیزه کار کردن نداریم