پیش‌بینی می‌شود حدود نیم‌میلیون نفر مسافر در روزهای پایانی هفته از پایانه‌های مسافری تهران به شهرهای گوناگون کشور سفر کنند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها با بیان این مطلب افزود: «از آنجا که بیشتر مردم سعی می‌کنند برای شرکت در مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) در موطن اصلی خود در نقاط گوناگون کشور حضور یابند، تدابیر لازم برای مسافرت حدود نیم‌میلیون نفر از پایانه‌های مسافری تهران پیش‌بینی شده است.
محمدرضا حاجی‌بیگی با اشاره به آماده‌باش کامل کارکنان و واحدهای خدماتی این سازمان در همه ساعات شب و روز در ایام سوگواری افزود: « هماهنگی با پلیس انتظامی و راهور، همراه با تقویت نیروها، آماده ارائه خدمات و تامین امنیت مسافران و روان ساختن ترافیک در مبادی ورودی و خروجی پایانه‌ها انجام شده است.
وی تصریح کرد: «بهتر است شهروندان مسافر، بلیت سفر خود را از طریق اینترنت تهیه، یا زودتر به دفاتر فروش بلیت مراجعه کنند، تا با آسودگی و آرامش خیال بیشتری به سفر بروند.حاجی‌بیگی با اشاره به سرد شدن هوا و آمادگی سازمان پایانه‌ها برای میزبانی از مسافرانی که احتمالا سفرشان با تاخیر انجام می‌شود، گفت: «سامانه گرمایشی سالن‌های انتظار در پایانه‌ها به‌طور کامل تجهیز شده‌ است و امکانات رفاهی و تغذیه در داخل پایانه‌ها وجود دارد.

وی افزود: در دهه محرم در پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران، مراسم زیارت عاشورا و سوگواری سالروز شهادت اباعبدا...الحسین(ع) انجام می‌شود که شهروندان مسافر می‌توانند در زمان‌های انتظار و فراغت خود در این برنامه‌ها شرکت کنند.

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    13 1
    و این یعنی یه عالمه کشته و زخمی در انتظاره... راه تو را میخواند!
    • بدون نام IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
      4 1
      انشاالله همه مسافرا به سلامتی به مقصد برسند
  • کوروش کبیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    0 1
    مهدی جون نفوس بد نزن بگو بسلامتی میرن وبرمیگردنننننننننننننننننننننن؟
  • بدون نام IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 1
    سلامت برن و سلامت برگردن